Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 946
ХуЛитери: 0
Всичко: 946

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХижа Алеко и още нещо
раздел: Други ...
автор: Optimist

Чудих се к`во да го правя този ден. Пуснах теле_видението. Новините - същите като снощи. А времето обещава да е хубаво. Все още чудейки се, влезнах да си перна един душ и да се обръсна. Туй не толкова от нужда, колкото от нямане какво друго да правя. Излезнах и...пак същото. Така не може. Посегнах към телефона да се обадя. Гледам, някой вече ме търсил.
А аз на този някой щях да въртя (макар че вече не се върти а се натиска). Та, въртя или натискам, кой както предпочита. Чу се глас. Питам - и сега к`во?
- Нищо, каза някой-ът.
- Добре де, к`во прайш?
- Возя се.
- Да не питам повече ли?
- Питай, питай!
- На к`во се возиш, тогава?
- На лифт.
- Ти па! Намерила на к`во да се вози! То вярно, че най-малко друса.
- Няма ли да ме питаш къде отивам?
- Ще.
- Питай де.
- Къде отиваш?
- На Витоша.
- Каква изненада! Отиваш с лифт на Витоша, а? Егати!
- Не искаш ли и ти да дойдеш?
- Що не ме попита по-рано ами като си вече на половината път?
- Обадих се да попитам ама никой не вдигна и реших, че ще ме потърсиш обратно, като видиш че съм те търсила.
- Нали това правя.
- Е, ще дойдеш ли?
- Ми откакто съм станал се чудя какво да правя днес. Познай дали ще дойда.
- Взимаш едно такси и отиваш на симеоновския лифт. Качваш му се и слизаш на Алеко. Преди да потеглиш с лифта нагоре, обаждаш ми се да знам горе-долу кога ще пристигнеш.
- И к`во ще правим?
- Ще ходим.
- Добре. Смятай ме горе.
Веднага престанах да се чудя. Облякох се, обух се и тръгнах за Алеко. Лепнах таксето веднага. Лифта и горе. Колко му е!
Снимките от днес
Това е линк, ама никой няма да ти пее или свири, нито ще трябва да четеш каквото и да било. Ще те закара да видиш снимките от днес ако искаш. Ако не щеш - няма. И аз не обичам линкове, но пък хубавото им е, че не си длъжен да ги кликаш.

Продължение на това до тук:
- Хубави снимки. Както винаги. Най ми хареса кучо.
- Има хора радващи се и на такива снимки. Като никой друг не им показва по-хубави от това, което искат да видят, кефят се на моите.
Напоследък обаче много често ми попада погледа на "българска работа" и ме обзема безсилие, давайки си сметка, че няма да доживея да видя промяна. Изпусната държава сме...
Кучо ми направи впечатление с козината си. Пази хотел / ресторант Морени и спи навън. Муцуната му беше като на павиан. Беше станал и се беше обърнал с гръб към мен, лаейки приближаваща се група хора. Подсвирнах му да се обърне, да го снимам в "анфас" ама не искА. Като няма анфас и профил върши работа.

Тогава си помислих колко бързо природата поема грижа за животните да оцелеят. Помня един познат държеше навън домашен пудел. Зимата козината му ставаше като на овца. Не мож го позна че е пудел.

"Бе де ги намираш тези ... някой?"
Не аз ги намирам а те мен. Покрай тия снимки...току оставят бележка...помниш ли ме? При това близки приятели били навремето. Започваме от там от където сме прекъснали.

Много се изкефих, когато двама българи ми се обадиха от Калифорния. Един след друг. Бяхме в Италия заедно, в лагера. И двамата биеха на очи. Единият беше типичен американски студент - канадска ливада и очила. Но и физиономията му беше на американски студент, каквито ги показваха на снимки в американското посолство, на витрината.
Другият - съвсем плешив, но такъв английски говореше, че ми зачуди организма. Зачуди най-вече защото разбираше ди джеят на радио Люксембург. Това беше най-бързо говорещият ди джей в света на ди джеите. От тези които аз съм слушал, де.

И сега представи си, от тогава нито сме се виждали, нито сме се чували. Не знам как, единият попада на галериите ми и ми пише писмо. Обажда се и на другият, който също ми пише писмо. Този дето приличаше на канадски студент се оженил, има две дъщери, оженил и двете и вече има внуче от едната. Станал парче началник в компанията си и прави тигели между Сан Диего, където живее, Сан Франциско, където работи и Сингапур, където имат клон. Другият пък живеел в Сиатъл. Работи за Боинг. Той също се оженил. Родила им се дъщеря. Сега обаче бил разведен. Дъщерята пораснала и се отделила. Имах усещането, че животът му не вървеше както би искал.


Публикувано от anonimapokrifoff на 18.03.2022 @ 08:19:28 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Optimist

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 06:39:08 часа

добави твой текст
"Хижа Алеко и още нещо" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.