Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 584
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 588

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏóøà÷è
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: heel

Íå áå ïóøèë îò åäíà ñåäìèöà è êîïíåæúò äà çàïàëè öèãàðà ñÿêàø âëàäååøå öÿëîòî ìó ñúùåñòâî. Ïðåäñòàâÿøå ñè êàê äðúïâà çäðàâî è äðîáîâåòå ìó ñå èçïúëâàò ñ áëàæåí äèì, êàê ãëàâàòà ìó ñå çàìàéâà ïðèÿòíî è èäâà ìå÷òàíîòî óñïîêîåíèå. À ïîñëå íàñëàäàòà ñòàâà ïî-íàñèòåíà ñ âñÿêî ñëåäâàùî çàñìóêâàíå.
Çíàåøå, ÷å íÿêîè ïóøàò â íèøàòà â äúíîòî íà êîðèäîðà, âúïðåêè çàáðàíàòà. Äàæå è ïåïåëíèê èìàøå, ñêðèò áå çàä åäíà òóõëà íà ïåðâàçà. Ïðåäè ÷àñ áå íàïðàâèë ðàçóçíàâàòåëíà îáèêîëêà, çàòîâà áå íàÿñíî.
Ìàêàð íà ïðàêòèêà ðúöåòå ìó äà áÿõà íåèçïîëçâàåìè çàðàäè äåñåòêèòå ñ÷óïåíè êîñòèöè, áå óñïÿë äà ïðåìåñòè öèãàðèòå è çàïàëêàòà ñè îò áîëíè÷íîòî øêàô÷å â äæîáà íà õàëàòà ñè. Ñåãà òðÿáâàøå äà îòèäå â ïóøàëíÿòà è äà ñå îïèòà äà çàïàëè. Âÿðâàøå, ÷å ùå ñå ñïðàâè íÿêàê ñè, íèùî ÷å äëàíèòå ìó áÿõà øèíèðàíè è áèíòîâàíè. Ùåøå äà ñè ïîìàãà ñ êèòêè, àêî ñå íàëîæåøå.
Èçìúêíà ñå îò ñòàÿòà è, ñëåä êàòî ñå óâåðè, ÷å íèêîÿ îò ñåñòðèòå íå ãî íàáëþäàâà, ñ íåáðåæíà êðà÷êà ñå îòïðàâè êúì äúíîòî íà êîðèäîðà.
Íèøàòà áå ïðàçíà, ïðîçîðåöúò – îòêðåõíàò. Â ïåïåëíèêà êèñíåøå ñàìîòåí ôàñ, áóêâàëíî êèñíåøå, çàùîòî áå âàëÿë äúæä.
Íå óñïÿ äà çàïàëè öèãàðàòà, êîÿòî áå íàëàïàë. À íà âñè÷êîòî îòãîðå çàðàäè ìúðäàíåòî íà âúðõîâå íà ïðúñòèòå áîëêàòà ñå çàñèëè, ÷àê î÷èòå ìó ñå íàñúëçèõà. Èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å ùå ñå ïðúñíå îò ãíÿâ. Òîëêîâà áåçïîìîùåí íå ñå áå ÷óâñòâàë íèêîãà. Èäåøå ìó äà ðàçêúñà ñúñ çúáè ïðåâðúçêèòå è äà îñâîáîäè ìíîãîñòðàäàëíèòå ñè ðúöå. Òîãàâà âåðîÿòíî ùåøå äà ñå ñïðàâè ñ ïðîêëåòàòà çàïàëêà.
Îáëåãíà ñå íà ñòåíàòà è çà÷àêà äèøàíåòî ìó äà ñå óñïîêîè.
Òúêìî ñå êàíåøå äà ñå ïðèáåðå â ñòàÿòà ñè, êîãàòî îò æåíñêîòî îòäåëåíèå èçëåçå ìëàäà æåíà. Áåøå ñå îòïóñíàëà òåæêî âúðõó ïàòåðèöèòå ñè è ñå ïðèäâèæâàøå ñ áàâíè êðà÷êè, êàòî ùàäåøå ëåâèÿ ñè êðàê, êîéòî ñå ïîäãúâàøå è ïðîâëà÷âàøå ïðè âñÿêî ñòúïâàíå. Ïðåä áëåäîòî é ëèöå, êîåòî ñå êðèâåøå îò âúðõîâíèòå óñèëèÿ, ñå êëàòóøêàõà ñïëúñòåíè êè÷óðè ÷åðíà êîñà. Ïî áÿëàòà é íîùíèöà èìàøå ïåòíà îò éîä.
Òîé ñå ñúìíÿâàøå, ÷å òÿ èäâà äà ïóøè, íî âñå ïàê ðåøè äà èç÷àêà.
Äåñåò ìèíóòè ïî-êúñíî æåíàòà ñå äîáðà äî ïðîçîðåöà. Ïî ÷åëîòî é áå èçáèëà ïîò, ðúöåòå é òðåïåðåõà.
– Èìàòå ëè íåùî ïðîòèâ äà çàïàëÿ öèãàðà – ïîïèòà òÿ è ñå îáëåãíà ñ ãðúá íà ñòåíàòà.
– Íå, ðàçáèðà ñå. Àç ñúùî äîéäîõ äà ïóøà.
Òÿ êèìíà, ïîñëå ïóñíà çà ìîìåíò äðúæêàòà íà åäíàòà ïàòåðèöà, èçâàäè öèãàðà è çàïàëè. Èçãëåæäà ÿ áåøå ñòðàõ äà íå ïàäíå, çàùîòî ñëåä âñÿêî äðúïâàíå ãëåäàøå äà ñå ïîäïðå ïî-ñòàáèëíî. Ùîì èçïúëíåøå äðîáîâåòå ñè ñ äèì, ïðèìèæàâàøå îò óäîâîëñòâèå.
– Èçâèíåòå, áèõòå ëè ìè çàïàëèëè öèãàðàòà? – ïîïèòà òîé.
Òÿ îêîêîðè èçíåíàäàíî î÷è; êîãàòî âèäÿ áèíòîâàíèòå ìó ðúöå, êèìíà.
– Åñòåñòâåíî. ×àê ñåãà çàáåëÿçàõ, ÷å èìàòå ïðîáëåì ñ ðúöåòå.
– Â ñåðâèçà åäèí êðèê èçïóñíà…
Òîé ñå ïðèáëèæè. Òÿ ùðàêíà çàïàëêàòà è îãúí÷åòî îáëèçà âúðõà íà öèãàðàòà.
– Áëàãîäàðÿ.
– Òàêà ëè ùå ïóøèòå? Áåç äà ìàõàòå öèãàðàòà îò óñòàòà ñè? – ïîïèòà ïðèòåñíåíî æåíàòà.
– Íÿìà äðóã íà÷èí. Íå ìîãà äà äúðæà íèùî ñ òåçè ðúöå – îòâúðíà òîé, äîêàòî ïóôêàøå.
– Áèõ ïðåäëîæèëà äà âè ÿ ïîäàâàì, íî ìå å ñòðàõ äà íå ïàäíà.
– Íÿìà ïðîáëåì. – Âå÷å ïðèÿòíî çàìàÿí, òîé ñå çàãëåäà ïðèÿòíèòå ÷åðòè íà ëèöåòî é. Èäåøå ìó äà ÿ ðàçöåëóâà, òîëêîâà é áå áëàãîäàðåí. – Äîáðå ÷å äîéäîõòå. Áåç âàñ íÿìàøå äà ñå ñïðàâÿ. Äàæå ñå êàíåõ äà ñå ïðèáèðàì â ñòàÿòà.
– Çíà÷è òîâà âè å ïúðâîòî ïóøåíå òóê â áîëíèöàòà.
– Äà.
– Àç ïóøà çà òðåòè ïúò. Äâå ñåäìèöè êàðàõ áåç òþòþí, çàùîòî áÿõ íà ëåãëî. Èìàì ïóêíàò òàç è ôðàêòóðà íà áåäðîòî, íî ëåêàðèòå âå÷å ìè äàâàò äà ñòàâàì. Çëå ñúì ñ õîäåíåòî îáà÷å. Ñàìî çàðàäè òþòþíà íàïðàâèõ òîçè äúëúã, äâàéñåòìåòðîâ ïðåõîä. Õà-õà.
Òÿ çàïàëè âòîðà öèãàðà. Òÿëîòî é âå÷å íå èçãëåæäàøå òîëêîâà íàïðåãíàòî.
Òîé íàïðàâè „çàâàðêà“ è ñå çà÷óäè êàê äà ìàõíå ôàñà îò óñòàòà ñè.
– ×àêàéòå, àç ùå ãî ìàõíà – êàçà òÿ è ñå ïîíàìåñòè âúðõó ïàòåðèöèòå ñè, ïîñëå âçå ôàñà è ãî ìåòíà â ïåïåëíèêà. – Èñêàòå ëè îùå åäíà öèãàðà?
– Äà, äà – îòâúðíà ìúæúò ñúñ ñâåòíàëè î÷è. – Âèå ìè ñïàñÿâàòå æèâîòà.
Òÿ ïóñíà øèðîêà óñìèâêà, îáñëóæè ãî è çàãëåäà çàìå÷òàíî ïðåç ïðîçîðåöà.
– Èìàòå ëè íåùî ïðîòèâ äà ïóøèì çàåäíî è â áúäåùå – ïîïèòà ïëàõî òîé. – Íóæäàÿ ñå îò âàñ.
– Íå, ðàçáèðà ñå. Êàê ùå ñå óãîâàðÿìå îáà÷å? Ñòàèòå íè ñà íà äåñåòêè ìåòðè åäíà îò äðóãà, à àç åäâà êðåòàì. Ìîæå äà îòñêà÷àòå äà ìå âèêàòå… Íî ïúê ìúæ â æåíñêîòî îòäåëåíèå… À è ñåñòðèòå ùå ñå äîñåòÿò, ÷å ïóøèì. Äà âè äàì íîìåðà íà òåëåôîíà ñè?
– Àç íå ìîãà äà ïîëçâàì òåëåôîí, äà ìó ñå íå âèäè – çàòþõêà ñå ìúæúò.
– Ëîøà ðàáîòà. Çíàåòå ëè êàêâî? Íà âñåêè êðúãúë ÷àñ îòñêà÷àéòå äî ïóøàëíÿòà, ñòàâà ëè? Âèå ïîíå íÿìàòå ïðîáëåìè ñ êðàêàòà.
– Ñòàâà.
– Å, íå ìîãà äà ãàðàíòèðàì, ÷å âèíàãè ùå ñúì â ñúñòîÿíèå äà ñå ïðèäâèæà, íî ùå îïèòâàì. Àêî äî ïåò ìèíóòè ñëåä êðúãëèÿ ÷àñ íå ñúì ñå ïîêàçàëà îò ñòàÿòà, çíà÷è ìåðîïðèÿòèåòî ñå îòëàãà.
– Äîáðå.
– Å, àç ùå ñå ïðèáèðàì – îáÿâè æåíàòà è çàïðèñòúïâà êúì êîðèäîðà, ïðèìèæàâàéêè îò áîëêà. – Âèå èç÷àêàéòå ìàëêî, íå áèâà äà íè âèæäàò çàåäíî. Íå ÷å íå çíàÿò, ÷å ñå ïóøè òóê, íî… âñå ïàê íå áèâà äà íàãëååì.
– Åñòåñòâåíî.
Òîé ÿ çàãëåäà ïðåöåíÿâàùî îòçàä. Äðåáíè÷êà è ñúñ ñòåãíàòî òÿëî ñ ïðèÿòíè èçâèâêè, íî â ìîìåíòà îòïóñíàòà êàòî äðîá âúðõó ïàòåðèöèòå. Íàâåäåíà ãëàâà è ùðúêíàëî ëåêî íàçàä äóïå çàðàäè ïðåãúðáåíàòà ñòîéêà. Æåëåçà íà ëÿâîòî áåäðî, èçäóâàùè íîùíèöàòà. Òúòðóçåùî ñå íàñòðàíè ñòúïàëî, ÷èÿòî áîñà ïåòà òîêó ñå èçõëóçâà îò ñàáîòî è ñå ïðîâëà÷âà ïî ìîçàéêàòà.
Äîðè çäðàâèÿ é êðàê íå èçãëåæäàøå ñòàáèëåí – íà ìîìåíòè ñå îãúâàøå â êîëÿíîòî. Öÿëî ÷óäî áå ÷å óñïÿâàøå äà ñå äúðæè èçïðàâåíà, à äàæå è õîäåøå.
Îñòàíà äîâîëåí îò âèäÿíîòî. Åäâà ëè ñêîðî ùÿõà äà ÿ èçïèøàò îò áîëíèöàòà, êîåòî îçíà÷àâàøå, ÷å ùåøå äà èìà êîé äà ìó ïàëè öèãàðèòå. ×óäíî ñå áÿõà íàðåäèëè íåùàòà, íÿìàøå îïàñíîñò äà îñòàíå áåç íèêîòèí òî÷íî ïî Êîëåäà. À è ìîìè÷åòî áå ñâÿñòíî, ñàìî áå ïðåäëîæèëî ñõåìà çà ïóøåíå.
Ïóøà÷êàòà ñå áå äîòúòðèëà äî ñòàÿòà ñè è ñå ÷óäåøå êàê äà îòâîðè âðàòàòà, êîãàòî îòíÿêúäå èçíèêíà ñòàðøàòà ñåñòðà, åäðà æåíà íà îêîëî ïåòäåñåò ãîäèíè ñúñ ñóðîâî èçðàæåíèå íà ëèöåòî è ñêëþ÷åíè çàïëàøèòåëíî âåæäè.
– Æàíà, êúäå õîäèø áå, ìîìè÷å! Íàëè äîêòîðúò òè êàçà äà ñå èçïðàâÿø ñàìî â ïðèñúñòâèåòî íà ðåõàáèëèòàòîð, è òî çà êðàòêî! Êàêâî å òîâà ùúêàíå ïî êîðèäîðà!
– Àìà àç ñàìî…
– Íÿìà àìà! Òàçúò òè å çëå îùå. Åäíî ïàäàíå è ùå ñå ïîòðîøèø ñúâñåì, íå ðàçáèðàø ëè? Çà áîé ñè. Àêî ìè áåøå äúùåðÿ, äîñåãà äà ñúì òå íàïëÿñêàëà. Õàéäå, ùå òè ïîìîãíà äà ñè ëåãíåø. Ñàìî âíèìàòåëíî ñòúïâàé äà íå ñòàíå íÿêîÿ áåëÿ.
– Àç… ñúæàëÿâàì.
– À, ñåãà è ñúëçè. Àç òåçè ðàáîòè ãè ãîâîðÿ çà òâîå äîáðî, íå çàùîòî ñúì ÷óäîâèùå. Íå ïëà÷è, ìèëà. Áàâíè÷êî, õà òàêà.
Òå âëÿçîõà â ñòàÿòà. Ìúæúò, êîéòî íå ìîæåøå äà èçïîëçâà ðúöåòå ñè, ãëåäàøå êàòî óäàðåí îò ãðúì. Î÷åðòàâàøå ñå Êîëåäà áåç òþòþí. Ñúðöåòî ìó ñå ñâè îò ïðèòåñíåíèå. Èçãëåäà òúæíî ïåïåëíèêà è ñå ïðèáðà â ñòàÿòà ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 24.12.2018 @ 16:31:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 22:05:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïóøà÷è" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.