Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 861
ХуЛитери: 4
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПонякога Господ си прави шегички
раздел: Разкази
автор: milyovelchev

Бриджитката и Ален Делон бяха секс-символите на малкото ни градче за един дълъг период от време.
И сега не изглеждат зле за възрастта си, но тогава, преди повече от тридесет години, напълно заслужаваха прякорите си. Дори някои твърдяха, че са по-хубави и ако случайно ги види някой кино-режисьор, ще направят шеметна кариера.
Всъщност и на двамата животът се оказа пълен провал.
Тя си остана стара мома, макар че роди едно момче и след това пробва съвместен живот с няколко мъже. Никой не се задържа повече от две-три години. Чувам, че продължавала да търси голямата любов. Не го казвам с ирония. Тази жена наистина заслужава... Но да разчиташ на сайтове за запознанства и стари разголени снимки, не е най-разумният начин. Подробности не знам, но със сина ù са безработни. Преживяват с пенсията на майка ù. Тъжна история.
Ален Делон, за разлика от Бриджитката, има зад гърба си три брака. Твърди, че са успешни, защото от всяка има по едно дете. Не мисля, че това е целта на един брак. Един син и две дъщери. Момчето го отгледа сам. И сега живеят заедно. Пасат телета по някаква европейска програма. Не са зле финансово, но от доста години Ален Делон с жена не са го виждали.
В тази банална история има два парадоксални момента. Иначе ни бих ви я разказвал. Първо, момчето на Бриджитката ужасно прилича на Ален Делон, а е абсолютно сигурно, че не е от него, защото по това време Ален Делон работеше в не помня коя бивша съветска република. Там се оженил за някаква рускиня и след три-четири години си дойде със сина си. Онази бляд родила и ги зарязала. Парадоксът е, че това, малкото, беше одрало кожата на Бриджитката. Много се коментира тогава това чудо на природата и стигнахме единодушно до извода, че понякога Господ си прави шегички.
Това, с приликите, беше първият парадокс. Сега чуйте втория!
Преди няколко години синовете на Бриджитката и Ален Делон се сприятелиха и започнаха често да ходят заедно по заведения. Ха дано, си рекохме. Дано покрай тях секс-символите на града ни се съберат. Може пък на стари години...
Дойде ни като гръм от ясно небе. Потвърдиха го три независими източника: барманът, сервитьорката (излезли навън да запалят) и Пепа Телеграфната агенция, която по принцип си стои на прозореца и нищо не пропуска.
Видели синовете на Бриджитката и Ален Делон как прекосили площада, хванати за ръце, спрели под трите смърча, прегърнали се, после дълго и страстно се целували.
Понякога Господ си прави шегички.


Публикувано от anonimapokrifoff на 28.02.2018 @ 07:46:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   milyovelchev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:52:36 часа

добави твой текст
"Понякога Господ си прави шегички" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Понякога Господ си прави шегички
от libra на 01.03.2018 @ 21:46:45
(Профил | Изпрати бележка)
това да си гей, както и това да си безбрачен монах, както и това да си многодетна мома майка и т.н. си е съдба, а за приликата, не знам аз съм много лош физиономист :) но хора които търсят прилика изглежда я намират дори и да я няма..


Re: Понякога Господ си прави шегички
от Angelche на 01.03.2018 @ 21:24:53
(Профил | Изпрати бележка)
Интересна историйка! Понякога Господ наистина си прави шегички!


Re: Понякога Господ си прави шегички
от Markoni55 на 28.02.2018 @ 13:35:00
(Профил | Изпрати бележка)
Не очаквах този финал. Успя да ме изненадаш. Господ наистина понякога скучае и се чуди какви да ги накъдри...