Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 692
ХуЛитери: 1
Всичко: 693

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПродуктово позиционирани жулиени ал денте
раздел: Разкази
автор: zvon

Краят на лятото. В каците се джибросват щедрите летни плодове, а във вестниците ферментират горещи новини. Разни цицорести дамички с красиви като на холна маса крака дискретно позират до новите си агенцийки и комисийки: я по вписване на отписани, я по огащване на безгащници. "Приятно нещо е да има човек топла соба, самун хляб", парче салам народен, пък да легне и се позабавлява с тези уйдурми. Накадиш се с Бакхусова сладост, затвориш очи и до ушите ти достигат какви ли не щуротии.

Обвинителния акт срещу Иванчева, Петрова и Дюлгеров. Дали фактите в него са юридически издържани, Божа работа! Но пък не може да се отрече, че той изобилства с продуктово позициониране. В началото е пицария в "Борово", където се срещат тримата обвиняеми. Разбираме, че там те постигат съгласие да поискат подкуп от Ваклин от 250 000 евро. Това индуцира у читателя усещането, че атмосферата в пицарията стимулира договарянето и на най-деликатни въпроси.

Подобно благотворно излъчване има и кафене "Мементо". Този път е посочен и точен адрес - "Раковски" 106. Подушваме, че това местенце е уютно и предразполага към спокойно предаване на 70 хиляди евро. А в тоалетната му, благодарение навярно на инсталираната там банкнотоброячна машина, може с лекота да отброиш нужната сума.

Следва трето място за хранене, отново с точно позициониране - "Марая" на ъгъла при градинката на "Кристал". Топонимичните елементи – "Марая", "Кристал", близост до театри и министерства – подсилват усещането, че то навярно е обиталище на изискани персони. Тримата от акта са там по приятен повод. Навярно ще похапнат нещо лекичко. Може би грилован гъши дроб с ананас и сос трюфел, който, примесен с гъделичкащото усещане за близостта на дебели европачки, те кара да мъркаш от удоволствие.

Обвинителният акт финално насочва читателя към кафе "Илли". Разказът за станалото в колата на кметицата е еротично издържан - две нежни женски ръце поопипват три пачки банкноти. После похотливо ги мушват в бял кашон с лого на кафе "Илли".

Продуктовото позициониране стана мантра на новото време. За порочното му разрастване е разказът за еднократна употреба на инспектор Мошика от отдел „Убийства“ на столичната полиция.

"Когато телефонът иззвъня, още се излежавах в леглото. Дежурната група се бе натъкнала на убийство и диреше помощта ми. Скоро бях на местопроизшествието. Октомврийската утрин бе прохладна и влажна. Градът се събуждаше, минувачите като хлебарки напускаха обиталищата си. Репортерите вече бяха пристигнали. Настървено снимаха. Оградителната лента ги задържаше. На нея освен познатия надпис „Полицейска линия – не пресичай!“ имаше и друг, уведомяващ за адреса на най-близкия офис за бързи кредити.

Трупът кротко бе полегнал по корем до малко кафене. Изглеждаше съвършено безгрижен. Шефът на групата ми докладва:

- Пет изстрела в гърба от близко разстояние, събрани в група. Следи от стрелеца - никакви. Само един около 40-годишен безжизнен труп без документи и пет гилзи.

Убитият бе облечен спортно-елегантно. На гърба на якето му имаше рекламен текст. Макар и понадупчен от изстрелите, той се четеше без затруднение: „Грабни с отстъпка карта за всички линии за пътуване във времето!“. На подметките на почти новите му обувките – готически надпис Testoni Norvegese.

- Минимум 1500 долара – отбелязах наум.

Съдебният лекар д-р Егаров бе приключил работата си. С него свирехме в любителски цигулков квартет. Здрависахме се.

- Десперадо! И петте проектила са в областта на Aorta thoracica. Професионална работа! Достатъчно мъртъв е от около час. Подробности – след аутопсията.

Трупа го покриха с чаршаф, на който имаше реклама за конни залагания. Бе открит от случаен минувач. В момента го разпитваха. Впечатли ме якето му - цялото нашарено с картинки – лотарийни билетчета от различни игри.

Криминалистите приключваха огледа. Запалих цигара, а мислите ми не знаеха накъде да поемат. Погледът ми зашари. Впечатлиха ме детективските куфарчета - обсипани с ярки фирмени надписи. Сигналните флагчета, маркиращи намерените гилзи, пък бяха покрити с реклама на напитки. Почувствах се като молив в острилка и реших да се прибирам. Към девет по телевизиите започнаха първите репортажи. Кадрите създаваха усещането, че гледаш рекламен клип, а не репортаж за убийство. След малко ми позвъни д-р Егаров.

- Мошика, подведени ни сме! Трупът е силиконов! Ювелирна имитация от мюнхенското ателие Wunderrentenempfänger.

Мисълта ми пъргаво реагира:

- Докторе, ще отвърнем на провокацията! До 3 часа ще разполагаш с истински труп. Предполагам, че ще е на копирайтър!"


Публикувано от Administrator на 17.10.2018 @ 15:35:45 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   zvon

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 36626
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Продуктово позиционирани жулиени ал денте" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Продуктово позиционирани жулиени ал денте
от Marta на 01.12.2022 @ 20:34:20
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
През ваканциите в детството четях списания "Космос", които татко ми е събирал от 62 година. Мноого ми бяха любими, особено поредицата с инспектор Стрезов, и до днес помня как изглеждаше героят. Колко харесвах колажите преди да открия комиксите чрез "Дарко". Наскоро прочетох, че загадките на инспектора имат нов живот, поредицата била продължена, но не ме заинтригува. Заприлича ми някак, присетих се. Пускам си понякога "Леката кавалерия", особени лете.