Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 584
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 586

Îíëàéí ñåãà:
:: pc_indi
:: snejenbor

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌàðèíà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: jan

Êðúùàâàì ñ òîâà èìå ïðèðîäíè çàáåëåæèòåëíîñòè è ðåêè. Êàê çâó÷è ïðèìåðíî: ïëàíèíàòà Ìàðèíà èëè ïúê ðåêàòà Ìàðèíà. Èìà íåùî àäñêè ñâîáîäîëþáèâî â æåëàíèåòî äà êðúùàâàø íà ìîìè÷åòî äî òåá ïëàíèíàòà, â êîÿòî ñè áèë íà èçëåò èëè ïúê ðåêàòà, â êîÿòî ñè ñå êúïàë. Çà ìèã ïîíÿòèåòî Ìàðèíà ñå ðàçøèðÿâà; ñòàâà îãðîìíî êàòî ïëàíåòà /íî òîâà òðàå ñàìî ìèã/, êîãàòî òè êàæàò, ÷å òîâà èìå íå îòèâà íà ïëàíèíàòà, â êîÿòî ñè áèë íà èçëåò èëè íà ðåêàòà, â êîÿòî ñè ñå êúïàë çàòâàðÿø î÷è è ïðåãðúùàø ñèëíî Ìàðèíà.
Âíèìàâàø åäèíñòâåíî è ñàìî äà íå íàâðåäèø íà ôîòîàïàðàòà, êîéòî âèñè îò âðàòà é. Ñêëîíåí ñè äà ïðîñòèø çà â÷åðàøíîòî ñòóäåíî êàôå, çà êóðàáèèòå, êîèòî áÿõà ïëîñêè êàòî ïàëà÷èíêè. È òîãàâà òÿ îñòàâÿ ôîòîàïàðàòà äà âèñè îò ïàðàïåòà, âðúçâà åäíîìåòðîâèòå ñè êîñè è íåùî çàïî÷âà äà òè ãîâîðè. Íå òè íàëèâà àêúë, à ïðîñòî ãîâîðè, ïîñëå øåïòè...
Òàçè ñöåíà ñå ïîâòàðÿ ÷åñòî. Íàêðàÿ âèíàãè è ïðèçíàâàø çà êàôåòî è êóðàáèèòå. Òîãàâà òÿ âàäè èíñòèíêòèâíî àëáóìà îò ðàíèöàòà è òè ïîêàçâà ñíèìêèòå, íà êîèòî å àâòîð. Áðàíè ñå! Èçòúêâà êîëêî ñà õóáàâè è ñå çàðè÷à åäèí äåí äà ïîäðåäè èçëîæáà äúëãà öÿë êèëîìåòúð. Êîãàòî íàïðàâè òîëêîâà ñíèìêè ùå ñå ïðåâúðíå â íàé-ùàñòëèâèÿ ÷îâåê, êîéòî íÿêîãà å ïîñåùàâàë ïëàíèíàòà Ìàðèíà è å ïèë âîäà îò ðåêà ñúñ ñúùîòî èìå.
Òîâà âñúùíîñò å ÷îâåê, êîéòî ñòèãà íà àâòîñòîï äî êðàéíàòà öåë íà ïúòóâàíåòî. Îáèêàëÿ ìàëêèòå ãðàä÷åòà é ñåëà, çà äà çàñíåìå îíîâà, êîåòî ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî é. ß ñòàðåö, êîéòî ñå ïðèáèðà ñ êàðó÷êàòà îò íèâàòà ñè, ÿ áîñîíîãè äåöà, êîèòî áëèæàò çàõàðíè ïåòëåòà, ÿ æåíà êîÿòî ìåñè ïîãà÷à...Ðàç÷èòà íà ãîñòîïðèåìñòâîòî íà îáèêíîâåíèÿ ÷îâåê, íî âèíàãè îñòàâÿ â äîìà ìó ïî íÿêàêúâ ìàëúê ïîäàðúê. Ïîíÿêîãà ðàçáèðàò âåëè÷èåòî íà íåéíîòî èçêóñòâî; êàðàò ÿ äî íàé-áëèçêèÿ ãðàä, îòêúäåòî ñå êà÷âà íà àâòîáóñà.
Ñðåùíåì ëè ñå íå ñïèðà äà ðàçêàçâà: çà ñóòðèíèòå, çà õîðàòà, êîèòî ñà è íàïðàâèëè äîáðî. Íàêðàÿ ìè ïîêàçâà ñíèìêèòå íà êîìïþòúðà. Ïîñëå ïîäãîòâÿìå îñâåòëåíèåòî â êîðèäîðà è ñëåä êàòî ãè ïðîÿâèì ïîäðåæäàìå èçëîæáà.
Òîãàâà òè÷à ïî ñòúëáèòå è çâúíè íà ñúñåäêàòà-õèãèåíèñòêà. Ñïðèÿòåëèëè ñà ñå âíåçàïíî òîëêîâà âíåçàïíî, êîëêîòî ìîãàò äâå îòäàâíà òúðñåùè ñå äóøè. Ïðåêîñèëè ñà ïëàíèíè ñ èìåòî Ìàðèíà, ðåêè ñúñ ñúùîòî èìå ñàìî è ñàìî äà ñà çàåäíî. Îò åäèí è ñúùè ïîë ñà, çàòîâà çàãîâàðÿò çà ïðèÿòåëñòâîòî. Òî å íîâî, íåîáèêíîâåíî, ðÿäêî ñðåùàíî. Èçïúëíåíî ñ ðàçãîâîðè äî çîðè è ìíîãî ñíèìêè. Âñÿêà åäíà îò òÿõ ïðèòåæàâà ïîðòðåò íà äðóãàòà. Íà èçëîæáàòà ñè ðàçìåíÿò öåëóâêè ïî ÷åëîòî. Ïîÿâÿâà ñå ðåâíîñò. Àç íèêîãà íå ñúì òúðñèë Ìàðèíà ïðåêàëåíî äúëãî. Âñúùíîñò ó÷èòåëÿ ïî ôîòîãðàôèÿ íè çàïîçíà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 26.03.2020 @ 12:05:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   jan

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 22504
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ìàðèíà" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Ìàðèíà
îò Markoni55 íà 29.03.2020 @ 11:52:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñâåæî. Ïîçäðàâëåíèÿ!


RE: Ìàðèíà
îò jan íà 29.03.2020 @ 15:21:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ! Èçâèíÿâàì ñå çà ïðàâîïèñíèòå ãðåøêè.

]