Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 715
ХуЛитери: 2
Всичко: 717

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПещерна пандемична демокрация
раздел: Есета, пътеписи
автор: flood

Не ни покоси вирус. Нито пандемия.
Алчността преяде и ни натисна с онова, което притежава – тежестта на парите си. Всяка чума иде от немотията – така е било през Средновековието, тъй ще да е и днес.
Няма да помогне Световната здравна организация, нито ООН дори – те са отдавна примрели и създават инфекции по света със своята неплодотворност. Същото се отнася и за САЩ – тази най-могъща организация на монетарното безплодие; но и за Европейския съюз, творец на норми, които не възнмерява да спазва поради откровена непригодност и несъответствие с разума.
Светът става все по-неудобно свърталище. Политиците – все по-неуместни и безплодни. Икономиките – напълно неуверени. Пазарите – взривоопасни на всеки седем-осем години. Циклите на капитализма – онези гнойни пъпки, дето смучат плодовете на световната демокрация като червееви дупки и гноясват без видим повод, връхлитат един след друг в цветуща форма. Те съсипват живота на стотици милиони обикновени хора, онези, свикнали да се хранят и да живеят чрез труд, да се размножават посредством секс и да не се чудят какъв пол да измислят на децата си, защото любовта не им дава подобно злокобно правомощие.
Капитализмът се оказа вулкан. Желан и потребен за десет единици, мразен и ненужен за други деветдесет. В общи линии – той е необходим боклук. Въпросът е кой ще го рециклира. Туриха пазара на седлото, а човеците ги пришпорват като добитък – та да си изметат оборите на либералното съвършенство, превърнало личността в олигавен любимец. Народът сам да почисти пазара от себе си. Така изглеждат нещата.
Докато едни се хранят със златни прибори, други умират от глад. Образованието се превърна в мерзост, към която и най-долните престъпници не допускат децата си от хигиенни съображения. Културата яхна улицата, а тя – собствената си низост. Здравеопазването се превърна в лукс, какъвто не е било и преди Христа.
И какъв е тогава проблемът? Нали изкопахме демокрацията? Що не сте щастливи, бре фитки такива? И вие, запалянковци? Купете бира, шнапс или ягодово вино, па зяпайте едните и същите медии, та да ви стане яко и густо! Да не се наложи да ви санираме иначе, а? Ей, чш, внимавай в картинката! Ало?
Както и да го наречете този вирус, той отдавна е в България, корени пусна. А по света шета отколе.
Ние не се борим с него. Той се бори с нас. И ни разпознава – независимо какви маски си слагаме.
Не излизайте от вкъщи. Ако не ви зарази вирус, престъпник ще ви покоси. На пътя, в селото, у дома, в магазина. Безработни ще останете. Това вид превенция, протест ли е или е признание за безсилие? Ако е протест – чий е? Ако е безсилие – чие е? Ако е превенция – в чия услуга?
Или е всичкото да се спестят бюджетни пари, та да се изхарчат за лична потребност?
Поредните мерки срещу изпирането на пари влизат в сила през юли тази година... Цяла армия от служители, администратори, чиновници, адвокати, счетоводители ще пишат как да се борим срещу злото на черните пари. Тези, които черните мисли създават. Черните законни правителства с фирмите в ханша си. И сходните на тях световни и европейски организации, чието битие е да се създава хаос, с борбата срещу който те организирано функционират.
И кой плаща сметката на едното, на другото, на третото... Светът отново стана пещерен. Ако изобщо е преставал да бъде такъв. Поне човешкият. Пандемичният.


Публикувано от Administrator на 11.08.2020 @ 20:06:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   flood

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
544 четения | оценка 5

показвания 43550
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Пещерна пандемична демокрация" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.