Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 694
ХуЛитери: 1
Всичко: 695

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКак Ния стана скинар по неволя
раздел: Други ...
автор: Niq_Nichiq

Радвай, народееее!
Изненада!
Събудих се рано. Към 7 беше. Събота сутринта. Изтягам се, прозявам се и провесвам единия крак от леглото. Включвам телевизора лежейки и почвам да поклащам крак в такт с песента по Мтв. Не помня вече коя.
Обръщам се на една страна, за да ми е по-удобно.
Изведнъж усещам нещо меко под бузата ми. Изправям се и виждам... о, ужас!!!
По възглавницата ми се въргалят десетина дебели кичура коса от моята собствена. Втурвам се панически към огледалото в банята, стисвам здраво очи и се надявам, че като ги отаворя всичко ще е наред, а цялата тази история ще излезе глупав сън. Напразни надежди!
Гледам се в огледалото и не вярвам. Не вярвам и се гледам в огледалото. На иначе прилично изгледащата ми тиква се мъдрят десетина голи петна. Помощ!!! Перушината ми я няма! Аз съм гола патица.
Ами сега? Ами сега?! Ами сега. Уаааааа!
Единственото, което ми остана беше да седна и да се нарева в банята. Съседите сигурно вече си мислят, че отглеждам някой морж там. Такова нечленоразделно мучене се разнасяше. Котката и кучето стоят на вратата и се чудят аджеба какво става.
Като се наревах едно хубаво седнах да мисля. Мислех ли мислех. Излязох да се разходя едно хубаво, ама преди това сложих една шапка. Живеем до болница и не исках да убия някой пациент с вида си.
Като не можах да измисля нищо святсно се прибрах. Седнах пред компютъра и като зомби пуснах Металика. Седя и гледам. Няма я.
- Сега ще затворя очи и като ги отворя ти ще си там.
Няма я.
Мисля. Часовникът цъка. Мисля. Котката ме хапе по крака. Мисля. Телефонът звъни.
Абе я майната на всичко!
Хващам ножицата и орязвам каквото е останало. След това заминавам в банята.
Бая време се мъчих докато се обръсна сама. Бръсна се и рева. Да знаете от мен, че хич не е полезно да правите двете неще едновременно. Защо? Защото се нарязах жестоко. Е, ще мине.
Най-накрая успях с триста зора да се обръсна. Седя и се гледам. Приличам на късния Нео и бебе едновременно.
Влизам да се изкъпя. Много е странно усещането когато нямаш коса. И доста ти е студено.
Излязох от банята. Кучето ми спеше и без да исках го събудих. Почна да лае, тъпчото. Не ме позна без коса. Като почнах да му говоря ококори очи и се свря в ъгъла със скимтене. И на него ще му мине.
Съобщих на майка ми, на познатите из чата и на Мълчаливеца какво е станало. Паника, ужас и истерия. Айде стига де!
Повиках гаджето да пием кафе. Дойде да ме вземе от вкъщи.
Слизам аз с една супер неадекватна шапка.
- Защо си с шапка?
- Студено ми е.
Той повдига ръба на шапката и се ококорва.
- Къде ти е косата?
Аз вадя едно пликче от чантата и го подавам. Бях си събрала подстриганото там.
- Защо ли си знаех...
Видях Мълчаливеца днес. Бях с шапка. Не се уплаши много.
Ходихме двамата с гаджето да си купя нова шапка. Някоя, която ми отива повече.
Влизаме в шапкарницата. Продавачката го познава от малък, защото магазинът е на тяхната улица. Казваме какво търсим и тя почва да подава разни шапки.
Барети, барети, барети, каскети. Как пък не.
Свалих моята да пробвам и жената изпада в ужас. Как да пита сега какво ми има? Да, госпожо. Аз съм извънземно. Сега можете да вдишате и издишате пак.
Мерих един куп шапки.
- Нямате ли нещо по-диво? Какви са тия сухарски шапки?
- Ама вие на колко години сте, госпожице? - казва тя укорително.
- Спокойно, мадам. Нося си личната карта.
След това нахлупвам една шапка, която има отгоре нещо приличащо на червеи и почвам да се смея.
Защо трябва да приемам трагично факта, че нямам коса?
- Не се безпокойте, госпожице. Тя пак ще порасне.
- Да ви изглеждам обезпокоена? - продължавам да се заливам от смях.
Забавно е. Особено като си пипна голата тиква. Грапава е и много топла. Не знаех, че главата може да излъчва толкова топлина. Спокойно можеш да си опържиш поне едно яйце на нея. Кеффф.
Накрая си избирам една що-годе симпатична шапка. Права е и има гънки по нея. Доволни излизаме от магазина.
- Много ти отива, знаеш ли?
Той се усмихва.
- Нали ще се справим с това? - питам аз.
- Докато продължаваш да се усмихваш, да.
Прибрах се вкъщи. Трябва да чета, защото в понеделник съм на изпит.
Как ли ще реагират колегите и професора?М?
Хич не ми и пука!
Важното е, че се чувствам добре.
Силна съм. Спокойна съм. Без коса съм. Ния стана скинар. Само по гола тиква де. Не по убеждения.
Радвай, народеееее!



Публикувано от mmm на 22.01.2005 @ 18:45:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Niq_Nichiq

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 27399
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Как Ния стана скинар по неволя" | Вход | 4 коментара (7 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Как Ния стана скинар по неволя
от izi9a на 23.01.2005 @ 09:10:12
(Профил | Изпрати бележка)
Хубава си Ния!А дали си взе изпита? Ако има полза от тази работа и аз ще се обръсна!:)


Re: Как Ния стана скинар по неволя
от vania_vasileva на 26.01.2005 @ 18:58:09
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък съм сигурна, че така ще ти е по-весело. ако не- винаги можеш да си викаш:"ГАААААА!"
:))))


Re: Как Ния стана скинар по неволя
от sradev (sradev@о2.pl) на 15.02.2005 @ 11:17:25
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
izpustnal sxm go tova.
A v kazarmata (mnogo verojatno da be6e s uvazhavanijat profesor na gli6ev vzaimno si obrxsnahme glavite)
No vse pak me trevozhi6 - mjaza mi himioterapija.


Re: Как Ния стана скинар по неволя
от mariq-desislava на 19.11.2011 @ 08:20:04
(Профил | Изпрати бележка)
хех, че веселичко нещо