Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 845
ХуЛитери: 3
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: Georgina
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМоята философия по Пътя
раздел: Други ...
автор: ZAGORA

. Човешките закони се създават,за да се спазват ...или да се нарушават. Явно и тайно
Нарушителите се санкционират, но много пъти остават ненаказани. Задавала съм си често въпроса- защо е така?Но получих отговор едва когато разбрах,че над тия човешки закони стоят други- изконни и вечни, които се наричат Вселенски закони. Всички конфликти, породени от нарушаването им създават сложността на Живота и му придават многообразност и многцветие. Придават му чар.Контрастите са необходими, за да изглежда той по-реален. Най-важният и непрекъснато действуващ Вселенски закон е законът за привличането.Той гласи, че подобието привлича подобие.Този закон е алфата и омегата на Живота и крие огромна енергия.Той поставя човека в позиция на творец, носещ отговорност пред него.Чрез Закона всеки човек създава непрекъсната верига от случки и събития, които изграждат живота му. Има три вида творци. Първите са неосъзнатите. Те творят живота безсъзнателно, бих казала хаотично. Подвластни на всички чувства, допускат в емоционалната си система както положителни,така и отрицателни емоции.То е защото им липсва знанието, което да ги научи да приемат случващото се в света като глобално съзидание от всички нас.Тоя вид творци са по-голямата част от човечеството.Тук му е мястото да отбележа, че въпреки фактите не бива да упрекваме никой за нищо.Всеки бяга в своята пътека и всеки има своята роля в житейския театър. Безсъзнателните творци са локомотивът на живота.Но понеже вярват единствено в случайността или във волята на Бог те посрещат с изненада неблагоприятните и нежелани случки и събития. Изненадата е основният и водещ мотив в живота им.
Вторият вид творци са осъзнатите.Те са запознати със Вселенския закон на теория, повярвали са в него и го прилагат на практика. Затова ИЗБИРАТ какво да им се случи и напълно предсказуемо разстилат пътеката на живота пред себе си. Веднъж прегърнали каузата,те непрекъснато се усъвършенствуват. Връщане назад няма, защото еволюцията предполага движение само напред и нагоре.Те са в непрекъснато общуване с Твореца, защото винаги са Тук и Сега, където е и Той. Постигнали пълно осъзнаване могат да сътворяват чудеса от всякакво естество. Осъзнатите творци нямат време и желание да се занимават с обсъждане и осъждане на чужди животи.Те разбират,че това е чиста загуба на време и енергия, които могат да ползуват за израстването на себе си.Защото само чрез личен пример те ще подтикнат себеподобните да творят и те осъзнато и да израстват.
Истинска наслада и награда е да видиш как сам оформяш Живота си. Да избягваш подводните рифове и макар че наоколо вилнее буря да пориш тихи и спокойни води и над главата ти да грее слънце. Удоволствие е да усещаш силата на творческата си мисъл и да придобиваш все повече мъдрост.
Ще дам два примера от своя живот.
Поканена бях от съседи да пием заедно кафе в кварталното кафене. Бях единствената жена в мъжката компания. Всички се бяха разгорещили и подлагаха на унищожителна критика основни събития в страната ни по това време. Започнах да творя наум да променят темите на разговор и да бъдат позитивни. Само след миг станаха по-тихи и заговориха за спортисти и певци.
Друг случай. Имам приятелка,чийто съпруг беше силно негативен. Когато ходех в дома им по нейна покана да пием кафе, той грубо се намесваше в нашия разговор и тонът му беше остър, а езикът му доста груб. Започнах да творя какво да бъде пребиваването ми при всяко отиване у тях. Съпругът на приятелката ми напълно се преобрази и стана тих и внимателен човек или пък не идваше при нас, а си оставаше в друга стая.
Трети случай.На много близко разстояние от блока,в който живея една нощ преди около месец видях огромно НЛО.Представляваше кръгла чиния със силни светлини около ръба на чинията.Беше само на около 300 метра от земята. НЛО-то дефилираше със своите възвратно-постъпателни движения или се закотвяше на едно място.Беше неизказано красиво.Аз чрез Закона ги благослових и поздравих с добре дошли.Всъщност имах желание да проверя дали Законът работи и дали ме чуват. Нашата дистанционна среща продължи около две седмици.Но една вечер открих, че ги няма. Стана ми някак тъжно и криво, че са си отишли.Тогава сътворих да дойдат и отново да ги видя. И те наистина дойдоха. Обърнаха чинията си перпендикулярно към мен и три пъти угасиха светлините си и ги запалиха отново.Те ме поздравяваха по своя си начин, както и аз ги поздравявах чрез Закона. Значи,че те са ме виждали и чували през цялото време и че Вселенският закон действува и за тях.
Последният вид творци са тия,които се оставят в ръцете на Твореца...Те имат непрекъсната положителна творческа мисъл, но творят единствено и само за света.Те не изживяват себе си като индивидуалности на Твореца,а като самият Творец,което е самата Истина.Разбират и приемат,че всичко е Бог и нищо друго няма.Другото е само илюзия.Те не творят нищо лично, защото знаят, че тялото им и името им са само резултат на творческа мисъл, измислица, но не и реалност. Единствената реалност е Бог.Тия творци са най-великите.Те са учителите, които идват на Земята, но са превилегировани да избират къде и като какво ще се появят в материялния свят.
Петнадесет години изучавам закона и го прилагам в живота си. Старая се да творя непрекъснато.На пръстите на едната ми ръка се броят творчествата, които още не съм преживяла,но вярвам,че ще ги преживея. Просто не е настъпило времето за това.Разгледала съм целия си досегашен живот от гледна точка на Закона и имам вече обяснение защо ми се е случвало това или онова. Разбрах,че има две нива на всичко, което се случва в живота.Едното е да го разглеждаме повърхностно, а другото е да виждаме в дълбочина.Човешкият дух е тоя, който ръководи изборите в живота.Ще си позволя да дам два примера от моя живот.
Първото куче,което купих на дъщеря ми беше кралски пудел. Нямаше и година когато се разболя от болестта гана. Едва го спасих. Беше на системи, захранвах го като бебе-лъжичка по лъжичка, защото повръщаше храната. Казваше се Бляк.Той се възстанови напълно и стана голям, прекрасен пудел. Но аз работех извън града и цяла седмица ме нямаше, а мъжът ми прекара инсулт и не можеше да разхожда кучето. Дъщеря ми отказа да се грижи за него и аз го подарих.Второто куче ни го подари приятел на мъжа ми. Беше булонка,стара,малтретирана и занемарена.Отново нямаше кой да се грижи за нея и аз я изоставих в един парк. И до ден днешен чувствувам огромна вина към бедното животно...Последваха отново сълзи и молби за ново куче.Дъщеря ми пак обеща да се грижи за него.Купих й афганистанска хрътка,млада и много красива с голямо родословие.Тя ми отмъсти за булонката. Имаше остри зъби, отвратителен нрав и съсипа много неща в дома ми.За нея дадох пари на дъщеря ми да я купи и разреших сама даси я продаде.Четвъртото куче беше кокер-шпаньол.Пак аз го купих,но то има късмета да изживее живота си у нас, защото го гледаше зет ми. Доживя до дълбока старост.Така изглеждат в човешки план на пръв поглед нещата. Но в дълбочина има втори план, който е окулта на събитията. Духът ми придоби опитност от четири породи кучета.Едно куче може да бъде купено,продадено,намерено,откраднато или подарено.Всичките тия вероятности духът ми избра и ги превърна в опитности,които придоби.Имам деен творчески дух.Вярвам,че всички човешки духове са такива.Гледала съм като домашен любимец зайче,петле,котка,пойна птица,рибки,костенурка,персийска котка.Сега съм сътворила папагал.Очаквам и той да ми се случи.
Друг пример.Аз съм завършила реална гимназия. После –полувисше педагогическо образование. Бях приета да следвам за химик-инжежер,за икономист,но все нещо се случваше и не можех да се запиша.Защото много „исках”.Когато човек много”иска”Вселената чрез закона му го дава непрекъснато като „искане” Накрая завърших ВМЕИ и станах електроинженер.Но отново „исках” много да запиша аспирантура и да се посветя на науката,но не успях.”Исках” дъщеря ми да завърши висше образование,но уви.Тя се омъжи много рано и аз изживях голямо разочарование. Мечтата ми остана назад в миналото, но през цялата си трудова кариера тя заема длъжности, изискващи висше образование. Беше началник отдел, а сега е заместник-директор в голяма фирма.Така изглеждат нещата в човешки план.Но в окултен план духът можа да придобие следните опитности в образованието и възпитанието.Детска ясла- целодневна и седмична, детска градина, начално училище, прогимназия, гимназия, математическа гимназия и техникум, полувисше образование, висше образование. И тъй като аз и дъщеря ми сме един дух в две тела, духът е преживял всичко в тая област. Дъщеря ми беше в целодневна ясла и в седмична такава,в математическа гимназия и техникум.Всички останали степени съм ги преживяла аз.Няма да досаждам с повече примери.Дадох ги само,за да можете и вие да повдигнете воала на живота си и да наблюдавате какво се крие под него.
Сега ще опитам да повдигна воала на една от най-ранните библейски истории и да я разгледам чрез Закона за привличането.Тая история е документирана в стария завет,в период когато вече е имало писменост.Човекът е дошъл на Земята вероятно с мисия да напише историята за Адам и Ева-патриарсите на човешкия род и да я даде на света. Летописецът е преценил,че ако я разкаже буквално, на ранния човек ще му бъде трудно да я проумее поради скромните си познания. В ония далечни години духовните учители са говорели с много алегории и метафори, за да бъдат разбрани. Библията е пълна с такива примери.Има ги в притчите на Иисус,в откровенията на Йоан,в житието на свети Илия и на много други места.
Историята, която е описана в Библията се случва тук на нашата планета. Мястото на събитието е земята между реките Тигър и Ефрат и реката Шаб ал Араб,в която се вливат първите две. Последната се влива в Персийския залив.Тия реки са на възраст около 13 милиона години.Авторът описващ историята си е послужил с алегории и метафори,за да бъде разбрана от тогавашните човешки създания. Но той е знаел,че ще настъпят времена когато новите поколения човеци, които ще се родят все повече ще се интересуват от Истината за произхода си без воала на алегориите и метафорите. За техния високоразвит интелект няма да бъде никак трудно да открият под тоя воал Истината за произхода си. В приказката за Адам и Ева има четири действуващи лица и една ябълка.Адам и Ева са в ролята на първите човешки създания ,Бог-създател е вторият. персонаж,а другият,последен е змията.
Земята на действието е била една от най-плодородните в ония времена,затова е наречена „раят” на Земята.Случило се преди повече от петстотин хиляди години.Тук се приземил космически кораб с инопланетяни,носещи името анунаки.Идвали от планетата Нирибу, която веднъж на 3600 години приближавала орбитата си до Земята.Тук еволюцията вървяла вече с пълна пара.Имало голямо разнообразие от животни, имало и човекоподобни. Последните били на много ранен стадий на развитие и интелекта им бил нищожен.Пришълците започнали да експлоатират за нуждите си метали,но най-много злато.Докараните на Земята няколкостотин анунаки,които да работят в мините се разбунтували и отказали повече да влизат в забоите..Тогава братът на царя на Нибиру- Енке ,който бил високоинтелигентен и образован решил да създаде чрез генетични изменения нова раса,която да бъде робска и вместо анунаките да копае руда в земята.Взели от женско човекошодобно яйцеклетка,оплодили я със сперма от мъж- анунаки и я имплантирали във матката на жена анунаки. Първите човешки създания,които се родили били с вид подобен на анунаките,но с много нисък интелект и не можели да се размножават.Енке бил много разочарован,но не се предал.Решил да даде собствената си сперма за следващия експеримент.Новите човешки създания,които се родили били много интелигентни и податливи на обучение и образование.Тая история е описана от шумерите с клинообразно писмо върху намерените и разчетени глинени плочки.Фактите са напълно достоверни и имат историческа стойност.Тъй като анунаките са били обезпокоени от възможностите на човеците,които научили и усвоили доста от уменията им,последните решили да ги избият.Но тяхният създател Енке ги обикнал и рашил да ги спаси.Той щял да ги засели по цялата земя и да ги остави да се развиват самостоятелно. В Библията е описан мига,в който двама от представителите на новосъздадения човешки род-Адан/който по-късно е станал Адам/ и Ева са били предупредени от своя създател Енке,че ако откъснат ябълката на познанието ще бъдат строго наказани. Всъщност на дървото имало само една ябълка и тя не била ябълка на познанието. Но тъй като човеците имали огромно желание да разкрият висшите познания на анунаките те му повярвали. Обаче целта на мъдрия Енке е била да разбере дали това ново поколение човеци ще се размножава,за да ги разсели по земята. Адам и Ева много обичали своя създател,но и се страхували от него. Изкушението повлияло по-силно на Ева и тя откъснала ябълката, но дала половината на Адам.Той така се зарадвал,така се умилил,че го обзела любов и нежност към другарката му.Това прерастнало в първия любовен акт и чак когато се освестили двамата се сетили,че много са сгрешили. Ябълката те не можели да възстановят, но можели поне да прикрият пола си с по един смокинов лист. Е нке пристигнал и разгневен на своите творения ги „пропъдил” от „рая” с проклятието да изкарват прехраната си с много усилия и пот на чело,а жената човешка да ражда децата си в мъки и болка. Но бог Енке не изоставя децата си.Той ги заселва в Африка и там продължил тайно да им дава знания и да им помага в развитието.Така възниква първият народ на Земята-шумерският.Той научава писмеността на анунаките. Пет хиляди и триста години пр.н.е.когато в „рая” на Земята процъфтявала убаидската култура „изгонените” шумери пристигат неизвестно откъде ,прогонват убаидите и наново се заселват в своя „рай”Такава е в най общи щрихи историческата истина за Адам и Ева.Това е човешкият план на събитието.
В днешни времена това, което генетиката знае и може, в ония времена на невежество е било единствено и само чудо.Такова чудо е сътворил „бог Енке”От своя генетичен материал и от тоя на земно човекоподобно е създал човека.
За анунаките, които били осъзнати творци, лъжата изобщо не съществувала.Чували сме,че ако повторим няколко пъти една лъжа и повярваме в нея тя се превръща в истина. Енке накарал Адам и Ева да му обещаят,че няма да откъснат ябълката от дървото на познанието.Това обещание би въвело чрез Закона първата двойка човешки създания в изкушние.Ако законът работел и за тях както и за всички останали змията,която е метафора на Изкушението, щяла да ги подведе и те да откъснат забранената ябълка.Тук му е мястото да кажа,че когато обещаем да не правим нещо, можем да бъдем сигурни, че чрез закона на Вселената ще го направим.Също и когато казваме,че няма проблем за нещо,проблем винаги ще има.Зная,че за мнозина думите ми ще прозвучат несериозно. Но повярвайте ми,че Законът приема всяка дума,всеки звук изказани или помислени от нас напълно сериозно и безкомпромисно.Чрез съчинената история за ябълката на познанието мъдрият Енке целял да разбере още дали Вселенският закон ще работи максимално и за новите създания.Страховете на Адам и Ева го довели чрез Закона при тях.Смокиновите листа му подсказали,че човешките създания са достигнали полова зрялост.Тя ще им даде възможност да се размножат и да се развият като бъдеща цивилизация.Той се направил на ужасно сърдит и ги „прогонил” от земния”рай”.Но това било всъщност тяхното разселване по света.Извличайки окулта от тая история се получава следното.Обещание за „неправене” води до нарушаване на обещанието,Страхът привлича като магнит това,от което се страхуваме и желанито да се скрие някаква тайна води до нейното разкритие.
Ще погледна към окулта и в библейската история за първото убийство на човек от човека.Историята за синовете на Адам и Ева-Авел и Каин. Авел бил животновъд, а Каин-земеделец. Авел принасял в жертва най-хубавото си мъжко агне върху светилището на Бог. Така той измолвал опрощение на греховете си и благословия. Каин нямал какво да принесе като дар на Бог,затова страдал много. Завистта започнала да го измъчва и той убил брат си Авел. Но не можал да скрие деянието си от вездесъщия Създател. За това бил пропъден с част от племето да напусне земите на баща си и да се засели другаде.Това е било второто разселване на човешкия род. Окулта в тая история е, че убийството се наказва с убийство. Авел е избивал невинните животни, а те също са Божии творения. Според Закона убийството нарушава духовното равновесие и то може да се възстанови само с ново убийство. Смисълът на всичко е, че човек трябва да преживее убийството на животно и човевк, за да изпита тая опитност непозната до тогава. Но тъй като за Адам и Ева щяло да бъде много трудно да съжителствуват със сина- убиец, затова той разселил Каин и неговите хора.Тая история за неразбирателство между братя се повтаряла периодически в света.Това подобие е стигнало и до кхан Кубрат и тримата му синове. Единият от тях-Аспарух е основател на Дунавска България.
Спазването и упражняването осъзнато на Закона е най-правилната и най-добрата молитва към нашия Създател. Всички човешки трудности в живота са резултат на неправилно мислене.Трябва да знаем, че Законът отчита всяка наша минута и щедро ни дава това,което сме заслужили, независимо дали е добро или не.Това е необходимо за равновесието на Вселената. Нека не обвиняваме никого за нищо, защото нашата колективна и индивидуална мисъл са сътворили това. Нека си представим,че ние сме точки на равновесие за цялата система наречена Бог.Във всяка точка плюсът е равен на минуса.Ако от дена точка към друга се насочи минус,равновесието в нея се нарупава.Плюсът става повече от минуса.За да се възобнови равновесието към нея трябва да се устреми друг минус.Тогава в новата точка отново се е нарушило равновесието.И отново трябва да се въведе равновесие.Същото се отнася и за плюсовете... Накрая ви честитя наближаващия Великденския празник и нека да бъдем по-мирни,по-търпеливи и неосъждащи и да вярваме във силата на духа си, в светлината на мисълта си и в непреходния Вселенски закон


Публикувано от anonimapokrifoff на 29.04.2021 @ 10:46:05 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:06:47 часа

добави твой текст
"Моята философия по Пътя" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.