Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 806
ХуЛитери: 4
Всичко: 810

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: Marisiema
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБъдещето
раздел: Хумор и сатира
автор: geostal

-Как са, даскале, как са учениците, учат ли, слушат ли? – пита ме бат Пешо от входа.
Мислех си да не отговарям и само да въздъхна, ама, викам си, ще излезе, че се надувам нещо и не споделям как се развива младото поколение и какво бъдеще ни чака. Затова поседнах на пейката до него, за да споделя едно друго, па и да се посмеем малко, макар че нещата са и за рев, както се казва.
-Бат Пеше, кво да ти река, от ден на ден май все повече ги не бива. Хеле през последните две Ковид години с това онЛАЙНО обучение хептен зазляха. Да не ти обяснявам как се карат такива часове, как се изпитва, кой влиза, кой не влиза, кой с домашни, кой без, па токът изгаснал, па нетът забил – луда работа. Отпуснаха се, някои направо надебеляха, а са още на 12,13 години. Направо мутанти, завързали кълки, дупета, кореми, ама това не е мой проблем, а на медицината. Има и слабички, ама те спортуват нещо, ходят на танци и т.н. Обаче, бат Пеше, част от тях нямат възпитание и култура никаква. Някои направо изтървани и нулев родителски контрол. Вярно, че пубертетът ги е натиснал, ама още в пети, шести клас...Навремето към 8 клас мислехме за гаджета и за туй-онуй, пък сега – акселерация се казва, демек бързо физическо развитие. Хвалят ми се някои момичета, че имали вече гаджета. Пък част от съучениците веднага клюкарстват, че еди-коя си ходи с циганин. Бързат, бързат да пораснат, ама само на ръст. Да, ама умствено кога? За някои – никога. Питам ги – „от малки простачета след време какво става?“ Дружно ми отвръщат в един глас – „големи простаци, господине!“ Друг път ги питам за малките байганьовци, за малките тарикатчета и хитреци – отговарят ми отново правилно. На моменти обаче наистина са нагленца и особено някои от девойчетата. Имам една Л. И понеже е слаба ученичка, малко глуповата, я питам веднъж в часа на класа къде ще ходи да учи след седми клас. Предположих, че в едно професионално училище, но Л. беше категорична, че там няма да отиде, защото щели да я е..т циганите. Това училище преди години беше образцов техникум и се влизаше с отличен, но в последните години /20/ западна и действително ходят слаби ученици и от малцинствата. Ех, Л. Бива ли такъв език да използваш в училище пред мен и съучениците си, намери подходящ синоним, например да ме „таковат“. Знаете, че това е универсален глагол в нашия език. Но си мисля „ ти като си такава кифла, където и да идеш, ще те таковат“. Не и го казвам, че знам ли къде ще се оплаче. Сега за най-малкото могат да пуснат жалба: до директора, до РУО, до МОН, до ДАЗД /агенция за закрила на децата/ и то, защото си погледнал някой строго /психически тормоз/, защото си му повишил тон /физически тормоз/, защото изискваш да работи в часа – сакън, не бива да ги претоварваме. Ако почна да ти разказвам, бат Пеше, ще се хванеш за главата. Имам най-различни случаи да ти разправям, ама да се прибирам, че огладнях, а друг ден ще ти разкажа още за бъдещето.

Ако не е истина – не е и лъжа! –авторът.
Confused


Публикувано от Administrator на 16.10.2022 @ 19:35:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   geostal

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:06:00 часа

добави твой текст
"Бъдещето" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.