Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 457
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 461

Îíëàéí ñåãà:
:: rhymefan
:: haboob
:: ivliter
:: Mitko19

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊèíî
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: ElenaZelena

Ëÿòîòî ñè îòèâà. Çåëåíèòå êîðîíè íà äúðâåòàòà çàïî÷âàò äà ñå øàðÿò, ïðúñêè æúëòî è îðàíæåâî ïðîáëÿñâàò êàòî èñêðè áåíãàëñêè îãúí, êîéòî ñå ðàçãàðÿ âñå ïîâå÷å è ïîâå÷å ñ âðåìåòî, ãîòîâ äà çàëåå öÿëîòî äúðâî è öÿëàòà ãîðà â ïëàìòÿùà îðãèÿ.
Îêòîìâðè íàñòúïâà, ïîãëúùàéêè æåãàòà, ïîòóøàâàéêè ìàðàíÿòà, çàãëóøàâàéêè ïòè÷èòå ïåñíè ñúñ ñïîêîéñòâèå è êðàñîòà, îáàãðåíè â åäèí ïî-ðàçëè÷åí öâÿò, çâóê è óõàíèå. Ñóòðèí âúçäóõúò ïîòðúïâà îò õëàä, ùèïå âñå îùå áîñèòå êðàêà è íîñè ñïîìåí çà ïóøåê è îãúí. Äíèòå íà ëÿòíîòî êèíî ñà ïðåáðîåíè. Âå÷åð ñòàâà ñòóäåíî è âñå ïî-ìàëêî õîðà îò ñåëîòî èäâàò äà ãëåäàò, ìúêíàò îäåÿëà, çàâèâàò ñå èçíåðâåíè, êðåïåéêè íåïîõâàòíî áóòèëêè áèðà â ïðåìðúçíàëèòå ñè ðúöå. Ïîäâèêâàò, ñìååéêè ñå, ÷å èñêàò ïå÷êè, à ñëåä ïðîæåêöèÿòà áúðçàò ïðèïðÿíî äà ñå ïðèáåðàò ó äîìà, îñòàâÿéêè Äåëîíà ñàì ñðåä ðàçìåñòåíè ñòîëîâå, ïðàçíè áóòèëêè è êóï÷èíè ëþñïè îò ñëúí÷îãëåäîâè ñåìêè. Íÿìà ãè ðàçïàëåíèòå äèñêóñèè çà ëþáîâ, îòìúùåíèå è ðåâíîñò, çà óáèéñòâà êðàé èçîñòàâåíè êúùè è ãîíêè ñúñ ñïîðòíè êîëè îò 70-òå.
Çà ñúáîòà å ïðåäâèäèë ïîñëåäíàòà ïðîæåêöèÿ çà òàçè ãîäèíà. Ïîñëåäíàòà ñúáîòà íà îêòîìâðè ùå îçíàìåíóâà òúæíèÿ êðàé íà êèíî ñåçîíà è ìàãèÿòà íà ïðîñòèÿ áÿë ÷àðøàô, îïúíàò ìåæäó äâå äúðâåòà êàòî ðàç÷åêíàò ïðèëåï-àëáèíîñ, ïðîæåêòèðàù íîùíè ñöåíè îò íåðåàëíè äíåâíè æèâîòè.
Ïðåç öÿëàòà ñåäìèöà ìó å êðèâî. Íàâèêâà ñå íà äåöàòà, êîèòî òè÷àò ïî óëèöàòà ìåæäó êúùàòà ìó è ïëîùàäà è ìÿòàò êàìúíè ïî äúðâåòàòà, ãîíåéêè âðàáöèòå, îòãîâàðÿ òðîñíàòî íà ïðîäàâà÷êàòà â áàêàëèÿòà, à â êðú÷ìàòà íå å õîäèë îò âòîðíèê. Îùå íå å èçáðàë ôèëì. Èñêà çàâúðøåêúò äà áúäå ãðàíäèîçåí, äà èçáóõâàò ôîéåðâåðêè, äà õâúð÷àò êîíôåòè, äà âèæäà êàê ñúëçèòå ñå ñòè÷àò ïî ëèöàòà íà ïðèòèõíàëèòå õîðà, êàê áúðøàò ñîïîëèòå ñè ñ íàìà÷êàíè ñàëôåòêè è ñòèñêàò, èçòðúïíàëè, ðúöåòå íà òîçè äî ñåáå ñè. Èñêà âñè÷êî äà áúäå êàòî ôèëì. Êàòî íà êèíî.
- Åé, Äåëîíå, êàêâî ùå ãëåäàìå äîâå÷åðà?
Öÿëàòà êðú÷ìà ñå èçâðúùà äà ãî ïîãëåäíå. Ñúáîòà å. Äåëîíà ñåäè íà ðåäîâíàòà ìàñà ñ äðóãàðèòå ñè, ïèå âîäêà íà÷óìåðåíî è ñàìî èçñóìòÿâà â îòãîâîð.
- Êàæè, áå! Äà çíàåì äàëè äà èäâàìå! – ïðîäúëæàâà Ïåëòåêà. - Àêî íå íè ïóñíåø åê-åê-åêøúí, õè÷ íåìà òè ñòúïèì!
Äåëîíà ñå óñìèõâà íàêðèâî è îòïèâà ãëúòêà. Ïðîäúëæàâà äà ñóìòè, à ïîãëåäúò ìó ñâåòâà ïðåäóïðåäèòåëíî. Äðóãàðèòå ìó ãî ïîçíàâàò, çíàÿò, ÷å â òàêîâà ñúñòîÿíèå íå áèâà äà ãî çàêà÷àò è ñàìî ñìèãâàò íà Ïåëòåêà äà ìëúêíå. Îíçè ñå çàâúðòà ñ íåóäîâîëñòâèå.
- Ïèñàõ ѝ, ÷å èñêàì äà ãîâîðÿ ñ íåÿ, àìà òÿ íå ìè îòãîâàðÿ - ïîäõâàùà íàíîâî ïðåêúñíàòèÿ ïî ñðåäàòà ðàçãîâîð Ñåðãî, äîêàòî âúðòè â îãðîìíàòà ñè ðúêà ÷àøàòà ñ ðàêèÿ. Êîñàòà ìó å ðàçðîøåíà è íåìèòà, î÷èòå ìó - ïîòúíàëè äúëáîêî â ëåãëàòà ñè, ïðèñâèòè çà èñòèíè, êîèòî íå èñêàò äà âèæäàò. - À àç ñúì îò÷àÿí, áå áðàò! Ñàìî òÿ ìè å â ãëàâàòà. Äåí è íîù. Êàêâî êàòî å ñ äåòå? Ùå ãî ãëåäàì êàòî ñâîå, áå! Ñàìî äà äîéäå, ïóñòàòà ìó Êàëèíà!
Îñòàíàëèòå ìúë÷àò. Ãëåäàò ðàçñåÿíî êúì òàâàíà è ñòåíèòå, ïîêðèòè ñ ïðîçðà÷íè ïàÿæèíè è ïåòíà îò ìóõè è êèìàò ñìóòåíî. Ðàçãîâîðúò çàìèðà çà ìèã è ïîñëå ïëàõî ñå ïðîìúêâà îòíîâî ñðåä íåèçêàçàíè äóìè è íàâåäåíè ïîãëåäè, çà äà êðèâíå ïëàâíî â ðàçëè÷íà ïîñîêà. Äåëîíà íå ïðîäóìâà, âòðåí÷åí íàìðúùåíî â åäèí ðàçìàçàí êîìàð íà ñòåíàòà, êîéòî áàðìàíúò ñå å îïèòàë äà çàáúðøå íåóñïåøíî.
Êèíîñàëîíúò ïîä íåáåòî å ïúëåí. Âñè÷êè ìåñòà ñà çàåòè, íÿêîè åíòóñèàñòè äàæå âèñÿò îòñòðàíè, ïîäïðåíè íà ñòåíàòà íà êìåòñòâîòî è âñè÷êè áúáðÿò â ïðèïîâäèãíàòî íàñòðîåíèå, øåãóâàò ñå, ïðîâèêâàéêè ñå êúì ñåäÿùèòå íà çàäíèòå ðåäèöè äà íå ñå íàïèâàò ïðåäè êðàÿ íà ôèëìà è ñå êèêîòÿò ñ óñòè ñ ïîëåïíàëè ñëúí÷îãëåäîâè ëþñïè ïî çúáèòå. Äåëîíà ñå ñóåòè èçíåðâåí, áúðøå íåíóæíî ïðîæåêòîðà ñ ðúêàâ çà äåñåòè ïúò è òîêó ãî íàãëàñÿ, çà äà ôîêóñèðà ñâåòëèÿ êâàäðàò âúðõó ÷àðøàôà. Õîðàòà çàïî÷âàò äà äþäþêàò è äà ñâèðÿò ñ óñòà, ÷óâàò ñå âúçãëàñè „Èñêà-ìå äà ïî÷-íå!“ ñðåä âñåîáù ñìÿõ è ïîäõâúðëåíè íåöåíçóðíè ðåïëèêè. Äåëîíà ïëÿñâà ñ ðúöå, íî íèêîé íå ãî ÷óâà. Åêðàíúò ïðèìèãâà è ñå ïîÿâÿâà íàäïèñ è òèõà ìóçèêà è õîðàòà ñå ñìúë÷àâàò ïîñòåïåííî, øúòêàò íà ãîâîðåùèòå äà ïðåñòàíàò è âïåðâàò æàäíè î÷è íàïðåä. Ïðîõëàäàòà íà ïðèòèõíàëàòà âå÷åð ãè îáãðúùà â îáùà ïðåãðúäêà, ëåêèÿò âÿòúð ïðåìèíàâà ïðåç êîñèòå èì, ïðåç ôîêóñèðàíèòå â ìå÷òèòå èì ñúçíàíèÿ, ïîòîïåíè â åäèí äðóã ñâÿò, ïîêëàùà íåæíî ÷àðøàôà, îòäðúïâà ñå è çàìèðà çàñðàìåí, à íåáåòî ñêðèâà çâåçäèòå ñè, çà äà íå ñìóùàâàò òàçè ïðèêàçíà âå÷åð. Èçâåäíúæ õîðàòà îò çàäíèòå ìåñòà ñå ðàçìúðäâàò, íàñòàâà ëåêî áðîæåíèå è øóøóêàíå è ñÿíêàòà íà æåíà, ïðèâåäåíà íàïðåä, ñå çàïðîìúêâà ìåæäó ñòîëîâåòå è áèðèòå, îñòàâåíè íà çåìÿòà. Äåëîíà ïîãëåæäà ðàçäðàçíåíî è âèæäà Êàëèíà. Èçòúïàí÷èëà ñå å â ñðåäàòà íà èìïðîâèçèðàíèÿ êèíîñàëîí, ëèöåòî ѝ - îñâåòåíî îò îáðàçèòå, ïðèòè÷âàùè ïî íåãî, íàïðåãíàòî è ëåêî óïëàøåíî îáõîæäà ðåäèöèòå.
- Àéäå, ñÿäàé äå! - ðàçøóìÿâàò ñå íàñÿäàëèòå.
Òîãàâà Ñåðãî ñòàâà, ãðàìàäíàòà ìó ôèãóðà ñå èçïðå÷âà ïðåä áÿëîòî ïëàòíî è çàêðèâà ïî÷òè öÿëàòà êàðòèíà, î÷èòå ìó áëÿñâàò ñúñ ñâåòëèíàòà íà ïðîæåêòîðà è îãëåæäàò ñòðàõîâèòî õîðàòà íàîêîëî è òå ñå ñìúë÷àâàò, âòîðà÷âàò ñå â Êàëèíà, êîÿòî ñòîè âäúðâåíî è íå ïîìðúäâà, à òîé òðúãâà, âïåðèë ïîãëåä â íåÿ, áåç äà ãëåäà êúäå ñòúïâà, ñúáàðÿéêè áèðåíè áóòèëêè è íàñòúïâàéêè áåçîãëåäíî ñåäÿùèòå, êîèòî íå ñìåÿò äà ãúêíàò, îãðîìíèòå ìó ðúöå - ïðîòåãíàòè íàïðåä, öÿëîòî ìó òÿëî, ïðèâåäåíî êúì íåÿ. Äîñòèãà ÿ è òÿ ìó ïîäàâà ðúêà, êîÿòî ïîòúâà â ìå÷åøêàòà ìó äëàí è äâàìàòà îñòàâàò çàãëåäàíè åäèí â äðóã íà ôîíà íà íåáåòî áåç çâåçäè, íîùòà áåç âÿòúð è îòáëÿñúöèòå îò áåçîáðàçíî ÷èñòèÿ áàñåéí îò åêðàíà, êîèòî áúëáóêàò ïî èçîïíàòèòå ëèöà íà õîðàòà íàîêîëî, ãëåäàùè ãè ñìúë÷àíî â î÷àêâàíå íà êðàÿ íà òàçè ôèëìîâà ñöåíà.
Ðîìè Øíàéäåð èçëèçà îò âîäàòà - áëåñòÿùè êàïêè, ñòè÷àùè ñå ïî ãîëîòî ѝ òÿëî è ëÿãà äî Àëåí Äåëîí, ïî÷òè âúðõó íåãî, ïðåãðúùà ãî, ïðèòèñêà ñå â íåãî ïëúòíî è ãî öåëóâà è â öåëóâêàòà èì å ñúáðàíà öÿëàòà ñòèõèÿ è ïîðèâ íà âå÷åðòà, öÿëàòà ñòðàñò è ìå÷òàíèå íà äâàìàòà ãëàâíè ãåðîè â ïîñëåäíàòà ïðîæåêöèÿ çà òîçè êèíî ñåçîí.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 21.03.2019 @ 08:15:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   ElenaZelena

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

16.04.2024 ãîä. / 22:20:52 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Êèíî" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êèíî
îò shrike íà 21.03.2019 @ 14:36:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñèíåìà Ïàðàäèçî!


Re: Êèíî
îò ElenaZelena íà 21.03.2019 @ 15:25:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://elenazelena.blogspot.com
Íå çíàì äàëè ñêðîìíèÿò ìè ðàçêàç çàñëóæàâà òîçè àíàëîã, íî Âè áëàãîäàðÿ!

]


Re: Êàòî íà êèíî
îò wingless (wingless@abv.bg) íà 21.03.2019 @ 13:17:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íÿìà êàê äà ñå çíàå êîå å îò "èñòèíñêàòà" ñòðàíà íà æèâîòà íè.
Ìîæå áè ñàìè ñè ïîñòàâÿìå íåùî.
Ðàäâàì ñå,÷å íàìèíàõ è ïðî÷åòîõ!
Áëàãîäàðÿ Âè!
Âñè÷êî íàé!


Re: Êàòî íà êèíî
îò ElenaZelena íà 21.03.2019 @ 13:52:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://elenazelena.blogspot.com
È àç Âè áëàãîäàðÿ! Ïîçäðàâè.

]