Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 760
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 760

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîðñêè âúçäèøêè
ðàçäåë: Åðîòèêà
àâòîð: elenasim1

Ñãðàá÷èõ ðúêàòà é ñ íàäåæäà äà íå ñúì òîëêîâà ãðóá, ÷å äà ÿ íàðàíÿ. Çà ìèã ñå ñïðÿ, íÿêàêúâ ïëàìúê çàèãðà â î÷èòå é. Èìàõ óñåùàíå çà ïúëíîòî ïðåìèñëÿíå íà ñèòóàöèÿòà. Óæ àç áÿõ òîçè, êîéòî ÿ ñúáëè÷àõ ñ ïîãëåä, à çàùî ëè ñå ïî÷óâñòâàõ êàòî íåâðúñòíî äåòå?
- Âèæ, ôðàïèðà âðåìåòî ïîìåæäó íè, íå ìèñëèø ëè? Îñâåí, àêî àíîìàëèÿòà òè ñå âèæäà ïðèåìëèâà...
Ãëàñúò é ãàëåøå êîæàòà ìè è âúçáóæäàøå â ìåí âñÿêà êëåòêà. Èñêàõ ÿ... Òÿëîòî ïðèå ìèñëèòå êîèòî áóøóâàõà â ãëàâàòà ìè çà çàïîâåä, ïðèáëèæèõ è ñå ïðèòèñíàõ ïëúòíî êúì íåÿ. Çúðíàòà é ñå î÷åðòàâàõà ïîä ôèíàòà êîïðèíà íà ðèçàòà é. Ñîëåíèÿ äúõ îò öåëóâêàòà íà ìîðåòî, ðèñóâàøå ñ êàï÷èöè îò ïîòòà é âúðõó êîæàòà íåâåäîìè ïúòèùà. Âäèøàõ îò êîñèòå é è ñúâñåì ëåêî áëèçíàõ âðàòà é.
Âëàæíîñòòà ïî ïàíòàëîíà, ìå íàêàðà äà íàâåäà ïîãëåä. Êîëåíàòà ìè áåëååõà, à ïî ëèöåòî ìè ñå èçïèñà ñðàì, êîéòî åäâà ëè áèõ çàëè÷èë ñ íåùî îò æèâîòà ìè.
Òÿ ïðîñëåäè ïîãëåäà ìè è ñúâñåì ñïîêîéíî èçâàäè îò ðàíèöàòà ñè êúðïà.
- Ìîæå áè, ùå òè áúäå ïî-óäîáíî äà ñå ïîãðèæèø çà ñåáå ñè â êîëàòà ìè? Åäâà ëè ìîòîðà òè å ïîäõîäÿù çà òàêèâà ñèòóàöèè.
Êèìíàõ è òðúãíàõ ñëåä íåÿ. Âúçäúõíàõ, êîãàòî ðàçáðàõ, ÷å íÿìà äà ñå íàëàãà äúëãî äà âúðâÿ â òîâà ñúñòîÿíèå.
Òÿ ïîñòàâè ðàíèöàòà ñè â áàãàæíèêà, äîêàòî àç âíèìàòåëíî ñå íàñòàíèõ íà ïðåäíàòà ñåäàëêà. Öÿëàòà êîëà óõàåøå íà íåÿ. Ïî÷òè ìè ñå çàâè ñâÿò è îòíîâî ñå âúçáóäèõ.
- Ñèãóðåí ëè ñè?- ïîïèòà òÿ, ïîãëåæäàéêè êúì ñëàáèíèòå ìè.
Êèìíàõ, ïîåìàéêè äúëáîêî âúçäóõ. Ïðèêðèõ ñ êúðïàòà íåêîíòðîëèðóåìîòî ìè ñúñòîÿíèå è ñå îòïóñíàõ, ñëèâàéêè ñå â åäíî ñúñ ñåäàëêàòà.
Íåïîçíàòàòà ìóçèêà îò êàñåòîôîíà ìå îòïóñíà. Ëåñíî ìîæåø äà îïîçíàåø ÷îâåê îò àðîìàòà, ìóçèêàòà, íà÷èíà ìó íà èçðàçÿâàíå. Çàùî ëè ñå äâèæåõ â íåïîçíàòè âîäè? Âñè÷êî áåøå ðàçëè÷íî â íåÿ. Èñêàõ äà ÿ ïîïèòàì íåùî, íî íå íàìèðàõ äóìè. Íèòî òÿ çàãîâîðè...
Êîëàòà ñïðÿ ïî÷òè íà ñàìèÿ ïëàæ, òàì ñòîåøå êðàéáðåæíà âèëà îò îíåçè, êîèòî ëåñíî è ïðàêòè÷íî ñå ñãëîáÿâàõà è ðàçãëîáÿâàõà çà íÿêîëêî ÷àñà. Íà êèëîìåòðè îò íàñ íÿìàøå æèâà äóøà. Ìèñëèòå ìè ñòàíàõà îùå ïî-íàïèðàùè.
Òÿ îñâîáîäè òÿëîòî ñè îò äðåõèòå è ïðèñåäíà íà ïÿñúêà. Âúëíèòå áëèæåõà êîæàòà é, à âÿòúðà ðîâåøå â êîñèòå é.
Çàùî é áåøå äà èäâà íà îíçè ïëàæ ïðè óñëîâèå, ÷å ñè èìàøå ñâîåòî óåäèíåíî ìåñòåíöå? Ñâàëèõ ïàíòàëîíà ñè è ñå ãìóðíàõ äà èç÷èñòÿ ïðåäàòåëñêèòå áåëåçè íà ìîåòî âúçõèùåíèå êúì íåéíàòà ñúùíîñò.
Òÿ ìè ñå óñìèõíà è îòìåòíà êîñè, ðàçêðèâàéêè ãëàäêàòà ñè øèÿ. Ïðèèñêà ìè ñå îòíîâî äà âïèÿ óñòíè, íî òîçè ïúò ùÿõ äà ñúì ïî-âíèìàòåëåí. Íå å âúçìîæíî è âòîðè ïúò äà èçãóáÿ êîíòðîë íàä ñåáå ñè.
Íå ìîæåõ äà ñå âúçäúðæàì äðóãî. Èçëÿçîõ îò âîäàòà è ïðèñåäíàõ äî íåÿ. Î÷èòå é ìå ñìðàçÿâàõà, çàòîâà ñå îïèòàõ äà èçáÿãâàì áëèçúê êîíòàêò ñ òÿõ. Íàâåäîõ ñå è öåëóíàõ íåæíî çàêðúãëåíàòà, ìåêà ÷àñò íà óõîòî é. Òÿ âúçäúõíà òîëêîâà ñèëíî, ÷å ïðúñòèòå íà ðúöåòå ìè ñå ðàçòðåïåðèõà, äîêàòî äîêîñâàõ ðàìîòî é. Ñåãà, êîãàòî èìàõ âúçìîæíîñò äà ñãðàá÷à ãúðäèòå é, ñå ñòðàõóâàõ. Êàê áå âúçìîæíî òî÷íî òîçè ìîìåíò äà ñúùåñòâóâà çà ìåí. Çàìèñëèõ ñå, äàëè íå ñúì ïèÿíñòâàë ïðåäíàòà âå÷åð è ñåãà âñè÷êî òîâà äà å åäíà äîñòà äîáðà õàëþöèíàöèÿ.
Óñåùàéêè íåðåøèòåëíîñòòà ìè òÿ ïðèòèñíà ëåêî ñ ïðúñòè ñëàáèíèòå ìè è ìå öåëóíà, çàñìóêâàéêè äîëíàòà ìè óñòíà. Ïî÷òè ÿ ïðèòèñíàõ â ïÿñúêà è çàäúõàíî îòðîíèõ ñòîí â óñòíèòå é.
- Ùå ìå ïîäëóäèø! Êàêâî ñè ìèñëèø, ÷å ïðàâèø?
Ìúë÷àíèåòî é, èçâèâàíåòî íà òÿëîòî é, ìè ãîâîðåõà çà æåëàíèåòî, êîåòî ÿâíî äî ñåãà óìèøëåíî ïðèêðèâàøå. Ñâàëèõ ïðåçðàìêèòå íà áàíñêèÿò é è îñâîáîäèõ ïèùíèòå é ãúðäè. Âïèõ æàäíî óñòíè â çúðíàòà é, êîèòî ñÿêàø ìå óìîëÿâàõà çà îùå è îùå... Ïëúçíàõ òÿëîòî ñè ìåæäó êðàêàòà é ïðèòèñíàõ ñëàáèíèòå ñè â íåÿ, à òÿ ïî÷òè èçïèùÿ îò óäîâîëñòâèå. Ðúöåòå é çàäðàñêàõà â ãúðáà ìè, à ëèöåòî é ñòàíà óìîëèòåëíî. Íå èñêàõ äà ðàçâàëÿ ìàãèÿòà, òðÿáâàøå äà äåéñòâàì áàâíî è ñ ìíîãî äîáðå ïîäáðàíè äâèæåíèÿ. Îòìåòíàõ ðúöåòå é îò ìåí, êàòî ãè ïðèáðàõ ñòàðàòåëíî çàä ãúðáà é. Ïîãàëèõ ñ ïðúñòè îò âñÿêà èçâèâêà íà ëèöåòî é, áðàäè÷êàòà, ìåæäó ãúðäèòå é, õúëáîöèòå, ïúïà, ïðèÿòíî ìåêèÿ êîðåì è ìàëêî ïðåäè äà ñòèãíà òðèúãúëíèêà ïîïàäíàõ íà îãðîìåí áåëåã, êîéòî ïî âñè÷êî íàïîìíÿøå ðåàëíîñòòà. Îïèòàõ ñå äà ãî ïðåíåáðåãíà. Öåëóíàõ âúòðåøíàòà ÷àñò íà áåäðîòî é, íî íåòúðïåíèåòî é íå ìè ïîçâîëè ïîâå÷å. Òÿ îáõâàíà ñ ðúöå ìúæåñòâåíîñòòà ìè è äîêàòî ðåàãèðàì âå÷å ìå áåøå îñâîáîäèëà îò áàíñêèÿ. Îïèòàõ äà ñå îòäðúïíà, íî òîâà ñàìî ÿ ðàçäðàçíè. Îòáëúñíà ìå íàçàä è ñå âúçêà÷è âúðõó ìè. Óñåòèõ òîïëèíàòà, ñ êîÿòî ìå îáâè è ëåêîòî ïðèñòÿãàíå íà ìóñêóëèòå íà êðàêàòà é. Äâèæåøå ñå ïëàâíî, ñÿêàø òÿëîòî é òàíöóâàøå íÿêàêúâ îáðåäåí òàíö. Çàõàïâàøå óñòíèòå ñè è èãðàåøå ñúñ çúðíàòà íà ãúðäèòå ìè. Ðîâåøå ñ ïðúñòè â êîñèòå ìè è ñòåíåøå îò óäîâîëñòâèå. Ðåàëíîñòòà ñå ñëÿ âúâ âúçäèøêèòå íè. Èñêàõ äà çàäúðæà çàâèíàãè òîçè ìèã...


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 08.07.2017 @ 19:41:14 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åðîòèêà

» Ìàòåðèàëè îò
   elenasim1

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:03:36 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Ìîðñêè âúçäèøêè" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.