Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 561
ХуЛитери: 1
Всичко: 562

Онлайн сега:
:: Anyth1978

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМежду вярата и разума
раздел: Разкази
автор: edelweiss_95

Споменът за нея не го напускаше. Тя не бе просто момиче, а дух, който се рееше в неговия микротеос. Сякаш се бе превърнала в негов образ и всичко, което бе познато на единия се предаваше и на другия. Двамата бяха завършени. Можеше да се гледат дълго и да не разменят нито дума, но това не беше странно за тях. Техните сърца пулсираха в еднакъв ритъм. Думите не бяха важни. Онова, което ги влечеше един към друг, беше много по-силно. За тях нямаше пространство, а единствено синергия. Благодарение на обичта, която ги движеше, те не знаеха що е болка. Изпитваха щастие, което се осъществяваше в пълнота помежду им. Тази цялост ги представяше пред останалите като нещо съвършено - идеал на едно отминало време.
За беда обаче започнаха да долитат отрицателни мисли и чувства към тях. Останалите, които не съзнаваха що е любов, изпитваха завист и злоба. В начало тази негативна енергия, която се изливаше мисловно, пък понякога и чрез действия, не им пречеше. Но впоследствие това им нанесе вреда и пред тях се появи изпитание.
Не след дълго Жаклин заболя. Нямаше как и Лука да не усети нейната болка. Минаха няколко месеца. Трябваше да направят избор, относно връзката си. Този избор се оказа най-трудното нещо за тях. Като помислиха заедно, взеха решение Жаклин да замине далече при свои близки в Орлеан. Не мина много, а далеч от Лука, тя съвсем изнемощя и телесните сили я напуснаха скоро. Младежът усещаше, че нещо не е както трябва. Сънува сън, девойката му се яви. Каза му, че е на по-добро място и че ще се видят отново.
За Лука всичко бе повече от ясно. Съкрушен, днес той за пръв път чувстваше липса. До този момент не знаеше що е тя. Посоката му бе изгубена. Младежът искаше да сложи край на живота си. Сега той стоеше на брега. В продължение на минута се взира далече, отвъд синия простор. След малко потопи нозете си във водата. Вълните го блъскаха и връщаха назад. Но той не спираше и продължаваше все по-напред, докато в съзнанието му изведнъж зазвънтя гласът на Жаклин: „Скъпи, недей, спри! Имаме дъщеричка, която оставих при моите близки. Ти трябва да я вземеш и да се грижиш за нея“.
Лука отрезвя бързо и тутакси се върна назад. Думите отекваха в съзнанието му. В този миг той се изправи между вярата и разума. Дали това не беше просто видение? „А, ако наистина имам дъщеря?“ – запита се той. Въпросите бързо го изведоха от водата и избистриха неговия ум. В него се роди вяра - да продължи напред.


Публикувано от anonimapokrifoff на 27.02.2020 @ 08:07:44 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   edelweiss_95

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 02:16:16 часа

добави твой текст
"Между вярата и разума" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.