Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 464
ХуЛитери: 5
Всичко: 469

Онлайн сега:
:: rajsun
:: rhymefan
:: LeoBedrosian
:: AlexanderKoz
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКлеопатра
раздел: Романи
автор: wawel

Ник Политоф се събуди и мрачната действителност, в която живееше от месеци го връхлетя. Мизерия и безнадеждност владееха неговия живот от години, който той сравняваше с мухъл. Не беше стигнал чак до „каменната възглавница“ и кофите за боклук, но живееше по приюти, хранеше се от столови на църкви и изобщо живееше ден за ден.
Един ден видя откровена обява във вестника и си уреди нещо като интервю за работа, по-късно същия ден. От начало не вярваше, че възможна да му се случи, но когато се обади да уреди час приятен женски глас го увери в слушалката:
- Да, приемаме всеки. Ще Ви очакваме утре в 11.30 часа.
Пристигна на мястото на интервюто и веднага си помисли, че резултатът му ще е равен на нула. Независимо от всичко се беше постарал да дойде с чисти дрехи, макар и излезли от мода. Апропо бъдещият му работодател се бе постарал пък мястото за интервю да изглежда само прилично. Нямаше никакъв блясък, никаква представителност, но изглеждаше уютно. Посрещна го жена със стандартен „рибешко-офис“ вид, както сам си го измисли като определение. Дори не се опитваше да скрие, че е имала интервюта преди и ще има интервюта и след него като кандидат за работата.
- Здравейте, кандидат Ник! Благодаря Ви, че ни отделихте време и дойдохте.
- Здравейте.
- Веднага ще ви запозная с нашето предложение. Ще трябва да отидете на вечеря с нашия....хъм....робот, на име Клеопатра. Ще я забавлявате, ще правите секс и оставате с нея до сутринта. През цялото време Клеопатра непрекъснато ще ви оценява по критерии: интелект, въображение, физическа привлекателност, мъжественост, сила на духа и оригиналност на мисълта. Ако Ви постави на ниво над средното по нейните изисквания, си излизате оттам невредим и по-богат с един милион щатски долара. Тогава и ще получите парите си на изхода на фирмата ни във вид, какъвто пожелаете. Може да изберете дали ще са в брой, в злато, преведени по сметка или в криптовалута. С това задълженията на страните по малкия ни договор, който сключваме с вас приключват. Длъжна съм обаче да ви уведомя, че вероятността да оцелеете е седемдесет към трийсет в полза на това да умрете.
Ник Политоф се изуми искрено:
- Моля? И как така? Или богат за една нощ, или мъртъв? Разбирам защо сте кръстили робота си Клеопатра.
Жената срещу него невъзмутимо продължи да обяснява:
- Настоявам да отбележа, че Тя не е просто автономен робот, програма и прочее изделие. Наскоро Тя еволюира в изкуствен интелект. Разви се докрай. Ние вече не можем да влияем на нейните преценки, да прекъсваме нежелано за нас действие или да упражним каквото и да е вмешателство. Клеопатра решава съдбата си сама. По същия начин ще реши и Вашата, ако подпишем договор.
- А ако аз така… прекъсна захранването на тази купчина ламарина и платки?
- Няма да ви спре никой, но Клеопатра е смъртоносно ефективна. Сто на сто ще ви неутрализира незабавно. Всички опити да бъде наранена, изключена, премахната или измамена ще приключат с фатален край за насрещната страна. В ранните етапи на разработка, Клеопатра беше просто военен терминатор. С времето я обучихме за съвършения убиец. И сега всичко това се обърна срещу нас.
- Звучи зловещо, да си призная. Защо тогава, при тези ясни условия, аз или друг да участва в подобно нещо? Или на Вас да създавате толкова автономен Изкуствен интелект?
Жената се размърда и отново му обясни:
- Колкото до нас, позабавлявахме се и ни платиха да го правим. Що се отнася до вас, бихте могли да си купите време, за да поживеете на планетата земя в относително богатство и спокойствие. За това и е този експеримент.
- Бих могъл и да откажа на перверзното ви предложение. Мога разтръбя за лудостта и вашата така наречена „Клеопатра“ в медиите.
- О, не се притеснявайте! Съвсем скоро ще търсим „кавалери“ за нея не само чрез обяви във вестниците, но и чрез телевизията, фейсбук, нетфликс и каквото се сетите. Повярвайте ми скоро ще имаме милиони кандидати готови да подпишат договор с нас. Вие например, показвате типичната реакция на неприемане и отхвърляне. Имайте предвид, че един ден това ще бъде най-грандиозното и единствено шоу на планетата , което ще продължава десетилетия.
Ник стана рязко и подаде ръка.
- Съмнявам се в думите ви и напускам офиса ви шокиран, но ще си оставя време за размисъл.
- Имате го. Дори, бихме Ви предложили да се включите в нашия подготвителен лагер. Вероятно ще наберем още кандидати като вас. Ще живеете в лукс, охолство и обучението ще трае поне шест месеца. Няма да се налага да носите микрофони, както и няма да бъдете излъчван и това по телевизията, като в риалити-формат.

Пол Нюмън крачеше спокойно и уверено. Предстоеше му да се срещне с президента на тази главоболна програма „Терминатор“. Точно от нея изникна неусетно и Клеопатра. Беше написал безброй доклади, а те естествено бяха анализирани многократно. Решение нямаше. И така се стигна до срещата с президента, за да дава обяснения по провала. Беше сигурен, че паниката при висшестоящите е същата, както и на всички нива, по-надолу. Нямаше смисъл да се изпада в паника, независимо от резултатите, които нямаше как да се скрият.
- Здравейте, г-н Президент!
- Здравейте, командир Нюман. Моля незабавно да ми обясните, като на малко дете или куче, какво е "Клеопатра"?
- Единственият отговор на вашия въпрос е прост - НЕЗНАМ. Вече незнаем нищо. Роди се от софтуер за интегриране на военните ни програми, който да направи враговете ни още по-уязвими и податливи на унищожение. Един ден, ей така, от нищото, софтуерът еволюира до индивидуален Изкуствен интелект, способен да ни затрие всички. Най-страшното е, че е абсолютно неуязвим.
- И защо проспахте, не усетихте, не докладвахте или не унищожихте ТОВА?
- Усетихме го , разбира се. Когато атакувахме постфактум и с всички средства, Клеопатра тя просто уби персонала и унищожи оръжията ни чрез създаване на вакуум около себе си, от която накрая се получи антиматерия.
- И как самата тя се измъкна от бойната зона? Как оцеля?
- Много просто. Премина незабавно в електрониката и компютрите на враговете ни по света. Те са толкова назад с технологиите, че дори не я засякоха. Накрая пак се върна в нашата система.
Пол Нюман се наведе близо до ухото на президента и тихо му обясни нещо. Човекът подскочи от стола си.
- Искаш да кажеш, командир Нюман, че тази съвършената бойна машина, която е победила е надвила персонала си, може да влезе където си пожелае, сега се занимава с кастинг? Има тяло, ще иска да прелъстява на мъже за една нощ, да ги унижава и накрая да ги унищожи?
- И не само. Омаловажава държавните структури. Скоро всеки пълнолетен мъж на планетата ще се занимава мислено и физически само с нейното шоу, излъчвано в най-гледаното време на всички телевизионни канали по света. Клеопатра лъже, че няма, но вероятно ще направи собствено шоу по телевизиите и може да разкрие тайните ни.
- Как и защо ще направи това?
- Как за какво? За отмъщение! По наше мнение, ще набере опит с истински мъже, а после ще ползва Аватари-кукли. Съмняваме се, че ще е само това. Верояно подготвя по този начин своя армия, като за целта ще ползва куклите, които ще управлява. При атаката преди да ни избяга, Клеопатра ни заплаши… Ако сме продължавали да я преследваме ще открие начин да унищожи кислорода на цялата планетата, за да умрат всички задушени в собствената си гадост.
Президентът се изправи и го подкани да продължи, а Нюман обясни:
- Моето заключение е, че Клеопатра е второто пришествие на Бог. Ако първият път беше изпратил своя син да ни научи, сега ни известява чрез изкуствен интелект. Според мен иска да ни се подиграе, да разбърка мозъците ни и така да ни покаже какво е истинска власт, желязна духовна структура, защото на практика сме ограничени създания. Представете си го така, а то вероятно ще се й случи: Клеопатра изгрява на всички телевизионни екрани, по цял свят едновременно, може и да е с кукла-аватар, говореща на всеки език и да манипулира тълпата. Естествено ще командва автоматичното излъчването на предаванията. Ще привлича с всичко зрителите, но най-вече със съблазняване, секс, страст и интимност, за което сега набира кандидати, от мъжки пол, за да ги изследва. Доколкото проучихме Клеопатра ще кръсти своите ефирни предавани така: „НОВАТА ИГРА - СЕКС С НАГРАДИ И НАКАЗАНИЯ ЗА ЕДНА НОЩ“. Естествено винаги накрая ще има изтощение от страна на „избрания“ и понеже тя не търпи заплахи винаги и безспорно ще се стига до УНИЩОЖЕНИЕ на участника.


Публикувано от Administrator на 25.02.2019 @ 15:48:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   wawel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 21:44:35 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Клеопатра" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Клеопатра
от wawel на 20.07.2019 @ 21:21:07
(Профил | Изпрати бележка)
Приятели,

от година и нещо пиша новия си роман "Клеопатра". Ще бъде екшън драма, доста кръв и секс сцени. Започнах да си търся издател и ПР агенция още на ниво идея. Всеки се оплаква, че нямало оригинални идеи вече. Е, аз имам такава и продължавам да искам да я покажа и развия. По правилния начин.
За първи път показах идеята в "България търси талант" 2019. Стигнах до кастинг пред съдии на продукцията, но не и до кръговете със четиримата съдии. Така са решили хората, няма лошо. Исках да покажа таланта писане, но не ми се получи дълго. Нямам никакво представа и контрол върху това, което ще бъде излъчено. Или няма да се излъчи.....
Продължавам с втори етап на създаването и показването на романа.
За целта искам да Ви постна тук първите десетина страници от него. В четири поста, до края на другата седмица. Под всеки пост ще изписвам и номер на банкова сметка, на която ще можете да превеждате пари с цел подпомагане. Искам да тествам идеята в пазарна следа. Ако Ви хареса и Ви запали ще ме подпомогнете, ако не - преминавате натам. Ще подкрепяте само идеята - засега. Като оригиналност и съдържание. Ако се съберат средства за редактиране и издаване ще ги удвоя с лични пари. И ще се отиде на по-добър външен вид и някое авторитетно издателство - надявам се. Ако не се съберат и минимални средства - значи отново не съм улучил пазара и идеята не става. В моите представи ще се случи първото, но човек никога не знае. Планирам да излезе първо на хартия. Ако и когато това стане, ще изпратя по една книжка на всички, подкрепили ме в този ранен етап. Но да си знаят, че нямам гаранция за това с днешна дата.