Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 584
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 585

Îíëàéí ñåãà:
:: valchebnica

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàAndante cantabile
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Zvon

Òðåòèÿò ÷åòâúðòúê íà ìåñåöà - äåíÿò çà ìóçèöèðàíå íà ëþáèòåëñêèÿ íè ñòðóíåí ñúñòàâ.  õîëà óõàåøå íà êîëîôîí, êîíÿê è ðåìàæîðíèÿ êâàðòåò íà ×àéêîâñêè. Ïðåïîëîâÿâàõìå Andante cantabile, êîãàòî íà âðàòàòà íàñòîé÷èâî ñå çàçâúíÿ.
Òàçè ÷àñò îò êâàðòåòà ñå îòëè÷àâà ñ îñîáåíà äóõîâíà ÷èñòîòà. Ãðàô Òîëñòîé, ùîì ÿ ÷óë, ëèöåòî ìó ñå îáëÿëî â ñúëçè. Íåïîíîñèìî áå ñú÷åòàíèåòî íà ïðîíèêíîâåíèÿ é ëèðèçúì ñ ðåæåùèÿ çâóê îò çâúíåöà. Íÿìàøå êàê - îòâîðèõ âðàòàòà. Ñìóòèòåëÿò áå ìúæ íà îêîëî 45 ãîäèíè ñ åëåãàíòíî ïàëòî. Ëåãèòèìèðà ñå:

- Ìàéîð Êàðàäåëèåâ îò âîåííîòî êîíòðàðàçóçíàâàíå. Ïðîñòåòå, ÷å âè äèðÿ áåç ïðåäóïðåæäåíèå. Èìàìå ãîëÿì ïðîáëåì!

Àç, èíñïåêòîð Ìîøèêà, êàòåãîðè÷íî íÿìàõ ïðîáëåì. Èìàõ ñàìî áëàæåíîòî çàäúëæåíèå äà äîâúðøà êâàðòåòà. Çà ðàäîñò Êàðàäåëèåâ áå êðàòúê. Ðàçáðàõ, ÷å îò äîìà íà âîåííèÿ ìèíèñòúð å èç÷åçíàë âàæåí ñåêðåòåí äîêóìåíò. Îïèòèòå äà áúäå îòêðèò áÿõà áåçóñïåøíè. Èñêàõà ïîìîù.

- Ìîëÿ äà ïîñåòèòå îùå óòðå ìèíèñòúðà! Ùå èçïðàòèì êîëà, êîÿòî äà âè çàêàðà äî äîìà ìó - çàâúðøè Êàðàäåëèåâ, ïðåäè äà ñå ñáîãóâàìå.

Âúðíàõ ñå â ñòàÿòà. Îòïèõìå ïî ãëúòêà êîíÿê è íà÷åíàõìå îòíîâî âåëèêîëåïíîòî Andante cantabile.

Ïåòúê, 9.30. Êîëàòà ñïðÿ ïðåä êúùàòà íà âîåííèÿ ìèíèñòúð. Ïîäíîæèåòî íà Âèòîøà áå ïîðúñåíî ñ êúùè êàòî êèôëà ñ ìàêîâî ñåìå, íî âñå ïàê áå çàïàçèëî ÷àñò îò ÷àðà ñè. Äâîðúò áå îãðàäåí ñúñ ñîëèäíà ìåòàëíà îãðàäà, îòðóïàíà ñ êàìåðè. Òðè ñìúð÷à ñòúð÷àõà êàòî ïîñòîâè â äâîðà. Ïîä åäèí îò òÿõ êàðàóëåøå ñíåæåí ÷îâåê ñúñ ñèíÿ êàñêà è ìàíëèõåðà. Ìèíèñòúðúò ìå ïîñðåùíà. Î÷åâèäíî ïðîèçøåñòâèåòî áå ñåðèîçíî - òúìíèòå êðúãîâå ïîä î÷èòå è ñòîïåíèòå êèëîãðàìè èçäàâàõà òðåâîãèòå ìó. Íàêðàòêî ìè ðàçêàçà ñëåäíîòî.  ïåòúê âå÷åðòà äîíåñúë â äîìà ñè ñåêðåòåí äîêóìåíò. Òîé ñúäúðæàë îïèñàíèå íà ïîâåðèòåëíà ðàçðàáîòêà íà ÁÀÍ, êàçàíëúøêàòà ôàáðèêà „Êðåìîíà“ è âîåííèÿ äóõîâ îðêåñòúð. Ñúùèíàòà é - çâóêîâî îðúæèå, øèðîêîñïåêòúðíà Éåðèõîíñêà âàëäõîðíà. Áèáëåéñêîòî íàçâàíèå ïîäñêàçâà ïðåäíàçíà÷åíèåòî. Ïðèíöèïúò íà äåéñòâèå – ïðåäèçâèêâàíå íà ðàçðóøèòåëåí ðåçîíàíñ â îáëú÷âàíèÿ îáåêò ÷ðåç çâóêîâè âúëíè. Êîìïþòúðíà ïðîãðàìà íàìèðà íóæíàòà èì ÷åñòîòà ÷ðåç àíàëèç íà ïàíîðàìíîòî èçîáðàæåíèå íà îáåêòà è äàííè çà âëîæåíèòå â íåãî ñòðîèòåëíè ìàòåðèàëè. Ïðîãðàìàòà ãåíåðèðà ñïèñúê íà íàé-ïîäõîäÿùèòå ìóçèêàëíè ïðîèçâåäåíèÿ ñ ëàä, îñèãóðÿâàù íóæíèòå ðàçðóøèòåëíè ÷åñòîòè. Òÿ ïðåñìÿòà íåîáõîäèìîòî îòñòîÿíèåòî íà äóõîâàòà ìóçèêà îò îáåêòà, òî÷íàòà é ðàçñòàíîâêà è íàñòðîéêàòà íà Éåðèõîíñêàòà âàëäõîðíà. Ðàçðàáîòêàòà óñïåøíî å òåñòâàíà íà ïîëèãîíà "Íîâî ñåëî". Çà ñåêóíäè ñà ñðèíàòè ìàêåòè â ìàùàá 1:20 íà Ñîðáîíàòà è áàðáåêþòî íà Äîãàí. Áèëà å èçïîëçâàíà ìóçèêàòà íà Äèìèòúð Òúïêîâ îò öèêúëà ìó „Øåñò èãðàëêè-çàëúãàëêè".

Ìèíèñòúðúò ñïîäåëè, ÷å å ÷åë äîêóìåíòà äî 23 ÷àñà è ãî å çàêëþ÷èë â êàáèíåòà ñè. Ñóòðèíòà ãî ïîäèðèë, íî íå ãî îòêðèë. Ïîñëå ñúùîòî ñòîðèëè è àãåíòè íà ÂÊÐ – íè ñëåäà îò íåãî. Îõðàíèòåëíàòà ñèñòåìà íå áå çàñÿêëà äâèæåíèå îêîëî êúùàòà. Åäèí èç÷åçíàë äîêóìåíò è íèòî åäíà óëèêà. Ñåäíàõìå ñ ìèíèñòúðà äî êàìèíàòà è ìúë÷àëèâî çàïàëèõìå ïî öèãàðà. Äèìúò íåðåøèòåëíî ïîå íàãîðå, à îò êàìèíàòà ïîëúõíà íà ãàðîâà òîàëåòíà. Ìèíèñòúðúò èçïðåâàðè âúïðîñà ìè:

- Íàëàãà ñå ÷åñòî äà ÷èñòèì êîìèíà. Íàñòîé÷èâîñòòà íà ãúëúáèòå äà ñå îáëåê÷àâàò â íåãî å ó÷óäâàùà.

Çíàåõ, ÷å ïîäîáåí àðîìàò å âäúõíîâÿâàë íåìñêèÿ èíäóñòðèàëåö Ôðèäðèõ Êðóï.  êàáèíåòà ìó ñïåöèàëíà òðúáà äîíàñÿëà îáîäðÿâàù ìèðèñ íà òîð îò êîíþøíÿòà. Èíòóèöèÿòà ìè ïîäñêàçâàøå, ÷å íå ãúëúáè òîðÿò êàìèíàòà. Ñïîõîäè ìå îêóðàæàâàùà õèïîòåçà. Òðÿáâàøå íåçàáàâíî äà ÿ ïðîâåðÿ. Ñáîãóâàõ ñå ñ äîìàêèíà. Ñêîðî áÿõ ïðè ä-ð Ñòðàíñêè, ÷ëåí íà íàøèÿ ñòðóíåí êâàðòåò è ëè÷åí ëåêàð íà ìèíèñòúðà. Èñêðèöàòà íàäåæäà ñå ïðåâðúùàøå âúâ âèñîêîâîëòîâà äúãà. Ñïîðåä Ñòðàíñêè Êàðàêà÷àíîâ êàòî ïîâå÷åòî ÂÌÐÎ äåÿòåëè ñòðàäàë îò ñîìíàìáóëèçúì. Ïðè÷èíàòà – äåïðèâàöèÿ íà ñúíÿ, ïðè÷èíåíà îò ÷åñòî áîðàâåíå ñ ïîâåðèòåëíè äîêóìåíòè. À òåëîñëîæåíèåòî ìó îáóñëàâÿëî äåâèàöèÿ íà çàáîëÿâàíåòî êúì äåôåêòèâåí ñîìíàìáóëèçúì. Õàðàêòåðèçèðà ñå ñ òîâà, ÷å áîëíèÿò, îñâåí ÷å ñå ðàçõîæäà íîùåì ïî ïîêðèâà, ÷åñòî ñå èçõîæäà â êîìèíà. Ñúáèòèÿòà îò òàéíñòâåíàòà íîù åëåãàíòíî ïîäðåäèõ êàòî õîäîâå â øàõìàòåí åòþä. Ñëåä ïîëóíîù, ïî âðåìå íà ôàçàòà íà áàâíèÿ ñúí, Êàðàêà÷àíîâ å îáëàäàí îò ñîìíàìáóëèçúì. Íàìèðàéêè ñå ïîä ñèëíîòî âúçäåéñòâèå íà ïðî÷åòåíîòî, ìèíàâà ïðåç êàáèíåòà, âçåìà äîêëàäà è ñå êà÷âà íà ïîêðèâà. Îáëåê÷àâà ñå â êîìèíà, ïîäèð òóé ñïîíòàííî ñå èçáúðñâà ñ äîêëàäà è ãî çàïðàùà ïî ïúòÿ íà ôåêàëèèòå. Ïàïêàòà ñå ðàçòâàðÿ è ñå çàêëåùâà â ðàçêëîíåíèå íà âúçäóõîâîäà. Îáàäèõ ñå íà ìàéîð Êàðàäåëèåâ. Ñëåä ÷àñ òîé ðàäîñòåí ìè ñúîáùè òîâà, êîåòî ïîäîçèðàõ. Ñåêðåòíèÿò äîêëàä å íàìåðåí â ðàçêëîíåíèå íà êîìèíà – ïîîìà÷êàí, ïîíàöàïàí, íî íå âúâ âðàæè ðúöå.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 12.10.2018 @ 16:56:55 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Zvon

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 04:47:57 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Andante cantabile" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

RE: Andante cantabile
îò Markoni55 íà 16.10.2018 @ 22:08:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Éååå. Áðèëÿíòíî


Re: Andante cantabile
îò haboob íà 12.10.2018 @ 21:04:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Êîäèðàí îò âðåìåòî íè òåêñò. Ïîñìÿõ ñå ñ óäîâîëñòâèå, è ñå ñåòèõ çà ×àïåê è Õàøåê. Äàíî íàñòîé÷èâîñòòà íà "ãúëúáèòå" íå ïðå÷è íà ñëåäâàùîòî Andante cantabile


Re: Andante cantabile
îò Marta íà 12.10.2018 @ 20:20:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ìàëêî êàòî Äæåëñîìèíî â ñòðàíàòà íà ëúæöèòå ñå ïî÷óâñòâàõ, íî òîâà ñè ìè å âúòðåøíî ÷óâñòâî îò ãîäèíè...Äîðà â ñòðàíàòà íà îìðàçàòà è ëúæàòà. Ëåòåì óñòàíîâÿâàì, ÷å çà äà æèâååø ñ ãúëúáè, òðÿáâà äà ñâèêíåï ñ ìèðèçìàòà íà êîêîøàðíèê è öâú÷êèòå ïî ñíåæíîáÿëîòî ïðàíå.

À ìíîãî ñå ðàäâàì íà çâîíêîòî ïîÿâÿâàíå è òóòàêñè ùå ñè ïóñíà Andante cantabile. Ïîçäðàâè ñúðäå÷íè!