Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 530
ХуЛитери: 0
Всичко: 530

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСтрашно няма
раздел: Хумор и сатира
автор: IGeorgieva

Чувствам се захаросана, а сърцето ми твърдо – колосано след вчерашните любовни музикални поздрави, които се лееха в студиото мощно като Ниагарския водопад. Време е за нещо отрезвяващо. Имам чудесна идея. Вече съм в ефир.
– Добро утро, драги ранобудници. Радвам се, че сте с нас в предаването „Страшно няма“. И днес ще продължим със съвети, докато пием заедно кафето си. Тази сутрин ви питаме: Кое беше най-изненадващото нещо, което ви се случи вчера в Деня на влюбените? Очакваме вашите преживявания на редакционните ни телефони, като най-интересните ще ви представим за коментар. Събралият най-много обаждания, ще получи награда от нас. Каква ще бъде тя, ще разберете след два часа.
Пускаме музика. Телефоните вече звънят. Колегите записват и ми носят лисчетата. Ето едно – идеално е.
– Имаме много интересно преживяване, разказа ни го Софи́я от София. Тя очаква вашите съвети, защото с нас страшно няма. Вчера синът на Софи́я – Тони, на 9 години, се прибрал от училище и показал валентинка, на която пишело Ф+Т. Майка му го попитала, коя е Ф – а той отговорил: „Филип, приятел“. Тони казал също, че момичетата от класа си подарили картички помежду си. Майката е притеснена и очаква вашите съвети.
Слушателите ни реагирах мигновено:
– Ето и нашия пръв слушател. Ало, добро утро, в ефир сте – казвам аз бодро.
– В ефир ли съм?
– Да, давайте, слушаме Ви – подканям го.
– Хм, аз съм Димо Ганчев от село Джиброво. Ние имаме най-убавата ракия, щото пращината ни е най-качествена, и знаеш ли как я правим, булките ни…
– Това е чудесно, но ще кажете ли нещо по проблема на Софи́я – насочвам го аз.
– Е, тамън бях стигнал до булките… та, тия у София са се сбъркали, конвенцията ги побърка тях, виж какви поразии прави. Нека да дойде тоя момчурляк тук, на село, да види как петелът се качва на кокошката, а пръчът ни какъв е, нема такъв у никое село...
– Благодаря Ви за обаждането – прекъсвам аз описанието на разгонената селска фауна. – Имаме нов слушател на телефона. Вие сте.
– Добро утро, казвам се Благородна Амброзиева от Център за алтернативна медицина „Амброзия“. Според нас всички проблеми тръгват от душата на човека. Ние прилагаме подходящи техники за медитация, будуване, хранене със слънчева енергия, пречистване с английска сол и гладуване. В съчетание с мехлем от петльова тор и настойка от нокти на прилеп, обърканата полова идентичност може да се излекува, като аз гарантирам за това, но трябва да се започне веднага.
Благодаря и́ от името на „Страшно няма“ и я пращам да медитира на фона на една реклама, а телефоните ще се пръснат. След малко представям следващия слушател.
– Здравейте, аз съм Джени – обявява лигаво глас, чийто собственик по-скоро се казва Генадий. – Изключително съм щастлива, че това дете във фазата на самоопознаването е узряло за нашето движение. Правим сбирки на групата ни „Дъга“, всяка сряда. Нека дойде… – прекъсвам и този, пардон, тази и пускам реклама, а след нея музика.
Следващата ми слушателка е гадателката, която врачува, бае против уроки, лее куршуми срещу страх, веща е в бялата магия за любов и вярност до гроб и предлага в ефир най-новата си услуга – леене на восък за връщане към биологичния пол. Включвам друг нетърпелив слушател.
– Ало, ама това дете няма ли си баща да му плесне два шамара?
– Моля Ви, това е насилие – намесвам се аз и давам знак на колегите да пуснат музика.
Веднага звъни някаква дама от Агенцията за закрила на детето – обещава да провери случая. Най-после обажда се и една психоложка, за да ни обясни деликатно и терминологично издържано в ефир, че ние в „Страшно няма“ сме търсачи на сензации, а слушателите ни невежи и че валентинките на тази възраст са израз на приятелство. Записвам си телефона, който оставя така, за всеки случай. Народът обаче е пощръклял и не иска и да чуе тази висша инстанция. Веднага след нея звъни един генерал, за да настоява за нуждата от връщането на казармата като единствено място, където се изграждат истинските мъже. Отговарят му няколко ранобудни мами от форума „Мама знае всичко“, които убедително споделят своя опит и застават твърдо срещу неговата идея. Готови са те да отидат в казармата, вместо да изпратят синчетата си. Телефоните не спират цели два часа, не успяваме да обявим другото интересно преживяване. Даваме наградата на майката на Тони – 100 лева. Рекламодателите трябва да са много доволни от слушателския интерес, както и аз, заради повишения рейтинг на предаването.
На следващата сутрин се събуждам от ужасен кошмар – бях получила валентинка – но от съседката. Отварям очи и се опитвам да си спомня къде бях записала телефона на психоложката.

Ирена Георгиева


Публикувано от Administrator на 11.05.2018 @ 19:31:22 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   IGeorgieva

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

17.04.2024 год. / 01:40:25 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Страшно няма" | Вход | 8 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Страшно няма
от somebody (somebody_s@abv.bg) на 13.05.2018 @ 18:09:34
(Профил | Изпрати бележка)
Еха, Ирена, голяма какафония :))))))) Всеки дава съвети и всеки е компетентен типино по нашенски :))))))) Мен най ме притесняват врачките и гадателките, и онзи Център за алтернативна медицина „Амброзия“ :))))))) Поздрав за текста! Началното изречение ме размаза :)))))))))


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 18:59:22
(Профил | Изпрати бележка)
Голяма говорилня е навсякъде, Кате! Компетентни и агресивни колкото искаш!
Радвам се, че забеляза това изречение. И аз го харесвам, но дълго се колебаех, дали не идва малко тромаво.

Хубаво е, че се видяхме :)
Доскоро!

]


Re: Страшно няма
от doktora на 13.05.2018 @ 09:13:05
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))))))))))))))))) Ирееен, сдравееййй, мило...))))))))))))))))))))))))

О, няма страшно, 100% съм хетеро...старата гвардия, и ненавиждам "валентинки" хах

Великолепен текст, неподражаем, с чувство за хумор от най-чиста проба злато - 24 карата. И актуален!!!

Сега сериозно, има два пола, писал съм ЗА тази сбъркана истанбулска КОНФЕКЦИЯ. Никой няма право да коригира Създателят...останалото са лигавщини. Джендъризми, сиреч хах

Ирен, сайта любим трябва да се гордее с такъв разказвач. Ако е за конкурс и аз съм Жури, безапелационно...не първа, а Извънредна награда! Това си е находка, точно описание на подобни предавания, които навремето слушах...сега предимно чета жълти вестници ахахахахаах и драскам фишове, кво дъ прая, промиха ми мозъка, щото го имам, на някои не се налага да го промиват, защото...то е ясно хах

Поздрави от морето на Варна, което те очаква, и се вълнува...
Док :)


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 18:50:03
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха, не вярвам и думичка за жълтите вестници и фишовете! Тях има кой да ги чете и чегърта!

Благодаря ти за виртуалната награда :), Док, и ако станеш компетентната част от някое жури, да се обадиш :)))))))).
Поздрави от прохладна София!
:)

]


Re: Страшно няма
от RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) на 13.05.2018 @ 07:24:01
(Профил | Изпрати бележка)
А бе... Страшно си е! И най-страшното - да се чудиш от какво по-напред
да се страхуваш...

*Светът е оцелял, защото се е смял!* - дава някаква надежда. Все пак...

Засмя ме твоят текст! Значи - има и надежда... Благодаря ти, Ирена! :) :) :)

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 17:59:13
(Профил | Изпрати бележка)
Разсмя ме и ти, Бой! Добре, че го има този сайт, че да се чудим заедно! :)))
Благодаря ти за усмивките и коментара!
:)))

]


Re: Страшно няма
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 12.05.2018 @ 23:06:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Супер актуален и свеж текст - браво, Иренко!:)


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 17:47:38
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Миа! Зарадва ме много - да знаеш!
Благодаря и ти изпращам още усмивки! :))))))

]


Re: Страшно няма
от Hulia на 12.05.2018 @ 19:18:41
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Такъв е светът, в който живеем, Иренче...мисля си, че след поредица подобни изпитания - (включително всякакви видове малки и големи катаклизми), ще дойде време, в което ВСИЧКО ще се промени в посока на истинските ценности. А междувременно добре е да съумеем да се посмеем над различните ситуации. :)


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 17:41:02
(Профил | Изпрати бележка)
Много се надявам на това, Ули!
Защото кривините ни бодат очите, а тези след нас как ще гледат на тях - не знам!
Радвам се, че си тук!
:)


]


Re: Страшно няма
от Markoni55 на 12.05.2018 @ 16:19:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, това си беше за първи април. Ама да беше го скътала за догодина...Да, наболяла тема, която си бръкнала с чувство за хумор. Но проблемът си е сериозен от където и да го погледнеш, пък аз съм малко крайна/ според някои приятели/ и винаги скачам като булдок на тази тема. В смисъл категорично съм против объркването съзнанието на децата със самоопределяне...Спирам, че да не повлека крак...


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 13.05.2018 @ 17:26:12
(Профил | Изпрати бележка)
Как да го удържа цяла година :))))! Живи и здрави - нови идеи ще се появят!
Колкото до темата - за първи път се радвам, че сме на опашката - според европейските разбирания.
Благодаря ти, че прочете и коментира, Ваня!

]


Re: Страшно няма
от Kanegan на 11.05.2018 @ 20:26:48
(Профил | Изпрати бележка)
Колко много гледни точки, събрани в тази кратка литературна форма!И ми беше смешно, и интересно и прикова вниманието ми!!!


Re: Страшно няма
от IGeorgieva на 12.05.2018 @ 16:14:05
(Профил | Изпрати бележка)
:) Рисковете на живото предаване! :)))
Радвам се, че ти е било интересно и благодаря за добрите думи!

]


RE: Страшно няма
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 11.05.2018 @ 20:15:45
(Профил | Изпрати бележка)
И психоложка няма да помогне... най-добре всички да се джендеросаме! :))) Поздрави за добрата хрумка и успешното изпълнение!


RE: Страшно няма
от IGeorgieva на 12.05.2018 @ 16:01:39
(Профил | Изпрати бележка)
Шъ съ борим докрай :))))
И благодаря за хубавите думи, Весан!
:)

]