Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 851
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 851

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà×óæä
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Íèêîëà ñåäåøå â úãúëà íà ñòàè÷êà ñ áåëè ñòåíè è ïîïèïâàøå ÷åëîòî ñè, êîåòî ïðåäè ìèíóòè ñå áå ñäîáèëî ñ íÿêîëêî øåâà. Ãëàâàòà ãî áîëåøå óæàñíî. Îòïóñíà ñå â ñòîëà è ïðèòâîðè î÷è. Áÿõà ìó êàçàëè äà ïîñåäè, çàùîòî èìàë ëåêî ìîçú÷íî ñúòðåñåíèå. Ñåãà áå ñàì è ìèñëåøå çà æåíà ñè. Òðåâîãàòà ìó áúðçî ñå çàñèëâàøå.
Ïî åäíî âðåìå çàáåëÿçà, ÷å îòëÿâî èìà ñòúêëî, ïðåç êîåòî ñå âèæäà ñúñåäíîòî ïîìåùåíèå. Æåíà ìó Íèíà ëåæåøå íà ìàñàòà çà ïðåãëåäè, âïåðèëà íåâèæäàù ïîãëåä â òàâàíà. Ïî áóçèòå é ëè÷àõà ñëåäè îò ñúëçè. Íèêîëà íèêîãà íå áå âèæäàë æåíà ñè äà ïëà÷å. Ãëåäêàòà ãî ïîðàçè. Ñòàíà, îòèäå çàëèòàéêè äî ñòúêëîòî è ïîìàõà ñ ðúêà, íî æåíà ìó íå ðåàãèðà, èçãëåæäà ñòúêëîòî áå åäíîñòðàííî.
Ìèíóòà ïî êúñíî ñå ïîÿâè ìëàä ëåêàð. Òîé ïðîâåðè íåùî íà êîìïþòúðà ñè è çàãîâîðè íà Íèíà. Íèêîëà äîëàâÿøå ñàìî îòêúñëå÷íè äóìè, äðóãîòî áå ïðîñòî øóì. Ùåøå ìó ñå äà îòèäå ïðè æåíà ñè è äà ÿ óñïîêîè.
Ëåêàðÿò îïèïà âíèìàòåëíî ëåâèÿ ïðàñåö íà Íèíà, êàòî ÷å ëè ïðîâåðÿâàøå íåùî. Ìëàäàòà æåíà âåäíàãà ñáúð÷è ÷åëî è ñå íàäèãíà íà ëàêòè. Áðàäè÷êàòà é ïîòðåïåðâàøå. Ñëåä êàòî ñúáó åëåãàíòíàòà é îáóâêà ñ íèñúê òîê, ëåêàðÿò çàïðåòíà ïîëàòà é íàãîðå, ïîñëå ñå çàå äà ðàçðåæå ÷îðàïîãàùíèêà âèñîêî íàä êîëÿíîòî. Äåéñòâèÿòà ìó áÿõà ðåøèòåëíè, íî ñúùåâðåìåííî ïðåäïàçëèâè.  èçõëóçâàíåòî íà îòðÿçàíèÿ êðà÷îë íà ÷îðàïîãàùíèêà íàäîëó èìàøå íåùî åðîòè÷íî è Íèêîëà èçïèòà íåïðèÿòíî ÷óâñòâî. Ãëóïàâî áå äà ðåâíóâà, ÷îâåêúò ïðîñòî ñè âúðøåøå ðàáîòàòà. Íî âúïðåêè òîâà...
Íèêîëà ñå ìîëåøå æåíà ìó äà íÿìà ñåðèîçíî íàðàíÿâàíå. Ìèñúëòà, ÷å òÿ âåðîÿòíî ñòðàäà, íå ìó äàâàøå ïîêîé. Êàòî ãëåäàøå èçïðóæåíèÿ é, îãîëåí äî ñëàáèíèòå êðàê, ñúðöåòî ìó ñå ñâèâàøå. Òîãàâà â ãëàâàòà ìó èçíèêíàõà ñïîìåíè çà èíöèäåíòà… Êàìèîíúò îòïðåä ïóêà çàäíà ãóìà è íàáèâà ðÿçêî ñïèðà÷êè. Íèêîëà ñå îïèòâà äà èçáåãíå óäàðà, íî íå óñïÿâà. Ñòðàõîòåí òðÿñúê, ïîñëå âîäîïàä îò ñòúêúëöà. Êîëàòà ñïðÿ ñÿêàø ñëåä öÿëà âå÷íîñò. Ïðåäíèöàòà é áå ñìà÷êàíà, àðìàòóðíîòî òàáëî – ðàçáèòî, âîëàíúò ñå áå èçâèë íà åäíà ñòðàíà. Ïúðâèòå äóìè íà Íèíà áÿõà: „Íèêè, äîáðå ëè ñè?“. Òÿ ñå áå îáåçïîêîèëà çà íåãî, âúïðåêè ÷å âåðîÿòíî áå èçïèòâàëà ñèëíè áîëêè. Òîé íèêîãà íÿìàøå äà çàáðàâè òðåâîæíèÿ é ïîãëåä. Òàêà ãëåäà ÷îâåê, êîéòî ñå ñòðàõóâà äà íå çàãóáè íàé-ñêúïîòî ñè. Íîðìàëíî, òà íàëè áÿõà çàåäíî âå÷å äåñåò ãîäèíè, íå ÷å âñè÷êî â áðàêà èì áå íàðåä.
Äâàìàòà ñå ñêúñâàõà îò áà÷êàíå. Èìàõà äà èçïëàùàò èïîòåêà è âíîñêè çà êîëàòà, êîÿòî âñúùíîñò âå÷å áå êóï÷èíà ëàìàðèíà. Âå÷åð áÿõà òîëêîâà èçìîðåíè, ÷å äîðè íå èì ñå ïðèêàçâàøå.  ëåãëîòî âñå ïî-ðÿäêî è ïî-ðÿäêî ñå îòäàâàõà íà ëàñêè. Êàçâàõà ñè, ÷å òðÿáâà äà ïîðàáîòÿò çà áåáå, çàùîòî Íèíà âå÷å áå íà òðèéñåò è äâå, íî âñå îòëàãàõà. Áÿõà ïîñòàâèëè íà ïúðâî ìÿñòî êàðèåðèòå ñè. Æèâîòúò ãè ïðèòèñêàøå, à òå òðóäíî íàìèðàõà íà÷èíè äà ñå ñúïðîòèâëÿâàò. Äîðè êîãàòî áÿõà íà ïî÷èâêà, ìèñëåõà çà ðàáîòà. À íà âñè÷êîòî îòãîðå êàòàñòðîôà. Åäâà íå áÿõà çàãóáèëè æèâîòà ñè.
Ëåêàðÿò ïîäõâàíà êðàêà íà Íèíà ïîä ïåòàòà è ïîä êîëÿíîòî è ãî ïîâäèãíà, ïîñëå ïîäïðÿ ñòúïàëîòî íà ãúðäèòå ñè. Òîâà äåéñòâèå ñå ñòîðè ñòðàííî íà Íèêîëà. Æåíà ìó, îïðÿëà âäèãíàòèÿ ñè êðàê íà ãúðäèòå íà ÷óæä ÷îâåê. Ãëåäêàòà èçëú÷âàøå èíòèìíîñò, êîåòî åñòåñòâåíî íå ìó ñå õàðåñà. Íèíà ñúùî èçãëåæäàøå ñìóòåíà, ñÿêàø íå çíàåøå íà êîé ñâÿò ñå íàìèðà.
Êàçà ñè, ÷å å ãëóïàâî äà ñå äðàçíè. ×îâåêúò ïðîñòî ùåøå äà ïîñòàâè ñ÷óïåíèÿ êðàê íà æåíà ìó â ãèïñ – ëåãåíúò ñ âîäà è ðîëêèòå ñ ïðåâúðçî÷åí ìàòåðèàë áÿõà ñëîæåíè íà ìàñàòà. È íàèñòèíà ëåêàðÿò ñå çàå äà „îïàêîâà“, ïúðâî ñ ïàìó÷åí ïëàò è âàòà, ïîñëå ñ ãèïñîâ áèíò. Îò âðåìå íà âðåìå îòäåëÿøå ñòúïàëîòî íà Íèíà îò ãúðäèòå ñè, çà äà ìîæå äà ãî ïðåâúðæå è íåãî. Ðàáîòåøå ñúñðåäîòî÷åíî, ÷åâðúñòî, âñå åäíî öÿë æèâîò ñàìî òîâà å ïðàâèë. Äîêîñâàíèÿòà ìó íå áÿõà íåïðèëè÷íè, íî Íèêîëà ãëåäàøå ñ íåîäîáðåíèå íà òÿõ. Òîçè ÷óæä ÷îâåê ïîëàãàøå ãðèæè çà æåíàòà, çà êîÿòî Íèêîëà ñå áå çàêëåë äà ñå ãðèæè. Ïîëó÷àâàøå ñå íåùî êàòî èççåìâàíå íà ôóíêöèè. È ÷óâñòâîòî áå íåïðèÿòíî, ìíîãî íåïðèÿòíî.
Òîãàâà Íèêîëà ñå çàìèñëè äàëè å äîáúð ñúïðóã. Ìíîãî íåùà â áðàêà èì íå áÿõà íàðåä, íî ïðåäèìíî çàðàäè êóïèùàòà ïðîôåñèîíàëíè àíãàæèìåíòè. Äàëè íÿêîãà ùÿõà äà ñå îïðàâÿò?
Ëåêàðÿò çàïî÷íà äà çàãëàæäà ïðåâðúçêàòà ñ äëàíè. Ãàëåøå ñâîäà íà ñòúïàëîòî, ïåòàòà, ãëåçåíà, ïðàñåöà, êîëÿíîòî, áåäðîòî. Äàëè òîé íå èçïèòâàøå íÿêàêâî èçâðàòåíî óäîâîëñòâèå îò òîâà? À Íèíà áå ïðèòâîðèëà î÷è. Ìîæå áè é áå ïðèÿòíî? Íàêðàÿ îíçè äàæå ñà íàïðàâè òðóäà äà ïî÷èñòè ñ âëàæåí ïàðöàë ñòúð÷àùèòå íàâúí ïðúñòè.  òîâà íÿìàøå íèùî íåðåäíî, íî ðåâíîñòòà íà Íèêîëà ñå ðàçãîðÿ – ìàêàð ÷å òîé íå ñìÿòàøå ñåáå ñè çà ðåâíèâåö, à è Íèíà íèêîãà íå ìó áå äàâàëà îñíîâàíèÿ äà ðåâíóâà. Òÿ áå ìíîãî ñâÿñòíî, ðàáîòëèâî ìîìè÷å ñ äîáðî ñúðöå è… õóáàâè êðàêà, åäèíèÿò îò êîèòî â ìîìåíòà áå â ðúöåòå íà ÷óæä ìúæ.
„Ìàé çàðàäè óäàðà â ãëàâàòà ñè ìèñëÿ ñàìî òúïîòèè“ – êàçà ñè Íèêîëà è ñå èçâúðíà íàñòðàíè.
Ïðîöåäóðàòà áå ïðèêëþ÷èëà. Ëåêàðÿò ñè áå îòèøúë, îñòàâÿéêè Íèíà äà ñúõíå íà ìàñàòà. Íèêîëà ïðîäúëæàâàøå äà ñå òåðçàå, ìàêàð äà íå ìó áå ñúâñåì ÿñíî îò êàêâî. Ñúùåâðåìåííî áå ùàñòëèâ, ÷å ñà îöåëåëè. Ïðè ìèñúëòà, ÷å å ìîæåë äà çàãóáè Íèíà, ìó ïðèçëÿâàøå. Äà, âå÷å âñè÷êî áå íàðåä.
Íèíà íå ñå ñïðàâÿøå äîáðå ñ ïàòåðèöèòå. Ïîäñêîöèòå é áÿõà íåñðú÷íè, âäúðâåíè. Ãëåäêàòà áå òúæíà è ïëàøåùà. Ìëàäà, êðàñèâà æåíà, êîÿòî âå÷å åäâà êðåòà. Íèêîëà é ïðåäëîæè äà ÿ çàíåñå íà ðúöå äî ñòîÿíêàòà íà òàêñèòàòà, íî òÿ îòêàçà. Ëèöåòî é áå ìðà÷íî, êàêòî íèêîãà ïðåäè.
Èçëÿçîõà îòâúí. Íèíà èçîõêâàøå ïðè ïî÷òè âñÿêà êðà÷êà. Ãèïñèðàíèÿò é êðàê ñå ëþøêàøå íåðèòìè÷íî, ñÿêàø áå ÷àñò îò ðàçðóøåíà ñòàòóÿ, íå îò æèâ ÷îâåê.
Ñòàðàíèåòî ìó äà ÿ íàìåñòè óäîáíî íà çàäíàòà ñåäàëêà áå ïîñðåùíàòî ñ íåáðåæíî êèìâàíå. Ïðè âñÿêî äðóñâàíå ïî ïúòÿ îòçàä ñå ÷óâàøå ñòîí. Íèêîëà ñå íàìðúùè. Ñêàïàíèÿò èì áåçäðóãî æèâîò, ñå áå ñêàïàë îùå ïîâå÷å. Íèíà íÿìàøå äà ìîæå äà ðàáîòè äúëãî âðåìå. Êàê ùÿõà äà ñè ïëàùàò ñìåòêèòå? Ìîæå áè òÿ â ìîìåíòà ìèñëåøå çà ôèíàíñèòå, à íå çà áîëêàòà è çà òîâà, ÷å èìà îãðîìíè çàòðóäíåíèÿ ñ ïðèäâèæâàíåòî.
Âå÷åðòà òîé ïðèãîòâè áúðêàíè ÿéöà. Õàïíàõà è ñè ëåãíàõà.
Äúëãî ëåæàõà, áåç äà ñè ïðîãîâîðÿò è äà ñå ïîãëåäíàò. Íå ìîæåõà äà çàñïÿò.
Êúì ïîëóíîù Íèêîëà ïðîøåïíà:
– Íèíà, ñïèø ëè?
– Íå.
– Áîëè ëè òå?
– Ìàëêî.
– Ìîæå áè íå òè ñå ðàçãîâàðÿ, íî àç…
– Êàêâî?
– Êîãàòî ñòàíà êàòàñòðîôàòà… ñòðàõ ìå áåøå äà íå òå çàãóáÿ. Áåç òåá… àç ñúì íèùî.
– Ìíîãî ñè ìèë. È òè ìè èçêàðà àêúëèòå. Çà ñåêóíäè áåøå çàáåëèë î÷è.
– Îáè÷àì òå.
– È àç òå îáè÷àì, Íèêè – Òÿ ñå ïðåñåãíà è ñòèñíà ðúêàòà ìó.
– Îáà÷å æèâîòúò íè íå å îñîáåíî äîáúð.
– Â ñìèñúë?
– Àìè çíàåø… áà÷êàíå, ñòðåñ. Íå îñòàâà âðåìå çà íèùî äðóãî.
– Äà, ïðàâ ñè. Íî ìíîãî ñåìåéñòâà ñà òàêà. Íå ñìå èçêëþ÷åíèå.
– Çíàåø ëè… àç ãëåäàõ ïðåç ñòúêëîòî, äîêàòî îíçè ëåêàð îáåçäâèæâàøå êðàêà òè.
– Áèë ñè â ñúñåäíàòà ñòàè÷êà?
– Äà. Êàçàõà ìè äà ñåäÿ òàì è äà ñè ïî÷èâàì.
– Å è?
– ×åñòíî êàçàíî ðåâíóâàõ. ×îâåêúò áå òîëêîâà âíèìàòåëåí êúì òåá. Âñÿêî íåãîâî äâèæåíèå èçëú÷âàøå … îñîáåíà íåæíîñò.
– Óæàñåí ñè!
– Íå, íå, íå ìå ðàçáðà ïðàâèëíî. Òîé ñå ãðèæåøå çà òåá òàêà, êàêòî àç íèêîãà íå ñúì ñå ãðèæèë. Äî èçâåñòíà ñòåïåí ìó çàâèäÿõ. È ñå ïî÷óâñòâàõ âèíîâåí. Ïðåäïîëàãàì íå ñúì äîáúð ñúïðóã. Íå òè îáðúùàì äîñòàòú÷íî âíèìàíèå, à òè ñè íàé-öåííîòî çà ìåí, íàèñòèíà.
– Õåé, êàêâî òè ñòàâà, äà íå å îò óäàðà â ãëàâàòà? – ïîäñìèõíà ñå Íèíà.
– Íèíà, ñòðåñúò ðàçÿæäà áðàêà íè. Ñëåä ðàáîòà äîðè íÿìàìå æåëàíèå äà ñå ïðåãúðíåì.
– Àìè ïðåãúðíè ìå ñåãà – ðå÷å ñïîêîéíî òÿ.
Òîé ÿ ïðåãúíà è ïðîêàðà äëàí ïî áóçàòà é.
– Òðÿáâà äà ïðîìåíèì íåùî, ìèëà. Âå÷å ñúì òâúðäî óáåäåí â òîâà.
– Å, àç ùà íå ùà ùå ïðîìåíÿ. Äúëãî ùå ñúì â áîëíè÷íè.
– Ùå ñè âçåìà îòïóñê, çà äà ñå ãðèæà çà òåá è çà äà… îáùóâàìå ïîâå÷å.
– Òðîãíàòà ñúì. À ñìåòêèòå êîé ùå ïëàùà?
– Ùå èçäúðæèì íÿêàê ñè åäèí ìåñåö. Ïðåäëàãàì äà íàìàëèì òåìïîòî. Òè áè ìîãëà äà ñè íàìåðèø ïî-ñïîêîéíà ðàáîòà.
– Ùå ïîìèñëÿ.
Òîé ïëúçíà ïðúñòè êúì ñëàáèíèòå é è íàïèïà òàì âëàãà. Íèíà èçïúøêà. Ãàëèõà ñå èçâåñòíî âðåìå, ïîñëå Íèêîëà âäèãíà ãèïñèðàíèÿ é êðàê è ãî ïîäïðÿ íà ãúðäèòå ñè. Íàäíè÷àùèòå îò ïðåâðúçêàòà íåðâíè è èçìú÷åíè ïðúñòè ñå îòúðêàõà â áðàäè÷êàòà ìó. Ìèíóòà ïî-êúñíî äâàìàòà èíñòèíêòèâíî íàìåðèõà íàé-ïîäõîäÿùàòà ïîçà.
Ïðåç íîùòà íÿêîëêî ïúòè ðàáîòèõà çà áåáå. À íà ñóòðèíòà áÿõà óáåäåíè, ÷å áðàêúò èì å òðúãíàë â ïî-äîáðà ïîñîêà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 14.09.2019 @ 19:31:16 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 03:00:50 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"×óæä" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.