Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 762
ХуЛитери: 0
Всичко: 762

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗад гърба на Адам
раздел: Разкази
автор: Nadie

- В „Дами канят“ има над 520 ергени. Не ме гледай така бе, Краси! Да, преброих ги. Голяма конкуренция! Днеска го регистрирах в още два сайта – Запознайник и Vzemime, естествено навсякъде с различни имена, обаче снимката, дето му я публикувах му е най-представителната, от семинара в Брюксел миналата година. Досега само две ми писаха! Не го харесват ли, не знам.
- Ти пък изчакай малко. Хубавите работи бавно стават.
- Едната изобщо не можах да разбера какво ми казва. Виж тука, виж за какво става дума!
- Чакай да си сложа очилата. Хъм, Zdr. ko pr? Mnoo gr8 pic! Здравка ли се казва? Това сигурно са й инициалите. Чакай да си го препиша на салфетката, ще питам внука. Тези, дето са под 25 трябва автоматично да ги изключваш, ако питаш мен.
- Не изключвам нищо, което може да ражда! Макар че виж втората от „Дами канят“, да ти покажа какво ми писа: „Много ми харесва снимката ти“. Представяш ли си! Да ми говори на „ти“ още от първото изречение!
- Абе, Танче, на коя планета живееш? Те сега любов правят на първото изречение, ти искаш на „Вие“ да ти говорят!
- И без това и по-големите вече трудно ги разбирам. Все едно китайски слушам. Коуч знаеш ли какво е? Дъщерята стана лайф коуч, така й пише на визитката. Ходи в някакъв коуъркинг спейс, като я питах какво прави ми вика, чакай, как ми го каза - „Маркетирам стартово и валидирам проектни идеи.“ Трябва да изпия две водки, за да не я поправям на всяка дума. А от водката много вдигам кръвно. Ти, вика, си от друго поколение. Сега светът се глобализира, езикът и нравите също. Трябва да свикваш.
- Той, синът ти, май е по-скоро за обява по Тянков ТВ.
- Е само на 50 е, млад е още!
- Музиката им е много хубава на Тянков. Пускам си я у нас за фон. И обявите им са чудни! Чакай, записала съм си няколко по-интересни така. Ето: „Красива жена на 69 от с. Ягода, работеща, търси истинския мъж – висок, интелигентен, честен, отговорен, любвеобилен до 70 г. с кола.“ Знае какво иска, жената! Само марката на колата не е уточнила.
- Ти пък що записваш женските. Мъжките записвай. Може и ние с тебе да закачим някое гадже.
- Като в турски сериал. В последната серия той като я гушна и й вика ти, вика, си любовта на живота ми!
- Това са глупости, Краси! Дай да си говорим за реалния живот. Твоят мъж някога отнасял ли се е така с тебе, а? Бракът отминава, съжалението остава…
- Е като отминава защо ще го мъчиш човека. Чакай още една да ти прочета. Ето ти мъжка, нали искаше. Много са му хубави на Тянков. „Добър мъж на 39 г. от Великотърновския регион с висше образование и собствен бизнес желае запознанство с равностоен партньор, по възможност фармацевт“.
- Мъж или жена?
- Какво?
- Мъж или жена да е фармацевтът?
- Вярно бе, не се бях замисляла.
- Ще разбереш ти що не ги разбирам аз…
- Тянков патриот си пада, едва ли ще пусне джендъри в обявите. Добре де, тези двете, дето ти писаха, не се ли усетиха, че си жена?
- Не, обаче веднага разбраха, че съм по-стара, отколкото се представям. По-стар, искам да кажа. Ох, обърках се съвсем.
- Той знае ли?
- Онзи ден му казах. Вече беше обърнал две ракии, а той на две ракии много сериозно приема нещата. Като се ядоса! Като взе да вика! „Какво си ме засватосвала! Аз имам профил в Тиндър, не съм останал без жени!“ После половин час ми обясняваше какво е това Тиндър. Схванах го де, мобилно приложение за секс, не съм проста. Ама Тиндър-шминдър внуци не прави!
- Ти, Танче, е трябвало да се родиш в Афганистан. Или в Индия. Там майките имат право да женят децата си за когото преценят, без да ги питат. Сключват договори, плащат едни пари и готово!
- И пари ще дам, и бурка ще си сложа! Макар че не понасям пясък и змии. Само да се ожени!
- Е дъщеря ти като се ожени какво? Колко години я мъчи нейния комплексиран пияница!
- Е да де, ама ми роди внуци, нали? Две от първия и сега Милето от гаджето. Искам внуци и от сина ми – той е по-красив и по-умен, ще се затрие хубавия ген! Снаха да видя и аз, преди да умра!
- Абе да не е обратен бе, Танче? Да ти дам номера на тоя от обявата? Добрият , от Великотърновския регион. Какво като търси фармацевт? Твоят пък е банкер с апартамент в центъра на София. Танче, Танче бе, къде скочи?! Те могат да си осиновят! Сега в чужбина даже им дават да се женят… Как се връцна тая жена. Обиди ми се сигурно. Е какво! В 21 век живеем! Трябва да свиква!


Публикувано от Administrator на 12.12.2018 @ 14:59:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Nadie

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:27:01 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Зад гърба на Адам" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Зад гърба на Адам
от Markoni55 на 23.01.2019 @ 17:29:00
(Профил | Изпрати бележка)
О, привет! Изтървала съм те, ама смятам да си наваксам с любимите автори.
Нещо се обърка този свят. И аз търся мома за един 42 годишен финансист, с апартамент в София, че и във Варна. Обича фотографията и планините...и от работа не може да си намери свястно момиче...Пък уж имам няколко моми, дето реват за сериозен мъж, но нещо се ослушват...Какво става с този свят, май остарявам...
Поздрави!