Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 771
ХуЛитери: 0
Всичко: 771

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗаконът на живота
раздел: Други ...
автор: Mojsei

Нещата от живота като добри, зли, красиви, прекрасни, грозни и безобрзни, в собствената си мяра, винаги са конкретни

Той я чувстваше край себе си и без да я познава се готвеше за срещата си с нея.Та таза среща щеше да бъде най-важното събитие в живота му. Затова той се готвеше, работейки упорито върху собственото си изграждане, възпитавайки стихията на чувствата си в способност: овладя Закона на Живота, развит от Мойсей, а когато я видя, разбра, че това е тя - Майката на техните бъдещи рожби...
Тя го гледаше спокойно притихнала. Не разбираше всички думи, които й говореше. Сърчицето й пърхаше - 16-годишно влюбено девойче, дошло в града да учи, а той - 24-годишен, очакващ я, за да й поднесе себе си, за да станат мъж и жена.
Те поеха отговорността да бъдат завинаги заедно - в радост и в мъка, да споделят заедно хубавото и лошото в живота. И той я поведе по пътеките на вечната любов, а тя го обгърна в мълчанието на своята нежна всеотдайност.
На 22 тя вече бе майка на три деца със съпруг, вечно зает с глобалната обществена необходимост, под чийто чадър светът израстваше в парадоксите на абсурдното трупане на оръжия...
Трудностите ги връхлитаха на всяка крачка, но те никога не грешаха, носейки грешките на много други хора...
Те се обичаха и знаеха, че любовта е отговорност.
Тя направи нужното усилие и завърши двете си висши образования, бдейки за развитието на децата.
Но вечната любов не е просто красива фраза, тя не е и някакава безумна наслада от природните дадености.
Мълчаливата любов има своите предимства като път на безпроблемното съществуване, като ефирна нежност на красотата, но идва ден, когато и в нейните полета възниква противоречието, стимулирно по най-невероятния начин от най-близките хора.
А противоречието в любовта показва нейната едностранчивост като капан на днешния ден, подлагащ партньорите на изпитание, стимулирайки целия им досегашен опит. Ах, тази хитра Природа, колко е изобретателна в механизмите си да принуждава хората да стареят?
Фрустрацията избухва и при прекалените светци, за да провери самите устои на съграденото.
Но ето - семейството им се утрои и те започнаха да се учат от мъдростта на внуците си, които по естествен начин се вписват в закона на живота със своята невинност, бележеща за възрастните пътя на святостта. Но защо този закон се разбира от повечето хора на подсъзнтелно ниво и се проявява като притеснение, когато за пореден път се готвят да го нарушат? А може би животът е просто такъв?



Бележка на автора:
Непосредствен повод за написването на "Законът на живота" е творбата на Амрита "Нещата от живота". Причината е по-дълбока - чрез този автобиографичен щрих, авторът не само хвърля светлина върху своите публикации, но и поставя основа за правилното разбиране на позицията му при общуването с читатели, които проявяват интерес да се запознаят с творбите му или лично с него.


Публикувано от BlackCat на 30.01.2005 @ 07:09:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:27:14 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Законът на живота" | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Законът на живота
от dance_queen на 30.01.2005 @ 13:54:49
(Профил | Изпрати бележка)
Съграденото...то е котвата, която ни държи. Отдаденото - то е богатството, което сме натрупали в душите си. Преживяното - то е оазисът на самотата ни двен. Полученото - то е влогът за утрешни утешения и прегръдки. А човекът иска и нещо ново. Жажда за различното, за тръпката, защото живее само веднъж. Бариерите са навсякъде, най-вече в съзнанието, сътворени от всичко, което споменах вече...Знаем го, осъзнаваме го и нищо не можем да направим срещу законите на сърцето. Когато пулсът му се учести, литваме и следваме пътя на предизвикателството, за да се върнем отново укротени при оазиса, ако вече не го е населил някой друг. Благодаря Мойсей! Накара ме да се размисля, а ми беше необходимо, повярвай ми:)На същата бариера съм като теб:)


Re: Законът на живота
от mm_mm (mmm_m@mail.com) на 30.01.2005 @ 20:49:39
(Профил | Изпрати бележка) http://moldova.cc/mm_mm
"От всички вечни неща любовта продължава най-кратко" - за съжаление не помня автора...

"Причината е по-дълбока - чрез този автобиографичен щрих, авторът не само хвърля светлина върху своите публикации, но и поставя основа за правилното разбиране на позицията му при общуването с читатели, които проявяват интерес да се запознаят с творбите му или лично с него."

Това е пълна изненада за мен, Мо!

Успех в новото начинание!:-)
М.