Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 845
ХуЛитери: 2
Всичко: 847

Онлайн сега:
:: AGRESIVE
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПостмодернистична съвременщина
раздел: Хумор и сатира
автор: flood

Нека за миг, само за миг оставим една дъвка на масата. Няма да я нахапят мухи. Оставете я.
Тази дъвка нека си почине. В нея са комунизмът и капитализмът – ези и тура на монетарната идентичност. Доброто и злото е в нея. Честността и подлостта. Всичко е в нея. Времето – също.
И без да я дъвчем, нега погледнем наоколо.
Ларгото в София и улица „Граф Игнатиев“ са емблема на корупция. Това е несъмнено. Не политизирам. Нали обещах? Просто гледам.
Едва електроцентрала беше подарена на един уж бивш политик. Мина покрай ушите на глухите – ДАНС, КПКОНПИ, прокуратура, следствие, полиция, жандармерия, данъчни, домоуправители и прочие безработна паплач.
Корпоративна търговска банка са управлява от синдици без опит. Адвокат на свободна практика, варненец май, и провинциална на някакъв ловешки адвокат счетоводителка, както казват, влезли в списъка на банковите синдици в последния момент преди фалита – най-добрият банков синдически екип в цяла България. И всички вярват в това, защото българите имат крадлива и безочлива вяра на всичко, което не я заслужава. Кой обслужваше прихващанията на квесторите, впрочем? Чии екипи от адвокати и счетоводители извършиха тази мизерия, която поряза закона с ножа на съмнителността? Нали това щеше да бъде наказано, отречено, отменено? Така обещаваха някои дебели хора, облечени със сланината на властта. Колко милиони се харчат за външни хонорари днес в оглозганата банка? А вчера? Защо има в тази съборена институция пиар специалисти, щом не е действащо предприятие? Прочетете, моля, Венелин Ганев. Писал е човекът преди сто години какво представлява производството по несъстоятелност и как се управлява то. Това е сложен процес и не бива да се политизира като всичко в България. Бил е професор, от онези, реалните. И е говорел четири езика с колегите си от Европа, този Венелин Ганев. Днешните ни професори не владеят добре български. И това ли е кадровият подбор на най-големия кредитор на фалиралата банка – Фондът за гарантиране на влоговете, безгръбначно лишен от свободомислие и воля за управление? Той назначава синдиците. Назначава значи и безхаберието.
Журналистите – тези мизерници на свободнатата съвест, гонят новините като хвърчило, но не се опитват да го задържат. Трябва им време да подгонят друго. Те работят за пари, не за истина. Когато няма работа, сами си произвеждт хвърчила и тичат след тях, снимат ги и ги превръщат в новина.
И все пак, политиците са най-големите простаци. Това е несъмнено. Те са кресливо малоумни елитни интриганти, които не мислят за друго, освен за своя джоб. Не са родолюбци. Не са хора дори. Съвкупно представляват организъм, който храносмила добродетелта на нацията и я отхожда чрез законодателството си.
Добре ще е това да спре. Ама надали.
Стига толкова. Нека си вземем дъвката и да продължим по старому.


Публикувано от Administrator на 03.02.2019 @ 17:23:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   flood

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 00:19:05 часа

добави твой текст
"Постмодернистична съвременщина" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.