Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 528
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 534

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Heel
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Georgina

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàToxic masculinity
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: mitkoeapostolov

Íàñêîðî ãëåäàõ ïðåäàâàíå ñ êàíàäñêàòà êîìåäèàíòêà Êàòðèí Ðàéúí.  íåãî òÿ èçïîëçâà èçðàçà toxic masculinity (òîêñè÷íà ìúæåñòâåíîñò), çà äà îïèøå ïîâåäåíèå íà èçòî÷íîåâðîïåéñêè ìàéñòîð, êîéòî îòêàçâà äà ïîêàæå ÷óâñòâà. Ñëîâîñú÷åòàíèåòî ìå âïå÷àòëè, çàùîòî â êîíòåêñòà, â êîéòî áåøå óïîòðåáåíî, îïèñâà 80% îò ìúæåòå, êîèòî ïîçíàâàì â Áúëãàðèÿ.
Òîêñè÷íàòà ìúæåñòâåíîñò å ðîëÿ, íà êîÿòî ñå ó÷àò ìîì÷åòàòà â ïîâå÷åòî ñòðàíè ïî ñâåòà. Îùå îò äåöà èì ñå âìåíÿâà, ÷å âèíàãè òðÿáâà äà ñà ñèëíè è íèêîãà íå òðÿáâà äà ïîêàçâàò ÷óâñòâà. Íà âúçðàñòíèòå ñå íàòÿêâà, ÷å èìàò ñòðîãî îïðåäåëåíà ôóíêöèÿ – äà ñå îæåíÿò, äà íàïðàâÿò äåöà, äà íîñÿò ïàðè â ñåìåéñòâîòî, äà êóïÿò è ïîääúðæàò êîëà, äà îñèãóðÿò òåõíè÷åñêàòà ïîääðúæêà â äîìà. Êàòî ïðåñòèæåí áîíóñ ñå âúçïðèåìà äà ïèÿò ìíîãî è äà èìàò ëþáîâíèöè.
Ñïîðåä ïîâå÷åòî õîðà êîðåíèòå íà òîêñè÷íàòà ìúæåñòâåíîñò ìîãàò äà ñå íàìåðÿò îùå â îáùåñòâåíèÿ ñòðîé íà ëîâóâàíå è ñúáèðàíå. Ìúæåòå å òðÿáâàëî äà ïðîÿâÿò ñâîÿòà ôèçè÷åñêà ñèëà, çà äà ñå ñïðàâÿò ñ äèâè çâåðîâå è âðàæäåáíè ïëåìåíà. Âñÿêà ñëàáîñò îò òÿõíà ñòðàíà å ìîæåëî äà äîâåäå äî ñìúðò íà èíäèâèäà èëè öÿëàòà ãðóïà. Òàçè äèíàìèêà ïðîäúëæàâà äà áúäå êîäèðàíà â ìúæåòå â ïðîäúëæåíèå íà õèëÿäîëåòèÿ.  ïîñëåäíèÿ âåê, îáà÷å, ÷îâå÷åñòâîòî ïîñòèãà áåçïðåöåäåíòíî òåõíè÷åñêî ðàçâèòèå, êîåòî íàïúëíî èçìåñòâà ôîêóñà îò áèòêèòå ñúñ çâåðîâåòå è âîéíèòå. Äíåñ âñåêè ÷îâåê, áåç çíà÷åíèå äàëè ñèëåí èëè ñëàá, ìúæ èëè æåíà, ìîæå äà óíèùîæè âñåêè çâÿð èëè âðàã ñàìî ñ íàòèñêàíåòî íà åäíî êîï÷å. Ïðîÿâàòà íà åìîöèîíàëíà ñëàáîñò íå áè äîâåëà äî ñìúðò íà íèêîãî. Çàùî òîãàâà ïðîäúëæàâàìå äà ÿ îòðè÷àìå è äà âúçïèòàâàìå ìîì÷åòàòà äà áúäàò áåçïîãðåøíè è ñèëíè?
Åäíî îò îáÿñíåíèÿòà ñå êðèå â ðåæèìà íà óïðàâëåíèå. Ïî âðåìå íà êîìóíèçìà íàïðèìåð, Áúëãàðèÿ å áèëà ñèëíî âîåíèçèðàíà äúðæàâà, ñ îãðîìåí âîåíåí îòðàñúë è ñòîòèöè õèëÿäè âîåííîñëóæåùè. Åòàëîíúò çà ïîâåäåíèå å áèë ñèëíèÿò ìúæ. Ïîñëåäñòâèÿòà îò òîçè ñâðúõåñòåñòâåí ôîêóñ âúðõó êðàéíàòà ìúæêà ñèëà ñå ïðîÿâèõà â ïúðâèòå ãîäèíè íà ïðåõîäà, êîãàòî ôèçè÷åñêèòå ãåðîè íà êîìóíèçìà ñå ïðåâúðíàõà â êîðóìïèðàíè êàïèòàëèñòè÷åñêè ìóòðè, êîèòî ïîñòîÿííî íàòðàïâàõà ñâîÿòà ìúæåñòâåíîñò ÷ðåç ïîêàçíî ïèåíå, áèåíå, òðåòèðàíå íà æåíèòå êàòî ìàòåðèàëíè âåùè è åæåäíåâíè óáèéñòâà.
Ìîÿò ïðúâ ñáëúñúê ñ òîêñè÷íàòà ìúæåñòâåíîñò áåøå ìîÿò áàùà.  äåòñòâîòî ìè òîé íèêîãà íå èçêàçâàøå ÷óâñòâàòà ñè ñ äóìè. Ëþáîâòà ìó ñå èçðàçÿâàøå â íàáàâÿíå íà õðàíà çà ñåìåéñòâîòî è îñèãóðÿâàíåòî íà ìàòåðèàëíîòî îöåëÿâàíå (êîåòî íå å ìàëêî). Òúé êàòî ðàáîòåøå êàòî âîåíåí áåøå ðåøèë, ÷å ùå ìå ïðàâè âîéíèê, ñúîòâåòíî âêúùè âèíàãè öàðåøå âîåííà äèñöèïëèíà. Âñÿêà ìîÿ ñëàáîñò áåøå îòáåëÿçâàíà ïðåä ñåìååí ñúâåò îò âúçðàñòíè, êúäåòî òðÿáâàøå äà äàâàì îáÿñíåíèÿ çà ïîâåäåíèåòî ñè. Ñëåä òåçè ñúáèòèÿ ëà÷åõ è òðóïàõ âèíà â ñåáå ñè.
 ñåìåéñòâîòî âñåêè èìàøå ñòðîãî îïðåäåëåíà ðîëÿ. Áàùà ìè èãðàåøå ìúæêàòà, à ìàéêà ìè æåíñêàòà (òîåñò ãîòâåøå, ïåðåøå, ÷èñòåøå è ñå ãðèæåøå çà äåöàòà).
Íå ñå ó÷óäâàì, ÷å ìíåíèåòî ìè çà ñâåòà, êîãàòî áÿõ íà îñåìíàéñåò áåøå, ÷å áåëèÿò õåòåðîñåêñóàëåí ìúæ å æåðòâà íà ôåìèíèñòêè, àíòè-ðàñèñòêè è ïåäåðàñòêè îðãàíèçàöèè, êîèòî ñå ñòðåìÿò äà âçåìàò öÿëàòà âëàñò â ñâåòà ñ öåë äà ãî óíèùîæàò. Îò ñåáå ñè î÷àêâàõ äà ñå îæåíÿ, äà èìàì äåöà, äà îñèãóðÿâàì òÿõíàòà ïðåõðàíà è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà, äîêàòî æåíà ìè ãîòâè, ïåðå è ÷èñòè. Êàêâî ìîæåøå äà ñå îáúðêà?
Âñè÷êî, êàêòî ñå îêàçà ñúâñåì ñêîðî. Îñâåí, ÷å áÿõà ïðèâúðæåíèöè íà òðàäèöèîííèòå ðîëè â îáùåñòâîòî, ðîäèòåëèòå ìè ñúùî òàêà áÿõà èçðàñíàëè ñ êîìïëåêñà, ÷å òÿõíîòî äåòå òðÿáâà äà èçâúðøè íåùî âåëèêî, çà äà çàñëóæè ëþáîâòà íà ñåìåéñòâîòî è íàðîäà ñè. Êîãàòî âåëèêèòå íåùà áèëè â Ñúâåòñêèÿ Ñúþç, áàùà ìè ó÷èë òàì.  êðàÿ íà äåâåòäåñåòòå âåëèêèòå íåùà èçãëåæäàõà â ÑÀÙ è òàêà àç ñå îçîâàõ â Àìåðèêà.
Êàêúâ øîê ìå î÷àêâàøå òóê. Áÿõ äîøúë äà èçêîïèðàì ôîðìóëàòà çà óñïåõ íà íàé-áîãàòàòà äúðæàâà â ñâåòà, êîÿòî ìèñëåõ, ÷å ùå íàó÷à â ó÷åáíèöèòå ïî èêîíîìèêà è â ïîñëåäñòâèå íà Óîëñòðèéò. Âìåñòî òîâà çàâàðèõ åäíî îáùåñòâî áåç ÿñíî èçðàçåíè ðîëè, ìúæå êîèòî ãîòâÿò è ÷èñòÿò, æåíè, êîèòî ñïîðòóâàò è âúðøàò ìàòåðèàëíà ïîääðúæêà.
Êàòî çàïàëåí ôóòáîëåí ïðèâúðæåíèê, èçðàñíàõ â ñúáëåêàëíè è íà ñòàäèîíè, êúäåòî íàé-ãîëÿìàòà îáèäà áÿõà äóìèòå „ïåäåðàñ” è „ïóòüî”, à âèñøàòà ÷îâåøêà öåííîñò ôèçè÷åñêàòà ìúæêà ñèëà. Óëòðàñèòå íà ëþáèìèÿ ìè îòáîð ÷åñòî ñïèðàõà ìîì÷åòà ïî óëèöèòå çàùîòî èçãëåæäàò ïðåêàëåíî æåíñòâåíî è ãè áèåõà èëè óáèâàõà. Êàêúâ áåøå øîêúò ìè òîãàâà, ÷å â ÑÀÙ ëþáèìèÿò ìè ñïîðò, íàé-ìúæêèÿò ñïîðò, åâðîïåéñêèÿò ôóòáîë, ñå ïðàêòèêóâàøå íàé-âå÷å îò æåíè è ñå ñ÷èòàøå çà æåíñêè ñïîðò. Çàêúðìåí ñ òðàäèöèîííîòî “ich Bulgar” íå ñå ïîñâåíèõ äà äîêàæà íà íîâèòå ñè àìåðèêàíñêè ïîçíàíñòâà êàêúâ èñòèíñêè ìúæ ñúì, êàòî ãëåäàõ ìà÷îâå ïî òåëåâèçèÿòà è êðåùÿõ „the referee is gay”.
Ó÷óäâàíåòî ìè íàðàñíà, êîãàòî êðàÿ íà ïúðâàòà ãîäèíà íÿêîè îò ïðèÿòåëèòå ìè çàïî÷íàõà äà ìè ñïîäåëÿò, ÷å ñà õîìîñåêñóàëíè. Ïî-êðîòêèòå îò òÿõ ïðîñòî çàðÿçàõ íà ìèãà, à çà ïî-áóéíèòå îðãàíèçèðàõ ãðóïà çà ïîáîé. Çà ìîé êúñìåò, åäèíñòâåíîòî ìîì÷å, êîåòî ñå íàâè äà ìè ñúäåéñòâà ñå îòêàçà â ïîñëåäíèÿ ìîìåíò.
Âòîðàòà ãîäèíà ñå âëþáèõ â åäíà àìåðèêàíêà. Ñëåä íÿêîëêî ìåñå÷íà âðúçêà òðúãíàõìå äà ñå æåíèì. Ïðåäè ñâàòáàòà òÿ ìè ïðèçíà, ÷å å áèñåêñóàëíà è å èìàëà âðúçêà ñ æåíà ïðåäè ìåí. „Òàçè ùå âçåìå äà ìè ðîäè íÿêîè ïåäåðàñè” – êàçàõ ñè – „äåòî ùå òðÿáâà ïîñëå äà ãè èçãîðÿ”. È ÿ çàðÿçàõ.
Àìåðèêà ïúê çàðÿçà ìåí è íå ìè äàäå âèçà äà îñòàíà. Âúðíàõ ñå â Åâðîïà. Âñè÷êî òðÿáâàøå äà ñè äîéäå íà ìÿñòîòî. Äîðè â Çàïàäíèòå äúðæàâè, ðîëèòå ñè áÿõà òàêèâà êàêâèòî ãè ïîçíàâàì. Âìåñòî äà ñå óñïîêîÿ, ÷å ñå âðúùàì êúì íåùî ïîçíàòî îáà÷å, íàïúëíî íåî÷àêâàíî èçïàäíàõ â äåïðåñèÿ.
Ëèïñâàõà ìè ñâîáîäîìèñëåùèòå àìåðèêàíöè, êîèòî ïîçâîëÿâàò íà ÷îâåê äà åêñïåðèìåíòèðà ñ æèâîòà ñè, äà ñå ðàçâèâà, äà ãðåøè, äà áúäå ðàçëè÷åí. Ïî÷óâñòâàõ, ÷å âñå åäíî íÿêîé å íàõëóçèë óñìèðèòåëíà ðèçà âúðõó äóøàòà ìè. Äîáðå ïîçíàòèòå çàó÷åíè ðîëè çàïî÷íàõà äà ìå îòâðàùàâàò.
Îòêðèõ, ÷å îáè÷àì äà ãîòâÿ, ÷å íÿìàì ïðîòèâ äà ïåðà è äà ÷èñòÿ. Çàïî÷íàõ äà öåíÿ æåíè ñ èíòåëåêò, êîèòî íå ñå äúðæàò ïî ñöåíàðèé, à ðàçñúæäàâàò âúðõó êîíêðåòíàòà ñèòóàöèÿ; æåíè, êîèòî ìîãàò äà ìè áúäàò ïàðòíüîðè, à íå ñëóãè.
È êàêúâ óæàñ, òàêèâà æåíè îêîëî ìåí âå÷å ïî÷òè íÿìàøå. Ïî÷óâñòâàõ ñå êàòî ãëàâíèÿ ãåðîé îò ôèëìà District 9, êîéòî îò ïðåñëåäâà÷ íà èçâúíçåìíè ñå ïðåâðúùà â èçâúíçåìíî (èëè ïî-ñâúðçàíî ñ íàøàòà êóëòóðà è ìîåòî èìå – ñâåòè Äèìèòúð, êîéòî îò ïðåñëåäâà÷ íà õðèñòèÿíè, ñå ïðåâðúùà â õðèñòèÿíèí). Íå ñàìî íå íàìèðàõ ðàç÷óïåíè æåíñêè ìîäåëè íà ïîâåäåíèå, àìè ìè ñå ñòðóâàøå, ÷å ïîâå÷åòî æåíè àêòèâíî ó÷àñòâàò â îòãëåæäàíåòî è ðàçâèòèåòî íà òîêñè÷íàòà ìúæåñòâåíîñò. Íåùàñòíè â áðàêà ñè, ïîòèñíàòè îò ëèïñàòà íà ëþáîâ è óâàæåíèå, òå ïðåõâúðëÿõà âñè÷êèòå ÷óâñòâà âúðõó äåöàòà ñè.
Ðåçóëòàòúò, êîéòî âèæäàõ â ïîâå÷åòî ñëó÷àè áåøå óæàñÿâàù – ìàëêèòå ìîì÷åòà ðàçâèâàõà òîêñè÷íà âðúçêà ñ ìàéêèòå ñè. Òàêà ñ ãîäèíèòå ñå ïðåâðúùàõà â ðîáè íà íåçàäîâîëåíèòå èì àìáèöèè. Êîãàòî âëèçàõà âúâ âðúçêè, èçïîëçâàõà ìîìè÷åòî êàòî ñóðîãàò íà ìàéêàòà.  ðåçóëòàò ñúïðóãèòå èì íå ñå ÷óâñòâàõà îáè÷àíè, ðàæäàõà ìîì÷åòà è ïðåõâúðëÿõà âúðõó òÿõ íåçàäîâîëåíèòå ñè ëþáîâíè íóæäè.
Íå ñëó÷àéíî íàïîñëåäúê ìè ñå ñëó÷âà äà êîíòàêòóâàì ñ ìíîãî ìúæå, êîèòî èìàò íóæäà îò ìåñåöè èëè ãîäèíè íà ñàìóâàíå, çà äà ñè èçÿñíÿò îáúðêâàíåòî, êîåòî ñòðóè îò îòíîøåíèÿòà èì ñ ïðîòèâîïîëîæíèÿ ïîë. Ìíîãî îò òÿõ ñå ñòðàõóâàò îò æåíèòå. È äî äíåñ áàùà ìè èçïðàùà ñåêñèñòêè øåãè è êîãàòî îáñúæäà æåíè ñúñ ñâîè ïðèÿòåëè èçòúêâà êîëêî ñòðàøíè è íåçàñëóæàâàùè äîâåðèå ñà òå. Òîâà íå ìå ó÷óäâà, êàòî ñå èìà â ïðåäâèä, ÷å ëþáèìèÿò èçðàç íà ñîáñòâåíàòà ìó ìàéêà (ìîÿòà áàáà) áåøå – „æåíàòà å êàòî ïðàñå â êî÷èíà, ïîñòîÿííî ðîâè äà íàìåðè ñëàáî ìÿñòî â äúñêèòå, çà äà ãè ñòðîøè”. ×åñòî ÷óâàì îò îáðàçîâàíè ìúæå, ÷å å íàé-äîáðå çà åäèí ìúæ å äà ñè íàìåðè ïðîñòà æåíà, òà äà ìó å ìèðíà ãëàâàòà.
Òåìàòà å ìíîãî ñêúïà çà ìåí íå ñàìî çàùîòî îáè÷àì äúðâåíèòå ôèëîñîôèè, à çàùîòî òîêñè÷íàòà ìúæåñòâåíîñò ðàçáè ìåí è ìîåòî ñåìåéñòâî. Äÿäî ìè (áàùàòà íà áàùà ìè) ñå õâúðëè ïîä âëàêà â ñëåäñòâèå íà çàáîëÿâàíå îò Ïàðêèíñîí è ïîñòîÿííèòå íàòÿêâàíèÿ, ÷å ñå îïëàêâà ïðåêàëåíî ìíîãî è íå ñå äúðæè êàòî ìúæ. Áàáà ìè (ìàéêàòà íà áàùà ìè), ñúùàòà ñ òåîðèÿòà çà æåíèòå è ïðàñåòàòà, ïîëóäÿ ñëåä òàçè òðàãåäèÿ. Áàùà ìè, ñëåä êàòî äâàéñåò ãîäèíè îïèòâàøå äà ïîñòðîè êàçàðìà âêúùè, ïîïàäíà â êàòàñòðîôà, îò êîÿòî îöåëÿ ñëåä äâàíàéñåò æèâîòîñïàñÿâàùè îïåðàöèè (áëàãîäàðåíèå íà êîèòî îìåêíà è ñïàñè âðúçêàòà ñè ñ îñòàíàëèòå ÷ëåíîâå íà ñåìåéñòâîòî). Äðóãèÿò ìè äÿäî (áàùàòà íà ìàéêà ìè) ïî÷èíà îò öèðîçà â ñëåäñòâèå íà àëêîõîëèçúì ðàçâèò ñàìî çà íÿêîëêî ãîäèíè, çàùîòî ñëåä ïåíñèÿòà çàãóáè ïðåñòèæà è ñèëàòà íà âèñîêàòà ñè ïîçèöèÿ â êîìóíèñòè÷åñêàòà ïàðòèÿ.
Êàòî ó÷èòåë íàáëþäàâàì, ÷å ìàëêèòå ìîì÷åòà ñà ìíîãî ïî-÷óâñòâèòåëíè îò ìàëêèòå ìîìè÷åòà. Òå ïëà÷àò ïîâå÷å, ìíîãî ïî-ïðèâúðçàíè ñà êúì ìàéêà ñè, èçèñêâàò ïîñòîÿííî âíèìàíèå. Ñ ãîäèíèòå, âñè÷êè ñúîáùåíèÿ, êîèòî ïîëó÷àâàò îò îáùåñòâîòî ñà, ÷å òîâà íå å ïðèåìëèâî. Òàêà ìúæåòå çàïî÷âàò äà ïîòèñêàò ñëàáîñòòà è ÷óâñòâàòà, êîèòî èìàò, äîêàòî ãè íàòðóïàò â òîêñè÷íè êîëè÷åñòâà, ñïîñîáíè äà óíèùîæàò ÷îâåøêè æèâîòè. Íåêà ïîãëåäíåì ñàìî çàãëàâèÿòà îò ïðåñàòà ïðåç ïîñëåäíàòà ñåäìèöà: „Ìúæ ïðåáè æåíà ñè äî ñìúðò”, „Îñåì ìîì÷åòà íàïàäíàõà ñâîé ñúó÷åíèê çàðàäè ìîìè÷å”, „Ìúæ çàêëà ñúñåä çàðàäè øóì”.
Çàòîâà ñå îáðúùàì êúì âñè÷êè áúëãàðñêè ðîäèòåëè – íåêà äàäåì øàíñ íà áúëãàðñêèòå ìîì÷åòà äà ñå ðàçâèâàò çäðàâîñëîâíî, êàòî íå ñå îãðàíè÷àâàò â èãðàòà íà íåâúçìîæíà ðîëÿ, à èìàò ñâîáîäàòà äà åêñïåðèìåíòèðàò ñúñ ñïîñîáíîñòèòå ñè, äà ïîêàçâàò ñëàáîñò è äà äåìîíñòðèðàò ÷óâñòâà, çà íå äà çàâúðøàò æèâîòà ñè ñ öèðîçà, äà ïðåáèâàò æåíà ñè èëè äà æèâåÿò â îò÷óæäåíî ñåìåéñòâî. Òîâà çàâèñè îò âàñ – íà÷èíúò ïî êîéòî ñå äúðæèòå ïîìåæäó ñè, ùå å ïúðâèÿò, êîéòî äåöàòà âè ùå èçêîïèðàò â òåõíèòå âðúçêè.
 ñâîÿòà êîìåäèéíà ïðîãðàìà, Êàòðèí Ðàéúí îòáåëÿçâà, ÷å ïîâå÷åòî ìúæå ñå ñòðåìÿò äà ñòàíàò íÿêîãî, à ïîâå÷åòî æåíè ñå ñòàðàÿò äà íàìåðÿò íÿêîãî. Íèêîé íå å â ìèð ñúñ ñåáå ñè. Çàòîâà áúëãàðèòå áÿãàò. Ïúðâî îò ñåáå ñè, ïîñëå îò ñåìåéñòâîòî ñè è íàêðàÿ îò äúðæàâàòà ñè. Òîâà å äèíàìèêàòà, êîÿòî îò÷óæäàâà è óíèùîæàâà õîðàòà. Åâîëþöèÿòà ïîîùðÿâà íàé-àäàïòèâíèòå, à íå íàé-ñèëíèòå (âèæòå äèíîçàâðèòå íàïðèìåð). Àêî æåëàåì äà îöåëååì êàòî îáùåñòâî èëè ùå ñå ïðîìåíèì, èëè ùå èç÷åçíåì.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 11.01.2022 @ 09:35:11 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   mitkoeapostolov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 14:34:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Toxic masculinity" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Toxic masculinity
îò kameja íà 14.01.2022 @ 20:20:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòêðîâåíî, çàñÿãàùî âàæíè è áîëåçíåíè ñòðàíè íà íàðîäîïñèõîëîãèÿòà. Çàðàäè òåçè òðàäèöèîííè âíóøåíèÿ, ñòðàäàò ìúæåòå è æåíèòå, à ïîâå÷åòî ìúæå óìèðàò ïðåäè äà îñòàðåÿò.


RE: Toxic masculinity
îò Erin íà 13.01.2022 @ 18:30:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåëèêîëåïíî íàïèñàíî. Áëàãîäàðÿ çà ïðåäåëíàòà îòêðîâåíîñò.


Re: Toxic masculinity
îò vlakant íà 20.01.2022 @ 17:08:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî! Òîâà å ðàçãîëâàíå, çà êîåòî å íåîáõîäèìà ìíîãî "ìúæêà" ñèëà