Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 403
ХуЛитери: 4
Всичко: 407

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСега си ми паднала 6
раздел: Разкази
автор: Heel

Дългото ми чакане най-сетне бива възнаградено. Дворната порта се отваря и тя излиза. Вдигам бинокъла и го доближавам до очите си. Облечена е в официална рокля и е вдигнала косата си на кок. Изглежда добре. Няма какво да се лъжа, направо прекрасно изглежда. Извръща се и поглежда право към мен, но няма как да ме види, защото съм много далеч. Освен това съм с колата на баща ми – прецених, че може да е запомнила моята. Сърцето ми се разтуптява от вълнение. Усещам как по лицето ми плъзва червенина.

Тя се отдалечава бавно от портата. Вече не използва патерица, но в походката й има лека следа от накуцване. Скоро ще се възстанови съвсем. Сигурно е ходила на рехабилитация, както й заръчах. А можех аз да се погрижа … Важното е, че е добре.
Мъжът й изкарва джипа и й махва да се качва. Изглежда нормален човек. Едричък е, но определено не прилича на мутра. Какъвто и да е, не ми е приятен. Тя се усмихва и откликва на подканянето. После изчезват. Няма смисъл да ги чакам да се върнат, тръгвам си.
След няколко дена пак заставам на позиция. Тя излиза с малката си червена хонда, може би на пазар. Едва успявам да видя лицето й и у мен остава чувство на неудовлетвореност. Тогава се замислям дали да не си купя фотоапарат с голям обектив. Така ще мога да я снимам отдалеч и после да разглеждам снимките на спокойствие вкъщи.
Седмиците минават и аз вече съм натрупал десетина огледа. Така ги наричам. Отказал съм се от закупуването на фотоапарат. Не бива да се вманиачавам.
Денят ми става по-ведър, когато съм я видял, пък макар и отдалеч и без възможност за нормална комуникация. Постепенно започвам да се убеждавам, че отношенията й с мъжа й са добри. Е, не приличат на лудо влюбени, когато са заедно, но поне няма драми. Той вероятно се е вразумил след инцидента и вече не й посяга. Ще ми се да знам дали тя е щастлива с него. Твърдеше, че го обича, значи би трябвало така да е. Като се замисля, тези техни скандали може да се израз на любов. Чувал съм, че в някои семейства партньорите здраво се млатят и ругаят, но не се намразват, даже напротив. А малкият е симпатяга, прилича много на нея. Като ги видя ръка за ръка обаче ми става тъжно – иска ми се да имам дете от нея.
Постепенно психическата ми настройка се променя. Вече съм приел, че тя не е за мен. Сега тя е добре и това трябва да ме радва. Пък някога, след десет години например, съдбата може да ни събере по някакъв начин. А може и тогава да съм намеря по-голяма любов и изобщо да не ми е до нея. Не е нужно да се опитвам да я забравя, времето постепенно ще я изличи от съзнанието ми. Така че решавам да престана със следенето, което общо взето не бе много почтена постъпка. Но просто имах нужда да си начеша любовната краста. Любовна краста, ха-ха.
Понякога се замислям дали съм охладнял към нея. И стигам до извода, че не съм. Просто съм успял да вкарам здравословна доза разум в любовта си. Това е хубаво, защото преди ми минаваха адски гадни мисли, като например, че ако мъжът й я пребие, тя ще дойде при мен. Срам ме е, че мислех лошото на любимия си човек. Но вече е друго, вече съм се осъзнал.
Един ден погледът ми се спира върху двете парчета на гипсовата превръзка. От доста време не съм се сещал за тях. Вземам ги и ги намествам едно върху друго. Става ми мило като си представя как са покривали изящните извивки на крака й, но и малко мъчно, защото вътре дълго време е била стаена жестока болка, нейната болка. Формата е запазена, макар и по грубоват начин, и това ми харесва. За момент имам чувството, че отдолу отново има нежна женска плът. Обаче отпред, където са стърчали пръстчетата й, сега зее дупка. Вътре няма нищо. Това е обикновен, напълно ненужен вече предмет. Глупаво е да държа такова нещо вкъщи, още повече, че то извиква спомени и фантазии, от които… може да пострадам психически. Награбвам двете парчета и ги изхвърлям в контейнера за боклук. Знам, че съм постъпил правилно, но въпреки това ми е криво. Ще ми мине. Направил съм поредната голяма крачка към отърваването от нея. Сбогом моя красавице! Ха-ха.


Публикувано от anonimapokrifoff на 06.11.2017 @ 08:04:35 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 17:27:27 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Сега си ми паднала 6" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.