Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 862
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 866

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîòåòî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: anaangelova

Îùå åäíà íîù, à êîòåòî íàïðÿãàøå ïîñëåäíèòå ñè ñèëè, çà äà îöåëåå.Îáè÷àõìå ãî, îáãðèæâàõìå ãî, íî êîðåìúò ìó ñå ïîäó, ñïðÿ äà ÿäå, ñàìî ñïåøå.
.Âåòåðèíàðÿò,ñ çàêà÷ëèâ äóõ, ñ íàâèöè çà ïèåíå, àëà ïðîôåñèîíàëèñò, ìó áè äâå èíæåêöèè.
Ëåæåøå, ñÿêàø ìàëêî ñúçíàíèåòî ìó ñå ïðîÿñíè, õàïâàøå ïî-ìàëêî.Âåãåòèðàøå, æèâîòúò ìó ñå ïðåâúðíà âúâ ôàðñ.Ïîðåäíàòà èíæåêöèÿ, íî è òÿ íå ïîìàãàøå.Òúðñåøå âîäàòà êàòî ñïàñèòåëíî ñðåäñòâî, ïîòàïÿøå ìóíóíêà â ñúäà, ìåñòåøå ñå îò åäíî ìÿñòî íà äðóãî. È òîãàâà äîúäå àãîíèÿòà. Òÿëîòî ìó çàïðèëè÷à íà ñêåëåò, íå ÿäåøå, ñàìî ñå îïèòâàøå äà ïèå âîäà è äà ñå ìåñòè-Ïðèëè÷àøå íà ÷îâåê, èçòåðçàí îò ôèçè÷åñêàòà ñè íåìîù, ïðèþòèëî íåñãîäèòå, ïîäîáíî íà ìú÷åíèê....Êðàêàòà ìó ñå îïëèòàøå, òÿëîòî àãîíèçèðàøå, âñè÷êî â íåãî íàïîìíÿøå çà áîëêàòà.
Îòíîâî åäíà ôåðóàðñêà âå÷åð ãî ñëîõèæìå â ðàíèöàòà, î÷èòå ìó,åõ, òåçè æúëòè î÷è, õëúòíàëè êàòî ïîñëåäåí çîâ, èçòúðïÿõà ïîðåäíèòå èíæåêöèè.Âîäàòà áå çà íåãî, îòäóøíèê, äîáúð ïîìîùíèê, åäèíñòâåíàòà âîëÿ, êîÿòî ãî âëåäååøå â ñåêóíäèòå íà áëèçêèÿ êðàé.
Ïðîñòî ïðèñòàí,ñïîìåí, ÷å îùå äèøà, ÷å å òóê è ñåãà.Ïîñëåäíèòå äâà äíè,î÷èòå ñå ïðèòàÿâàõà,èäâàøå íåóìîëèìèÿ êðàé ...Ãàëåõ ãî ïî îñèðîòÿëàòà êîçèíà,çàùîòî äóøàòà èñêðåøå, íî òÿëîòî ñå ïðåäàâàøå.
Äåòåòî áåøå íà ó÷èëèùå,àç ïîëåãíàõ âúðõó ãîëÿìàòà ñïàëíÿ è ìúë÷àõ.Ïîñëå ãî çàâèõ ñ áÿëà äðåõà, ìåêà è íåæíà, à ñúðöåòî ìè ïðåïóñêàøå. Ìîëåõ ñå, íàóì, íà ñåáå ñè, àëà òîâà áå ëè÷íàòà ìè óòåõà, íå ïîìàãàõ ñ äðóãî..Íå ñúì âÿðâàùà, à æàäóâàõ äà âÿðâàì. ×óäî ëè, øàíñ ëè, ñòèãà íà òàçè èíêâèçèöèÿ!Ñòèãà!Âðåìå, ñïðè! ×àñîâíèêî, òè êîéòî ðàçäàâàø ïðàâîñúäèå, èìàé ìèëîñò!
Ìîåòî ìàëêî ìîìè÷å óñåùàøå êðàÿò íà èçòåçàíèÿòà è åäíà âå÷åð, ïðåäïîñëåäíàòà, çàïëàêà.Íåâèííè ñà âÿðâàùèòå!...Âàçîâ å îïèñàë ìèëèòå, íåùàñòíè õúøîâå, êîèòî ñå áîðÿò çà ïðàâäà. À ñà íåìèëè-íåäðàãè, íåäîñïàëè, íåíàõðàíåíè, ÿäàò ïî ìàëêî ôàñóë è ïèÿò êèñåëî ÷åðâåíî âèíî...Áîðáàòà å ïðèêëþ÷èëà. Âåãåòèðàò.
Êîòåòî, ÷åðíî, ñ ãîëåìè î÷è, íÿìàøå èìå.Òî áå ÷àñò îò ñåìåéñòâîòî, ìèëî è òîëêîâà ìúäðî...Îïèòà ñå äà ìúðêà, íî ïî-ñêîðî ñòðàäàøå, óñåùàéêè, ÷å ñúì äî íåãî.Ìúë÷àëèâî è ïðîñòî.
Ãóøêàõ ãî â ãîëÿìîòî ëåãëî, äîðè çàñïàõ çà êðàòêî... Êîãàòî ïîñåãíàõ äà ãî ïîãàëÿ,ñòóäúò ãî áå îòêðàäíàë, áåøå îòèøúë â áåçñìúðòèåòî.Ãàëåõ ãî, è ïàê, è ïàê è åäðè ñúëçè êàïåõà âúðõó çàâèâêèòå.Çàðèäàõ...
Áÿõ èçãóáåíà.Íåùàñòíà.Ñàìà. Îáè÷òà ÿâíî ìè å ïîìàõàëà ñ êðèëå, íî íå ðàçáðàõ...Êàê äà ðàçáåðà æèâîòà?...Ñìúðòòà, îò÷àÿíèåòî, íåâîëÿòà?!....
...Êðàÿò íà êðàÿ. Çîâ- áåçèìåíåí. Ñïîìåíè áåç ñìèñúë.
....È òî, ìèëîòî, âäúðâåíî òåëöå îò íåîñúùåñòâåíè ìå÷òè,ëåòåøå êúì ìðàêà íà èëþçèèòå.
Çà äà íè íàó÷è äà áúäåì õîðà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 25.02.2023 @ 16:59:52 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   anaangelova

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:50:42 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîòåòî" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîòåòî
îò Markoni55 íà 26.02.2023 @ 19:42:13
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåãðúäêà!


Re: Êîòåòî
îò yotovava íà 26.02.2023 @ 11:33:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåæèâÿâàëà ñúì ãî, íàé-ñòðàøíîòî å, ÷å òå ñà íè áëàãîäàðíè äîêðàÿ.