Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 653
ХуЛитери: 0
Всичко: 653

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРазказано от Брижит
раздел: Хумор и сатира
автор: VladKo

Когато бях студент в София, живеех под наем с един съученик при тричленно семейство – родители, попрехвърлили четиридесетте, и син в горните класове на гимназията. Бащата беше офицер от милицията, а майката – служителка. Бащата си имаше проблем с чашката, за което го издаваше червеният му нос. Не дай си, Боже, да се случеше да е на градус и синът му да закъснееше вечер – през две врати се чуваше как плющят шамари, а на другата сутрин хазайката идваше да се извини за снощната гюрултия.
Веднъж, когато бащата беше изпратен за десет дена на лечение от алкохолизъм, на вратата се позвъни. Отвори съквартирантът ми. Решил, че позвънилият е някой от приятелите на семейството, той го пусна да влезе, след което се прибра в стаята. Дочу се суматоха и припрян разговор на три гласа. Възползвала се от отсъствието на мъжа си, хазайката си беше поканила някого и новодошлият ги беше заварил в неудобно (или пък, в зависимост от гледната точка, в прекалено удобно) положение. Така или иначе, гълчавата се уталожи и по някое време двамата мъже си излязоха. Хазайката пък дойде да ни смъмри да не пускаме да влиза кого да е и приключи речта си с достойнство: «Аз не съм стара жена.»
Минаха години и съдбата ме изпрати във Франция. Казах си, че щом съм в родината на Нострадамус, то не би било зле да се запиша в курс по астрология, та да се приобщя малко към тази древна дисциплина. Част от занятията се провеждаха в съседен град и аз често возех в колата дотам и обратно една от участничките на име Брижит, по професия психолог, специализирана по терапия на двойките. И понеже нейният Меркурий е добре аспектиран, тя запълваше всичкото време с приказки, и все на една и съща тема.
Веднъж ми разказа как синът й се разделил с приятелката си и изпаднал в любовна мъка, а тя, за да го подкрепи, взела, че му купила презервативи. Друг път пък стана дума за една двойка нейни пациенти, които си падали по садо-мазо (да речем дамата да са разхожда по партньора си на обувки с висок ток). Брижит ги предупредила да не прекаляват, за да не изпаднат в положение да не могат да изпитват удоволствие от секса, ако то не е съпроводено от болка.
Тук му е мястото да кажа, че колкото и невероятно да звучи, тя е зодия Дева. За Девите твърдят, че те биват два чешита – разумни и луди. Разумните са тези, за които сме чели от зодиите – рационални, логични и конформистични. А лудите са онези Деви, които решават, че е прекалено скучно да си последователен и предсказуем, та решават да му отпуснат края. Брижит беше определено от вторите.
Веднъж имахме събиране на вилата на една друга от участничките в курса и Брижит, аз и приятелят й отидохме там заедно, с колата на последния. В компанията Брижит блесна с разказ за това как един път, когато била по мини-пола, а отдолу по стринг, тя пресичала улицата, а вятърът духнал поличката и тя чула как зад нея се сблъскали две коли. Хвърлих крадешком поглед към приятеля й. Той имаше разсеян вид – явно не му беше за първи път да слуша тази история пред други хора.
Една трета от участничките, за да не остави Брижит съвсем да обере точките, реши да разкаже как пътувала с ферибот за Корсика и през нощта й откраднали сутиените. Разказът беше придружен от детайлно описание на последните (какви приспособления имали), за да не вземе някой да си помисли, че тя носи какви да е сутиени. Но сами се досещате, че нейната история и отдалеч не можеше да се мери с неподправената свежест на пределно икономичната мини-поличка, повдигната от лудешки порив на пролетен вятър, прикриваща още по-икономичен, достигащ до красноречиво откровение стринг, способен да всее смут в душата на шофьорите.
Ясно е, че щом Брижит беше казала а и бе, то тя надали щеше да спре преди ер малък. Безспорна кулминационна точка в разказите й беше епизодът с нейните любовници. Мъжът й, след като било осигурено потомството, престанал да й оказва подобаващото съпружеско внимание и тя, като уважаваща себе си жена, решила да си намери любовник. Но понеже работела част от времето в Париж, а останалата част – в провинцията, то тя решила да си има по един любовник във всеки от двата града. Веднъж тя направила с мобифона си нещо не както трябва (объркала номерата им) и всеки от двамата разбрал, че има и друг. Тогава те влезли във връзка един с друг и почнали да спорят кой от тях има приоритет. Ядосана, тя скъсала и с двамата.
Слушах всичко това и си спомних за любезната си софийска хазайка. Реших, че на фона на разказаното от Брижит, това, което се случи навремето в София, беше просто банален факт от ежедневието.


Публикувано от Administrator на 01.12.2018 @ 14:28:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   VladKo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:16:23 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Разказано от Брижит" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.