Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 957
ХуЛитери: 0
Всичко: 957

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДякона. Кулминация
раздел: Романи
автор: paramour

Мускулите на ангела се свиваха и отпускаха, докато коремът му се бунтуваше. Сашо дишаше тежко и бързо. Беше напрегнат. Всяка фибра от тялото му трепереше от страх. Но не можеше да избегне неизбежното. Затова се хвърли с всичка сила в може би последната си битка... Напрегна всичките си жили, за да нанесе най-могъщия удар на който бе способен. Острието профуча с невероятната яростна сила на берсека.
Дякона не мигна.
Парира удара сякаш беше лек бриз. Без да губи време Виктор опита да забие нокти в сърцето на своя противник. Пареща болка прониза китката на вампира. Сашо го бе сграбчил здраво, но допира им изгаряше плътта. Ангелът удари Дякона с ефеса на меча си и нанесе ритник с коляно. Виктор падна. Разтресе главата си и я опипа с ръка. Кървеше. Той?Великия да кърви? Та той не бе намерил противник който дори да го докосне , камоли да нарани. Видяли своя водач безпомощен, адските създания се разбягаха във всички посоки. Рикардо и Диамонд се притекоха на помощ на своя приятел и водач. Виктор се усмихна злорадо и се хвърли отново в бой. С мощен ритник с двата крака изрита ангела, а ноктите на дясната ръка заби дълбоко в гръдния кош на французина и с ярост го захвърли в редиците на малцината правоверници, където веднага му оказаха първа помощ. Останал без гард отляво се превърна в лесна мишена на атаката на Рикардо. Лявата ръка на Дякона тупна безжизнена на земята. Той я изгледа и се разсмя истерично. Пред погледа на генерала се разви изключителна гледка. За няколко секунди , на мястото на старата ръка се появи нова, същата. Вамира се наведе и стисна сдраво прокълнатото острие. Погледна гневно към Рикардо и се хвърли в атака. Противникът блокираше , до колкото може, атаките, но по плътта му започнаха да се появяват рани и кръвта обилно потече по святата почва. Унесен в бесни атаки Виктор беше неподготвен за изненадващата атака в гръб на Сашо.(абе не много ангелска постъпка ...) Бронята на Дякона се разби на хиляди парчета и той отново падна безпомощен на земята. Узъби се злобно и яростта му изригна като вулкан...


Публикувано от hixxtam на 02.01.2005 @ 01:16:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   paramour

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:59:09 часа

добави твой текст
"Дякона. Кулминация" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дякона. Кулминация
от Anton_Fotev на 02.01.2005 @ 05:57:03
(Профил | Изпрати бележка)
Продължавай де , що си спрял ??

А , ако искаш , може да използваме механизма на коментарите за съвместни продължения .
( ще трябва да ми кажеш кои са участнитците и за какво се борят , щото горния текст ми прилича на част от некакъв по - голям замисъл )