Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 845
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈíîâàöèè
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: geostal

Ïðåäè îêîëî ìåñåö ñðåùíàõ åäèí ìîé àðàòëèê, ñ êîãîòî íå ñå áÿõìå âèæäàëè îò ãîäèíè. „Íàáîðå, òè ëè ñè?”- âèêà ìè íÿêàê ó÷óäåíî. „Àç ñúì, Íèêå, àç ñúì, öåëèÿò íàòóðàëåí, êàêòî ìå âèæäàø!” Îãëåäàõ ãî îò ãëàâà äî ïåòè, âñå òàêúâ ìúðøàâ, êàêúâòî ñè áåøå.
. È òîé ìå ïîîãëåäà, ïà ïðîäóìà:” Åõ, Ãîãà, êàêâî ìîì÷å áåøå, ñòðîéíî è âèñîêî, à ñåãà...,äà ìå èçâèíÿâàø, ñòàíàë ñè êàòî ìå÷îê!” Ïðàâ áåøå, âèñîê ñúì 190 ñì., à ñ âðåìåòî è íàåäðÿõ, „êèëöàòà” ñå óâåëè÷èõà, íÿìàøå êàê äà ãè ñêðèÿ. Íàïðàâî ìå íàñòúïè ïî ìàçîëà, áðúêíà ìè â ðàíàòà Íèêåòî. Âçå äà ìå ïèòà äàëè ñúì âçåë íÿêàêâè ìåðêè. Âçåë ñúì, ðàçáèðà ñå, è ìåðêè, è òåãëèëêè, àìà, êîéòî ñè å äåáåë, òîé ñè çíàå êàêúâ çîð å çà âñè÷êî, à íàé-ãîëåìèÿò çîð å äà ñìúêíåø íÿêîé êèëîãðàì.
Ïðè ìåí ñòàíà ïîñòåïåííî, âçåõ äà ñè óãàæäàì è íà òÿëîòî, è íà äóøàòà, íèùî íå èì îòêàçâàõ è çà ÷åòèðè-ïåò ãîäèíè „õâðúêíàõ” ñ 50 êèëîãðàìà.
Àêî ïðåäè ñòîòå êèëîãðàìà íå ìè ëè÷àõà è íå ãè óñåùàõ, ñåãà õåì ñè ëè÷àò, õåì ãè óñåùàì. Íàé-íàïðåä ãî ðàçáðàõ, êàòî ñå îïèòâàõ äà ñè âðúçâàì îáóâêèòå. Íàëîæè ñå äà ñè êóïÿ ìàëêî ñòîë÷å çà ïî-ëåñíî èçïúëíåíèå íà òàçè ïðîöåäóðà. Ïîñëå ãî óñåòèõ ïî êîëàíà è ïàíòàëîíèòå, êîèòî îòåñíÿõà â êðúñòà, òà çàïî÷íàõ äà ñè êóïóâàì ïî-ãîëåìè íîìåðà è ñòèãíàõ äî 58.
Ïðåäëîæèõ íà æåíà ìè äà ñìåíèì ïðóæèíèòå íà ñïàëíÿòà ñ ìàòðàê, ùîòî ìîÿòà ñòàíà êàòî ëîäêà è âçå äà îïèðà â ïîäà. Æåíà ìè ïúðâîíà÷àëíî ñå âúçðàäâà, êàòî ñè ïîìèñëè, ÷å íà ìàòðàêà ùå èçïúëíÿâàì ïî-äîáðå ñúïðóæåñêèòå ñè çàäúëæåíèÿ, íî êàòî ðàçáðà ïðè÷èíàòà, çàðîäèëèÿò ñå áëÿñúê â î÷èòå è áúðçî èç÷åçíà. Ïî-ïðåäè ïàíåëíîòî àïàðòàìåíò÷å ìè ñå ñòðóâàøå ïðîñòîðíî, à ñåãà è òî ìè îòåñíÿ. Âñå ùå ñå áëúñíà íÿêúäå è ùå çàêà÷à íåùî, à â áàíÿòà ïîëó÷èõ íàïðàâî êëàóñòðîôîáèÿ. Êîãàòî âèäÿ, ÷å ñúñåäè ÷àêàò àñàíñüîðà, äåëèêàòíî èì êàçâàì äà ñå êà÷àò ïúðâî òå, à àç ïîäèð òÿõ. Óæ å íàïèñàíî çà ÷åòèðè ëèöà, àìà àç ëèöå ëè ñúì êàòî ëèöå.
Æåíà ìè ïî åäíî âðåìå âçå äà ìè äàâà àêúëè, ÷å òðÿáâà äà îãðàíè÷à ÿäåíåòî è ïèåíåòî, àìà íà íåÿ Ãîñïîä è å äàë ìàëêî òÿëî, êîåòî ñå çàäîâîëÿâà ñ ìàëêî, à ìîåòî òÿëî èçèñêâà ñåðèîçíà êàëîðèéíà ïîääðúæêà.Ë.ë./äåìåê äæèïèòî/ è òîé âçå äà ìè ñå êàðà, ÷å ñúì ùÿë äà ñè äîêàðàì êóï áîëåñòè ñ òèÿ êèëîãðàìè è ìè âèêà, ÷å â íÿêîè ñòðàíè îòêàçâàëè äà ëåêóâàò äåáåëèòå õîðà, äîêàòî íå ñè íîðìàëèçèðàò êèëîãðàìèòå. Êàçàõ íà äîêòîðà, ÷å òîâà ñè å ÷èñòà ïðîáà äèñêðèìèíàöèÿ ïî òåëåñåí ïðèçíàê, òîé ìè äàäå íàïðàâëåíèÿ çà ðàçíè ñïåöèàëèñòè, çà äà óñòàíîâÿò êàêâè ïîðàæåíèÿ ñà ìè íàíåñëè ñîáñòâåíèòå êèëîãðàìè. Âñè÷êî ñå îêàçà íàðåä:êðúâíîòî íàëÿãàíå â íîðìà, íÿìàì äèàáåò, ëîø õîëåñòåðîë, ðàçøèðåíè âåíè, ñúðöåòî ðàáîòè íîðìàëíî, áúáðåöèòå ñúùî, áåëè äðîáîâå íàðåä/íå ñúì ïóøà÷/, ÷åðåí äðîá îìàçíåí ìàëêî è ùèòîâèäíàòà áèëà õèïî. Çíà÷è òðÿáâà äà ñå àêòèâèðà æëåçàòà. Äæèïèòî ñå ó÷óäè, ÷å ñúì ïî-çäðàâ è îò íåãî, íî ìè ïðåïîðú÷à õðàíèòåëíè äîáàâêè, êîèòî çà íÿêîëêî ìåñåöà ùåëè äà ñòîïÿò ëîéòà ìè. Ïèõ, íî íèùî, âÿòúð ðàáîòà. Êîëåæêèòå ìè, êîèòî ñà ñòðàñòíè ôåíîâå íà ðàçíè äèåòè, çàïî÷íàõà äà ìè îáÿñíÿâàò, êîëêî ïîëåçíî áèëî ðàçäåëíîòî õðàíåíå, ëóííàòà äèåòà, ñëúí÷åâàòà äèåòà/íå çíàì äàëè èìà òàêàâà/, ñóðîâîÿäñòâîòî, âåãåòàðèàíñòâîòî, âåãàíñòâîòî è ò.í. Ñ ìíîãî âÿðà è æàð ìè îáÿñíÿâàõà âñè÷êî, êàòî ñå íàäÿâàõà äà ñè âúçâúðíà ïðåäèøíàòà ôèãóðà, ïî êîÿòî ìíîçèíà âúçäèøàõà, ïëàêíåéêè î÷è÷êè. Åäíà êîëåæêà, ÿâíî ìíîãî çàãðèæåíà, äèðåêòíî ìå ïîïèòà ïî êîëêî ïúòè ñåäìè÷íî ïðàâÿ ñåêñ, ùîòî áèëà ÷åëà, ÷å ïî òîÿ íà÷èí ñå èçãàðÿëè ìíîãî êàëîðèè. Ìíîãî ñåêñ – ìíîãî êàëîðèè. Æåëÿçíà òåçà, íåîáîðèìà. Îòâúðíàõ è äåëèêàòíî, ÷å ïðàâÿ ñïîðåä íîðìàòà, à òÿ êèìàøå ãëàâèöà, ñÿêàø è áåøå ÿñíî êîëêî å íîðìàòà. Êàê äà è êàæà, ÷å ïðåäè ïðàâåõ ñåêñ ïî òðè ïúòè ñåäìè÷íî /èçêëþ÷âàì èçâúíðåäíèòå ñèòóàöèè/ , à ñåãà ïàê ïî òðè ïúòè, áåç äà óòî÷íÿâàì çà êàêúâ ïåðèîä îò âðåìå. Êàòî è ãëåäàõ êèëîãðàìèòå íà âúïðîñíàòà çàãðèæåíà çà ìåíå êîëåæêà, ÿâíî îòäàâíà íå å ãîðèëà êàëîðèè ïî òîçè íà÷èí, êàçàíî ïî-ïðîñòè÷êî çà äúëúã ïåðèîä îò âðåìå íå å áèëà îùàñòëèâÿâàíà.
Âñå ïàê ïðîáâàõ ðàçëè÷íè äèåòè, ÷åòîõ êíèãèòå íà Ë.Êîâà÷åâà, íà Ï.Äèìêîâ, íà Ï. Äúíîâ, íî ðåçóëòàòúò áåøå ñëàá. Ïî÷íàõ äà õîäÿ ïåøà, äà êàðàì êîëåëî, äà ïëóâàì, äà ïðàâÿ êîðåìíè ïðåñè/ëåëå, ëåëå/, ñòîïèõ äåñåòèíà êèëîãðàìà, íî äîòàì.
Åäíà âå÷åð, êàòî ñè ëåæàõ è ðàçìèøëÿâàõ çàùî íà ìåíå ìè ñå ñëó÷âà âñè÷êî òîâà, ñëåä êàòî íå ñúì íàñëåäñòâåíî îáðåìåíåí, â ðîäà íÿìàìå íè åäèí äåáåë ÷îâåê, æåíà ìè å ñëàáà, òàêà ÷å íå ñúì ìîãúë äà ñå çàðàçÿ îò íåÿ, ìå îñåíè ãåíèàëíàòà ìèñúë äà ïðèëîæà èíîâàòèâåí ïîäõîä çà ðàçðåøàâàíåòî íà ìîÿ ïðîáëåì è ðåøèõ:
1.Äàâàì ñè äåáèòíàòà è êðåäèòíà êàðòà/áåç ïèí êîäîâåòå/ íà æåíà ìè;
2. Ñëàãàì êàòèíàð íà õëàäèëíèêà, êàòî êëþ÷úò ùå áúäå âèíàãè ó æåíà ìè;
3. Ìåíþòî ùå îïðåäåëÿ òÿ, êàòî ùå ÿì, êàêâîòî è êîëêîòî ìè äàäå;
4.Âîäà – áåç îãðàíè÷åíèå;
5.Åäíà ãîäèíà çàáðàíà äà ñå ñðåùàì ñ ïðèÿòåëè è ïðèÿòåëêè, çà äà íå ìå ÷åðïÿò;

Ï.Ï.
Ñëåä åäíà ãîäèíà ùå âè ïèøà êàêúâ å ðåçóëòàòúò, àêî èìà åôåêò, ùå ïàòåíòîâàì èíîâàöèÿòà.
Àêî íèùî íå ñúì íàïèñàë, çíà÷è íÿìà ðåçóëòàò èëè ñúì ïðè Ñâ. Ïåòúð!


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 14.11.2021 @ 17:29:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   geostal

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 06:32:39 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èíîâàöèè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.