Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 514
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 519

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: LioCasablanca
:: Albatros

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàåê
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: batteria

Çàòâîðèø ëè î÷è íèêîé íèùî íå ìîæå äà òè íàïðàâè. Çàùîòî èç÷åçâàø. Ìîãàò äà íàðàíÿò òÿëîòî òè, äà ãî ïðîäóï÷àò, îò íåãî äà áëèêíå êðúâ, ìîæåø äà èçïèòàø áîëêà, äà òå ïîâàëÿò íà çåìÿòà, äà òå ðèòàò èëè ñêóáÿò, íî íå ìîãàò äà îòêðàäíàò íàé-öåííîòî. Îòâîðèø ëè î÷è, òî ùå èç÷åçíå.
Òÿ çàáúðçâà êðà÷êà. Çàä íåÿ èìà íÿêîé. Ñëåäâà ÿ îò úãúëà, îò íà÷àëîòî íà óëèöàòà. Ñòúïêèòå ìó ñà â íåéíèÿ ðèòúì. Ñúðöåòî é ïðàâè äâà óäàðà, çàòèõâà, òÿ ïîåìà äúõ, ñúðöåòî ïðàâè îùå äâà óäàðà, çàòèõâà, ïîåìà äúõ... À ÷îâåêúò çàä íåÿ ñúùî. Íå ñìåå äà ñå îáúðíå, çàùîòî ùå ìó ðàçêðèå î÷èòå ñè. Ùå áúäå óÿçâèìà. Óÿçâåíà. È îïèòâà äà óñêîðè ëåêî òåìïîòî. Îòïóñêà ðàìåíåòå ñè è ñè ïîâòàðÿ „Ïî-áúðçî, ïî-áúðçî". Ïîãëåäíàòî îò âèñîêî òÿëîòî é ïðèëè÷à íà ïåðãåë, êðàêàòà é ñà îñòðè, åäâà äîêîñâàò çåìÿòà. Ñíåãúò ïîä ïåòèòå é å êàòî õàðòèÿ. Ñêúðöà, ìà÷êà ñå, ðàçòÿãà ïðåä íåÿ åäèí äúëúã, íåèçïèñàí ðåä.
À ÷îâåêúò ìîæå äà å âñåêè. Íå ìó å íóæíî äà ñå êðèå. Êîãàòî òÿ å ìèíàëà ïîêðàé íåãî, òîé ïðîñòî å ïðîòåãíàë êðàê è å ñòúïèë â îòïå÷àòúêà îò íåéíàòà îáóâêà. Ñåãà äèøà íåéíèÿ âúçäóõ. Äðîáîâåòå é èçäèøâàò áÿëîòî, òî îñòàâà âöåïåíåíî è íàñòðúõíàëî íà ìÿñòî, ÷îâåêúò ñòèãà äî íåãî, âäèøâà ãî è òî ìó äàâà ñèëè. Äèøàé, äèøàé, äèøàé. Óñòíèòå é ðîìîëÿò. Óñåùà ãî âå÷å ïî÷òè äî ãúðáà ñè, ñÿêàø, àêî îáëèæå óñòíè, åçèêúò ìó ùå ñå çàëåïè âúðõó ñòóäåíàòà é øèÿ. Òàì, êúäåòî êîñàòà å ñðåñàíà ðÿçêî íàãîðå, îáðàíè ñà âñè÷êè êîñúì÷åòà è å ïðèñòåãíàòà â êîê. Àêî áåøå ïî-áúðçà, ìîæåøå äà ìó ñå èçïëúçíå. Âúçìîæíî å è äà ÿ ïîçíàâà. Ìîæå áè å íÿêîé ïîçíàò, íÿêîé áëèçúê ÷îâåê, íÿêîé, êîéòî èñêà ïðîñòî äà ÿ ñïðå. Íî å âúçìîæíî è äà íå å... Àêî ïîãëåäèòå èì ñå çàñåêàò íåùî ùå ñå ñëó÷è. Çàòîâà òÿ ãëåäà ñàìî íàïðåä. Îòïóñíàòè ðàìåíå. Äèøà ïëèòêî, ó÷åñòåíî. Âìåñòî äâå ïðåòóïâàíèÿ è äúõ, âå÷å èìà òðè. Äúõ, òðè, äúõ, òðè, äúõ... Ñÿêàø â ãúðäèòå é ñå å ñêðèëî çàé÷å. Êàòî îíåçè çàé÷åòà îò äåòñêèòå êíèæêè. Ñòðàõëèâî è áÿëî çàé÷å ñ äúëãè óøè, ÷åðâåíè î÷è è ðîçîâ, ïàëàâ íîñ. Ñúðöåòî íà çàé÷åòî ïðàâè òðèäåñåò óäàðà, à íåéíîòî òðè. Ñúðöåòî íà ÷îâåêà çàä íåÿ ïðàâè òðè óäàðà, íî â ãúðäèòå ñè íîñè âúëê. Ñèâ, ïðèêëåêíàë â òÿñíîòî ïðîñòðàíñòâî, æàäåí, óìîðåí. È ÷îâåêúò ÿ ïðåñëåäâà, çàùîòî âúëêúò èñêà äà èçáÿãà. Àêî òîâà áå ïðîïàñò, à íå íàé-îáèêíîâåíà óëèöà, íàêðàÿ, íà ñàìèÿ ðúá, òÿ ùåøå äà ñå õâúðëè. Çàåäíî ñúñ çàåêà. Äà ïîëåòÿò îòãîðå êúì íèùîòî. Òî÷íî êàêòî â ïðèêàçêèòå. Îíåçè ñíåæíè, ñòðàøíè ïðèêàçêè, êîèòî ìàéêèòå ÷åòàò íà ìàëêèòå äåöà è òå ñè îòäúõâàò, ÷å áëèçî äî ìàìà íå ìîæå äà ïðèïàðè íèòî åäíî ÷óäîâèùå, íèòî åäèí ÷åðåí áèê, íèòî åäèí çúë ìàãüîñíèê, íèòî åäèí ðàçáîéíèê, êîéòî êðàäå äåöà. Äåòåòî ñå îãðàæäà ñ ãëàñà íà ìàéêàòà êàòî ñ ïëåò, âåðèãà, îãðàäà. Òîëêîâà å âèñîêà, ÷å íèòî åäèí âúëê íå ìîæå äà ÿ ïðåñêî÷è. À òîëêîâà êðåõêà è íåâèäèìà, çàùîòî â ñúðöåòî íà âñÿêà ìàéêà ñúùî èìà çàåê.
Êàêâîòî è äà ñè ïðåäñòàâÿ ñåãà, êàêâîòî è äà ïîèñêà, êàêòî è äà ñå ìîëè, êúì êîéòî è áîã äà ñå îáúðíå, íèêîé íÿìà äà ÿ ÷óå.  òàêúâ ñòóä íèêîé íå èçëèçà íàâúí. Ïðîçîðöèòå íà êúùèòå ñà òúìíè, ñòåíèòå èì ñà ñòóäåíè. Äîðè äà êðåùè, âèêúò é ùå ñå íàòðîøè âúâ âúçäóõà êàòî ñòúêëî. Ùå ñå ïðåâúðíå â ñêðåæ.  îòïå÷àòúê îò îáóâêà...
 êðàÿ íà òàçè óëèöà å íåéíàòà êúùà. Äî êîÿòî ìîæå è äà íå ñòèãíå. Ìîæå áè òîâà å ñàìî ïðîâîêàöèÿ. ×îâåêúò, ïðåñëåäâà÷úò ïðîñòî èñêà äà ÿ èçïëàøè. Äà âèäè â î÷èòå é ñòðàõ. Êàòî ïëàìúê - èçäúëæåí â çåíèöèòå é...
Àêî ïðåñëåäâà÷úò çíàåøå, ÷å òÿ íå å çàåê, íèòî äåòå, à íàé-îáèêíîâåíà æåíà, ìîæå áè íÿìàøå äà ÿ ïðåñëåäâà. Ñåãà òîé âúðâè ñëåä íåÿ, çàùîòî èñêà äà âèäè íåùî äðóãî. Íåùî, êîåòî òÿ íå ïðèòåæàâà. Èëè íåùî, çà êîåòî äîðè íå ïîäîçèðà. Àêî ñå îáúðíå ðÿçêî è èìà ñìåëîñò äà ãî ïîãëåäíå â î÷èòå, òÿ ùå ðàçáåðå... Çàòîâà... Ïðåäè ÷åòâúðòèÿ óäàð, ïðåäè íåãî, òî÷íî ñåãà, â òîçè ìèã, ìåæäó ìèíàëàòà è äîêîñâàùàòà ÿ ñëåäâàùà ñåêóíäà, òÿ ùå ñå îáúðíå. È òîé ùå ñïðå. Çàùîòî òÿ å ñèëíà. È äîðè ïî òåëåïàòèÿ ìîæå äà ìó ïðåäàäå ñâîÿòà ñèëà. Äà ãî âöåïåíè. Äà ãî ïðåâúðíå â ñíåæèíêà, â áÿëà ñÿíêà, â ìúãëà...
Æåíàòà ñïèðà. Ïîãëåäíàòà îò âèñîêî íå ïðèëè÷à íà ïåðãåë, íèòî íà òÿëî, ïðèþòèëî áÿëî çàé÷å îò äåòñêèòå êíèãè. È îò ðàçêàçèòå íà ãîëåìèòå õîðà. Ãîëåìèòå ãúëèâåðîâöè, êîèòî îáèòàâàò ìèëèàðäè ïúòè ïî-îãðîìíà îò òàçè ïëàíåòà, áèõà ìîãëè äà é ïîìîãíàò â òîçè ìîìåíò. Íå å òðóäíî. Íèêàê íå å. Ìèëèîíè ãúëèâåðîâöè ñå ðàçæîæäàò ïî òåõíèòå äúëãè óëèöè, ñðåùàò ñå, ðàçìåíÿò îãðîìíèòå ñè äóìè, ñìåÿò ñå íàä òåõíèòå îãðîìíè çàéöè è îùå ïî-îãðîìíè âúëöè, íî íèêîé îò òÿõ íå ñå ïðèñÿãà çàðàäè åäíà æåíà, èçïëàøåíà íà ïúòÿ. Íèêîé.
Ïîãëåäíàòà îòãîðå æåíàòà íå å ïðåñëåäâàíà. Çàä íåÿ íÿìà íèêîé. À òîâà å åäíà èçìèñëåíà èñòîðèÿ. Íàèñòèíà.




Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 29.01.2005 @ 11:54:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   batteria

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 13


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 11:19:22 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.