Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 833
ХуЛитери: 3
Всичко: 836

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазмисъл / Продължение - 6 /
раздел: Други ...
автор: Mojsei

127. Негативната комуникативност, от една страна, се бори за оригиналност, а, от друга страна, служи като защитно средство на своя носител.
128. Глупостта намери теоретично оправдание във философията на Не-правенето на Карлос Кастанеда, което илюстрирам в някои материали, събудили недоумението и спонтанното разбиране на читателите.
129. Бездушието от страна на близък човек е, може би, най-жестокото наказание, след жестокостите на "приятелството".
130. Когато не си в състояние дя рязвиваш дадено отношение, най-разумното е да не му досаждаш с претенциите си. 131. Темата "Знаеш ли какви хора има..." е неизчерпаема и почти винаги става отегчителна.
132. Бедата на човечеството е в това, че възпроизводството на добродетелите стана работа на индивиди, които имат статус на случайни.
133. Целомъдрието, моногамното любов и святостта чертаят пътя за запазване на нормалната сетивност.
134. Всеки велик замисъл е плод на велика нужда, а когато тя е необходима нейното постигане е сравнително лесно.
135. Добродетелите ни помагат да оставаме в границите на такъв интерес, при който те няма да бъдат накърнени.
136. Най-добре е да използваме интелекта си за излизане от нещастията, в които сме попаднали, отколкото чрез него да разкрасяваме тези нещастия.
137. Целомъдрието на младоженците не е архаизъм, а предпоставка, която може да се развие като сподебена любов.
138. Моногамнат любов и полигамията са два различни начина на съществуване. Първият предполага вечна любов, вторият - кратък афектен живот, на който някои мои познати казват неправилно "любов".
139. Трупането на големи недостатъци не прави хората големи.
140. Когато пороците се смесят трайно с доббродетелите, казваме за съответния човек, че е станал порочен, а някои поети на порочните хора започнаха да казват "ангели".
141. Отдаването на пороците е акт на отчаяние, който упорито се естетизира, за да се представи за ценност.
142. Твърденито, че идва момент, когато пороците ни напускат, едва лиможе да претендира, че на тяхно място идват добродетелите.
143. Добродетелите чертаят пътя на нормалното съществуване, което се отъждествява с щастието.
144. Носителите на злото, чрез естетизиране на собстеното си поведение, се представят за герои и атова, не случайно, най-големите злодеи водят листата на изключителните личности.
145. Пороците чертят пътя на деградацията и те се използват широко при разработването на манипулативните капани на користта.
146. Крайното въздържане на страстите е също опасно, подобно на развихрянето им до нагон.
147. Човек получава в наследство заложби, но как ще бъдат развити в способности, зависи от възможностите, които предоставя обществото и от самия индивид.
148. Животът н смъртта използва пороците като свои инструменти.
149. Раните на душата могат да бъдат сравявани с физическото осакатяване, което не е лошо да се напомня по-често на поетите, за да не прекаляват с възхвалата на раните си.
150. Нищетата и разкошът са нй-големите пороци на човечеството.
151. Социалната изолация на индивидите е престъпление на общесвото и наказанието му е свързано със самата промяна на това общество.
152. Почтеността е отстояване на справедливостта при всички обстоятелства, израствайки в особени случаи до доблест.
153. Да превърнеш живота си в добре организирана игра, е нещо несрвнимо повече от това той да протече като преживелица.


Публикувано от railleuse на 21.01.2005 @ 13:54:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Mojsei

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
320 четения | оценка няма

показвания 30951
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Размисъл / Продължение - 6 /" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Размисъл / Продължение - 6 /
от mm_mm (mmm_m@mail.com) на 22.01.2005 @ 11:21:31
(Профил | Изпрати бележка) http://moldova.cc/mm_mm
... Не знам, Мо. Възможно е да не съм дораснала до нивото на тези "синтезирани истини", но лично на мен те ми се струват едностранни и не представляват някаква познавателна или информационна стойност...
Размислите затова са размисли, за да размисли човек (прости ми тавтологията) преди да напише нещо... Тук се създава обратното впечатление - "първо ке пишеме, после ке мислиме"!
(Спомням си една думичка от ученическите години: еклектика...но не обичам етикирането, затова поставям в скоби...)
Това е моето усещане, възприятие и създалата се на тяхна основа представа...
Нищо лично (в смисъл - не се обиждай!) спрямо тебе и твоите способности... Това е един поглед отстрани - колкото и да е горчив на вкус понякога...
Единственото лично нещо е моето мнение, което, в крайна сметка, може да се пренебрегне:-)
Поздрави!