Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 557
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 557

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÐóìèòî
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: pavlinag

Ðóìèòî îòäàâíà å ïðåõâúðëèëà 60-òàêà, àìà ãëåäàíà â ãðúá, íèêîé íå ù ãî ïðèçíàâà.
Ñëàáà, ñ êúñè ïàíòàëîíêè, ñ êúñà ÷åðíà êîñèöà... Ðóìèòî å Ñåêðåòàðêàòà íà Ïðîôåñîðà. Òîé, è Ïðîôåñîðà, êàêòî ñå ñåùàòå, íå å ïî-ìëàä, àìà äóìàòà ìè ñåãà å çà Ðóìèòî.
Ïîâå÷å îò 30 ãîäèíè ðàáîòè íà îíçè ïîëóñðóòåí òàâàí, ñðåä íåâúîáðàçèìî íàõâúðëÿíèòå ñïèñàíèÿ è äîêóìåíòè. Íàïðàâèëà ñè å åäíî ìàëêî îñòðîâ÷å íà ñïîêîéñòâèåòî, íàðåæäà íà êîìïþòúðà ïàñèàíñè è îòãîâàðÿ âàæíî íà òåëåôîíà. Âðàòàòà íà ñòàÿòà ù å îòâîðåíà, çà äà ãëåäà êîé ìèíàâà ïî êîðèäîðà è äà ÿ áåçïîêîè.
Îò âðåìå íà âðåìå Ïðîôåñîðà ñå ïîÿâÿâà è ù äàâà íàðåæäåíèÿ äà íàïèøå íåùî íà êîìïþòúðà, ïîñëå èçëèçà, ïîñëå ïàê âëèçà... Íàëè ñå ñåùàòå, àêî íå å Ðóìèòî...
Ïîíÿêîãà â êàñàòà íà âðàòàòà ñå ïîÿâÿâàò äîñàäíè ìëàäîöè è íàñòîÿâàò çà ïî-íåñïåöèôè÷íà ðàáîòà. Íàïðèìåð, òðÿáâàëî ÑÏÅØÍÎ (ïðåäñòàâÿòå ëè ñè!) äà ñå èçâèêà Ïðîôåñîðà çà íåùî ñè! Èëè ïúê èäâàëè áèëè äà ïðîâåðÿâàò äîêóìåíòàöèÿòà íà Ïðîôåñîðà! Àìà êàêâî ñè âúîáðàçÿâàò òå! ×å Ïðîôåñîðà ñàì ñè ïîïúëâà äîêóìåíòèòå ëè? Àìè ÷å òÿ, Ðóìèòî, òàêà äîáðå ìó èìèòèðà è ïî÷åðêà, è ïîäïèñà, ÷å äåòî ñå âèêà, íÿìà íóæäà îò ñàìèÿ Ïðîôåñîð. Íåêà ñè âúðøè òàì îáùåñòâåíèòå äåëà, "íà ïîëçó ðîäó".
Íîñè ñå ìúëâà, ÷å íà âðåìåòî òÿ ìó áèëà ëþáîâíèöà. Çàòîâà ÿ äúðæàë è ñëåä ïåíñèÿ íà ðàáîòà. Êàêâî ëè íå ãîâîðÿò õîðàòà! Íåêà! Ðóìèòî ñå óñìèõâà. Òàêà àìè... Íà âðåìåòî, òúêìî äà ãî îæåíè çà ñåáå ñè, è ñå ïîÿâè îíàçè ïèêëà, òðåòàòà ìó æåíà, òîãàâà ñòóäåíòêà! Èçïðåâàðè ÿ çà åäíà áðîéêà. Ñ åäíè ãúðäè, êàêòî ñå êàçâà.
Àìà äíåñ Ðóìèòî å áÿñíà! Âúâåæäàõà íîâè ñõåìè çà çàïëàùàíå è, ïðåäñòàâÿòå ëè ñè, Ðóìèòî å ïðèðàâíåíà êúì íàé-îáèêíîâåíà ÷èñòà÷êà! Êàêúâ ñðàì! ×å òå, ÷èñòà÷êèòå, ñà öèãàíêè! À Ðóìèòî, åõåé! Íà âðåìåòî çà ìàëêî äà ñå îæåíè çà... À Ïðîôåñîðà, òîé, êàêâî ñè âúîáðàçÿâà! È êàê ñìåå äà ù êàçâà â î÷èòå - ÷å íÿìàëà îáðàçîâàíèå è ÷å äà íàòèñêàø êëàâèøèòå íà êîìïþòúðà íå áèëî êîé çíàå êàêâî! Àìè êàòî ñâúðøè òîíåðà, íàëè òÿ òðÿáâà äà ñå îáàæäà äà ãî ñìåíÿò! À Ïðîôåñîðà, êàòî ù êàæå: "Ðóì÷å, íàìåðè Ïðîòîêîëà îò åäè-êîå ñè çàñåäàíèå!", íàëè òÿ ìó ãî íàìèðà? Êîëêî ïúòè çàðàäè íåãî å îñòàâàëà äî 4 ÷àñà, ïðè ïîëîæåíèå, ÷å å ìîæåëî äà äóõíå îùå íà îáÿä! Àìà êîé òè ãî ïðèçíàâà! Åòî, îíçè äåí òðÿáâàëî äà ñå èç÷àêà êóðèåð. Êàê ëè ïúê íå! Ðóìèòî èçâàäè ïðàòêàòà, ñëîæè ÿ íà ïåéêàòà ïðåä êàáèíåòà è âðúòíà êëþ÷à. Òèÿ êóðèåðè ñà ïå÷åíè, ùå ñå îïðàâÿò. Íå çíàåëà áèëà ÷óæä åçèê! Ñàìî òîâà îñòàâàøå, äà ïðîãîâîðè àíãëèéñêè!
Ðóìèòî ñúñ ñúæàëåíèå è ÿðîñò õâúðëè ïîñëåäåí ïîãëåä íà ðàçõâúðëÿíèÿ ñè òàâàí. Îò âðàòàòà ÿ âúðíà òåëåôîíúò. ×àêàé äà ñå îáàäÿ! Õîðàòà òðÿáâà äà ñà èíôîðìèðàíè, ÷å îò ïîíåäåëíèê òóê íÿìà äà èìà ñåêðåòàðêà!
Ðóìèòî ïîñòàâè ìîëáàòà ñè çà íàïóñêàíå íà êëàâèàòóðàòà íà êîìïþòúðà, äðúïíà ðåøåòêàòà è ñè òðúãíà.
À ñåãà, êàêâî? Ñúðöåòî ù ïðèìðÿ îò óæàñ. Íÿìàøå íèòî ñåìåéñòâî, íèòî äîðè æèâîòèí÷å, êîåòî äà ÿ ÷àêà ó äîìà. Ñàìî ÷å è ñëóæåáíèòå êëþ÷îâå áÿõà âúòðå, äî êîìïþòúðà, è íÿìàøå âðúùàíå íàçàä.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 24.02.2019 @ 16:38:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   pavlinag

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 02:37:43 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå êîìåíòèðà òîâà ïðîèçâåäåíèå.