Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 803
ХуЛитери: 3
Всичко: 806

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДо Брад Пит от Куртово Конаре
раздел: Други ...
автор: pavlinag

Скъпи Брад,

Не ме шокираш с тази поредица от самопризнания, че си луд, измамник и "гнусна гад", както те била нарекла една от жените, с които си пишеш. Не ме шокираш и със снимката, от която ме гледа рошав, брадат тип с очила като лупи и с работническа куртка.
Всъщност, не. Първоначалният ефект беше именно шок. Като при среща с онези чичковци в парковете, с дълги шлифери, които изчакват някоя жена да се приближи и - ха! разтварят го. И какво целеше, Брад? Да започна да те нападам? Да избягам? Да се вайкам? Или да влеза в ролята на майка Тереза?
Както ти е известно, Брад, вече знам, по-точно надлежно ме информираха, че всички истории, които разказваш за себе си – че жена ти била китайка, че я блъснала кола, че си мениджър на фирма, са пълна измислица, фантазии, с които се забавляваш и, както сам ти казваш, се гавриш с чувствата на другите.
Е, Брад, имам изненада за теб! Предположението ти, че не си по-различен от другите мъже, е съвсем вярно! Поне що се отнася до тези, които съм познавала. За мен звучи по един и същ начин да си пишеш цяла година с някого и той, като капка живак, да се изплъзва всеки път при опит за достигане до същността му, както и това, да не пожелаеш нищо друго, освен един краткотраен физически контакт, без навлизане надълбоко в емоциите и духовното. И в двата случая уж даваш, но си запазваш задните изходи за бягство. Ти как мислиш, Брад? Може би не всеки би сложил тук знак за равенство? За мен обаче твоите поне 20 профила в "Елмаз" и в разни други сайтове, както и около 10-тината електронни пощи, са еквивалентни на поне една любовница извън семейството. Нима и в двата случая не се разиграват различни роли?
Казваш, че винаги си знаел, че не си "съвсем наред". Драги Брад, та кой е „съвсем наред” в наше време? Важното е да не се забъркваш в разни криминални истории, но виж - тези случки с ученички, за които ми разказа, определено ме тревожат. От друга страна, признаваш, че си страхлив? Е, това е добре; спасява ти кожата.
Най-много ме натъжава, Брад, това, че сам казваш за себе си, че си нечистоплътен. Продължавам да твърдя, че външният ти вид е в твоите собствени възможности да го подобриш. Притеснявам се също така да не би да си склонен към злоупотреба с алкохол и други вещества. Моля те да не го правиш, Брад!
Аз вече ти го казах и повтарям - ти си интелигентен мъж, но използваш само част от интелекта си и то за какво! За разиграване на разни безсмислени роли! Поне да имаше полза от това! Но я се виж! Това май по-скоро ти вреди.
Смяташ, че и аз не съм нормална, след като се занимавам с теб? Въпреки че сам ме предупреждаваш, че си мързеливец, тунеядец и безделник? Ех, Брад, остави ме ти мене! Вече изобщо не вярвам в Красивия принц. Умрял е, според мен, още преди да се родя.
Натъжи ме обаче с това, че не съм ти харесала на снимката, която ти пратих. Както знаеш, доста суетна съм. А ме убеждаваше, че външността нямала значение за теб!
Казваш, че ако си искал да се виждаме, нямало всеки път да си измисляш различни причини това да не се случи? Всичките ти лъжи за невиждане до една бяха съшити с бели конци, Брад, но аз го отдавам на страха ти, че наистина ще се наложи да напуснеш образа, в който си се вкопчил, за да покажеш на света, че можеш да бъдеш като другите - един нормален мъж.
Но след като за толкова години съм се убедила, че всички мъже (поне тези, които досега съм срещала) са ужасно разочароващи и незрели, неверни и лъжливи, е, защо пък да не си измисля един идеален Брад Пит, да си представя, че това си ти, за да си изживея нещата така, както искам във въображението си? Пък и кой знае, може някога наистина да решиш да се изкъпеш и да дойдеш да се запознаем?
Смятам, че кореспонденцията, която водиш от този ник, е много искрена и ти благодаря.
Аз също съм искрена, като ти казвам, че те обичам.


Публикувано от anonimapokrifoff на 28.10.2017 @ 10:21:53 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   pavlinag

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 10:29:07 часа

добави твой текст
Авторът не желае да се коментира това произведение.