Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 860
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 863

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄåæà Âó
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: mitkoeapostolov

Òîé ñòîåøå ïðåä âðàòàòà íà áàðà è íå ìîæåøå äà ñå îòúðâå îò óñåùàíåòî, ÷å å áèë òóê è ïðåäè. Çíàåøå, ÷å å íåâúçìîæíî, çàùîòî èäâàøå â Ñîôèÿ çà ïðúâ ïúò. Çà äà ñå óâåðè ïîãëåäíà îòíîâî ïðåç øèðîêàòà âèòðèíà â ñòðàíè îò âõîäà- ïåò-øåñò ìàñè, áàð è ìóçèêàíò, êîéòî ñâèðåøå íà ÷åëî. Õîðàòà ñåäÿõà è îæèâåíî ðàçãîâàðÿõà. Ïîâå÷åòî èçãëåæäàõà äà ñà ìó âðúñòíèöè- â íà÷àëîòî íà òðèäåñåòòå. Íà áàðà çàáåëÿçà ñâîáîäíî ìÿñòî è ðåøè äà âëåçå.
Îò ïðàãà ãî ëúõíà òîïúë âúçäóõ, äîêàòî îêòîìâðèéñêèÿò õëàä õëîïíà åäâà äîëîâèìî çàä ãúðáà ìó. Ïîãëåäèòå íà ïîñåòèòåëèòå ñå îòïðàâèõà êúì íåãî, íî êàòî íàïðàâè íÿêîëêî êðà÷êè, õîðàòà ïðîäúëæèõà äà ðàçãîâàðÿò ñÿêàø íå áåøå âëèçàë. Çàîáèêîëè äâåòå öåíòðàëíè ìàñè è ñïðÿ äî áàðà.
Çà âñåêè ñëó÷àé ïîïèòà äàëè ìÿñòîòî å ñâîáîäíî. Çà ùàñòèå áàðìàíúò ãîâîðåøå àíãëèéñêè è ïîëó÷è áúðç îòãîâîð, ÷å ñòîëúò å çàïàçåí òî÷íî çà íåãî. Ñëåä òîâà áàðìàíúò ñå óñìèõíà. Òîâà ãî óñïîêîè. Ñâàëè ìàðêîâîòî ÿêå, èçâàäè ïîðòôåéëà îò äæîáà ìó, ìóøíà íÿêîëêî áàíêíîòè â äúíêèòå, âúðíà ïîðòôåéëà â äæîáà è çàêà÷è ÿêåòî íà äúðâåíàòà êóêà ïîä áàðà.
Áàðìàíúò ãî ãëåäàøå ñ î÷àêâàíå. Ïîñåòèòåëÿò ïîïèòà äàëè çàâåäåíèåòî èìà ìåíþ. Òîçè ïúò áàðìàíúò íàïðàâè îòåã÷åíà ôèçèîíîìèÿ, íàâåäå ñå è èçìúêíà ëèñò õàðòèÿ èçïîä òåçãÿõà. Íà ïîñåòèòåëÿ íå ìó áåøå ÿñíî êàê êëèåíòèòå ïîðú÷âàò áåç äà çíàÿò êàêâî ïðåäëàãà çàâåäåíèåòî. Ñòðàííè õîðà. Ñòðàííà äúðæàâà.
Íå ñå çàðàäâà, êîãàòî ãî êîìàíäèðîâàõà òóê. Îñòàíàëèòå ìó êîëåãè ñå óðåäèõà ñ ïúòóâàíèÿ äî Ðèì, Ïàðèæ è Ëîíäîí. Øåôúò ñå îïèòà äà ãî çàëúæå ñ îáùè èêîíîìè÷åñêè ñòàòèñòèêè, ÷å Áúëãàðèÿ å íîâèÿò áàëêàíñêè ëúâ. Êàê ïúê íå. Ñ òàçè ãðîçíà àðõèòåêòóðà è ñìà÷êàíè õîðà, Ñîôèÿ ïî-ñêîðî ìó ïðèëè÷àøå íà ñöåíà îò ôèëì íà óæàñèòå. Ìîæå áè ðàçíè õèïèòà, êîèòî íÿìàõà ïðîòèâ äà ñïÿò, êúäåòî èì ïàäíå è äà ñå êúïÿò, êîãàòî ñëó÷àéíî íàìåðÿò òîïëà âîäà áèõà õàðåñàëè òîâà ìÿñòî. Íî òîé íå áåøå îò òÿõ.
Ïðîèçõîæäàøå îò ñòàð íåìñêè ðîä, èçâåñòåí ñ ïðåäïðèåìà÷åñêèÿ ñè äóõ. Äÿäî ìó áåøå èçíàñÿë íåçàêîííî õðàíèòåëíè ïðîäóêòè îò Çàïàäíà çà Èçòî÷íà Ãåðìàíèÿ, îò êîåòî áåøå ñòàíàë ìèëèîíåð. Áàùà ìó èçïîëçâà êàïèòàëà è îòâîðè ðåãèîíàëíà áàíêà. Ñåìåéíèòå ñìåòêè â ìîìåíòà ôëèðòóâàõà ñ ìèëèàðä. Íî êàòî âñè÷êè áîãàòàøè è íåãîâèÿò áàùà áåøå ÷àëíàò â ãëàâàòà.
*
Êîãàòî ñòàíà íà îñåìíàäåñåò, ãî çàâåäå â åëèòíî çàâåäåíèå çà äæåíòúëìåíè. Ìèñëåøå ñè, ÷å ìëàäèÿò ìó ñèí îùå å äåâñòâåí è èñêàøå äà ìó äàäå íÿêîëêî óðîêà çà ñåêñà, ëþáîâòà è æèâîòà. Áàùàòà íå çíàåøå, ÷å íÿêîè îò òåçè óðîöè âå÷å ñà óñâîåíè. Ñèíúò ïðåìúë÷à è ñå îñòàâè äà áúäå ïðåäàäåí â êîìïàíèÿòà íà ïðèìàòà íà íåìñêàòà ñúáëàçúí. Äîêàòî ÿ ÷àêàøå íà áàðà ñè ïîðú÷à ìàðêîâî óèñêè. Îùå ïðåäè äà âëåçå â ïóáåðòåòà áåøå âèäÿë, ÷å òàêà ïðàâÿò ìúæåòå îò íåãîâàòà ñðåäà. Òàêà ïðàâåøå è òîé. Ìëàäîñòòà îáà÷å ïîíÿêîãà ãî ïîäâåæäàøå äà ïèå áúðçî è ìíîãî. Òàêà òðúãíà è òàçè âå÷åð.
Âå÷å çàïî÷âàøå òðåòàòà ÷àøà, êîãàòî òîïúë âúçäóõ ïîãàëè óõîòî ìó. Èçíåíàäà ñå. Äî íîñà ìó äîñòèãíà íåïîçíàò àðîìàò - íå ñèëåí è áëóäêàâ êàòî íà ìîìè÷åòàòà, ñ êîèòî âå÷å ñå áåøå çàáàâëÿâàë ïî âðåìå íà ñðåäíîùíèòå çàïîè ñ ïðèÿòåëè; ìèðèñúò íà òàçè æåíà, êîÿòî òîé îùå íå âèæäàøå, ãî áëèçíà ïî íîñà, ÷èñò è íåæåí, íî äàëå÷åí, ìíîãî äàëå÷åí è ïðåäèçâèêàòåëåí, âñå åäíî èãðàåøå ïàðòèÿ øàõ ñðåùó äÿäî ñè, îò êîãîòî âèíàãè ãóáåøå; ïîìèðèñà, ÷å è ñåãà âå÷å áåøå èçãóáèë.
Âúçáóäè ñå ïðåäè äà ñå îáúðíå. Ïîãëåäúò ìó, ïðåìðåæåí îò àëêîõîëà íå óñïÿ äà ïîòâúðäè òîâà, êîåòî íîñúò è äîïèðúò ìó øåïíåõà â óøèòå. Èäåøå ìó äà ñè ðàçáèå ïèÿíàòà ãëàâà â áàðà è äà èçòî÷è òàçè äÿâîëñêà òå÷íîñò, êîÿòî ñåãà ãî ëèøàâàøå îò íàñëàäàòà íà íåïîçíàòàòà è âúëíóâàùà òðúïêà.
Íî òðúïêàòà íå ñå èíòåðåñóâàøå îò ìëàäåæêèòå ìó äåðçàíèÿ, à óâåðåíî ãî õâàíà çà ðúêà è ãî ïîâåäå ñëåä íåÿ. Äîïèðúò íà êîæàòà è ãî ñåïíà. Èçãóáè êîíòðîë. Íà áàðà îñòàíà íàõàêàíèÿò áîãàòàøêè ñèí, êîéòî ïîëó÷àâàøå âñè÷êî íàãîòîâî. Íàïðåä âúðâåøå ðîá, ãîòîâ äà ïúëçè, äà ìîëè, äà ïðîñè. Íî çà êàêâî? Òîé ïúëçåøå, ìîëåøå è ïðîñåøå ñàìî çà çíàíèåòî, ÷å òàçè íåâèäèìà çà íåãî áîãèíÿ ñúùåñòâóâà. Íÿêúäå òàì ïî ñâåòà. Ñÿêàø ìîçúêúò ìó íå ðåãèñòðèðàøå ñèãíàëèòå, êîèòî ïðèèæäàõà îò âúçáóäåíèÿ ìó ÷ëåí. Ñúùèÿò òîçè ìîçúê, êîéòî ãî êàðàøå äà óíèæàâà è èçäåâàòåëñòâà íàä ãîëèòå òåëà íà äðóãèòå ìîìè÷åòà, ñ êîèòî ñå áåøå çàáàâëÿâàë, ñåãà ñå ñâåíåøå äîðè äà ïîèñêà öåëóâêà.
Âëÿçîõà â ñòàÿ. Ïðîçîðåöúò áåøå îòâîðåí. Âúòðå ìèðèøåøå íà ïëàíèíñêè âúçäóõ. Òîé ìèãàøå áåçñïèðíî ñ íàäåæäàòà äà ïðîãëåäíå, äà ïîâäèãíå ìúòíàòà çàâåñà, êîÿòî ãî ðàçäåëÿøå îò áëàæåíñòâîòî. Áåçóñïåøíî.
Ïðîòåãíà ðúöå íàïðåä, êàòî ñëåïåö, ñ íàäåæäàòà äà ÿ óëîâè. Íî çà ðàçëèêà îò äðóã ïúò ñåãà òîé áåøå ìóõàòà â ïàÿæèíàòà- äðåáåí, æàëúê, áåçïîìîùåí, à ïàÿêúò ïðèáëèæàâàøå, óñåùàøå ãî ïî íåóñåòíèòå âèáðàöèè íà êîïðèíåíèòå âëàêíà îò æàðòèåðèòå è òàçè ïðåäñòîÿùà ãèáåë ãî âúçáóæäàøå; ñòðàõúò è âúçáóäàòà ñå ïðåïëèòàõà ñ ìèðèñà è íàêðàÿ äîêîñâàíåòî. Ñâúðøè. ×ëåíúò ìó ïóëñèðàøå, èçïîìïâàøå, òâúðäå ìàëúê çà îãðîìíèÿ ïîòîê îò òå÷íîñò, êîÿòî çàëÿ çàêîï÷àíèÿò ïàíòàëîí.
Ïðîñíà ñå íà ëåãëîòî è çàïëàêà. Ïîñëåäíîòî, êîåòî ÷ó, ïðåäè äà çàãóáè ñúçíàíèå, áåøå- áëàãîäàðÿ, ïðèíöå.
Ñúáóäè ñå îò øàìàð. Ìîæå áè íå áåøå ïúðâèÿò. Îïèòà äà îòâîðè î÷è, íî ñâåòëèíàòà áîëåøå. Ñëåä îùå íÿêîëêî øàìàðà ìó ñå íàëîæè. Çà ðàçëèêà îò ïðåäíàòà âå÷åð óñïÿ äà ïðîãëåäíå, íî òîâà, êîåòî âèäÿ, ãî îòâðàòè. Ñîáñòâåíèÿò ìó áàùà ãî íàëàãàøå êàòî êó÷å. Çíàåøå, ÷å å êàòî êó÷å çàùîòî ìó êðåùåøå - êó÷è ñèí.
Îïèòà ñå äà îòâúðíå íåùî, íî åçèêúò ìó çàâàëâàøå çâóöèòå. ×óâàøå ñàìî êðÿñúöèòå è îñúçíàâàøå ñìèñúëà èì. Áàùà ìó ãî ïèòàøå äàëè å èç÷óêàë êóðâàòà. Îòíà÷àëî íå óñïÿ äà ñâúðæå äóìàòà êóðâà ñ áîãèíÿòà îò ïðåäèøíàòà âå÷åð, íî øàìàðèòå ïàê ìó ïîäñêàçàõà. Ñëåä òîâà, îòíîâî áåç äà ÷óâà äóìèòå, ðàçáðà, ÷å áàùà ìó íÿìà íàìåðåíèå äà îñòàâÿ ñåìåéíèÿ áèçíåñ íà áåçäàðíèê, êîéòî äîðè åäíà êóðâà íå ìîæå äà èç÷óêà. Àêî èñêàë äà ïîëó÷è íåùî îò ñåìåéíîòî ñúñòîÿíèå, òðÿáâàëî ñàì äà èçêàðà åäèí ìèëèîí.  ïðîòèâåí ñëó÷àé ïàðèòå îòèâàëè çà áëàãîòâîðèòåëíè îðãàíèçàöèè.
Êàòî ñå ïîîêîïèòè, ñëåä íÿêîëêî äíè ñå âúðíà â åëèòíîòî çàâåäåíèå çà äæåíòúëìåíè. Ïîïèòà çà æåíàòà.  íà÷àëîòî íèêîé íå ìó îáúðíà âíèìàíèå. Ñëåä êàòî ïðîäúëæè äà äîñàæäà äâå ñåäìèöè è èçõàð÷è âñè÷êè ëè÷íè ñïåñòÿâàíèÿ îò ñåìåéíîòî ñúñòîÿíèå ìó êàçàõà, ÷å ñ òëúñòèÿ ÷åê îò áàùà ìó æåíàòà ñè îòêóïèëà ñâîáîäàòà è íàïóñíàëà. Êîãàòî íàñòîÿ çà ïîâå÷å èíôîðìàöèÿ, ñå ÿâè åäúð ìúæ è ó÷òèâî ìó ïîêàçà, ÷å ðîäíèíñêèòå âðúçêè ñúâñåì ñêîðî íÿìà äà çíà÷àò íèùî.
*
Íèùî íå çíà÷åøå è òàçè êîìàíäèðîâêà â Áúëãàðèÿ. Îò ôèíàíñîâàòà ôèðìà, êúäåòî ïîñòúïè íà ðàáîòà ñ ïðåïîðúêèòå íà áàùà ìó ÷åñòî ãî èçïðàùàõà äî åêçîòè÷íè äåñòèíàöèè äà ïðîâåðÿâà îò÷åòè. Äî ñåãà âèíàãè ìåñòàòà êîìïåíñèðàõà íåòúðïèìàòà ñêóêà íà ðàáîòàòà. Íå è òîçè ïúò.
Âñè÷êî â òàçè èçòî÷íî-åâðîïåéñêà äúðæàâà ãî îòâðàùàâàøå. Ñëóæèòåëèòå â êëîíà íà ôèíàíñîâàòà èì îðãàíèçàöèÿ áÿõà òúïè. Ëåñíî õâàùàøå îïèòèòå èì äà îòêëîíÿò ïî íÿêîëêî õèëÿäè â ñâîÿ ïîëçà. À æåíèòå? Îò òÿõ ãî áåøå íàïðàâî ãíóñ. Ðàáîëåïíîòî èì îòíîøåíèå è ïîõîòëèâèòå ïîãëåäè ãî êàðàõà âèíàãè äà ñå õðàíè è äà èçëèçà ñàì. Íå ÷å íå ñå âúçïîëçâà äà èç÷óêà â ïî÷èâêèòå ñåêðåòàðêàòà íà ìåñòíèÿ ðúêîâîäèòåë è äâå îò ñëóæèòåëêèòå. Íî è òîâà íàïðàâè ñ îòâðàùåíèå.  Ãåðìàíèÿ ïîíå ïëàùàøå çà òåçè óñëóãè, à òóê ãè ïîëó÷àâàøå áåçïëàòíî, êîåòî ïðèíèçÿâàøå èçïúëíèòåëêèòå â î÷èòå ìó. Ñòðóâàøå ìó ñå, ÷å ïî-ñêîðî áè ñå âëþáèë â êîçà, îòêîëêîòî â áúëãàðêà.
Íÿìàøå òúðïåíèå äâåòå ñåäìèöè äà ïðèêëþ÷àò è óòðå äà ñå ïðèáåðå âêúùè. Ñ ïðåâîäà íà çàïëàòàòà îò òîçè ìåñåö ùåøå íàé-ïîñëå äà ñúáåðå ìå÷òàíèÿ ìèëèîí. Êàòî çà ïîñëåäíà âå÷åð ðåøè äà ïîñëåäâà ñúâåòà â åäèí òóðèñòè÷åñêè ïúòåâîäèòåë è äà îòèäå íà „ñïîêîéíî ìÿñòî ñ ïðèÿòíà àòìîñôåðà è æèâà ìóçèêà“. Òàêà ñå ñòèãíà äî ïîðú÷êàòà íà îáè÷àéíîòî ñèíüî Äæîíè.
Ñëåä êàòî îòïè ïúðâàòà ãëúòêà, âäèãíà î÷è êúì îòñðåùíàòà ñòåíà. Íà íåÿ âèñåøå êàðòèíà, íàðèñóâàíà ñ ìîëèâ- ãîëà æåíà, çàñòàíàëà íà ÷åòèðè êðàêà ñ ãðúá êúì çðèòåëÿ, äóïåòî è â áëèçúê ïëàí, à ëèöåòî â äàëå÷åí. Ëèöåòî, äà ëèöåòî è ãî ïðèâëè÷àøå. Ñêðèòî â êúäðàâàòà ãðèâà, ëèöåòî è ìó ñå óñìèõâàøå ÷èñòî è íåâèííî ñÿêàø æåíàòà ãîòâåøå çà äåöàòà ñè, à íå áåøå çàñòàíàëà ãîëà íà ÷åòèðè êðàêà, âñúùíîñò íà òðè, çàùîòî åäíàòà è ðúêà ãàëåøå ëåêî îêîñìåíèòå è èíòèìíè ÷àñòè, ïîä êîèòî âúâ âúçäóõà ñå î÷åðòàâàõà äâå åäðè êàïêè.
Íàäúðâè ñå. Ïðèèñêà ìó ñå äà ñè çàâðå ãëàâàòà ìåæäó áåäðàòà íà òàçè æåíà è äà ïèå, äà èçïèå îò òàì íåâèííèÿ è ïîãëåä, äà ïðå÷èñòè àëêîõîëà, êîéòî íàëèâàøå â ñúïðîòèâëÿâàùîòî ñå òÿëî. Çà ìîìåíò ñå çà÷óäè äàëè äà íå îòèäå äî òîàëåòíàòà äà ñå îáëåê÷è, íî ïðåöåíè, ÷å áåç äà ãëåäà êàðòèíàòà ùå èçãóáè âúçáóäàòà.
 òîçè ìîìåíò äî áàðà ñå ïðèáëèæè æåíà. Íå ÿ áåøå âèäÿë äà âëèçà. Ïîðú÷à íåùî íà áàðìàíà è ñå îáúðíà êúì íåãî ñ âúïðîñ. Ñëåä êàòî âèäÿ, ÷å íå ÿ ðàçáèðà, ïîâòîðè âúïðîñà íà àíãëèéñêè. Òîé ïîòâúðäè, ÷å òÿ ìîæå äà ñåäíå íà ñúñåäíèÿ ñòîë. Íà áàðà ñå ïîÿâè ÷àøà ìàðòèíè ñ ïàð÷å ÷åðâåíà ÿáúëêà âìåñòî ìàñëèíà.
Âúïðåêè ÷å áåøå äîøúë òóê, çà äà èçáÿãà îò áúëãàðñêèòå æåíè, òîé ïðúâ ÿ çàãîâîðè. Ïîïèòà ÿ äàëè ÷åñòî ïîñåùàâà çàâåäåíèåòî. Òÿ ñå îáúðíà è ìó õâúðëè ïðåçðèòåëåí ïîãëåä. Òîâà ãî âúçáóäè. ×àê ñåãà îñúçíà, ÷å æåíàòà ìíîãî ïðèëè÷à íà æåíàòà îò êàðòèíàòà. Ïîïèòà ÿ. Òÿ ïàê ñå îáúðíà áåç äà îòãîâàðÿ, íî òîçè ïúò ñå óñìèõíà è îòïè îò ìàðòèíèòî. Ñëåä òîâà èçâàäè ïàð÷åòî ÿáúëêà îò ÷àøàòà, ïðèòèñíà ÿ ñ óñòíè è ëåêî ÿ çàõàïà. Îò ÿáúëêàòà ïîòåêîõà äâå êàïêè è áàâíî ñå ñòåêîõà íàäîëó ïî áðàäè÷êàòà è.
Íÿìàøå ñúìíåíèå. Òÿ áåøå. Æåíàòà îò êàðòèíàòà. Ñåäåøå äî íåãî è ñè ïèåøå ìàðòèíèòî. Òîâà ãî âáåñÿâàøå è ãî âúçáóæäàøå. Ùîì íå ñòàâà ïî íîðìàëíèÿ íà÷èí, ùåøå äà îïèòà ïî íà÷èíà, çàâåùàí ìó îò ïîêîëåíèÿ ïðåäïðèåì÷èâè íåìöè. Ïîïèòà ÿ- êîëêî?
Òÿ îòíîâî ñå îáúðíà êúì íåãî. Óñìèõíà ñå. Ïîêàçà ìó òîàëåòíàòà ñ î÷è. Òîé ñå âòîðà÷è â íåÿ. Èñêàøå ñàìî äà ÿ öåëóíå. Òÿ ñòàíà, õâúðëè ïîãëåä êúì íåãî, ëåêî çàâúðòÿ äóïå è ñå îòïðàâè êúì òîàëåòíàòà. Ïîñëåäâà ÿ. ßêåòî, ñ ïîðòôåéëà â äåñíèÿ äæîá, îñòàíà íà áàðà.
Êîãàòî ñëåä ìèíóòêà íå óñïÿ äà ñå ñäúðæè è ñâúðøè îùå ïðè ïúðâèòå ïîòúðêâàíèÿ â òîïëîòî è áåäðî, ÷ó àíãåëñêè ãëàñ ñÿêàø îò äðóã æèâîò, êîéòî ìó øåïíåøå, êîéòî ìó ñúñêàøå- áëàãîäàðÿ, ïðèíöå.


Ïóáëèêóâàíî îò anonimapokrifoff íà 10.10.2017 @ 09:49:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   mitkoeapostolov

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
321 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 39060
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äåæà Âó" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.