Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 786
ХуЛитери: 2
Всичко: 788

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа мъжете, жените и курвите
раздел: Есета, пътеписи
автор: mitkoeapostolov

Много изследвания са правени за природата на мъжете и жените и техните интимни предпочитания. Според едни, в природата на мъжете е да търсят секс, докато в тази на жените е да търсят интимност, сигурност, чувственост. Като продължение на тази теория, някои мъже се насилват да се обвържат, за да могат да имат постоянен полов контакт, а някои жени се насилват да имат полов контакт, за да усещат чувства.
Има и други теории разбира се, че жените са точно толкова сладострастни колкото мъжете, но се прикриват. Някои даже твърдят, че жените са по-похотливи. Със сигурност обобщения не могат и не трябва да се правят, всеки мъж и всяка жена отговарят за себе си, но тъй като моят личен опит и този на моите познати по-скоро се вписва в „традиционната” теория, бих искал да обърна внимание на нея.
Излизайки от силно консервативното комунистическо общество на 80те години на миналия век, страната ни постепенно премина към свобода на словото, пазарите и… любовта. Очакванията първият полов контакт на мъжа и жената да е по време на първата брачна нощ отпаднаха, което широко отвори вратите към всякакви разновидности на връзките между двата пола (за хомо, би и транс-сексуални връзки, за сега нямам опит да говоря).
Хората често идеализират свободата, като не си дават сметка, че свободата дава възможности както да се издигнеш, така и да пропаднеш. Едно нещо от българския комунизъм се прехвърли с пълна сила в новия строй – фетиша към предметите – уреди, коли, къщи. Капитализмът и свободните пазари усилиха този фетиш до неузнаваемост. Затова не е изненада, че връзките също попаднаха в тази категория, в която партньорът е просто предмет за себеиздигане в собствените очи и очите на обществото.
Фетишът към опредметяване на половия акт и допълнителното му издигане в култ се пое с пълна сила от порно индустрията, стриптийз клубовете и нерядко модните агенции. В тази светлина, жената често е възприела ролята си на курва, представена като кукла, която изпълнява всички сексуални фантазии и извращения на мъжа. Толкова. След края на акта, мъжът няма задължения и отговорности.
Думата курва, най-вероятно идва от праславянските думи за петел и кокошка – коуръ и коуры. И тъй като исторически, мъжкият полов член е станал синонимен с петела, то жената, която го ползва, нормално е приела името на кокошката. В този смисъл, всяка жена, която си ляга с мъж, би трябвало да се нарича курва, но езикът ни е избрал друго значение за тази стигматична дума – „Жена, която живее развратно”, „Жена която прави секс за пари и за забава”. Когато прочетох това определение, едва не се изсмях. За тридесет и шест години не съм срещал нито една емоционално задоволена жена, която да прави секс за пари или за забава. Всъщност същото важи и за мъжете. Не съм срещал влюбен и щастлив мъж, който да изневерява или да очаква задоволяване единствено на половия му орган.
Какъв тип мъже биха харесали такъв измислен сценарий, в който на жената се налага да се вкарва в ролята на курва, за да привлече внимание?
На първо място, такива които са били мачкани или потискани от майките си. В много от порно филмите, интимният акт прилича повече на отмъщение и наказание, отколкото на любов или дори на обикновен секс. Така че, жени, когато обвинявате мъжете за желанието им да си лягат с вас за по една вечер, а не да се обвържат, обърнете внимание на действията си като майки (обсебване, болни амбиции и други видове тормоз, които често се упражняват върху момчетата и влияят върху отношенията им по-късно).
На второ място незадоволени мъже. Не всеки мъж е способен да намери сексуален партньор и когато хормоните бушуват, лесно може да избият. Порното, стриптизьорката, проститутката, с една дума курвата, дава бързо решение на този проблем. В обществото на бързите решения, това се превръща във все по често срещан подход.
На трето място, мъже, които не желаят да се обвържат или поради други приоритети – работа и хобита например, или поради травмиращ предишен опит – „high maintenance” приятелка, разбиване на сърцето. В тази категория спадат и мъже, чийто сегашен опит ги натоварва с прекомерни задължения или очаквания, с които те нямат сили да се преборят.
На четвърто място, мъже, които са несигурни в сексуалността си. Често срещани реплики между български младежи са „брат, как я ебах тая”, „брат, за два дена на слънчака, наебах три рускини и две проститутки”. Ясно, че такъв тип отношение към сексуалната връзка с жена може да дойде само от травмиран индивид, който усеща силен натиск да докаже сексуалността си пред останалите, защото сам не е сигурен в нея.
И когато говоря за тези типове, искам да подчертая, че говоря от опит, тоест в даден момент от живота съм спадал към един от тях.
И какво се оказва? Че курвата де факто е една мъжка илюзия, интимен терапевт, който помага на комплексирани мъже да се справят с несигурностите и травмите си. Затова вместо да се отнасяме с неуважение и обиди към тях, е редно да им свалим шапка и да им се поклоним. Ето защо, намирам българския израз „жрица на любовта” за изключително точен и поетичен.
По същата причина, смятам че дейностите, които жените си налагат да изпълняват, за да се вкарат в ролята на курва и да привлекат вниманието на травмирани мъже, трябва да се узаконят. Това ще помогне момичетата да са физически защитени от закона, да се предотврати насилието над тях, както и трафика им, да се осигури адекватен медицински контрол, който се грижи за здравето им. Да не говорим за останалите придобивки – допълнителен данъчен приход за държавата и ограничаване на организираната престъпност.
Но илюзията за курвата може да бъде и много опасен капан – както за мъжа, така и за жената. Общество от все по-травмирани мъже налага на нормалните момичета да се преструват на курви, за да привлекат внимание. Мъжът се захваща „на шега” с някоя „мръсница”, която уж се предлага само за секс. Ако жената успее да поддържа илюзията достатъчно дълго, той си мисли – „Е какво пък, ще си чеша крастата, докато намеря нещо по-подходящо”. Това, за което мъжът не си дава сметка, особено травмираният, е че съвсем нормално той се привързва (майка ми има чудесна сентенция по темата – „Човек се привързва към едно коте за пет минути, камо ли към друг човек за пет месеца”, пък било то и покрито от илюзията за курвата).
В един момент, мъжът започва да забелязва, че жената, която изпълнява най-долните му прищевки, не е никаква курва, ами най-обикновено момиче, което копнее за ласки, внимание и уважение. Шок! Ами сега? Нали всичко беше само секс? Първият сценарий – мъжът променя отношението си и връзката мигрира към сериозна. Звучи добре, но според мен има малък шанс за краен успех, защото мъжът не е намерил смелост да лекува травмата си, а е бил подмамен в сериозна връзка, без да е бил готов за нея. Вторият сценарий – мъжът бяга, или в друга връзка или по-рядко към самота, така усложнявайки собствената си травма и нанасяйки такава на момичето.
Странното и нечестното е, че патриархалното общество защитава травмираните мъже, като не им лепва обидни прякори или стигма, ако те са тези, които плащат или се забавляват с различни партньорки. Обратното. Да кажеш за някой мъж, че е курварин граничи с комплимент, значи, че е вървежен, желан. И ако това беше само в отношенията между мъже, иди-дойди. Но най-често жените се възхищават на лошите момчета, на курварите. Тук се старая да не говоря от името на жените, защото е редно те сами да кажат какво мислят по темата, но личното ми мнение е, че жени с травми са привлечени от травмирани мъже, тип курварин.
Разбира се ролята на курва може да се разгледа и като своеобразен вид супергерой – жена, която успешно оборва ролята, определена ѝ от обществото – да е девствена, да ражда деца и да се грижи за домашните задължения. Паоло Коельо, любимият автор на манекенките (и на мен), има чудесна книга по темата – „Девет минути”. В нея той показва как жената, която продава любов, всъщност доминира над слабите мъже, които търсят услугите ѝ.
Проблемите и предизвикателствата на живота изискват от мъжете да се вглеждаме дълбоко в душата си… или да изберем тънката лайсна – да заметем всичко, да си пуснем телевизора, да отидем в клуба или бардака. И тъй като заблудата за тънката лайсна ще е жива, докато е жив и последния мъж, то поклон пред жените, които отдават част или целия си живот на това да я лекуват.


Публикувано от Administrator на 01.08.2020 @ 10:45:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   mitkoeapostolov

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:41:56 часа

добави твой текст
"За мъжете, жените и курвите" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.