Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 802
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 806

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊîëåäà 2089
ðàçäåë: Èçáðàíî ïðîçà
àâòîð: DreamWalker

Ïîìíÿ ãî äîáðå Äúëáîøêîòî ïðèñòàíèùå. Íà 22 äåêåìâðè 2089 ãîäèíà íà êîñìîäðóìà äî ïðèñòàíèùåòî ïðèçåìèõ ôîòîííèÿ ñè ëàéíåð, çà äà çàðåäÿ íåóòðîííî ãîðèâî îò Äúëáîøêèÿ àäðîíåí êîëàéäåð. Äîêàòî çàðåæäàõ, ñå ïîÿâè ñòàäî ïðàñåòà. Êàçàõà, ÷å ñà êîëåäíè áåæàíöè è ìå ìîëåõà ãîðåùî äà ãè âçåìà íà ñòîï.
Àç èì êàçàõ, ÷å ñåãà ïúòóâàì çà Êàçàíëúê íà êóëòóðíî ñúáèòèå è ùå îòëåòÿ êúì ñúçâåçäèå Îðèîí ÷àê íà 26 äåêåìâðè. Òå äðóæíî èçïëàêàõà : `Òîãàâà ùå áúäå ìíîãî êúñíî!` Ñúæàëèõ ãè è óñïÿõ äà ãè òåëåïîðòèðàì. Íà êúñî ðàçñòîÿíèå, ñàìî äî Òóðöèÿ, ïîíåæå íà êâàíòîâèÿ ìè òåëåïîðòàòîð ìó áåøå ïàäíàëà áàòåðèÿòà. Àìà ðåøèõ, ÷å è òàì ùå ñà â áåçîïàñíîñò.  2089 ãîä. òóðöèòå îùå íå ÿäÿõà ñâèíñêî.

***

 Äúëáîêè ìå î÷àêâàøå ìîÿò ïðèÿòåë Âàëüî Ãèíåâ. Áÿõìå ñå óãîâîðèëè îò äîñòà âðåìå äà äîéäå ñ ìåíå â áúäåùåòî, 2089 ãîäèíà. Îñíîâíàòà èäåÿ áåøå äà âèäèì Êàçàíëúê êàòî ãàëàêòè÷åñêè öåíòúð íà êóëòóðàòà ( Êàçàíëúê áåøå èçáðàí çà òàêúâ ïðåç 2085 ãîäèíà ). Kóëòóðíèòå ïðàçíèöè áÿõà ñïîíñîðèðàíè îò ôèðìàòà SAMSUNG è ñå ïðîâåæäàõà ïîä íàäñëîâ `Samsung Galaxy – Kazanlak 2089` . Åäíî îò öåíòðàëíèòå ñúáèòèÿ ñå î÷àêâàøå äà áúäå èçëîæáàòà `GALAXY Retro-mobil 2089`. Áÿõ ïðåäëîæèë íà Âàëüî äà ó÷àñòâà íà èçëîæáàòà ñúñ ñâîÿ Ìåðöåäåñ 4x4 S Executive 2021. Âàëüî ñ îõîòà ñå ñúãëàñè. Êàçà ìè: `È áåç òîâà ñúì ãî êàðàë ñàìî âåäíúæ ñëåä êàòî ãî êóïèõ ïðåç 2021. Íàïðàâèõ åäíî áúðçî òåãåë÷å ïî ñêîðîñòíàòà îòñå÷êà Äúëáîêè – Îðÿõîâèöà è ñè ãî ïðèáðàõ ïàê â ãàðàæà äà ãîäèíÿñâà áàðàáàð ñ äðóãèòå ìè íåèçïîëçâàíè êîëè – äæèïà Toyota LandCruiser è ñïîðòíîòî ìè ÁÌÂ.`. Îñâåí òîâà ìó áÿõ ñïîìåíàë, ÷å íà ôîíà íà ñêó÷íèòå ðåòðîìîäåëè `Apollo`, `Spaceshuttle` è `Ñîþç` íåãîâèÿò ðåòðî Ìåðöåäåñ êàòî íåòèïè÷åí åêñïîíàò ìîæå äà èçïúêíå êàòî åäíà îò ñåíçàöèèòå íà èçëîæáàòà. Òîâà ãî åíòóñèàçèðà îùå ïîâå÷å äà ó÷àñòâà.
Âàëüî îòêëþ÷è ãàðàæà. Ìåðöåäåñúò ìó ñè ñòîåøå íåïîêúòíàò îò 2021 ãîäèíà íàñàì è èçãëåæäàøå êàòî òîêó-ùî êóïåí!
Òðúãíàõìå çà Êàçàíëúê ïî ñòàðîâðåìñêà àñôàëòîâà ìàãèñòðàëà. Ìàëêî ïðåäè ïðåäè Ñòàðà Çàãîðà ñå ìÿðíà îãðîìíà, ïîëóèçòðèòà è ëåêî ñìà÷êàíà òàáåëà ñ íàäïèñ `Ïîñòðîåíî ïðåç 2020 îò êàáèíåòà Áîðèñîâ – 4`. Ñëåä òîòàëíîòî íàøåñòâèå íà àâèîëèìóçèíèòå ( íÿêúäå îêîëî 2030-2035 ãîäèíà ) íàçåìíèòå ïúòèùà îïóñòÿõà. Ïî öåëèÿ ïúò äî Êàçàíëúê ñðåùíàõìå ñàìî íÿêîëêî àðõàè÷íè íàçåìíè âîçèëà.  áúðçèíàòà óñïÿõ äà ðàçïîçíàÿ Ëàäà 2109, Ìîñêâè÷ 407 è Áóëãàð Ðåíî. Ðîìñêè ìëàäåæè ñè ïðàâåõà ãîíêà.
Äîêàòî ìèíàâàõìå ïîêðàé êðàñèâèòå Çìååâñêè õúëìîâå, ìîáèëíèÿò ìè èçïèñóêà. Áåøå èìåéë îò òóðñêàòà ñëóæáà çà ãðàíè÷åí êîíòðîë âúðõó òåëåïîðòèðàíè îáåêòè ( ÿâíî áåøå âúâ âðúçêà ñ ïðàñåòàòà – êîëåäíè áåæàíöè, êîèòî áÿõ òåëåïîðòèðàë â Òóðöèÿ ).
`Óâåäîìÿâàìå âè, ÷å òåëåïîðòèðàíî îò âàñ íà 20/12/2089 ãîä. ïðàñå å çàäúðæàíî îò íàøèòå ãðàíè÷íè ñëóæáè çàðàäè óñòàíîâåíà ôàëøèâà ñàìîëè÷íîñò. Ïðàñåòî ñå ïðåäñòàâÿ ñ èìåòî ÒÎÉ. Ñëåä ïðèêëþ÷âàíå íà ñúîòâåòíèòå ïðîöåäóðè ùå ãî òåëåïîðòèðàìå îáðàòíî â èçõîäíèÿ ïóíêò – Äúëáîêè, Áúëãàðèÿ`.
Õà ñåãà äå? Âèæ êàêâà áåëÿ ìè äîéäå íà ãëàâàòà! È òî çàðàäè åäíî ïðàñå, íà êîåòî èñêàõ äà ïîìîãíà... È êàêâî å òîâà èìå ÒÎÉ? Êîÿ å òàçè ãëóïàâà ñâèíÿ, êîÿòî ùå ñè êðúñòè äåòåòî íà ëè÷íî ìåñòîèìåíèå??
Ñïîäåëèõ èçíåíàäàòà ñè ñ Âàëüî.
`Ìèñëÿ, ÷å âñè÷êî å ÿñíî` êàçà òîé.

***

`Òîâà ïðàñå ñå ïðåäñòàâÿ çà ÒÎÉ, ñ íàäåæäàòà äà íå ãî çàêà÷à íèêîé. Çàùîòî ÒÎÉ å íåäîñåãàåì. Íàé-íåäîñåãàåìîòî ñúùåñòâî â Áúëãàðèÿ. Íå ñàìî ñðåä æèâîòíèòå, íî è ñðåä õîðàòà. Çîðêî ãî ïàçÿò – òîâà ñëóæáè çà îõðàíà, ïðîêóðàòóðà, ñúä, ìèíèñòðè – âñè÷êè ðàáîòÿò çà íåãî.`
`×àêàé, çà êîå âðåìå òî÷íî ãîâîðèø?`
`Êàê çà êîå, çà ìîåòî íàñòîÿùå – 2022 ãîä.` – êàçà Âàëüî.
`Õóáàâî, àìà ñåãà íå ñìå â òâîåòî íàñòîÿùå, à ñìå â 2089 ãîäèíà...`
`Ïðàñåòî ÒÎÉ íàñêîðî áåøå îôèöèàëíî îáÿâåíî çà íàöèîíàëíî áîãàòñòâî. ` – êàçà Âàëüî. `Ñïåöèàëíî ïðîìåíèõà çàêîíà çàðàäè íåãî. Çà äà ãî çàïàçÿò çà áúäíèòå ïîêîëåíèÿ, ìó èìïëàíòèðàõà ÷èï çà àâòîìàòè÷íà ðåãåíåðàöèÿ íà òúêàíèòå. Ñåãà ðàçáèðàì, ÷å ÷èïúò ðàáîòè. ÒÎÉ å íà ïðàêòèêà áåçñìúðòåí.`
`Õà ñåãà äå! Áåçñìúðòíî ïðàñå íà èìå ÒÎÉ?!?`
`Òî÷íî òàêà` – êàçà Âàëüî. `Áåçñìúðòíî ïðàñå íà èìå ÒÎÉ. È ñòðàøíî ëàêîìî ïðè òîâà...`
`Àáå òè ìå øàøíà ñ òàÿ èñòîðèÿ!`
`Âñè÷êî å âÿðíî... çà ñúæàëåíèå. Îñâåí òîâà ïàðëàìåíòúò ïðîêàðà çàêîí çà êëîíèðàíåòî íà ÒÎÉ. Èìàøå èçâåñòíà ñúïðîòèâà è áðîæåíèÿ, íî çàêîíúò ìèíà óñïåøíî. Âå÷å íàçíà÷àâàò íåãîâè êëîíèíãè íà âñè÷êè êëþ÷îâè ïîñòîâå â äúðæàâàòà!`
Âÿðâàõ íà Âàëüî. Áåøå ÷îâåê ñ îñòúð àíàëèòè÷åí óì è âèñîêà ÷óâñòâèòåëíîñò êúì îáùåñòâåíèòå íåïðàâäè. ×åñòî èçëèâàøå äóøàòà ñè âúâ Ôåéñáóê ïî ïîâîä íà çëîáîäíåâíè îáùåñòâåíî-ïîëèòè÷åñêè òåìè.
Àç íå ãè çíàåõ òèÿ ðàáîòè. Áÿõ çàãóáèë êîíòàêò ñ ìîåòî íàñòîÿùå. Ñëåä êàòî ïðîèãðàõ íà ïîêåð 3 àïàðòàìåíòà, âèëà è 2 äåêàðà ëîçå, æåíà ìè ìå íàïóñíà. Ïðîïèõ ñå. Ïîòúðñèõ ïîìîù ïðè ïñèõèàòúð. Òîé ìè ïðåïîðú÷à âðåìåííî äà ñå îòêúñíà îò äåéñòâèòåëíîñòòà. Ñÿêàø Ãîñïîä ìè ïîìîãíà òîãàâà - òî÷íî ïî òîâà âðåìå åäèí ïðèÿòåë ìå ïîêàíè íà ãîñòè âúâ Ôëîðèäà, Ùàòèòå. Ïðèÿòåëÿò ìè èìàøå ñâîè õîðà â ÍÀÑÀ. Òî÷íî òîãàâà â ÍÀÑÀ òåñòâàõà áåòà âåðñèÿòà íà ïúðâàòà ìàøèíà íà âðåìåòî. Çàïèñàõ ñå äîáðîâîëåö äà ó÷àñòâàì â åêñïåðèìåíòèòå èì – åäèí âèä êàòî íà÷èí çà áÿãñòâî îò ìîÿòà ðåàëíîñò. Ñëåä óñïåøíàòà ïóñêàíå â äåéñòâèå íà Time machine v1.0 âå÷å èìàõ ïðèâèëåãèÿòà äà ïúòóâàì âúâ âðåìåòî êàòî âúòðåøåí ÷îâåê â åêèïà! Íà åäèí àóêöèîí ïðåç 2061 ãîäèíà ñè êóïèõ èçãîäíî íà ñòàðî ôîòîíåí êîñìè÷åñêè êîðàá çà ïðåâîç íà òîâàðè. È òàêà âå÷å íàä 25 ãîäèíè ñå ðååõ âúâ âðåìåòî è ïðîñòðàíñòâîòî. Èçïúëíÿâàõ ãëàâíî êàðãî ïîëåòè ïî þæíàòà äúãà íà Ìëå÷íèÿ ïúò. ×åñòî êàðàõ äúëáîêî çàìðàçåíè àäðîíè çà Æåíåâñêèÿ è Äúëáîøêèÿ àäðîíåí êîëàéäåðè. Îò çåìÿòà òîâàðåõ êîæóñè, óøàíêè è êîíòåéíåðè ñ êîíäåíçèðàíà ñëúí÷åâà ñâåòëèíà çà Ïëóòîí. Òúðñåíåòî íà òåçè àðòèêóëè íà Ïëóòîí çàïî÷íà ïðåç 2073 ãîäèíà, êîãàòî òàì ñå çàñåëèõà ïúðâèòå ìèãðàíòè îò Ìåðêóðèé ( êúäåòî æåãàòà áåøå ñòàíàëà íåòúðïèìà ). Íå ÷å ìåðêóðèàíöèòå òîëêîâà íàïèðàõà òî÷íî çà Ïëóòîí. Íî ñàìî Ïëóòîí èì èçäàäå âõîäíè âèçè...
Òúé êàòî ÷åñòî ïúòóâàõ ñúñ ñêîðîñòòà íà ñâåòëèíàòà, ñïðÿõ äà ñòàðåÿ. Íî îò òàçè ñêîðîñò ïîëó÷èõ è íåïðèÿòåí ñòðàíè÷åí åôåêò – ÷àñòè÷íà, äàæå íà ìîìåíòà ïúëíà àìíåçèÿ çà õîðà, ñëó÷êè è ñúáèòèÿ îò ìîåòî íàñòîÿùå. Ëåêàðèòå ìå ïðåäóïðåæäàâàõà çà òîâà...
Êàíåõ Âàëüî äà äîéäå â áúäåùåòî. Êàòî âúòðåøåí ÷îâåê èìàõ ïðàâîòî äà êà÷à âòîðè ïúòíèê äà ïúòóâà çàåäíî ñ ìåíå. Íî òîé îñòàíà â íàñòîÿùåòî. Ðàçáèðàõ ãî, íå ìó ñå ñúðäåõ. Ñåìåéñòâîòî, ëþáèìèÿò ìó êîòàðàê Ëåîïîëä – ïàëàâ ïî ïðèðîäà, íî ñ íåæíà è ëåñíî ðàíèìà äóøà. Îñâåí òîâà Âàëüî âúðòåøå ìíîãî óñïåøåí áèçíåñ âúâ ôèðìàòà ñè DAVID & Goliath.

***

Ïðèñòèãíàõìå â Êàçàíëúê.
Ãðàäúò áåøå ïðàçíè÷íî óêðàñåí â äóõà íà ñòàðîâðåìñêèòå êîëåäíè òðàäèöèè.
Íàâñÿêúäå çâó÷àõà òðàäèöèîííè êîëåäíè ïåñíè, êàêòî è åâúðãðèéí õèòîâå íà Áèéòúëñ, ×èêàãî, Àçèñ è Âåñêî Ìàðèíîâ.
Çâó÷åøå ìóçèêà è íà ïîïóëÿðíè ãàëàêòè÷åñêè õåâèìåòúë ãðóïè. Ìîæå è äà ñúì ìàëêî ïðåäóáåäåí êúì ãàëàêòè÷åñêèÿ õåâèìåòúë æàíð, íî òåõíèòå èçïúëíåíèÿ çà ïîðåäåí ïúò ìè íàïîìíèõà áîáîòåíå íà áîðìàøèíè, ñìåñåíî ñúñ ñòúðæåíå íà úãëîøëàéôîâå è âîé íà ãëàäíè õèåíè.
Ïî ãëàâíàòà óëèöà èìàøå êàêòî ñòàðîâðåìñêè ñåðãèè ñ òðàäèöèîííè áúëãàðñêè íàïèòêè è ëàêîìñòâà, òàêà è ñåðãèè, ïðåäëàãàùè èçîáèëèå îò ïðî÷óòè ãàëàêòè÷åñêè ñïåöèàëèòåòè, êàòî íàïðèìåð:
`Ïðåñåí èõòèîçàâúð, óëîâåí â Íåïòóíñêèÿ ñåðíî-àçîòåí ëåäîâèò îêåàí. Èçïå÷åí â ñúä îò àíòèãëèíà`
`Ïîíè÷êè ñ âàíàäèåâ êðåì, êàðàìåëèçèðàí â ñèëíî ãðàâèòàöèîííî ïîëå`
Âîäêà `FLIRT ñ ìàðñèàíêà`. Îò ëþáîïèòñòâî âäèãíàõ åäíà áóòèëêà è ïðî÷åòîõ åòèêåòà. Ïèøåøå `Ñúâìåñòíî ïðîèçâîäñòâî íà âèíàðñêà êúùà `Êàðíîáàò` è `Ìàðñèàíñêè ãëîáàëåí êîíöåðí çà äåñòèëèðàíè ïðîäóêòè``.
`Èñêàòå ëè äà îïèòàòå?` – óñëóæëèâî ïîïèòà àíäðîèäúò, êîéòî ïðîäàâàøå íà ñåðãèÿòà. È áåç äà íè ÷àêà äà îòãîâîðèì, íè íàëÿ ïî åäíà ÷àøêà. `Íå ñå ïðèòåñíÿâàéòå, ïèòèåòî ñå ïðîäàâà è íà âàøàòà ïëàíåòà!`
Îïèòàõìå ñ Âàëüî îò ó÷òèâîñò. Íèùî íå êàçàõìå.  ïîãëåäà íà Âàëüî ñå ÷åòåøå: `Õóáàâî, ÷å ñå ïðîäàâà íà íàøàòà ïëàíåòà, íî êîé ëè ùå ãî êóïè?`. Áÿõ ñèãóðåí, ÷å òîé óñïÿ äà ïðî÷åòå ñúùîòî â ìîÿ ïîãëåä.
Áúðçî ñå ïðåìåñòèõìå äî òðàäèöèîííà áúëãàðñêà ñåðãèÿ, çà äà ñè îïðàâèì âêóñà ñ òðîÿíñêà ñëèâîâà è öàðñêà òóðøèÿ...
Îêîëî âúðõà íà íàé-âèñîêàòà ñãðàäà â Êàçàíëúê – 40 åòàæåí íåáîñòúðãà÷, èìàøå ÿðêî õîëîãðàôñêî èçîáðàæåíèå íà Ìëå÷íèÿ ïúò, îáãðàäåíî ñ êîëåäíè åëõè÷êè è íàäïèñ `Galaxy Christmas in Kazanlak – 2089.` Âåðòèêàëíî ïî öÿëàòà ôàñàäà íà íåáîñòúðãà÷à ãîðäî ñâåòåøå íàäïèñ `DAVID & Goliath` .
`À, ñòèãà áå! Äàëè íå ñúíóâàì?` êàçà Âàëüî `Ñèãóðíî èìàì õàëþöèíàöèè îò òàÿ ïîìèÿ, êîÿòî ìè äàäîõà äà ïèÿ...`
`Âàëüî, àáå òî ñè å ãîëÿì æèâîò â áúäåùåòî...`
Ùÿõ äà êàæà è îùå íåùî â òîçè ñìèñúë, íî â òîÿ ìîìåíò â ãëàâàòà ìè íàòðàï÷èâî çàçâó÷àõà äåñåòêè çàáðàâåíè ðåôðåíè çà ñâåòëîòî áúäåùå. ßâíî áåøå äîøúë ïîçíàòèÿò ìîìåíò, êîãàòî èçïèòèÿò àëêîõîë îòïðèùâàøå â ãëàâàòà ìè îáè÷àéíèÿ ïîðîé îò ãëóïîñòè...Äàæå êàòî ÷å ëè òîçè ïúò äîéäå ïî-ðàíî ( ìîæå áè çàðàäè ñòðàííàòà êîìáèíàöèÿ ‚òðîÿíñêà ñëèâîâà – ìàðñèàíñêà âîäêà` ).
Çàòîâà ñè çàìúë÷àõ...
`Ùå òðÿáâà äà òðúãâàì îáðàòíî çà 2022` êàçà òîé.
`Àáå, ÷àêàé áå, äå ñè ñå ðàçáúðçàë? Âåäíúæ ñè äîøúë â áúäåùåòî. Âèæ êîëêî å õóáàâî òóê.`
‚Äà, ñóïåð å. Íî òðÿáâà óòðå äà âîäÿ Ëåîïîëä íà ïñèõèàòúð. Èçïàäíàë å â äåïðåñèÿ îò íåñïîäåëåíà ëþáîâ. Ñúñåäñêàòà êîòêà è òàêà íàòàòúê... Êàêâî äà ãî ïðàâèø?`
Èçïðàòèõ ãî äî Êàçàíëúøêèÿ òåðìèíàë íà `Time machine international`.
`×àî çàñåãà! À, îáàäèõ ñå íà íàó÷íîòåõíè÷åñêèÿ ìóçåé. Ðåøèõ äà èì îñòàâÿ Ìåðöåäåñà êàòî åêñïîíàò... Ñóïåð, âñè÷êî áåøå êàòî ÷óäåí ñúí. Ïî÷âàì äà âÿðâàì, ÷å ïî Êîëåäà íàèñòèíà ñòàâàò ÷óäåñà...`
Çàìúë÷àõ. Íå ìó êàçàõ è çà äðóãî êîëåäíî ÷óäî, êîåòî ãî î÷àêâàøå â áúäåùå - ÷å òî÷íî íà Êîëåäà ïðåç 2022 ãîäèíà ùÿõà äà çàïî÷íàò ìàñîâè áåçðåäèöè, íàðè÷àíè ïî-êúñíî îò èñòîðèöèòå `Øóøó – áåíä ðåâîëþöèÿ`. È ÷å â ðåçóëòàò íà òîâà ïàðëàìåíòúò íàáúðçî ùåøå ãëàñóâà ñ ïúëíî åäèíîäóøèå ïðîòàêàíàòà îò îùå îò 1989 ãîäèíà Ãåíåðàëíà Ðåôîðìà. Ðåøèõ äà ãî îñòàâÿ äà ñå çàðàäâà íà òîâà, êîãàòî ìó äîéäå âðåìåòî...Ïî åñòåñòâåí õðîíîëîãè÷åí ïúò.
À àç êàêâî? Îáðàòíî êúì Äúëáîêè, 2089, íà ôîòîííèÿ ëàéíåð è êúì Îðèîí.
Ñòîïèðàõ åäèí àíäðîèä-òóðèñò ñ àâèîëèìóçèíà ïîä íàåì äà ìå õâúðëè äî Äúëáîêè. Àç, ãàëàêòè÷åñêèÿò ñòîïàäæèÿ...

***

À, ùÿõ äà çàáðàâÿ äà êàæà çà ïðàñåòî ñ ôàëøèâà ñàìîëè÷íîñò, êîåòî òåëåïîðòèðàõ â Òóðöèÿ.
Ðàçáðàõ ïîñëå, ÷å ïðàñåòî ñè íàìåðèëî äîáúð àäâîêàò, êîéòî ìó èçäåéñòâàë ïîëèòè÷åñêî óáåæèùå â Òóðöèÿ ïî ñèëàòà íà Åâðîïåéñêàòà êîíâåíöèÿ çà çàùèòà íà ïðàâàòà íà ïðàñåòàòà. Âñúùíîñò òàçè êîíâåíöèÿ íå áèëà ïîäïèñàíà îò Áúëãàðèÿ. Îòêàçúò áèë ïðåäèçèâèêàí îò ìíîãîõèëÿäíè ïðîòåñòè ñðåùó ïîäïèñâàíåòî íà Êîíâåíöèÿòà. Oñâåí ÷èñòî íàðîäîïñèõîëîãè÷åñêèòå ïðè÷èíè, ïðîòåñòèðàùèòå âÿðâàëè, ÷å ïîäïèñâàíåòî íà Êîíâåíöèÿòà ìîæå äà å ïðèêðèò îïèò çà ðåñòàâðàöèÿ íà ìîäåëà ÒÎÉ.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 26.12.2021 @ 12:56:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Èçáðàíî ïðîçà

» Ìàòåðèàëè îò
   DreamWalker

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 08:40:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êîëåäà 2089" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êîëåäà 2089
îò anonimapokrifoff íà 26.12.2021 @ 13:30:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî å äîáúð òîçè òåêñò, ïîçäðàâëåíèÿ!