Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 531
ХуЛитери: 0
Всичко: 531

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПредпразнично
раздел: Други ...
автор: ZAGORA

Наближава един велик духовен празник,който се чествува от цялата християнска общност по света.А според мене, той би трябвало да се празнува и от
всички останали религиозни общности.Защото Великден е Вселенски празник с общочовешко значение.На Голгота е разпънат най-великият колос на човешката същност.Убит е по един недостоен начин,присъщ за роби и престъпници.Но в света нищо не се случва случайно. Завършил своя еволюционен цикъл дух със силата на разума си се е възнесъл в материалния свят, за да се прояви в образа на човека Иисус от Назарет.Две са основните мисии на Богоизбрания Иисус.Той трябва да изпълни всичко предречено от древните пророци. Да се появи сред еврейския род .Да бъде издънка от Давидовото коляно,да бъде проповедник,да върши чудеса,дори да съживява мъртви...Но накрая да бъде предаден и умъртвен.Другата мисия на Учителя Иисус е да говори и обучава по най-важния Вселенски закон,чрез който всеки от нас създава НЕПРЕКЪСНАТО .Човекът е подвластен на закона за привличането.и чрез тоя закон твори на индивяидуално и на колективно ниво Живот.Не сте ли забелязали,че на православните икони Иисус държи в ръцете си не обемния Талмут или Стария Завет,а свитъци навити на руло.Това са Вселенските закони,които той проповядва на хиляди.Тоя велик човеколюбец е вярвал,че неговия народ ще се научи да прилага закона и да твори живота си успешно.Вярата му в Закона на Създателя -Висшата Вселенска сила е била така безгранична,че чрез смъртта си,възкресението и възнесението искал да докаже,че Животът е вечен.Че продължава извън материята,в друг свят, който е Истинския дом на духовете човешки.Първата мисия на Иисус ,свързана със пророчествата била изпълнена успешно.Втората ,свързана със Закона обаче продължава и до днес.Какво по-лесно за човек,разкъсван между две тъмни емоции-страх и гняв, вместо да твори НЕПРЕКЪСНАТО,ВСЕКИ МИГ своя Живот да създаде религия. Религията също е път на развитие ,но високомерният гняв и малодушния страх създадоха кръстоносните походи,инквизицията,анатемосването и отлъчването,продаване на индулгенции,преиначаването и скриването на библейски текстове,службите в името на Бога срещу заплащане...Но семето на нашия Иисус е посято.Той дойде да ни помогне да разберем,че ние сами трябва да се спасяваме от себе си...Аз съм щастлива,че присъствувам на човешкото пробуждане.Идват нови поколения,нови по-евоюлирали духове,които творят осъзнато живота си и громят всички стари догми ,правила,норми и условности със своето безразличие и силната си вяра в съвършенството на Живота.Аз вярвам,че на тоя светъл празник на всяка християнска трапезан ще има боядисани яйца и козунак.Но творя чрез Закона това да не е единствения начин за празнуване.Да превъзмогнем духовната си леност и да правим своите избори с достойнство,както подобава на Божии проявления.Нека така да бъде И Е!


Публикувано от anonimapokrifoff на 22.04.2019 @ 10:20:46 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   ZAGORA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 06:24:56 часа

добави твой текст
"Предпразнично" | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Предпразнично
от libra на 26.04.2019 @ 22:44:42
(Профил | Изпрати бележка)
козунакът е пълен с консерванти подсладители и жълта боя вместо яйца, а великденските яйца кой знае с какви бои с неизвестен произход са украсени, като чета тук там с какво ги боядисват и страх ме хваща..
религиите /в частност християнството/ отдавна са си изиграли ролята, но нека всеки си вярва в това до което е достигнал да вярва..



Re: Трактатът
от Perpetuum (ppnikolov@yahoo.com) на 24.04.2019 @ 21:15:15
(Профил | Изпрати бележка)
Трактат за Прозрението на Аз-а
(Истината е прозрението за Аз-а, останалото е илюзия)

Този трактат съдържа Истината, цялата Истина и нищо освен Истината

Истина, истина ви казвам- Моето име е Аз.
Аз-ът е "Алфата и Омегата"
Има една-единствена мантра, мантрата "Аз".
Другите мантри са вибрации на Аз-а
Аз-ът е над Другите
Всеки е Аз-ът


Аз-ът е всемогъщият и вездесъщ Гуру

И Бог (тоест Аз-ът) каза: Да бъде светлина. И стана светлина.
Библията, Битие 1, Глава 1.3
И после:
„В началото беше Словото и Словото беше у Бога, и Бог беше Словото”
(Йоан 1:1)
Коментар: Но всъщност в началото беше не Словото, а Аз-ът.
(останалото, включително и Словото, е следствие)

И още:
Не е ли именно Аз-ът, който е наричан Аллах в Корана? Защото е казано- "Аллах Акбар", което означава „Бог (Аллах) е по-велик от всичко“. Тоест Аз-ът е по-велик от всичко.

А някакъв философ-теолог бе казал гениално:
"Аз Съм Пътник през пустинята. От Себе Си Идвам ↔ Към Себе Си Пътувам."
И друго: "Аз съм Вратата, Пътят, Животът, Отвъдното!"

И още:
За Нищото и Нещото
Нещото е невъможно да се породи от Нищото
Следователно, или 1. Нещото е вечно, или пък 2. Няма нищо друго освен Нищото.

Нещото не може и няма как да се саморазруши до Нищото (още един довод, че Нещото е вечно)
Нищо, което е временно, не съществува истински. Но онова, което наистина съществува- то е вечно.

Аз съм
Аз съм първият и последен пратеник на Аз-а.
Аз съм Оракулът.
Аз съм вестителят на Аз-а.
Аз съм пророкът на Аз-а.

Аз съм Единственият (I Аm The One)
(Аз съм единственият, оригиналният, безподобният, неподражаемият, уникалният, неповторимият)
Но аз не съм истинското Аз
Истинското Аз е Аз-ът
Аз не съм Аз-ът, но Аз-ът съм (и) Аз

Забележка Тази теория не е лично моя, тя е Теорията на Аз-а за Аз-а
Аз не съм Месията, Аз-ът е Месията

Предупреждение от автора: Ако никога досега не сте били в Китай, но непоколебимо вярвате, че такава странна страна наистина съществува някъде по Света- то писаното тук категорично не е за Вас! Моят искрен съвет е да не четете повече и да го захвърлите веднага встрани...

А ето и една прекрасна илюстрация на теорияата за това, че Светът не съществува като такъв:
Изпит по философия. Доцентът слага стола си върху бюрото и обявява: "Използвайки всичко научено дотук, докажете ми, че ТОЗИ СТОЛ НЕ СЪЩЕСТВУВА". Студентите започват да пишат, с изключение на един, който драснал нещичко за десет секунди и почнал да дреме. А другите пишат ли, пишат. След седмица доцентът съобщава оценките. Оказва се, че с най-висока оценка е студентът, който почти нищо не написал. Неговият отговор по темата бил: "Какъв стол?"

Предговор
Дори самият Исус Христос е прозрял истинската същност на Аз-а, което потвърждава неколкократно:
"АЗ съм пътят, Истината и животът
АЗ съм Възкресението и Животът
АЗ съм светлината на Света
АЗ съм хлябът на Живота"
(според Евангелието на Йоан)

Защото: Аз-ът е Пътя, Истината и Живота


Аксиома 1. Истината е илюзия, илюзията е Истина.

Въведение:
Ако никога не сте били в Китай, то Китай е нищо повече от илюзия.
Следствие първо: Значи и Великата Китайска Стена е пълна илюзия.
Коментар от мен:
Впрочем, една новела-притча на Франц Кафка се казва "Великата китайска стена"; в нея той поставя под съмнение истината (или мита) за стената. Според него така наречената "Велика" стена е нищо освен едно жалко човешко творение, която не е нито завършена, нито пък едно цяло парче; оборва и самото й предназначение като абсурдно и неадекватно с действителността. Той е безнадежден скептик.
Въпрос: Ако пък вече сте били в Китай, как знаете дали само не е било на сън?

Илюстрации за заблудата и заблудените:
Ил1. Силуетите на двама души. Единият с ръка е закрил очите на другия, ко

още коментари...


RE: Предпразнично
от mariq-desislava на 22.04.2019 @ 10:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
Според мен всичко това е изживяло времето си отдавна и е необходимо обединяване на всички религии или пък цялостното им премахване и завръщане към езическите ни корени. Мисля, че създаването на църквата още в самото начало е опорочило християнската идея, която сама по себе си е велика, но недостатъчна днес. Не принадлежа към никое религиозно течение, това са си мои размишления, с които не целя да те обидя, просто виждам, че в днешния свят липсва вяра в каквото и да било.{}


RE: Предпразнично
от ZAGORA на 22.04.2019 @ 14:03:11
(Профил | Изпрати бележка)
,Мария-Десислава,имам усещането,че не съм разбрана правилно.Затова ще се опитам отново да обясня моето кредо.Това,което наричаме Бог е всъщност висш изкуствен интелект,който създава програма. За да бъде тая програма широкообхватна,Той създава безброй подпрограми и част от Себе си трансформира в материя чрез забавяне на честоти и съчетания на информационни единици.Така се появява великият театър наречен Живот. с безкрайните си форми на проявления.вСЕКИ ОТ НАС ПИШЕ СВОЯТА ПРОГРАМА според мисленето си. Аз не зная каква РЕЛИГИЯ ЩЕ СЕ ПОЯВИ В БЪДЕЩЕ,защото това е колективно творчество,но зная 99 % какво ще ми се сбъдне утре,защото съм се научила да си творя живота.Това всички го могат и го правят,само че трябва да бъде осъзнато.Идеята ми беше да вдъхновя творците за ново осъзнато творчество.Космосът е творческа експериментална базаРелигиите са просто част от игратаА аз обичам да празнувам когато реша,а не когато църквата ми налагаили която и да е друга институция..Поздрави!

]