Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 824
ХуЛитери: 5
Всичко: 829

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАпартаментът на мишока 4
раздел: Разкази
автор: cvqt_na_borovinki

06.11.04

Днес... ще правим сладко от ягоди. Обожавам когато правим сладко от ягоди, просто защото е адски забавно, а всъщност ние и затова го правим.
Отдавна в апартамента не се е приготвяла зимнина, може би малко отиваме към Европа вече:)...
Това сладко надали ще попадне в буркани, а и да се случи, най-вероятно ще ги изпразня до няколко дни. Просто и на 3-мата адски ни харесва миризмата, която остава в апартамента поне 2 дена, а и възможността да се изцапаш целия със сладко от ягоди и после да го оближеш (в моя случай, те го правят взаимно) е твърде съблазнителна.
Стопаните ми не се притесняват от мен, въпреки че знаят, че мога във всеки един момент да ги наблюдавам. Аз все пак като награда за доверието им се ваздържам, но никога няма да забравя една вечер, когато любопитната ми мишокска природа не ми позволи да си затворя очите...
Беше съвсем обикновенна вечер, или и ако нещо да я е отличавало, аз не бях имал възможност да го забележа. Тя си взенаше душ, или ако трябва да бъда точен, просто седеше в поза лотос върху фаянсовите плочки и водата капеше по гърба й. Не я гледах, просто знам, че ако се забави повече от 10 мин. под душа, прави това нейно си странно нещо.
Входната врата се отвори, като преди това бях чул стъпките му, доста по-тежки от обикновено. Той просто събу обувките си, чу шума на водата и като обезумял се затича към банята.

(следва)
Преди тя да разбере какво точно става, той вече я бе притиснал и прекалено силните му тласъци й причиняваха болка. Не съблякъл дори сакото си, обезумял и забравил силата си, той крещеше "Обичам те" така, че вероятно и съседите го чуваха, но тогава той бе забравил дори за себе си, какво остава за съседите. Когато свърши, се сгуши в нея като бебе, а като най-естественото нещо на света, тя го прие, прегърна го и без да си кажат нищо стояха така към 10 мин. Той със сако, чорапи и неразхлабена вратовръзка. Тя с няколко леки охлузвания и изприхнала кожа... Лежаха под душа, заплетени като главоблъсканица и съм убеден, че ако дотогава е имало някаква вероятност, то от онзи момент нататък никой не би могъл да ги отплете и захвърли в света поотделно. Оттогава те за мен, а и един за друг предполагам, са един неразгадаем лабиринт от любов и омраза, който има неделими начало и край, които както тях двамата не могат да съществуват поотделно и без самите да са много наясно как, са необратимо свързани...
А една много малка и много забавна част от връзката им е правенето на сладко от ягоди, в което имам честта да взема участие, но тъй като вече и 3-мата сме целите омазани, по-добре да ги оставя насаме, а аз да отида между стената и стария гардероб и да вечерям със сладко от ягоди...


Публикувано от mmm на 06.02.2005 @ 23:19:52 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   cvqt_na_borovinki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 47614
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Апартаментът на мишока 4" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.