Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 450
ХуЛитери: 5
Всичко: 455

Онлайн сега:
:: mamasha
:: Mitko19
:: Icy
:: LeoBedrosian
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКонспирацията на Живота
раздел: Други ...
автор: ZAGORA

Възпитавайте съзнанието си. Научете го да приема всичко и да вярва във всичко. Да уважава Вселената. Ние носим отговорност за мисленето си. Няма лоши хора и лоши случки и събития, има различия...
Не можем да навредим на други,а единствено на себе си.Затова омразата трови съзнанието и тялото.Разпознавайте,откривайте духа в себе си.Не се грижете за спасението му ,както проповядва църквата.Всеки дух е свят,чист,безгрешен,Божия частица.Не слушайте ума си,който приема чуждите истини за свои.Той е този,който ни пречи да се докоснем до своята истина.Живеем между хора ,но създаваме своя живот,което е единствено възможно за нас.Друго не можем.Ако надничаме в чужди дворове и в чужди прозорци губим си времето.Нека да сме пастири на съзнанието си и да го завръщаме, ако се отклонява от пътя си.Ако плодовете в нашата градина са големи,сладки и зрели, заслугата е само наша.Но ако са червиви и стипцави-също е наша.Никой не може да отнеме нашите плодове,нито може да вземе чуждите.Приемете тая истина,защото тя е изконна.
Пътят е труден,но е възможен.Ако се трудим непрекъснато, ще настъпи времето на пълната промяна.Някои няма да се съгласят с написаното от мен,други ще го примат само като теория.Ще има и такива,които ще започнат,но бързо ще се откажат.Ще им се види много трудно.Капката им вяра ще се изпари.Тая истина,която излагам,че сме творци на живота си е неудобна за властниците и тя винаги ще бъде отричана.Ако народът ни се научи сам да твори живота си,с тяхната власт е свършено.Църквата,която налага своите канони над вяращите, също прикрива истината.Ако хората сами си творят живота,защо е тогава тая религия?!Великият Иисус от Назарет е дошъл тук,на земята по две най-важни причини.Първата е да изпълни предреченото от пророците негово идване,ЗАЩОТО ВСИЧКО,КОЕТО СЕ ПОМИСЛИ ИЛИ ИЗГОВОРИ СЕ СБЪДВА,СЛУЧВА СЕ И СЕ ПРЕЖИВЯВА.Казаното не е метафора,хипербула или каквото и да е там художествено средство,а най-обикновена буквална истина.Втората причина, поради която Иисус идва в света е да научи своя поробен от римляните народ да твори сам живота си и така да се почувствува свободен.Той можел да си сътвори повече средства за препитание,повече сбъднати мечти.Сам.Единствено чрез вяра и избори. Ако престанел да мрази,да ненавижда римляните,въпреки всичко,тъмната енергия насочна към тях с времто щяла да се разпръсне и тогава щяло да се стовари нещо върху Римската империя,което в същност се е случило по-късно и тя се е разпаднала.
Не бива да се чудим на това,което сега се случва в света.То е резултат от нашето мислене,говорене и нашите дела.Трябва да се научим да носим отговорност за делата си,а да не търсим грешките в други.Енергийната система,в която живеем не търпи неравновесие.Религията я нарича Бог,а науката говори за нея като за матрица,енерго-информационно поле,програма,процес,свръхинтелект.Ние сме създадени от тая Велика сила и сме части от нея.Когато нарушим равновесието й,тя веднага го възстановява.Това гарантира нейното съществуване,защото Силата също е сътворена от други извън нея.Ще дам примери,за да онагледя казаното по-горе от мен.Апетитът на Америка към петрола и войните й доведоха да събарянето на кулите,в които се помещаваше Световния бизнесцентър.Силата Бог не е субект и няма лично да слезе и да раздава правосъдие,макар че религиите гледат на Него като на съдник.Но Той не е такъв.За Бог няма грешници и потърпевши,а само ТВОРЦИ. Той чрез взаимодействието между нас,хората си възстановява равновесието.Да не забравяме,че всички ние и тялом, и духом сме негови производни.Но световната сага не е приключила.Тя още продължава.Подкладените войни в Близкия Изток доведоха до огромния миграционен поток към Западна Европа и Америка.Нежеланието на Европейските държави да приемат мигрантите-бегълци означава,че те не искат да поемат отговорността за делата си.И тая история не е приключила... Човешките страхове нямат граница.Аз зная,че е нормално човек да се страхува,но не е нормално да се поддаваме на страха и да изпадаме в паника и ужас.В резултат на тия страхове ние убихме хладнокръвно стотици хиляди кокошки и патици и още толкова здрави и читави прасета.Тая агресия и страхове към невинните животни ни навлече вирус,който мутира от животински в човешки.Изгубихме десетки и стотици хиляди човешки живота.Ама това било някаква световна конспирация,която се стремяла да намали човешката популация и да възкреси загиващата световна икономика.Да бе!Така е бе,слепи и невежи неверници!Наистина Бог ще ви извърти тая световна конспирация,защото повярвайте ми, ние не сме по-важни и значими от прасетата и птиците.Живот за живот,нали така?!
Още не е късно да направим нещо за себе си.Аз не се считам за някакво изключение в човешкия род.Но още преди повече от двадесет години съм подложила на проверка и съм приела и приложила в живота си безусловно Вселенските закони.Ще си позволя да дам на тия,които прочетат написаното, няколко препоръки.Защото сега е времето да си помогнем кой с каквото може.Все още има възможност да излезем от тая критична ситуация,в която сме попаднали.Първо всеки от нас трябва да престане да критикува,обвинява и съди,да обижда и порицава всички и всичко.Власт,конфликтни случки,световни и местни събития...Същото се отнася и за семейството,близки,колеги и приятели.Балансирайте енергията като си спомняте винаги,че всеки твори сам своя живот и всеки носи отговорност за своето творчество.Научете се само да наблюдавате какво се случва.Пак ще си позволя да дам пример.Министър-председател и президент така се оплетоха в негативните си мисловни и явни послания,че тая игра направи животът им да заприлича на тенис. От едната към другата страна над мрежата им високо прелитат компромати ,все по-яростни и по-жалки.Аз съм наясно как ще се развие тая игра между двамата,но това не е от значение.От значение е ние като народ да сме добре,да живеем по –подобаващо.Да се обичаме,да си вярваме и да се интересуваме и помагаме взаимно като едно семейство.Да живеем в благополучие и най-вече да обичаме живота си и да го сътворяваме осъзнато,радвайки се на творбите си.
Второто нещо към което трябва да пристъпим е да си представяме/ВИЗУАЛИЗИРАМЕ/ само най-доброто и най-хубавото от мечтите си.Това можем да го правим и с мисловна дейност и с думи изказани на глас.Колкото сме повече,толкова по-добре е и резултатите ще са чудесни.И никакви стачки митинги и протести.Ако те бяха нещо ефектно,че то светът щеше до сега да се е оправил.А той, въпреки многовековните конфронтации изразени чрез тях, си е все същия неоправен свят.Задгърбете страховете си и ВЯРВАЙТЕ.На миналите избори за народно събрание казваха,че са гласували за партия ГЕРБ,защото е нямало други кандидати от друга надеждна партия.Вицжте сега какво сътворихме.На тия избори вижте колко много кандиати се нароиха.И това,повярвайте ми е наше дело.Народът може да живее без партии,без политика.Да си извоюваме истинско демократично самоуправление.Можем го!Трвябва само да го изберем чрез законите на Вселената,осъзнато да го изберем.
Пиша всичко това,защото вярвам,че ще има хора,които след като прочетат написаното от мен ще променят парадигмата на живота си и ще направят нещо добро за благото на всички ни.
Попитали веднъж Иисус:-Иисусе защо толкова уверено проповядваш своите закони?Мислим,че си наясно,че повечето са дошли тук да изцериш болестите им или да ги нахраниш с твоите риби и хлябове.Малцина са тия,които ти вярват,Иисусе!
А Той им отговорил.Зная това,че и повече зная.Но дори и един да повярва, има смисъл.Аз изпълнявам повелята на духа си да съобщя каквото зная,а дали ще вярват?!Това си е тяхна работа.
Казвам го и аз.


Публикувано от Administrator на 02.07.2020 @ 14:43:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 09:55:40 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Конспирацията на Живота" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.