Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 1
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСега си ми паднала 13
раздел: Разкази
автор: Heel

Ръцете ми се плъзгат по тънката талия, после по стегнатия корем. Обгръщам гърдите, чиито зърна са цръкнали и втвърдени. Бедрата са разтворени подканящо и потрепват. Притискам се в излъчващото блага топлина тяло.
Устните ми щипват игриво брадичката и се залепят върху устата, от която се стрелва игрив език. Засмукваме се. Хубаво е. Тялото под мен се извива. Нокти се впиват в гърба ми, но болката е приятна. Вдигам глава, за да си поема дъх, после заравям лице в нежната гуша и я отърквам с буза. Малките меки длани галят настойчиво врата ми. Хладна пета се отърква в задника ми и ме притиска подканящо. Прониквам бавно, за да се насладя на момента. Телата ни се притискат едно в друго, после се залюляват в ритъма на насладата. Тласъците се ускоряват с наближаването на пика на удоволствието и без да се усетя зашептявам нещо. Изведнъж тялото под мен се вдървява. Не мога да разбера какво става и търся отговор в очите, а те са празни, зареяни и насълзени. Объркан съм, и стреснат.
Мими ме избутва назад, при което се чува лекичко „пляк“, и се обръща по корем. А аз оставам незадоволен. Секунда по-късно осъзнавам, че в ухото но Мими съм шептял Нейното име. Ужас!
Свела глава, Мими започва да се облича. Брадичката й трепери. Много жална гледка. Чувствам се адски виновен.
– Извинявай – казвам и хващам ръката й, но тя се отскубва и продължава да се облича. Сълзите й капят по паркета. – Не знам защо се случи това. Просто не знам.
– Защото я обичаш и непрекъснато мислиш за нея – казва Мими и най-накрая ме поглежда. Вече се е поуспокоила. – Старата любов ръжда не хваща, а?
Решавам, че най-правилно ще е да кажа истината.
– Да. Тя е голямата ми любов. Не бяхме се виждали дълги години…
– Знам, знам. Докарали са я със счупен крак, когато си бил на смяна. Странни шегички си прави с нас животът.
– Не съм сигурен дали мислех за нея докато се любехме, по-скоро не. Но явно психиката ми все още свърза насладата с нейното име. Трябва да ти кажа, че ми е хубаво с теб, но не съм влюбен в теб. Приемам те по-скоро…
– Като нещо, което става за чукане – подхвърля тя.
– Недей така, Мими. Аз наистина те харесвам. Нямаш представа колко гадно се чувствам в момента. Никога не съм те лъгал. Съжалявам, ако съм те подвел по някакъв начин.
– О, не си ме подвел, просто ме вкара в леглото си. Какво, несподелена любов ли?
– Ами… много е сложно. Но общо взето тя предпочита да сме заедно, но е омъжена и не иска да напусне мъжа си, освен това му е много задължена.
– Задължена?
– Той й плати лечението.
– Какво лечение. Ти не й ли оправи крака?
– После тя катастрофира. Много беше зле, полупарализирана. След лечението има голям напредък, но все още е на патерици.
– Виждате ли се? Говорите ли си?
– Не, тя не иска… и може би е права.
– Ти какво смяташ да правиш?
– Ще ми се да мога да я забравя.
– Ох, здраво си закъсал. Е, аз си тръгвам. Да знаеш, че не ти се сърдя. Разбирам те напълно. Но нямам намерение да излизам с мъж, който, докато се чукаме, шепне в ухото ми името на друга жена. – Тя се позамисля и казва: – Доверявай се на сърцето си, не се отказвай. Чао, сладур.
Вирва задник, докато си обува ботушките, после ми махва и изприпква навън. Тя е от тези, които бързо се палят, но и бързо им минава. Явно с нея приключихме. Малко ми е криво, защото Мими е пич отвсякъде. Щеше да е хубаво да съм хлътнал по нея. Чиста душица.


Публикувано от anonimapokrifoff на 13.12.2017 @ 21:02:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:11:45 часа

добави твой текст
"Сега си ми паднала 13" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сега си ми паднала 13
от libra на 18.12.2017 @ 22:07:34
(Профил | Изпрати бележка)
прочетох ги всичките 13, странни са героите ти, със смесени усещания на еротика и болка, избягвам да чета точно такива неща, но нали съм любопитна, прочетох ги :) сега ще се опитам да ги забравя..