Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 844
ХуЛитери: 1
Всичко: 845

Онлайн сега:
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМедитация под коронтина /5
раздел: Хумор и сатира
автор: stanina

III-ти сезон, ден 8-ми
Със ставането сутринта първо поглеждам програмата за деня: 1т. - Лидъл. Но няма как да е първа, щото се успах и сега ще чакам по обяд . Няма лошо, хем ще е по-топло времето.
Първо си правя кафе и след това влизам в една група във фейса за пиене на кафе - борим изолацията. И то доста успешно. Никога до сега в живота си не си бях пила кафето с толкова много хора наведнъж. Разменят се рецепти за тикви, колажи с генерали, реклами на артмаски, че дори и обяви от рода на "Продавам амулети против короновируса, осветени в аквариум със златна рибка!"
Хапвам 2-3 яйца набързо, докато се екипирам и дезинфекцирам. Вчера толкова начупих, че следобеда ми стана тежко да ги ям, та имам и за днес. Не мога да проумея само смисълът на великденските яйца в кое е - в чукането или в яденето?
В супера огледах рафтовете с плодове и зеленчуци. Разлика няма. Къде са тия бг производители от пазарите, като цените са си същите, не пазарни.
На връщане обиколих квартала. Набрах си люляк, 3 вида. Красиво, да ухае на реален живот. Не че нямам и спрей срещу молци с мирис на лавандула. Много е як. За медитацията ми трябват. Да вдишваш лилаво действало прочистващо, почти като да пиеш предпазващ гел.

III-ти сезон, ден 9-ти
Застудява, дори леко вали. Мрачно и тягостно е. Надишвам се от букета люляк. Олеква ми.
За днес по програма нищо няма. На свободен режим съм. Релаксирам.
За това си правя кафе и влизам пак в оная група във фейса да си го пия сред сродни души. Срещам рецепта за чорба от коприва и се сещам за един корен през един блок. Поглеждам времето за деня, очаква се усилване на дъжда от обяд.
Екипирам се бързо, взимам чадър и слагам двойни ръкавици да не ме ужили копривата и хуквам да я ошлевя. Дано не ме е изпреварил някой.
Имам късмет. Успях да се хвана за зелено днес - цветът на надеждата. Освен това копривата съдържа и желязо. Железен отпор срещу вируси и настинки.
Е, друго си е да водиш активен социално-обществен живот, винаги може да научиш още нещо.

III-ти сезон, ден 13-ти
Ден 13-ти, което ще рече да се абстрахираме от всичко и да се отдадем на вътрешното си Аз, за да избегнем черни котки, змии, гущери, прилепи, таласъми и караконджули.
- Ало, Пепи, здрасти. Как си, какво правиш?
- Звъннете, ако обичате, надвечер. В момента е заета и не може да говори с Вас.
- А? С кого говоря?
- Със секретарката ѝ.
- Аа..а...
.....
Ваня, здрасти, търсила си ме днес?
- Да, но кой ти вдига телефона? Твоята секретарка била?
- Секретарка ли? - питам и се пуля в образа си в смарта - с женски или мъжки глас?
- С женски, що? Да
Ох, успокоих се. Все пак, щом не съм била с мъжки глас, не всичко е изгубено. Само трябва да спра медитацията. Явно имам страничен ефект от коронтината. Но нали полът не е засегнат. надявам се да се върна в първичното си Аз.
_____
коронтина - същ. ж.р. ед.ч. съкращение, значение - карантина по време на коронавирус

пп
2020 - и годината, заради истерия... изв. - историята!


Публикувано от Administrator на 23.04.2020 @ 16:28:38 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   stanina

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:23:33 часа

добави твой текст
"Медитация под коронтина /5 " | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.