Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 3
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: Albatros
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДеветата дупка на кавала
раздел: Приказки
Българска народна приказка

Имало едно време едно малко bg-царство наричано НРБългария. То си имало цар, който да се грижи за народа в него. И той се грижел, ама не защото бил толкова грижовен, а защото бил длъжен да спазва Конституцията, както и Правилата на Управляващата царска БеКъП-артия – (т.е. - БКП ).
Самата БКП се страхувала от собствените си Правила. Царят не правел изключение. На народа, обаче му омръзнало да живее по Правилата. Особено мъжете – омръзнало им да се облàжват с чужди булки от други царстава – само по кур ортните комплекси и само през краткия кур ортен сезон. През останалото време – пак се облажвали с чужди булки, но от родното царство...
По западните, чужди царства имало сладки-гладки банани в изобилие, а в родното – само криви корави краставици. От последното негодували най-вече родните булки.
И се получило всенародно негодувание. Царят бил свален, с цел – на власт да дойдат Демокрацията и Свободата – (т.е. - ДС). Целта обаче, излязла трудна за уцелване. Избираните да я уцелват Парламентаристи-Депутатки (т.е. Пар-Де пут*и), все си намирали други разни, лични-парични цели, от което работата се проточила за дълъг пре-дълъг Период – (т.е. – Преход). След години, царството, някак случайно, престанало да е „народно”, защото „народно” пречело на Демокрацията и на Свободата (т.е. – на ДС). Но народът взел да се съмнява в ДС. Уж го хранели с обещания хайвер, а той – зелен.
Пак се натрупвало недоволство. Най-вече от факта, че едни ядат бял хляб и черен хайвер, а другите – черен хляб и зелен хайвер. Колкото и да им се обяснявало, че това е от Далтонизъм, Опортюнизъм и Дарвинизъм (т.е. - ДОД), и че зависи от Закона за Бюрека и Джета (т.е. Бю-Джета), хората започнали хаотично и недоволно да се разхождат. Но не в паркове и градинки, а под прозорците на управляващите. И дори им подвиквали нелицеприятни думи. Управляващите отговаряли със същото, но "на ум", а на глас призовавали към спазване на обществения ред.
Тук нещата се опират в стената на непроницаемото бъдеще, което една народна приказка не може да разкаже. Поне засега.
Затова – спираме до тук.
Ще запитате – а къде е „Деветата дупка на кавала”? Ами – виж по-долу...

Следва ...

Бой..Боев, Ноември, 2018


Публикувано от Administrator на 13.11.2018 @ 18:50:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   RockAround_theC_l_ock

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:03:01 часа

добави твой текст
"Деветата дупка на кавала " | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.