Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 509
ХуЛитери: 6
Всичко: 515

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Icy
:: pastirka
:: LioCasablanca
:: pc_indi
:: Oldman

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНесрещане
раздел: Други ...
автор: pavlinag

Залата във величествената каменна сграда на Градската библиотека e с амфитеатрално разположение. "Като трап" - определи я актрисата, която чете разказчетата, написани от жени. (Тези от автори мъже естествено ги четеше мъж). Иначе обстановката беше много приятна. Публиката - не многобройна. Водещата - силно развълнувана.
Малко се стреснах, когато онзи мълчалив странен тип влезе през една от вратите. Приличаше на зелен орел (заради провисналата камуфлажна куртка, с която беше облечен; изпод нея се подаваше някаква кожена торбичка). Извърнах се. Ако бяхме по-близо един до друг, сигурно щеше да е много невъзпитано, че го следвах така - не с очи, а направо с цялото си тяло. Дали не беше писал и той разказче за конкурса? Оказа се - не.
Без да хвърля поглед настрани, с гъвкава походка той прекоси разстоянието до една маса в дъното на залата и подпря на нея огромната си синя раница. "Боже! Как я носи толкова тежка!?" До краката на масата закрепи не по-малко тежък черен калъф от китара. "Отде знаеш, че е китара? Може да е снайпер" - пошегува се един познат, който седеше до мен.
Пак така с гъвкава и уверена походка странният мъж се отправи към средата на предпоследния ред и седна.
Първоначално го помислих за клошар. Вгледах се в дрехите му - изглеждаха чисти. Коса не се виждаше. Беше скрита от шарена кърпа, завързана на темето. Помъчих се да определя възрастта му. Постепенно ме завладя налудничавото предположение, че би могъл да си ти! Сега, все по-настойчиво си го мисля. Заради града (беше ми споменал, че в него имаш роднини); заради едновременно безшумния и привличащ вниманието начин, по който присъстваше в залата; заради очевидния интерес към литературата; заради китарата; заради характерния израз "да забия сам из Балкана", с който не веднъж си ме хвърлял в тревога, че нещо може да ти се случи по време на дългите ти самотни походи...
Опитвах се да различа изпод прорастналата русолява брада и иззад очилата с тънки рамки хубавото момче от няколкото снимки, които ми бяха попадали. Разбира се, че не си ми ги изпращал ти! Ние само си пишехме. Доста дълго. Помниш ли?
Очите ми се напълниха със сълзи. Извикаха името ми. Трябваше да изляза на сцената - награждаваха един мой разказ. Можах само да благодаря, че присъстивам на това тържество. Всички любезни думички, които наум си повтарях, заседнаха на гърлото ми: "Извнете ме, много съм развълнувана".
После, в суматохата след края, след неофицалните благодарности, след снимките, дори не разбрах как също така незабележимо странният зелен човек си беше отишъл.


Публикувано от Administrator на 11.05.2018 @ 12:58:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pavlinag

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 12:06:37 часа

добави твой текст
Авторът не желае да се коментира това произведение.