Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 788
ХуЛитери: 1
Всичко: 789

Онлайн сега:
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМечта
раздел: Избрано проза
автор: ElenaZelena

Тя стои насред полето. Зимно е, но мъглата частично се е вдигнала и е отстъпила на слънцето, което сега свети оперено и щастливо от надмощието си над студа. Голо е наоколо и пусто, а хоризонтът се е ширнал като разлята река, в която са нагазили далечни дървета и ниски храсталаци.
Въпреки пустотата, сърцето ѝ прелива. Този хоризонт, събрал в себе си целия покой, надежда, мечтание и тишина на зимата, се е настанил в сърцето ѝ, изблъскал е действителността и се е кротнал в сълзите, които се търкалят като парчета лед по бузите ѝ. Той е застанал встрани и пуши. Гледа в далечината отвъд дърветата, отвъд мнимата река и орязаните житни стебла, към върха на планината, която неочаквано е изплувала от мъглата. Тялото ѝ е все още топло след секса, той усеща дъхавостта и утолената му жажда от разстояние. Иска му се да я притисне до себе си още веднъж, да усети отново кипежа на кръвта ѝ и едновременната твърдост и мекота на бедрата ѝ. Обича тялото ѝ - крехко, прилепчиво и сладостно, напомня му втрешността на зряла диня и зелената ѝ кора ведно и все му се струва, че е ту младо, прекалено младо, ту остаряло като тъмно вино в прашасала бутилка.
Тя тръгва бавно нататък. Стърнището боде босите ѝ крака, студът пронизва костите ѝ, хоризонтът я зове. Не се страхува от впиващите се в стъпалата ѝ твърди буци пръст и изсъхнали клечки, не се противи на болката, която ѝ напомня реалността и я приземява към истината, дишаща в гърба ѝ. Няма връщане назад.
От планината се отделя облак мъгла и се понася като платноходка - лека, ефирна и крехка, носеща мечтите ѝ на борда си. Преди време тя мечтаеше за деца. Мечта, която с времето и непостижимостта си се превърна във фикс-идея, доминираща мислите и живота ѝ, изолира я от хората и я капсулира в кръга на вманиачения ѝ егоизъм. Това натрапчиво желание я преследва години наред, провали много от връзките ѝ и, в крайна сметка, я остави сама и неудовлетворена. А тя все отказваше да се примири. Физическата ѝ непригодност я отблъскваше от нея самата и я хвърляше в яростна борба с природата. За повечето мъже, особено в нейната възрастова група, това не беше проблем, тъй като те вече имаха деца и не искаха да усложняват още живота си. Затова тя им отдаваше безусловно тялото си, а душата и мечтата ѝ си оставаха съкровени и само нейни. Той беше първият, който поиска дете от нея. И в когото тя се влюби отчаяно и опустошително, съвсем независимо от желанието му. Едно закономерно движение на две успоредни човешки траектории по земния им път.
Той настъпи недопушената цигара с крак и тръгна след нея. Облакът се разсея в далечината. Слънчевият хоризонт го беше погълнал.


Публикувано от Administrator на 29.12.2019 @ 12:15:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Избрано проза

» Материали от
   ElenaZelena

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 02:24:07 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мечта" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.