Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 817
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 819

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄúæäúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: lennichkata

Êîãàòî ñå ïðåñòðóâàì, ÷å æèâåÿ, êîãàòî ìå çàëèâà ñâåòëèíà, êîãàòî îáëàê ñå ðàçöåïâà è èçëèâà ïî êîñèòå ìè âîäà, äàëè ìå âèæäàø òè, äàëè ìå ÷óâàø?
Áëåñòè ìè ñèíüîòî â òðåâèòå, ðàçäðàçâà ëåêî ïîãëåäà ìè ïîëóãîëàòà æåíà íà ìàñàòà â äèàãîíàë. Òÿ ñå âúðòè íà òåñíèÿ ñòîë, ïîåë åäâàì øèðèíàòà íà íåéíèòå åäðè áåäðà, õâúðëÿ ìóäíè ïðåäèçâèêàòåëíè ïîãëåäè âëÿâî è âäÿñíî, ìåæäó îëþùåíèòå êîëîíè íà êðú÷ìàòà. Íå ÷àêà íèêîãî, íå î÷àêâà íÿêîãî. Íåçàïàëåíàòà é öèãàðà å ïðîãèçíàëà ïî ñðåäàòà íà óñòíèòå. Ïðåä íåÿ ñå êèïðè íåäîêîñíàò êîêòåéë îò ðàöè è ÷åòâúðò áóòèëêà Moet, ðåêîëòà îêîëî 1997-ìà. Ñòîëúò äî íåÿ å ñàìî åäèí, åäèí å è ïðàçåí, ïðèáðàí ãðèæëèâî íàâúòðå êúì ìàñàòà. Ñòàðà ðîêëÿ, îâåõÿëà è èçãóáèëà öâÿò è íàäåæäà çà áàë è áàíêåò. Îáóâêè ñ èçÿäåíè òîêîâå. Íåðàâíîìåðíî ïî÷óêâàíå îò ùðúêíàëè çàêðèâåíè ìàëêè ïèðîí÷åòà Òúìåí ãðèì, ÷åðâèëî- áóðãóíäñêî èçñúõíàëî, õèìè÷åñêî, ðàçìàçàíî â úãëèòå íà óñòíèòå, ñóõè, è äúëáîêî íàïóêàíè îò ñëúíöå, âÿòúð è êàìèîí ñ íåæåëàíè öåëóâêè. Î÷èòå é ñà ñòúêëà íà íàïóñíàòà êúùà. Ñâèòè äî ãúðäèòå ðúöå. Ëàáèðèíò òúìíè âåíè. Òÿ ïàçè ñâîåòî ëÿòî îò åñåíòà ñè, â õåðáàðèé îò ìå÷òè èçñóøåíè, ïî÷òè èçãóáèëè ìèðèñ è öâÿò ñúâúðøåí.

Íàé-äîàñàäíàòà ìóõà â ãðàäà ÷åðòàå óïîðèòî ñâîÿ òî÷åí ïúò, êðúæåéêè íåóìîðíî íàä ÷èíèÿòà ñ ðèáíèÿ êîêòåéë. Öåëòà é å äà ïðîíèêíå â ïðîñòðàíñòâîòî íà ðàöèòå. Òå ñà îòåã÷åíè äî ñìúðò ñëåä ïðèëîæåíàòà èì ïàðíà òåðàïèÿ, ðàçïîëîæåíè óäîáíî â íåäîòàì ÷èñòàòà ÷èíèÿ, çàîáèêîëåíè îò ãúñò ìàéîíåçåí ñîñ è íÿêîëêî ðàçïîëâåíè ñèíè ñëèâè. Íå é îáðúùàò âíèìàíèå. Ëèïñâà èì äîáðî âúçïèòàíèå è ãîñòîïðèåìíîñò. Áåçäóøíè ìúë÷àëèâöè. Ìóõàòà å óìîðåíà è ñå îòêàçâà îò òÿõ. Ñïèðà ñå íà ðúáà íà ÷àøàòà. Òàì é å äîáðå. Ïîòàïÿ êðà÷å, ìåõóð÷åòàòà ñå çàêà÷àò ñ íåãî. Õâàùà ÿ ãúäåë è ðàçïåðâà êðèëöà. Ñòèãà é òîëêîâà. Âðåìå å äà îòèäå äà äîñàæäà íÿêúäå äðóãàäå.

Æåíàòà íå ðàçáèðà ìóõàòà. Òÿ ïèå è èçïèâà ñ î÷èòå ñè íåìè ìúæà íà ñúñåäíàòà ìàñà. Òîé ãðèçå â óíåñ è ñ íåïðèêðèòà ëàêîìà ñòðàñò ñïåöèàëèòåòà íà Ïèêàòà- ãëàâíèÿò ìàéñòîð ãîòâà÷- ïèêàíòè êðèëöà â ñîñ îò äæàíêè è ìàðãàðèí. Êîñèòå ìó ñà ïðîøàðåíè, ìóñòàöèòå ìó áóõíàëè è ðàçðîøåíè. Ëèöåòî ìó å ìîðàâî, ïîäïóõíàëî îò íåäîñïèâàíå è òâúðä àëêîõîë. Î÷èòå ìó- ñ ÷åðâåíè æèë÷èöè, ñïîìåí çà äâåòå êóòèè “Àðäà” îò ïðåäíàòà íîù. Ñëåäîáåäíîòî ñëúíöå å íåæíî. Ìúæúò âäèãà õàëáàòà ñ áèðà è æàäíî ïðåãëúùà ñúäúðæàíèåòî é äîêðàé. Æåíàòà ñ áóðãóíäñêîòî ÷åðâèëî å ðàçäðàçíåíà. Íåòúðïåëèâî î÷àêâà òîé äà ÿ çàáåëåæè. Ìèðèñúò íà áèðà ñå êëàòè ìåæäó ìàñèòå è ñúáèðà ìóõèòå îò ìðúñíèòå ÷èíèè ïî ìàñèòå. Äâå ìîì÷åòà ïèÿò ìàñòèêà íà ìàñàòà äî ìåí. Ïàëÿ ïîðåäíà öèãàðà, êàôåòî ìè å ñòóäåíî è õóáàâî. Ìúæúò ñ ïèëåøêèòå êðèëöà ñå ïðîçÿâà. Ïðîñëåäÿâà ñ ïîãëåä ïðèòè÷âàùî ìëàäî ìîìè÷å. Õóáàâèòå é íåæíè êðàêà ïðåäèçâèêâàò àë÷íà óñìèâêà â î÷èòå ìó. Òîé îáëèçâà íåîñúçíàòî óñòíè. Òÿ óñåùà æåãâàíåòî íà ìîêðèÿ ìó ïîãëåä è ïîõîäêàòà é ñòàâà ïî-äðúçêà, ãúðäèòå é ñå çàëþëÿâàò êàòî âúëíè, à ïåðôåêòíèòå é çàêðúãëåíè çàäíè ÷àñòè ñå êúë÷àò íååñòåñòâåíî, áåç íèêàêúâ ñïîìåí çà ôèí ñèíõðîí. Èç÷åçâà êàòî çíîéíî âèäåíèå. Ìúæúò ñ áóõëàòèòå ìóñòàöè âúçäúõâà è ïðåòúðñâà ñ ïîãëåä îêîëíîñòà çà íîâî âèðòóàëíî ïðèêëþ÷åíèå.

Íàñòîé÷èâèÿò ïîãëåä íà äàìàòà ñ ðàöèòå ñâúðøè ðàáîòà. Î÷èòå ìó ñå ïðèêîâàâàò â íåÿ, âêóñâàò ÿ è ÿ ïðåãëúùàò. Ìèã-äâà êîëåáàíèå, ïîñëå ìàõâà ñ ðúêà, ïîêàíà çà ïðèñúåäèíÿâàíå êúì íåãîâàòà êîìïàíèÿ. Òÿ å ëåêà ïåïåðóäà. Õâðúêâà îêðèëåíà è ñå ïðèñëàì÷âà íà ñëúí÷åâèÿ ñòîë äî íåãî. Êåëíåðúò ñå ïðèáëèæàâà è çàïèñâà íîâàòà ïîðú÷êà. Ìèíàâà øåñò ñëåäîáåä.

Ñëåä áóòèëêàòà åâòèíî âèíî, îòíîøåíèÿòà èì ñòàâàò âñå ïî-ñúðäå÷íè, ïîãëåäèòå âñå ïî-ðàçìåêíàòè, äîêîñâàíèÿòà âñå ïî-òúðñåíè. Êîêàëåñòèòå ïðúñòè íà áóðãóíäñêàòà äàìà ëàñêàâî îáõîæäàò íåðàâíîñòèòå ïî ÷åðåïà íà ðàçïàëåíèÿ ãîñïîäèí. Ìóñòàöèòå ìó ñà â åóôîðèÿ. Ïî÷òè íå ðàçãîâàðÿò. Ïèÿò è ñå ãëåäàò, ïèÿò ñå åäèí äðóã. Ïðåñúõíàõà ÷àøèòå, íî ñòðàñòòà ñå íàëÿ â î÷èòå èì- æàðêà è ëåïêàâà êàòî ñîê íà çðÿëà ñìîêèíÿ. Ïëàùàò è ñòàâàò. Òðîìàâèÿò ñåðâèòüîð äóõâà òðîõèòå îò ìàñàòà è èç÷åçâà. Òå ñå îòäàëå÷àâàò ñúâñåì áàâíî. Òÿ å îïðÿëà ãëàâà íà ðàìîòî ìó, ðúêàòà ìó å îáãúðíàëà êðúñòà é. Êàòî íà ôèëì. Äâå âåõòè äóøè. Ïî åäèí ïúò êúì çàëåçà. Çàâèæäàì èì. Êàêâèòî è äà áÿõà, çà ÷àñ ñå íàìåðèõà. Ñÿêàø öÿë æèâîò ñà ñå òúðñèëè è ñà î÷àêâàëè òîçè åäèíñòâåí ìèã íà íàñëàäà. Î÷èòå é ñà ïëàìúê, òÿ å òúíêà òðúñòèêà â ðúöåòå ìó.

Àç ñúì ïóñòèíÿ. Ïëàùàì è ñå ñáîãóâàì ñ Ïèêàòà. Âàëè. Äðúí÷åíåòî íà òðàìâàÿ ïðèãëàñÿ íåóìåëî íà çâúíòåíåòî íà äúæäà. Õîðà. ×àäúðè. Ðåêà. Âúðâÿ è íå ìèñëÿ. Âúðâÿ è ñàìî òå ÷óâñòâàì. Ïî æúëòèòå ïàâåòà ñå ðàçëèâà õëàäíà âîäà. Ïî òúìíèòå çåëåíè ëèñòà ñå ïúðçàëÿò öâåòíè òúíè÷êè èâèöè. Ñâåòîôàðèòå íåáðåæíî ïðåìèãâàò â æúëòî. Êîëèòå ìîãàò äà ïåÿò. Âúðâÿ è óëàâÿì äúæäà ñ ìèãëè, ïèÿ ãî ñ óñòíèòå ñè è ãî ñêðèâàì â ìåí. Äà áúäå ñ ìåí. Çàùîòî äúæäúò ñè òè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 04.10.2019 @ 15:17:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   lennichkata

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 07:15:06 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Äúæäúò" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äúæäúò
îò malovo3 íà 04.10.2019 @ 19:22:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðåêðàñíî íàðèñóâàíà èñòîðèÿ! Ïîçäðàâè!