Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 420
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 421

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑïîìåí çà Íèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: pavlinag

Òàçè æåíà áåøå íåâåðîÿòíà! Íå áåøå êàòî äðóãèòå, êîèòå áå èìàë. Êàòî ñå íàïúâàøå äà ñè ñïîìíè, ìàé-ìàé ïîâå÷å îò òðèäåñåò ãè äîêàðâàøå, àêî ñå áðîÿò è çàâîåâàíèÿòà ìó çà åäíà íîù! Íî òàêàâà... äåòî áå ñïîñîáíà ñ ÷àñîâå äà ñå ëþáè ñ íåãî - äà ãî ãàëè, äà ãî öåëóâà, äà ñå îòäàâà... è äà ãî ïðàâè ñúñ ñòðàñò! Íå!

Ïðèëè÷àøå ìó äîíÿêúäå íà Íèíà - ó÷åíè÷åñêàòà ìó ëþáîâ. Îíàçè, êîÿòî öåëóâàøå â çèìíèÿ äåí äî îãðàäàòà, è ÷èéòî êðàê, îáóò â òúíúê ÷îðàïîãàùíèê, áå ïúõíàë â äæîáà íà ïàëòîòî ñè äà ãî ñòîïëè. Âïðî÷åì, áåøå ëè ãî íàïðàâèë íàèñòèíà? Íå ïîìíåøå âå÷å. Ïîìíåøå îáà÷å îíàçè âúçêúñè÷êà ÷åðâåíà áëóçêà, ïîä êîÿòî ïúõíà ðúêàòà ñè; äîïèðà íà ïàìó÷íèÿ ñóòèåí; êîï÷åòî îòïðåä, êîåòî ñå îòâîðè ñ ùðàêàíå; òâúðäèòå ãúðäè è çúðíîòî ìåæäó ïðúñòèòå ñè. Ïîìíåøå îãúíÿ, êîéòî èçáóõíà â ñëàáèíèòå ìó... Ñúùàòà òàçè Íèíà åäíà ãîäèíà ïî-êúñíî, âå÷å çàâúðøâàéêè ãèìíàçèÿ, áå âëåçëà â ñòàÿòà ìó. Òîãàâà â ïðîâèíöèÿòà âñå îùå íèêîé íå çàêëþ÷âàøå äîìà ñè. Áå ñå íàïúõàëà â ëåãëîòî ìó è ãî ìîëåøå äà ñå îæåíè çà íåÿ. "Íå. Ðåøèë ñúì ïúðâî äà çàâúðøà" - òâúðäî áå êàçàë òîé è Íèíà ñå ðàçïëàêà, îòäàâàéêè ìó ñå ñúñ ñòðàñò, à ïîñëå ðàçáè ñúðöåòî ìó, êàòî ñå îìúæè çà Íà÷î. Ïîñëåäâàõà òàéíè ñðåùè â Äîáðè÷. Òîé - âîéíèê, Íèíà - èçäóëà êîðåìà. Ïîìíåøå òîïëàòà âëàãà ìåæäó êðàêàòà é è îíåçè íåâåðîÿòíè âúëíè îò ñòðàñò, ñ êîèòî ÿ îáëàäàâàøå çà êðàòêî, ñëåä êîåòî òÿ ñÿêàø çàãóáâàøå èíòåðåñ è ñè òðúãâàøå.
Áîæå! Ñúùàòàòà òàçè Íèíà! Ñðåùíà ÿ ñëåä 40 ãîäèíè. Áå îòèøúë â êîìàíäèðîâêà âúâ Âàðíà è é ñå îáàäè. Òÿ íàïðàâî ãî ïîêàíè â äîìà ñè. Òîêó ùî ñå áåøå ðàçâåëà. È òîêó ùî - îæåíèëà ñèíà ñè. Òîâà áåøå âñå ñúùàòà, íåãîâàòà Íèíà! Ïðèïîìíè ìó êàêâî å äà ñå ëþáèø ñúñ ñòðàñò. È ìàêàð è ïðåæèâÿëà åäèí èíôàðêò, íàåäðÿëà, îòïóñíàòà è çàãðóáÿëà, òîé ïàê âèæäàøå â íåÿ íå 60-ãîäèøíàòà æåíà, à îíàçè äúëãîêîñà ñëàáè÷êà õóáàâèöà, ÷èÿòî ñâàòáà áå íàáëþäàâàë îò ïðîçîðåöà ñè, à ñúðöåòî ìó ïëà÷åøå îò áåçíàäåæäíîñò.
- Òè âúðíà æèâîòà ìè! - áå ìó êàçà òÿ ñëåä ïúðâàòà Âàðíåíñêà íîù. À âñúùíîñò è òÿ áå âúðíàëà íåãîâèÿ.
È ñëåä äåñåòèíà äíè íà áåçìåòåæíî áëàæåíñòâî, ïðåç êîåòî ïî÷òè íå ñòàâàõà îò ëåãëîòî, òîé ðåøè äà ñëîæè êðàé íà 30-ãîäèøíèÿ ñè áðàê ñ îíàçè âå÷íî êèñåëà è çàÿäëèâà ïåðñîíà, çà êîÿòî æèâîòúò íåçíàéíî êàê ãî áå ñâúðçàë, çà äà ìà÷êà, ìà÷êà, ìà÷êà äóøàòà ìó, äà îìàëîâàæàâà ïðîôåñèîíàëíèòå ìó óñïåõè, íå ñúçíàâàéêè ñÿêàø êàê ãî ïîäòèêâà êúì ìíîãîáðîéíèòå èçíåâåðè.
- Íî, òàòêî, çàùî ÷àê ñåãà? - áå ïîïèòàëà äúùåðÿ ìó.
Òîé íå ìîæà äà ú îòãîâîðè.
È òàêà, íà 60 ãîäèíè, ðàçâåäåí è ïðåîòêðèë ëþáîâòà ñè, òîé ñå áå íàíåñúë ïðè Íèíà è öÿëîòî ìó ñúùåñòâî ñå áå íàñòðîèëî çà íîâ æèâîò. Íî íÿìàøå ÿ âå÷å îãíåíàòà êðàñàâèöà. Åäíî çàñòàðÿâàùî è âå÷íî êèñåëî ÷óäîâèùå ñÿêàø ÿ áå ïîãúëíàëî â íÿêîÿ ëþáîâíà íîù è ïî êîøìàðåí íà÷èí ïðåïîâòàðÿøå êîíôëèêòèòå ìó ñ Áèâøàòà. Çà äà ñå ñòèãíå äî îíçè óíèçèòåëåí ñêàíäàë, â êîéòî ìó äàäîõà äà ðàçáåðå, ÷å âñè÷êèòå ìó äèïëîìè íèùè÷êî íå ñòðóâàò ïðåä óìåíèÿòà íà åëåêòðîòåõíèêà, êîéòî óæ ñàìî ïîääúðæàë äîìà íà ëþáèìàòà ìó. È òîé òðÿáâàøå çà ïîðåäåí ïúò äà ñè îïàêîâà áàãàæà è äà ñå ìàõíå.
...
Ìëàäîòî ñúùåñòâî ñå èçâèâàøå ïîä ëàñêèòå ìó. Íîùòà èì ñå áå ïðåâúðíàëà â óñòíè, äëàíè, íåæíè ãàëåíèÿ è âúëíè îò ñòðàñò. Çà ïðúâ ïúò îò ìíîãî, ìíîãî ãîäèíè èìàøå ÷óâñòâîòî çà ïúëíî ñëèâàíå - è ôèçè÷åñêî, è äóõîâíî. Êàêâî ëè íàìèðàøå òîâà ìëàäî ñúùåñòâî â åäèí äúðòàê, êóðâàð è ïåðâåðçíèê - ïèòàøå ñå òîé. À äóøàòà ìó ñå èçïúëâàøå îòíîâî ñ ïëàõà íàäåæäà è ñ óæàñ ïðåä "ìàëêèÿ ïàëàâíèê", êîéòî ñå áå ïðåâúðíàë â íàïúëíî áåçñòðàñòíî ïàð÷å ìåñî.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 05.07.2022 @ 09:51:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   pavlinag

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 14:32:12 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.