Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 547
ХуЛитери: 3
Всичко: 550

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: rhymefan

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНервно- еротично
раздел: Еротика
автор: pisana

Тази приказка оформена като мисъл ми изглеждаше еротична, палеща страстта с болезнено наслаждаващо се чувство. Времето, от литналия миг, ежедневието промениха желанието и я превърнаха в саркастично изповядваща от лицемерното ми съзнание.
На героите им предстои да развихрят нагон пред очите на читателя(ако има такъв) затворени като опитни зверчета. Културно помахващи с благи усмивки в кола от специално бронирано стъкло. Прозрачно, нежно предпазващо и не щадящо разкриващо животинското благоприличие на сменящите се животни вътре според мястото, финансовите възможности и лицемерно неприятни дадености на различни групи от хора. Чиста любов ли? Ами няма да има, защото нея на можеш да я затвориш не подлежи на наблюдение. А светлината, чистотата и са опасни за отхвърлящите я същества. Нека стопанина на удобното за целта возило не ми се сърди. Нали мъдростта, силата , целомъдрието и опрощението е събрано в неговите ръце, който пречистват, благославят и много рядко анатемосват. Защо след като неговото високо смирено добродаишество осветява делата на грешните люде, да не разкрие чудесата на своето действие точно по този начин. И тъй, като е служител на този, който аз обожавам, но от греховност не смея да приближа и дори да назова по име не изпрати за нас едно още по масово изтребление или поне надявайки се на милост едно здраво възпитание в любов. За светостта на името и надеждите на служителите нека ни нарече курбан. Агонията наслада ли носи, задвижва енергия или паметно забравена надежда в пробуждането на нищото. Брех мъдрост, брех сила остана ми осакатен разказа без еротика. Но на този фон що да вкарам. Освен една дама, залепена от вътрешната страна на стъклото със силиконови и подпухнали устни, обърнала лице към читателя. Накривила сладостна физиономия и оставаща следи от розово червило. От тласъците на праскащия я отзад мъж, пет пъти по силиконовия и бюст люшкащ се като на бягаща коза виме, остава малки вакуумки с престъргващо дразнещ звук. Вълшебен момент на стон полита към висините до дома на нашия отец- закрилник и създател превърнал ни в творци оформящи нови чада за негова слава и подобие. Артистично изигран оргазъм с всичките му потръпвания и присвивания приличащи по скоро на тикови прояви. Но моля ви това не е края. Сътворението на новия индивид се отлага. Прегрял от търкане и зачервен от стеклата се кръв в съвършените му очертания помощник създателя , баш инструмент излиза на вън и излива на струйки материала и насладата над задника на своята любима. Тънка струя от нея се стича между двете и оформления и се скрива някъде в извивките им. Ехото завърнало се в съдържанието на мига заглъхва бавно и болезнено в затвореното пространство. Страстната седмица утре отваря врати на крадци за да изработят съвършената стратегия на незабележимата кражба. Спи спокойно грешнико. Гледай, радвай се и не се променяй, защото теб нищо не те касае. То твоето остава скрито, а майстора ти е рано да си намериш.



Публикувано от mmm на 30.12.2004 @ 23:00:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   pisana

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 13:04:38 часа

добави твой текст
"Нервно- еротично" | Вход | 3 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нервно- еротично
от mojsei на 30.12.2004 @ 23:33:24
(Профил | Изпрати бележка) http://jivotyt.com/news.php
Силната стрна на тази изповед е прехода от илюзията за еротика към саркастичната самоирония, осъзнаваща унижението на перверзията. От тази гледна точка разказаната история е разтърсваща и градивна за героинята.


Личи добрият разказвачRe: Нервно- еротично
от angar на 01.01.2005 @ 20:46:36
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Личи си добрият разказвач! Личи по това че еднакво добре описваш как изглежда и отвън, и какво чувствуват в колата. А нали не би могла да си едновременно и на двете места! Къде беше всъщност?


Re: Нервно- еротично
от estela41 (estela_41@yahoo.com) на 11.01.2005 @ 19:41:57
(Профил | Изпрати бележка)
Това го преживях. Заедно с редовете...с болката от унижението...Не знам има ли чувство, достатъчно силно, което да пречисти душата от подобна агония на сладостта! Сякаш еротичните изживявания винаги крадат по малко от невинността, от бялото и хармоничното. Везната започва да тежи по посока на телесните импулси... ех! дори не ми си мисли за последдиците!