Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 988
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 989

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÂêóñúò íà òèøèíàòà
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Princess

Ñïîìíÿì ñè åäíà íîù â ãðàäà íà ìúãëàòà, åëìàçåíèÿ âîé íà ìîðåòî âúðõó ðàìîòî ìè, äèâàòà ìó ðîìàíòèêà, êîÿòî ëóìèíåñöèðàøå âúðõó åêðàíà íà ïàìåòòà â çàëåçè è íîùè, ëóííè ïúòåêè è ñàìîòà, çàáèâàøå ìå ñðåä áåñåí âîäîâúðòåæ îò ñïîìåíè.
Ñïîìíÿì ñè çà îíàÿ ñòðàøíà âçðèâÿâàùà ëþáîâ, êîÿòî áåçïîùàäíî ðàçáèâàøå ìèñëèòå ìè íà õèëÿäè ñèòíè ïàð÷åíöà, êîèòî, êîëêîòî è äà ñå ñòàðàåõ äà ñúáåðÿ è ñãëîáÿ â îíîâà ãîëÿìî öÿëî, êîåòî ñà áèëè ïðåäè íå óñïÿâàõ. Îáè÷àõ...
...Âúðâÿõ ïî ìîêðèÿ, áúëâàù èçïàðåíèÿ àñôàëò. Ñîëåíèÿò âúçäóõ ðàçïàëâàøå ñòðàñòèòå ìè è íå ñðèâàõà äî îñíîâè áàðèåðèòå íà ìèñúëòà. Åäèíñòâåíîòî çà êîåòî âñå îùå ìîæåõ äà ìèñëÿ áåøå ëþáîâòà. Âñúùíîñò êàêâî èëè êîãî îáè÷àõ? È çàùî îáè÷àõ? Ìîæå áè, çàùîòî âñå ñå äîñåùàõ çà àôîðèçìà íà Äåêàðò: "×îâåê ñå ðàæäà, çà äà äàäå ëþáîâ íà äðóãèÿ"...Ñàìî, ÷å àç íå çíàåõ íà êîãî äà ÿ äàì. Çàòîâà ïðîñòî îáè÷àõ, áåç ëþáîâòà ìè äà å íàñî÷åíà êúì îäóøåâåí ïðåäìåò. Íå - òÿ ñè áåøå àáñîëþòíî áåçïúòíà è àêî ÿ óñåòåøå íÿêîé - äîáðå, àêî íå - ïàê äîáðå.
Òèøèíàòà å÷åøå ïîä ñòúïêèòå ìè, îòåêâàøå â î÷èòå ìè è àç èçâðúùàõ âçîð êúì ÷åðíîòî íåáå, çàïëàøèòåëíî íàäâèñíàëî êàòî ìðåæàòà íà ðèáàð - ãèãàíò. Íå ñâàëÿõ ïîãëåä îò ìðåæàòà - óëîâåíèÿ âúòðå ìðàê îñâåæàâàøå, ïîãëúùàéêè èçëèøíèòå ìèñëè è ÷óñòâà. ×åðíàòà ìó ñâåòëèíà ãè èçãàðÿøå è òàêà ïðåêúñâàøå áåçøóìíàòà èì âîéíà. Íà áîéíîòî ïîëå îòíîâî îñòàíà ñàìî ðàíåíàòà ìèñúë çà ëþáîâòà. Ïî ïðèíöèï íå âÿðâàõ â íåÿ, çàòîâà ïåðåôðàçèðàõ ìîñþ Äåêàðò: "×îâåê ñå ðàæäà, çà äà äàäå äîáðî íà äðóãèÿ!"...
Áåç ëþáîâ âñå ùå îöåëååø íÿêàê, àìà áåç äîáðî çàêúäå ñè? À Âåíåðà, ÿâíî çàñåãíàòà îò íåäîâåðèåòî ìè, ìå ïîä÷èíè íà áåçïúòèöàòà ñè, âçðèâè âñè÷èòå ìè ðàçìèñëè, àíàëèçè è çàêëþ÷åíèÿ, íàòðóïàíè êúäå ñ ðåä, êúäå áåç ðåä â òàçè áåçêðàéíà áèáëèîòåêà - ïàìåòòà è ìå îñòàâè ñàìî ñ ÷óñòâà. Ñâëå÷å ìå äî èíñòèíêòèâíîòî, æèâîòèíñêîòî...
...Îïðÿíà íà åäèí ñòúëá íà ïëîùàäà õàîòè÷íî ÷åòÿõ íåîíîâèòå ðåêëàìè, èçãóáåíè âå÷å â êúëáÿùàòà ñå ìúãëà. Òÿ ñå ïðîòÿãàøå ïîä ñâåòëèíàòà èì, êúïåøå ñå â ÷åðâåíî, çåëåíî, âèîëåòîâî. Ñïóñêàøå ñå ïðåä òåêíàëèòå îòíîâî ìèñëè è çà êîé ëè ïúò ñïèðàøå ïîòîêà èì ñúùî êàòî ÿçîâèðíà ñòåíà äîêàòî òå ñå ñúáåðÿõà â ãîðåùî è ñîëåíî åçåðî, òîëêîâà ãîðåùî è ñîëåíî, ÷å ÷àê ìå áîëåøå. Óñåùàõ ãðàâèòàöèÿòà âúðõó ïëåùèòå ñè è íå ìîæåõ äà ñå èçòðúãíà îò õëàäíàòà ïðåãðúäêà íà êàìúêà çà äà ñå âúðíà. Ìëå÷íîñèâàòà ñúñ ñòîìàíåíè íþàíñè ìúãëà ñãðàá÷âàøå æåëàíèÿòà ìè â ðóíòàâèòå ñè âëàæíè ëàïè è áåçìèëîñòíî ãè èçîñòðÿøå ñ òâúðäèÿ ñè äúõ. Ñòóäåíèÿò êàìúê ïîãëúùàøå ãîðåùàòà áîëêà è èçñìóêâàøå ñ âëàæíèòå ñè ïîðè ìîåòî æåëàíèå çà çàâðúùàíå. Èçñìóêâàøå ãî äîêàòî ÷óñòâàõ íåïðåîäîëèìà æàæäà äà èçêðåùÿ "Îáè÷àì!" êúì âñè÷êî íàîêîëî, çàùîòî òî áåøå áåçäóøíî, õëàäíî, áåçðàçëè÷íî. Áåøå ñàìî ìúë÷àëèâ, ïàñèâåí ñâèäåòåë íà äâèæåíèåòî. Ïðèèæäàùèòå îòíÿêúäå âúëíè òåæúê ìåòàëåí ðîê âçðèâèõà òèøèíàòà è âêóñúò è ñòàíà ãîð÷èâ. Íåîáÿñíèìî çàùî ñå ïî÷óñòâàõ ñàìîòíà.
Íåîáÿñíèìî, çàùîòî ïî ïðèíöèï îáè÷àõ, à è ñåãà îáè÷àì ñàìîòàòà - åòî, ÷å îòêðèõ êàêâî îáè÷àì íàé - íàêðàÿ, à è ïðèÿòåëè íÿìàõ. Áÿãàõ îò õîðàòà èëè ïúê òå îò ìåí? Âñå åäíî - â ñàìîòàòà íàìèðàõ ïî÷òè ñúâúðøåííàòà ñâîáîäà â áóêâàëíèÿ ñìèñúë íà ïîíÿòèåòî, êúäåòî ìîæåõ äà âúðøà ãëóïîñòè ïðåñïîêîéíî, äà èçëèâàì ïîòåíöèàëíàòà ñè åíåðãèÿ áåç äà ìå å ñòðàõ, ÷å íå÷èÿ ìðúñíà ðúêà ùå ìå ñïðå è ùå ñå çàðîâè â äóøàòà ìè. Òàêà, ÷å ëèïñàòà íà ïðèÿòåëè íå ìè òåæåøå ìíîãî. Âèçèòíà êàðòè÷êà ìè áåøå: "Íå ìè ïóêà!", àëà åäâà ëè íÿêîé ïîäîçèðàøå öåíàòà ñ êîÿòî ÿ çàïëàùàõ. Äà, òâúðäå âèñîêà áåøå öåíàòà...Ïî ïðèðîäà ñúì ÷óñòâèòåëíà, ÷åñòîëåñíî ñå çàñÿãàõ è òðóäíî, ñ óñèëèå çàïàçâàõ ñàìîêîíòðîë. Òàêà, ÷å íå áåøå ñúâñåì åëåìåíòàðíî äà ïîñòèãíà òîâà - íå ìè ïóêà îò ÷óæäè ìíåíèÿ è êàïðèçè, êàêòî è äà öåëÿ ñ ìúäðè äóìè çàáåëåæêèòå, êîãà óìåñòíè, êîãà äðåáíàâè íà äðóãèòå...
...È âúïðåêè áåçêðàéíèòå áèòêè íà ïîëþñèòå, âúòðå â ñåáå ñè óñåùàõ ñìèñúëà äà æèâååø, çà äà óñåòèø òðúï÷èâî - âúçáóæäàùèÿ âêóñ íà òèøèíàòà, ïóëñà íà ìðàêà, çàòàåí â ïÿíàòà, èçòðúãâàùà ñå îò òúêàíòà íà ïðèáîÿ è ðàçáèâàøà ñå â çàêîòâåíèòå ìè ìèñëè...
Ðàçñúìâàøå. È íàé - ÷åðíèòå íîùè âîäÿò êúì óòðîòî, à çàåäíî ñ íåãî è êúì óñåùàíåòî çà êîñìè÷åñêà ñàìîòà.
Âêóñúò íà òèøèíàòà ñòàâàøå ãîð÷èâ...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 19.01.2005 @ 14:32:45 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Princess

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 07:48:44 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Âêóñúò íà òèøèíàòà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò shiderov (shiderov@icon.bg) íà 19.01.2005 @ 17:25:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâÿâàì Âè çà êðàñèâàòà òâîðáà!
Õàðåñâà ìè ñòèëà Âè, ñëåä òàçè èìïðåñèÿ Âè ÷óâñòâàì êàòî ñðîäíà äóøà.
Çíàåòå ëè, ìèñëÿ, ÷å èñòèíñêàòà ëþáîâ å ñïîäåëåíàòà ñàìîòà.
Ïðèåìåòå ñúðäå÷íèòå ìè ïîæåëàíèÿ çà óñïåõè â ñïîäåëåíàòà ñàìîòà!


Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò Princess (fairytale@fairyland.cîì) íà 19.01.2005 @ 20:46:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ìèëèÿ êîìåíòàð è çà ïîäêðåïàòà...×óäåñíî å ïîæåëàíèåòî. Íàäÿâàì ñå äà ñå èçïúëíè...:)
Ïîçäðàâè...

]


Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò Gerlan íà 19.01.2005 @ 19:13:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîíÿêîãà ñàìîòíèòå èçãðåâè ñå ðàæäàò â äîáðà êîìïàíèÿ!

Ïîçäðàâè çà òàçè òè îòêðîâåííîñò!


Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò Princess (fairytale@fairyland.cîì) íà 19.01.2005 @ 20:34:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèíàãè èìà ìÿñòî çà åäèí Ïðèÿòåë è åäíî "Äîáðå äîøúë"....
Ðàäâàì ñå, ÷å íÿêîé å óñåòèë:)))
Ïîçäðàâè...

]


Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò desert_inrose íà 26.08.2011 @ 15:43:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
äà, ãîð÷è...
ïîíÿêîãà
äîðè è êîãàòî å ñïîäåëåíà

(íî â òàçè ãîð÷èëêà ñå ðàæäà èñòèíàòà,.. è/èëè îò èñòèíàòà ñå ðàçëèñòâà ãîð÷èëêàòà...)


Re: Âêóñúò íà òèøèíàòà
îò Princess (fairytale@fairyland.cîì) íà 11.01.2012 @ 10:13:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïî - ñêîðî âòîðîòî, à âðåìåòî íå ëåêóâà, êîëêîòî è äà ìó ñå èñêà íà ÷îâåê äà ïîâÿðâà íà Åìèëè Äèêèíñúí ....
Ïîçäðàâè ñâåòëà äóøèöå :)))

]