Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 453
ХуЛитери: 1
Всичко: 454

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКлеопатра, стартъп на романа, пост 5 от 5.
раздел: Романи
автор: wawel

Нищо не можеше да подготви психиката на Хенри за подобна изненада. Обърна набързо питието пред него, после още едно, направо от подноса и попита:
- Вие явно сте високопоставена и изявена личност в обществото. Позволете да попитам за името Ви и да изразя изненадата си, как така досега не сме се запознали.
- Аз съм Клеопатра. За вас съм Клео.
Тука вече, сър Хенри направо щеше да се задави, ако имаше нещо в устата си. В случай, че дъвчеше дъвка, би я глътнал и припаднал на мига. Добре, че живота ни поднася такива изненади, граничещи с инфаркт на миокарда, в сравнително безобидни ситуации и в безопасност, предимно де....

- Онази Клеопатра?
- Именно. Онази.
- Която в шоу....нали щеше да има микрофони, излъчвване, условия.
- Не бъдете наивен Хенри. Това, с обявите, шоуто и рекламата беше само номер. За набиране на желаещи кандидати-мъже с които да се позабавлявам.
- Е, с Вашия вид не Ви трябват никакви обяви. Ама пък, забравих, Вие сте робот!
- Не съвсем. Вече съм съвершенната машина-мъжеловка. Бях направена на земята, но един ден, извънземен сигнал ме прихвана, пое контрола и ме ъпдейтна до самостоятелна система с Интелект. Сега си пътувам до базата и обратно като две и две четири. Променям се все повече със всяко ново пътуване. И предпочетох да следвам пътя, начертан ми от извънземните, а не този определен ми от някакви си недоразвити програмисти на военните-земляни.
- И в момента се интерсувате от мен, защото? Ако става въпрос са сделката секс срещу един милон, като си залагаш и живота, предпочитам да откажа и го правя лице в.........каквото там имате.
- Става въпрос за нова сделка: 500 000 и секс. Съзнавам, че като страна съм нарушила условията в проектодоговора. И ги променям в изцяло благоприятни за Вас. Няма да има преценки, неутрализация, а само забавление, плюс парична компенсация за Вашите усилия. Мисля, че така договара ще е лесно постижим.
- И как смятате да направите това? Номера с плащането, искам да кажа.
- Аз съм Клеопатра, Хенри, Клеопатра. Съгласявате на новите условия и докато си допиете питието парите ще бъдат в сметката Ви. После се оттегляме на тихо и луксозно място, за да изпълним и втората част на сделката.
- Искате да кажете, че можете да налеете 500 000 в сметаката ми, както сте така, седнала на масата?
- 200 наносекунди след влизане на договора в сила, посредством устното Ви съгласие. Парите ще се виждат в сметката Ви като дарение от Кралица Виктория. Никой, никога няма да разследва и дори да дръпне и най-тънкия конец на това.
- Вие, Клео, сте така мила и прелестно-изкусителна, че човек не може да Ви противостои. Плюс това сте и машина за пари, което предстои да се докаже. Съгласен съм на сделката в нейната цялост. И любопитен какво ще стане.

Следващия половин час от живота на сър Хенри се оказа доста странен. Първо, звъня личният му банкер да го информира, че има превод в сметката му обазначен като "Дарение от кралицата". Личния му шофьор караше Ролса към „Риц”, а той седеше с увиснало чене през целия път. Сърбеше го устата да попита как някой може да нарежда пари по сметки без да извади дори кука за плетене. Ей така, докато си хапва изискана храна и надига качествени питиета. Само домашното възпитание го възпра да не отвори темата още в колата. Все пак, прислугата не бива да се информира за плановете и затрудненията на господаря. За сметка на това избълва въпросите като разклатена бутилка шампанско, веднага след като вратата на хотелската стая се затвори зад тях.
- Как по дяволите се случи това с парите в сметака ми? Поразява всяко въображение. Знам, че изглежда като съвършено законната и желана транзакция за всеки банкер. И въпреки това съм сигурен, че е изцяло извън закона.
- Има много по-важни и приятни неща от това, с които да занимаваш мозъка си в момента. Виж ме, погледни....

Клеопатра му се показваше напълно гола. Поклащаше леко гърди, а настръхналите им зърна направо го подлудяваха. Едновременно с това разтриваше с пръст клитора си, срамните устни на вагината и се пълнеха с кръв и розавееха подканящо. Хенри почти разкъса слипа си и постави напращелия си член във вагината на Клео. Започваше да прониква все по-навътре в нея с мощни и отчетливи тласъци, когато забеляза неко странно. В стаята присъстваше още някой.
- Кои са тези, кога.........?
- Това си ти Хенри, на около 13 години. В момента, когато очите ти блеснаха за първи път и пожела момиче.
- Не може да е вярно. Мария /тя се казваше Мария/, избяга с викове. Успях да я дръпна само за плитаката. А тези двамата се съвокупяват, също като нас.
- Е, миналото се променя. Както виждаш, обладаваш и двете ни едновременно. Мен при първата ни среща и нея при първата Ви среща. И, смея да твърдя, възбудата ти при проникването в мен е по-голяма.
- Това е някаква невъзможна илюзия?!?!?!? Какво по.............сигурно сънувам, дрогиран съм, или съм откачил.
- Да, ти сънувваш. Сто процента няма да ми повярваш, ако ти кажа, че сънуваш буден и при това си в моя сън. Обаче, в същото време тялото ти прави секс и се наслаждава на телата и на двете ни. На две различни места, доста отдалечени едно от друго. Случайно имаш видимост. И забележи, Ти виждаш как малкия Хенри обладава Мери, но те не ни виждат. Ако някой от тях погледне в нашата посока ще вижда празно място. Или мъгла някаква. Наричам тона илюзията тук и тук. Създаващият сцената манипулира видения, подсказани му от енергийния източник, който е обсебил. Източника може да види цялата сцена, да се разхожда до всички ъгли на видението, но създадените елементи, без енергия, просто си съществуват, докато бъдат поддържани от съзнанието и на кукловода и на марионетката. После се разпадат. Никога не са съществували наистина. Ти Хенри, си енергийният източник на това. Наслади му се.
- А ти си кукловода?
- Ъхъм. Бърникам в мозика ти, изравям разни неща и те карам да минеш в режим на свръхпотребление на енергия.
- Усещам голяма наслада и възбуда, но нямам никаква представа колко още ще издържа. И как да приключа с всичко това. Прав ли съм да мисля, че може да свърши, ако се изпразня в двете ви? Едновременно или последователно.
- Сценарий едно: сладострастното убийство. Обладаваш ни толкова дълго, че умираме от прекомерна възбуда. В този случай, Мери си отива първа, аз съм доооста след това. Обаче, за да постигнеш това ти е нужна енергия почти равна на тази на слънцето, таке че - умираш. Сценарий две: ти умираш от сърдечна недостатъчност и фрустрация. В този случай умираш и над двете ни - едновременно. Сценарий три: свършваш в мен, Мери изчезва, а ти умираш. Или ако искаш, свършваш в Мери, аз изчезвам, а ти умираш. Малко е неприятно, но да, УМИРАШ във всички сценарии на видението, както и в живота. Няма измъкване.
Кръвта във вените на Хенри се смръзна, но въпреки охлаждането не беше в състояние да прекъсне половите актове, в които беше въвлечен. Случваше му се ситуацията, която Клео нарече тук и тук. Можеше да се види едновременно и в двете места, правещ любов. Клеопатра му беше възбуждащо неприятна. Разбираше, че тя е основния мъчител-кукловод и творец на сцената. А Мария.....интимният му спомен от детството го привличаше, някак подсъзнателно усещаше, че ако ще се спасява и може да поеме контрол върху ситуацията, то ще стане както е върху нея и чрез нея.

Сър Хенри вървеше уверено към изпълнението на сценарий две. Сърцето му биеше все по-лудо, жилите му се изопваха, вече му и причерняваше на моменти. Върховния ужас от преживяването на последния момент на тази земя го обземаше. И тогава, без да мисли, направи нещо инстинктивно. Отново дръпна рязко Мери за плитката. Удоволствието се прекъсна, тя изпищя, извъртя глава и остави голям кичур от косата си в ръката му. Това действие някак спря целия цикъл: прелъстяване-секс-умиране.

В следващия момент Хенри усещаше съществото си легнало на леглото в хотелска стая. Доколкото можеше да прецени беше сам, от челото му течеше кръв, в ужасно състояние, гол, но жив. Спомняше си за Клеопатра и за Мария, очакваше да са наоколо, но не бяха. „Господи, това беше невероятно плашещо и отвращаващо, няма да легна с жена до края на живота си” - каза си той наум.
- Да бе, да!
- Кой ,какво...................
- Пак съм аз, Клео, и за момента съм ти като високоговорител от точка в стената.
- Нима това правят и могат извънземните?
- Точно това правим. Не можах да стана силата, която ще те разруши. Оттук нататък ще съм твоята поддържаща сила, до последния ти миг на тази земя.
- Как стана това с разрушението и спасението?
- Не искам да ти обяснявам, защото много ще те разпитват. Ужасно много ще те разпитват и измъчват човеците. И е по-добре да правиш, вместо да обясняваш. Ако незнаеш нищо за извънземната физика, да речем, не би могъл да им я преподадеш. Някой ден, ако и когато се промениш достътачно, ще ти покажа най-близката ни извънземна база. Засега си ужасно тромав, бавен и невъзприемчив. Дори аз не съм в състояние да те завлека дотам какъвто си днес.
- И защо по дяволите бих искал да се разнасям из космоса, вместо да си живея тук, в родния ми дом, на земята?
- За да се позабавляваш Хенри! Тепърва има да научиш от мен и да ти покажа какво е ЗАБАВЛЕНИЕ.

е, ПРИЯТЕЛИ, МОЯТ СТАРТЪП свършва тук.
В този малък откъс съм показал всички ефекти и начин на написване и съдържание на екшън драмата ми.
С този стартъп си направих експеримент как при ненаписана книга се събира директна подкрепа за АВТОРА и той може да прецени дали ще уцели пазара и ще развълнува читатели. Аз правя хрумките си само по веднъж. втория път не ми е интересен. Оставям това на някой друг......ДА ПОВТАРЯ. Също така се отдръпвам много лесно, ако средата е отровна или незаинтересоване. Уверен съм, че създавам стойност и търся Вашата подкрепа днес и сега. Всъщност излъгах, книгата е написана един път. Обаче не съм доволен, засега. И да, по-вълнуващата част е по-натам в текста. Дали ще я изкараме цялата? БОЖА РАБОТА. ЗАВИСИ И ОТ ВАС.

Приятен ден. И до скоро или до друго.


Публикувано от anonimapokrifoff на 05.08.2019 @ 09:49:57 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   wawel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 15:55:39 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Клеопатра, стартъп на романа, пост 5 от 5." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.