Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 532
ХуЛитери: 8
Всичко: 540

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pastirka
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: Elling
:: VladKo
:: Albatros
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТесла! Човекът, който превърна фантазиите в реалност
раздел: Есета, пътеписи
автор: antoan1antoan

Никола Тесла (10 юли 1856 – 7 януари 1943)
Място на раждане: Смилян (Австро-Унгария), днешна Хърватия.
Работил с Едисон и други, а с Айнщайн осъществява проект за преместване на военен американски кораб във Времето (проектът "Филаделфия"). Истинска телепортация!
Необузданата негова фантазия само му помага... за да я превърне в практическа реалност.
По-долу описвам как "видях" Тесла, пресявайки от многобройната и "приказна" информация налична в пространството... Който желае да чете за чудеса - нека се "срещне" с Тесла:
Тесла е построил уникална кула за мълниеподобна електрическа енергия - с която без малко да разцепи земното кълбо и експериментът е бил спрян. Тесла намира начин за получаване на ток от природата без генератори и турбини - за домакински нужди, осветление и други, например е носил крушки в планината и "завъртайки " ги в земята те са светели. Когато други учени го посещават във фантастично-странната му лаборатория, той им показва как си играе с малки кълбовидни мълнии, които се "разхождали" по тялото му... И досега кълбовидната мълния е загадка за учените и предизвиква страх, защото може да избухва неочаквано, докато се търкаля. Публична тайна, е - че Тесла е убит, а лабораторията и чертежите му - подпалени. Това е станало, защото той е работил върху проект за оръжие с голям мащаб на приложение - земетресения и подобни. Тесла е представил на американските ръководители проект за покриване на Земята (планетата) с голям светлинен купол, но след опитите с кулата, те са обезпокоени и уплашени и спират финансирането на опитите му...
Освен гений на науката Никола е бил и поет! А сега най-важното:
Тесла е посветил цялата си същност за овладяване на безжично предаване на електроенергията на далечни разстояния. (Счита се, че Тесла е откривател на променливия ток). Той е бил обсебен от тази своя идея, по-късно блестящо реализирана. Тесла се опира на едно непознаваемо (и досега) свойство на материята и пространството. А именно - наличието на "етер" (слой). Езотериците (и Хитлер) считат, че в етера има и информационен слой - специфична субстанция, нещо като жив архив, етер в етера, където е записано всичко за съществуването (включително и бъдещето), а сегашното, миналото и бъдещето протичат едновременно - образно казано - като лента, която може да пуснем и отзад напред или от началото към края - и това намира математическото си доказателство в теорията за относителността - изкривяването на пространството и възможностите за пътуване във Времето... Именно чрез този "информационен слой" - по време на транс са гадаели бъдещето и Терезе Нюман /медиумка ползвана от Хитлер/ (100% сбъдване на пророчествата), Ванга (80%) и Нострадамус (70%)! Етерът е нещо сложно за обяснение, защото не го виждаме, а и не е доказано напълно, че го има... - но той е много решаващ за всичко, което ни заобикаля. Безжичните връзки се осъществяват благодарение на него. Тесла стига до гениалното прозрение, че нещата в пространството се повтарят на всяко ниво - а именно: Както вълните се разпространяват във водата, така и радио - а и другите микро-вълни се "носят" благодарение на етера. Според него - той (етера) неизменно съществува! (Айнщайн счита, че етер - няма). Благодарение на наличието на етер, чрез използване на резонанса (валиден в цялата природа), Тесла успява да пренесе електроенергия на големи разстояния без проводници! За да не "пречи" на околната действителност, Тесла е пращал усилен чрез резонанс лъч към Луната - и оттам, право към целта намираща се на Земята... Той е възприемал планетата като един голям кондензатор. От това пренасяне на електричество (разбирай кълбовидни мълнии - но управляеми!) се ражда и идеята за страховито оръжие. Поантата на Тесла е гигантския Тунгуски взрив - през 1908 година. Много учени и факти говорят, че тази хипотеза не е измишльотина. Тесла е говорил и за това, че е приемал "извънземни сигнали, когато планетата Марс става видима в небето". Предполага се, че е установил контакт с марсианци - защото теорията на Тесла за ефира обяснява как се движат НЛО - а то става така: Ефирът "компресира" пространството около летящите дискове и те се движат леко и красиво - не само над Земята, но и в цялата Вселена. И то напълно "безплатно" без да се зареждат. Чиста и неограничена енергия - това е открил Тесла. Геният е говорил, че човек може да пътува безпрепятствено през Времето и Пространството. Затова, тези които са го познавали, са го считали за "извънземен"...
И за финал: Според Тесла, сегашната Вселена е възникнала от етера (слоя), благодарение на неизвестни за учените обстоятелства, които са променили нещата. (Може би "Гигантският взрив"). Но "магьосникът" счита, че след време, материята няма да издържи на натиска на етера - и отново всичко ще се превърне само в етер. "От етер е станало - и в етер ще се превърне" са точните думи на Тесла...


Публикувано от Administrator на 25.08.2018 @ 14:52:49 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   antoan1antoan

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:11:29 часа

добави твой текст
"Тесла! Човекът, който превърна фантазиите в реалност " | Вход | 3 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тесла! Човекът, който превърна фантазиите в реалност
от antoan1antoan на 26.08.2018 @ 13:42:18
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря на rajsun и Angelche за коментарите!
Към rajsun: Безспорно е - че Тесла е етнически сърбин.
Към Angelche: И на мен ми стана много интересно - че Тесла освен технически гений и вълшебник (за какъвто са го мислили всички) - е и поет! Това ме порази. Бил е горещ почитател на Фауст от Гьоте. Когато прочетох и това... не се стърпях да напиша есето (то е написано може би преди 5 години - и публикувано първоначално в друг сайт)
Сега попрегледах наличната информация за Тесла в интернет - и ми се видя доста по-оскъдна отпреди :) жалко, че не си запазих отметките на страниците, които посетих в този период. Един хард диск ми изгоря - и загубих доста информация - което е много болезнено :) Все-пак открих една поема - която обаче е подчинена на техническите му мисли. По принцип - той сам е казвал, че поезията е твърде интимно нещо - и не трябва да се публикува :) - Мисля си - вероятно пак ще се окаже прав :) Та ние се движим в мисленето си на стотици години след него :)
Тесла почти или буквално - се е присмивал на теорията за относителността на Айнщайн. Засега - Айнщайновите формули се доказват от повечето учени - но само Времето ще покаже кой е по-близо до истината.

Ето и поемата:
"Фрагменти от олимпийски клюки"
е поема, която Никола Тесла състави в края на 20-те години на 20-ти век за своя приятел Джордж Силвестър Виек , известен германски поет и мистик.

Докато слушате космическия ми телефон
Хванах думи от изгорелия Олимп.
Наскоро бе показан нов човек;
Това, което можех да предположа, беше подпомогнато от звука.

- Архимед има лостчето
Все още е зает с проблеми, както винаги.
Казва: материята и силата са трансмутируеми
И погрешно законите, които смятате за непроменени. "

"По-долу, на Земята, те работят в пълен взрив
И новините идват в дебели и бързи.
Най-новият разказва за космически пистолет.
Да бъдеш изгорял е много лошо забавно.
Ние сме предпазливи с толкова много залог,
Тези просяци са вредители - никаква грешка. "

- Жалко, сър Исак, те затъмняват твоята известност
И обърна великата ви наука с главата надолу.
Сега с дълга коса, Айнщайн по име,
Облага ви високото ви учение.
Казва: материята и силата са трансмутируеми
И погрешно законите, които смятате за непроменени. "

- Аз съм твърде невежа, синко,
За схеми за захващане, така фино завъртени.
Моите последователи имат по-силен ум
И аз съм доволен да остана,
Може би не успях, но направих всичко възможно,
Тези мои господари могат да направят останалите.
Хайде, Келвин, завърших чашата си.
Кога се появи твоят приятел Тесла.

- О, Келвин, той винаги е закъснявал,
Би било безполезно да се противопоставям. "

След това мълчание - разбъркване на меки хлъзгави крака -
Аз почукам и - леглото на улицата.
***
Превода ми се вижда малко халтав - ама така го открих в уикипедия.
Знаете, че за превод - поезията и поемите - са доста трудни. Но това не е любовна лирика - и няма как да почувстваме Тесла в такъв един желан от нас план. Може и да има някъде в интернет такива извори - но аз просто нямам време да ги търся. За мен Тесла е най-великия учен на планетата - и този извод ми стига. Накратко - защото е не-само теоретик - а всичко негово е приложено в практиката. След време - сигурен съм - ще се разсекретят и още факти за неговата невероятна дейност в полза на човечеството.
Поздрави! :)


Re: Тесла! Човекът, който превърна фантазиите в реалност
от Angelche на 26.08.2018 @ 08:21:23
(Профил | Изпрати бележка)
Чела съм за Тесла от чисто любопитство. Сега научих още
неща, които не знаех, например, че е бил и поет. Не знам дали
ще намеря негови стихове, но ще се разровя в нета.
Беше ми интересно да прочета!


Re: Тесла! Човекът, който превърна фантазиите в реалност
от rajsun на 25.08.2018 @ 17:20:11
(Профил | Изпрати бележка)
Не е от голямо значение, но все пак истината е, че Тесла по произход е сърбин. Баща му е свещеник към Сръбската православна църква. Свидетелството за раждането на Никола е написано на сръбски език.