Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 570
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 573

Îíëàéí ñåãà:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌîæå ëè åäíà óñëóãà?
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: GalinaBlanka

Ïî äÿâîëèòå, êàê ñå ïðàâè âèíåí êåáàï áåç âèíî? È çàùî, ïî äÿâîëèòå, áåøå ðåøèëà ÷å ìàé âñå ïàê èìà òî÷íî çà åäíà ÷àøà â áóòèëêàòà... òàÿ ñúùàòà áóòèëêà îò Ìåðëî, êîÿòî ñíîùè áå äîêàï÷èëà è ñåãà äúíîòî é çàêà÷ëèâî é íàìèãàøå îò ïðåïúëíåíàòà êîôà çà áîêëóê...
Âàí÷åòî âúçäúõíà, èçêëþ÷è êîòëîíà è ãðàáíà òîðáè÷êàòà îò êîôàòà. Òàêà è òàêà ùå õîäè äî ìàãàçèíà, ïîíå äà ÿ èçõâúðëè. Ïðåäè äà èçëåçå,îãëåäà äðåõèòå ñè. Íà êðà÷îëà íà ñòàðèÿ àíöóã èìàøå ïåòíî îò áîÿ, à ðúêàâèòå íà ðàçäúðïàíèÿ ñóèò÷úð áÿõà íàâèòè äâà – òðè ïúòè, íî çà êâàðòàëíèÿ ìàãàçèí çàä äâå ïðåñå÷êè ðîêëÿ ñ ãîë ãðúá ëè äà îáëè÷à?
Äî êîíòåéíåðà åäèí ìúæ ñúñ ñúìíèòåëåí íþàíñ íà êîæàòà ðàçãëåæäàøå ñúäúðæàíèåòî íà ïúëíà òîðáà îò „Áèëëà“, à äîêîëêîòî Âàí÷åòî çíàåøå, â òîçè ìàãàçèí íå ïðîäàâàõà äðåõè è áåëüî. Òîé ïðåêúñíà çàíèìàíèåòî ñè è çîðêî ïðîñëåäè êúäå ïàäà òîðáàòà, êîÿòî æåíàòà õâúðëè, íî ïîñëå âåäíàãà ìíèòåëíî ñâúñè âåæäè, êîãàòî òÿ ñå ïîêà÷è íà åäíà îáúðíàòà ùàéãà è íàäíèêíà â äúëáèíèòå íà êîíòåéíåðà.
-Òè ê`âî èñêàø ìà, ïóñêîæî? – èçáîáîòè òîé, âèäèìî ðåøåí äà áðàíè ïðàâîòî ñè íàä ñúêðîâèùíèöàòà, êîÿòî ìó äàâàøå ïðåïèòàíèå.
-Åé òàÿ áóòèëêà – îáÿñíè ìó äåëîâî òÿ. – Ìîæåø ëè äà ìè ÿ èçâàäèø?
-Ùî òè é?
- Îðèãèíàëíà å. Ùå ñè ÿ íàëåïÿ ñ ïÿñúê, ñ ìèäè÷êè… çíàåø ëè êàêâà êðàñèâà ùå ñòàíå?
Ìúæúò ÿ ïðåöåíè ñ ïîãëåä è ïîñëå ÿâíî ðåøè, ÷å êëîøàðèòå ñòîÿò íà ïî-ïðåñòèæíî ìÿñòî îò ëóäèòå, çàòîâà ñè íàòúïêà ïàðöàëèòå â òîðáàòà è ïîå ñ ãîðäà ñòúïêà ïî óëèöàòà. Âàí÷åòî âúçäúõíà, ïðåñìåòíà øàíñîâåòå äà äîêîïà áóòèëêàòà áåç äà âëèçà â êîíòåéíåðà è èç÷èñëè, ÷å ñà ôèôòè ôèôòè, çàòîâà ïîå äúëáîêî âúçäóõ, íàâåäå ñå è ñëåä ìàëêî íàäàäå âèê íà äîâîëåí ñëåä áèòêà âèêèíã. Ñ òàçè áóòèëêà â ðúêà ñòèãíà äî ìàãàçèíà, âçå ñè îò ðàôòà ïëàñòìàñîâî øèøå „Êàáåðíå“ – çà âèíåí êåáàï íÿìàøå ñìèñúë äà õàð÷è çà ñòúêëåíî, à êîëêîòî äî äîïèâàíåòî ïîñëå… àéäå, áàáà ïúê âñå ñêúïî âèíî å ïèëà! Íàðåäè ñå íà îïàøêàòà, ñòèñíàëà Êàáåðíåòî è âòîðà÷åíà â íàõîäêàòà ñè – êðàñèâà ñòúêëåíà áóòèëêà îò ñêúïà ðàêèÿ, ñ òúíêî è èçäúëæåíî ãúðëî è òóìáåñòî äúíî, çà äà ïðåöåíè êàêâà ïÿñúê ùå èçïîëçâà, çà äà ÿ äåêîðèðà. Íàé-äîáðå äà êîìáèíèðà ÷åðíàòà îò Ïîìîðèå è ìàëêè áåëè ìèäè÷êè, êîèòî ùå çàâúðòè â ñïèðàëà ïî öÿëàòà äúëæèíà. Îòêàêòî áåøå áåç ðàáîòà, ñå áåøå çàõâàíàëà ñ òîâà êîëêîòî äà íå ñêó÷àå, à ïîñëå ñëó÷àéíî óñïÿ äà ïðîäàäå åäíà áóòèëêà è óñòàíîâè, ÷å â áåçïîëåçíîòî é ðúêîäåëèå èìà ïå÷àëáà. Áóðãàñ ïðåç ëÿòîòî ñå ïúëíåøå ñ ìúðçåëèâè ñíîáêè, êîèòî õåì ñè ïàäàõà ïî ïîäîáíè äåêîðàöèè, õåì òàêà è íå ðàçáðàõà, ÷å ìàòåðèàëèòå çà òÿõ ñå âúðãàëÿò áåçïëàòíî ïî ïëàæà.
Æåíàòà çàä íåÿ –êîêàëåñòà âúðëèíà ñ ëèëàâè êè÷óðè ñå íàâåäå ëåêî è äåìîíñòðàòèâíî ïîäóøè âúçäóõà íàä Âàí÷åòî, ñëåä êîåòî îáÿñíè íà âèñîê ãëàñ íà îñòàíàëèòå øåñòèìà äóøè, ñëîæèëè â êîøíèöèòå ñè ïî÷òåíè ïîêóïêè êàòî ñèðåíå, îëèî è ÷èïñ:
-Íà òàêèâà òðÿáâà äà èì ñå çàáðàíè äà âëèçàò íà îáùåñòâåíè ìåñòà!
Ïðèñúñòâàùèòå êàòî ïî êîìàíäà ñâåäîõà ïîãëåä è ùàòåëíî çàîãëåæäàõà ñúäúðæàíèåòî íà êîøíèöèòå ñè, ñÿêàø èçâåäíúæ çàïîäîçðÿõà, ÷å òî èì å ïîäõâúðëåíî.
-Ïèÿíè,óìèðèñàíè… ðàçäúðïàíè… Òî âåðíî, ìàãàçèí – ìàãàçèí, íå å îïåðà, àìà âñå ïàê… Íà êîé ìó å ïðèÿòíî äà ñå äîïèðà äî âúøëèâèòå è áúëõÿñàëè ïàðöàëè íà òèÿ… òèÿ…
Ñòðàäàë÷åñêà âúçäèøêà ðàçâÿ êîñàòà íà Âàí÷åòî íà òèëà, òÿ ñå îáúðíà, ïîãëåäíà ãðèìàñàòà çàä ñåáå ñè è ñëåä íÿêîëêî ñåêóíäè îñúçíà, ÷å ðå÷òà ñå îòíàñÿ çà íåÿ.
-Ãîñïîæî, ïðîáëåì ëè èìàòå?
-Òè ñè ïðîáëåì íà öÿëîòî îáùåñòâî áå, ìàäàì, íå ñàìî íà ìåí.
-È ïî-òî÷íî? Àéäå äà ìè îáÿñíèòå, àìà ïî-ïîäðîáíî,ùîòî íèå, êëîøàðèòå, ñìå íåñõâàòëèâè. À, è íå ÷óâàìå äîáðå, òðÿáâà äà äîéäåòå ïî-áëèçî.
Äàìàòà, íàïîäîáÿâàùà êðàâà Ìèëêà íà äèåòà, âèðíà íîñ è ãî íàñî÷è êúì ëàìïèòå âëÿâî, çà äà ïîêàæå, ÷å íÿìà äà ñå âïóñêà â äèàëîã ñ ïî-íèçø áèîëîãè÷åí âèä. Âàí÷åòî îáà÷å áåøå íàåëà.
-Âèå çíàåòå ëè êàêúâ çíà÷èòåëåí ïðîöåíò îò êëîøàðèòå ïî óëèöèòå ñà èíòåëèãåíòíè õîðà ñ âèñøå îáðàçîâàíèå, èçãóáèëè âñè÷êî – ïðåïèòàíèåòî ñè, äîìîâåòå ñè, çàùîòî ñà èçëúãàíè îò äîáðå îáëå÷åíè êàòî Âàñ ìîøåíèöè, îò áàíêè, îò ðîäíèíèòå ñè äîðè. Çàìèñëÿëè ëè ñòå ñå ïîíå çà ìèã, êîãàòî ìèíàâàòå ïîêðàé òàêèâà õîðà, ÷å Æèâîòúò å ñêàïàíà ðóëåòêà è íèêîé íå å çàñòðàõîâàí îò ïîäîáíî ïàäåíèå? Íèêîãà ëè â ãðàõîïîäîáíîòî Âè ìîçú÷å íå å å ìèíàâàëà ìèñúëòà: „Äà ìå ïàçè Áîã!“ Íå, åäâà ëè. Êàòî ãëåäàì øåñòíàäåñåòòå ðóëà òîàëåòíà õàðòèÿ íà ïðîìîöèÿ â êîëè÷êàòà âè, Âèå èìàòå ïî-âèñøè èäåàëè!
-Ãîñïîæî, ùå ïëàùàòå ëè? – èçñúñêà ïðîäàâà÷êàòà, ñòèñíàëà óñòðîéñòâîòî çà ìàðêèðàíå íà ñòîêèòå êàòî êàóáîéñêè ïèñòîëåò. Âàí÷åòî é ïîäàäå Êàáåðíåòî ñ æåñò, ñÿêàø ïîäàâà õåðìåëèíîâàòà ñè íàìåòêà íà ïàæà, çàÿâè, ÷å äðóãàòà áóòèëêà ñè ÿ å íàìåðèëà è ïîáúðçà äà ñå èçíåñå îò ìàãàçèíà. ×óâñòâàøå ñå êàòî âåùèöà, ïîãíàòà îò ñåëîòî ñ âèëè. ×àê íà òðîòîàðà ñå óñåòè, ÷å áå çàáðàâèëà äà ñè êóïè öèãàðè è ñúâñåì ñå âêèñíà. Äà ñå âúðíå â êâàðòàëíèÿ ìàãàçèí áå àáñóðäíà èäåÿ. Òðÿáâàøå äà ñå çàâëå÷å ÷àê äî Êàóôëàíä. Ñ ïðàçíàòà ðàêèåíà áóòèëêà è ñ ïúëíàòà âèíåíà. Ñòðàõîòíî!
Âàí÷åòî óíèëî òúòðåøå êðàêà è îòñúñòâàùî ïðîñëåäÿâàøå ñ ïîãëåä ìèíàâàùèòå ïî óëèöàòà êîëè, äîêàòî èçâåäíúæ ñå çàêîâà íà ìÿñòî, óñåòèëà ÷å â íåÿ ñå ãåíåðèðà åíåðãèÿ, ñúòâîðÿâàùà óìîïîìðà÷àâàùè èäåè - îíàçè, çà êîÿòî áèâøèÿò é ìúæ êàçâàøå: "Íå áåëÿòà õîäè ñëåä òåá - òè òè÷àø ñëåä íåÿ è ÿ äúðïàø çà ðúêàâà". Òÿ íàïðàâè íÿêîëêî êðà÷êè íà çàäåí õîä, ïðèáëèæè äî ïàðêèðàíàòà íà ñïèðêàòà ïàòðóëêà è ïî÷óêà íà ñòúêëîòî. Ñèìïàòè÷åí ìëàä ïîëèöàé ñìúêíà ïðîçîðåöà è òÿ îòâúðíà íà óìîðåíèÿ ìó ïèòàù ïîãëåä ñ íàé-ëú÷åçàðíàòà ñè óñìèâêà - îíàçè, ñ êîÿòî îáè÷àøå äà ïðåâðúùà çäðàâèòå êàòî íà õèïîïîòàì íåðâè íà ñâåêúðâà ñè â èçãíèëè íèùåëêè.
-Äîáúð âå÷åð! – ïîçäðàâè Âàí÷åòî ñ òîí, ñÿêàø íàñðåùà é áåøå Áàøàð Ðàõàë ñ ÷åê çà ïå÷àëáà â ðúêà.
-Äîáúð âå÷åð, ãîñïîæî. Ñ êàêâî äà ïîìîãíåì?
-Ìîæå ëè äà âè ïîìîëÿ çà åäíà óñëóãà? Âàæíî ìè å.
-Äà, êàæåòå? – à ñëåä ìàëêî, êîãàòî ÷ó êîå å âàæíîòî, çàãðèæåíàòà ìó è ñúïðè÷àñòíà óñìèâêà áàâíî ñå òðàíñôîðìèðà â èçðàæåíèå íà øîêèðàíî îãëóïÿâàíå:
-Ìîæå ëè äà ìå àðåñòóâàòå?
-Ì.. ìîëÿ?!
-Ê`âî, ê`âîî?? – êîëåãàòà ìó ñå ñåïíà îò äðÿìêàòà íà ñåäàëêàòà äî øîôüîðà, íàäèãíà ñíàãà ãúâêàâî êàòî ñóìèñò è ñå íàêëîíè êúì ïðîçîðåöà, çà äà ðàçãëåäà ïî-äîáðå îòêà÷àëêàòà.
-Äà ìå àðåñòóâàòå. Ñåãà.
-Íàïðàâèëè ëè ñòå íåùî, ãîñïîæî? - ìëàäèÿò ïðîäúëæàâàøå ñ îïèòèòå äà ñå äúðæè ïðîôåñèîíàëíî õëàäíîêðúâíî.
-Íå. Çàùî òðÿáâà äà ñúì íàïðàâèëà íåùî?
-Ãóñïîæî – èçëàÿ ñóìèñòúò, ñëåä êàòî ÿ îãëåäà ñàíòèìåòúð ïî ñàíòèìåòúð ñ âåùî îêî, êîåòî íàêðàÿ ñå ñïðÿ âúðõó äâåòå áóòèëêè – ïúëíàòà è ïðàçíàòà. – Ïèëè ëè ñòè?
„Êàê ø`ñúì ïèëè áå – èçêóøè ñå äà ìó îòãîâîðè Âàí÷åòî, ñåòèëà ñå çà åäèí îò ëþáèìèòå ñè âèöîâå – àç ñúì Ëúâ!“ Íî òúé êàòî áåøå çîäèÿ Ðèáè, êîåòî ïðåäïîëàãàøå äà ñå äúðæè íàñòðàíè îò êëèøåòàòà, äàäå îòãîâîð, êîéòî â èíòåðåñ íà èñòèíàòà íå áåøå ÷àê òîëêîâà íåâåðåí:
-Íå. Òåïúðâà çàïî÷âàì.
Ùåøå äà ñè ñèïå åäíà ÷àøêà, äîêàòî ãîòâè êåáàïà.... å äîáðå äå, íå åäíà.
-Âúðâåòå ñè, ãîñïîæî. Õóáàâà âå÷åð. – ìèëî êàçà ìëàäèÿò, à úãúë÷åòàòà íà óñòíèòå ìó òðåïêàõà êàòî ñòðåëêàòà íà ñåèçìîãðàô.
-Íå ùà äà ñè õîäÿ. Èñêàì äà ìå àðåñòóâàòå!
-Çà êúâ êó… áÿñ òè é áå, ãóñïîæî, äà òà àðèñòóâàò? – èçäðàçíè ñå ñóìèñòúò. – Ùî íè ñè ñòîèø ó âàñ äà ñè ìèéø ÷èíèéòè, ìè ñè òðúãíàëà äà ñè òúðñèø áèëÿòà ïî óëèöèòè? Ìúæ íÿìàø ëè ñè?
-Íå.
-Õè÷ íè ìà ó÷óäè – èçìúðìîðè ñóìèñòúò è ñå îòïóñíà îáðàòíî âúðõó ñåäàëêàòà, çà äà ñå îòäàäå íà ïðîôåñèîíàëíèÿ ñè äúëã – òîåñò, äà äðåìíå.
- Èñêàì äà âëÿçà â àðåñòà. È ìåäèèòå äà ìè îáúðíàò âíèìàíèå. – íàñòîÿ Âàí÷åòî. – Äà êàæà íà âñè÷êè ïîçèöèÿòà ñè ïî ìíîãî áîëíè âúïðîñè. Âñè÷êè äà ìå ÷óÿò.Êàòî Ãåîðãè Äèìèòðîâ. Âèå ñòå ìëàä, ñèãóðíî íå ñòå ÷óâàëè çà Ãåîðãè Äèìèòðîâ.
-×óâàë ñúì íåùè÷êî – ñåèçìîãðàôúò ïðàâåøå âñå ïî- ãîëåìè îòêëîíåíèÿ â àìïëèòóäàòà.
- Å… è àç èñêàì êàòî íåãî. Äà ìå àðåñòóâàò è îò àðåñòà åäíî õóóóáàâè÷êî äà íàïëþÿ òàÿ ñêàïàíà ñèñòåìà. Êàòî ïðåäèçâèêàì ñêàíäàë è ñòàíà ìåäèéíà çâåçäà, ìîæå è â ïîëèòèêàòà äà âëÿçà. Ìíîãî íåùà çíàì êàê äà ïðîìåíÿ â òàÿ òúïà äúðæàâà. È ùå ãî íàïðàâÿ, ñòèãà äà èìàì øàíñ. Ñàìî ÷å íà åäíà áåçëè÷íà áåçðàáîòíà íèêîé íÿìà äà îáúðíå âíèìàíèå. Ïðåäè ìàëêî èñêàõà äà ìå èçãîíÿò îò ìàãàçèíà, ùîòî íà åäíà ñêóáëà ñúì é çàïðèëè÷àëà íà êëîøàðêà, ïðåäñòàâÿòå ëè ñè? – ñóìèñòúò òèõî ñå èçêèñêà, íî Âàí÷åòî íå ìó îáúðíà âíèìàíèå, à ñå ðàçïàëè îùå ïîâå÷å. Øåãàòà, êîÿòî é áåøå ùóêíàëî äà ñè íàïðàâè ñúñ ñêó÷àåùèòå ÷åíãåòà, íåóñåòíî áå ïðåðàñíàëà â åäíà îò íåéíèòå èäåè çà ñ ãîëÿìî È. –  òèÿ èçêðèâåíè âðåìåíà òðÿáâà äà ñè ãîëÿì ïðåñòúïíèê, îáðàòåí èëè îòêà÷àëêà,çà äà áúäåø çàáåëÿçàí è äà ïðåäèçâèêàø èíòåðåñ. Ïúðâîòî íå ñúì, çà âòîðîòî ìè å ìèíàëî âðåìåòî, ñàìî íà òðåòîòî óñëîâèå îòãîâàðÿì. Õàéäå, àðåñòóâàéòå ìå. Àìà ñ ãðúì è òðÿñúê!
Ìëàäèÿò ïîëèöàé ÿ èçìåðè ñ ïîãëåä, êîé çíàå çàùî èçâåäíúæ ïîìðúêíàë è òîé ñ íÿêàêâà íåîõîòíà âúçäèøêà ÿ ïîäêàíè:
-Ëåêà âå÷åð, ãîñïîæî!
-À, òàêà ëè? – êèïíà Âàí÷åòî. – Çíà÷è Âîëåí Ñèäåðîâ ìîæå äà ãî àðåñòóâàòå è äà ñå âäèãà ïóøèëêà äî íåáåñàòà, òà äà ìó âÿðâàò ïîñëå õîðàòà íà ãëóïîñòèòå… Ðàçíè ïèêëè ãè àðåñòóâàòå ñ íàðêîòèöè, à ïîñëå èçòîðìîçåíèòå èì ïåñíè÷êè ñòàâàò õèòîâå… Ïðèáèðàòå ðàçíè ìóíÿöè ïî ïîãðåøêà è òå ïîñëå ñòàâàò çâåçäè… È àç èñêàì ðåêëàìà áå! Èñêàì äà ìå ÷óÿò!... – îãëåäà ñå è îçàðåíà îò âäúõíîâåíèå, ãðàáíà åäèí ãîëÿì êàìúê îò çåìÿòà. – Ùîì èñêàòå ïîâîä, ùå ñ÷óïÿ âèòðèíàòà íà îíÿ ìàãàçèí.
È õóêíà…
…-Ìàìî! – èçñòåíà äúùåðÿ é, èçâåæäàéêè ÿ îò àðåñòà íà ñóòðèíòà ñ íàòåæàëî ñúðöå è îëåêíàëî ïîðòìîíå-áåøå é ïëàòèëà ãàðàíöèÿòà. – Çàùî íå ñè êàòî íîðìàëíèòå ìàéêè áå, ìàìî?
Âàí÷åòî ìúë÷åøå, ñãóøåíà è ïðèòèõíàëà íà ïðåäíàòà ñåäàëêà íà êîëàòà é. Êîëêî ïúòè ãî áåøå ÷óâàëà òîâà! È êîãàòî ñúáèðàøå ñúñåäñêèòå äå÷óðëèãà è èì îðãàíèçèðàøå èíäèàíñêè èãðè, âñè÷êè ïèùÿõà è òúð÷àõà, à íåéíîòî ñîáñòâåíî ÷åäî, âìåñòî äà âçåìå ó÷àñòèå â çàáàâëåíèåòî, ñòîåøå íàñòðàíè, çà äà íå ñè ñêúñà äðåõèòå è áàùà é äà ñå êàðà. È êîãàòî ïðèáèðàøå çà ïîðåäåí ïúò êîëåæêàòà ñè, èçãîíåíà îò ïèÿíèÿ ñè ìúæ. È êîãàòî õîäåøå äà ñïîðè ñ ó÷èòåëÿ ïî èñòîðèÿ, ÷å îöåíêàòà íà äúùåðÿ é íå å îáåêòèâíà, çàùîòî òîé ñàìèÿò å áîñ ïî òåìàòà çà Âòîðàòà ñâåòîâíà âîéíà. È êîãàòî ìúæúò é, óìîðåí îò „ùóðîòèèòå“ é ñè îòêðè ñðîäíà äóøà, ïðàâîëèíåéíà, ïðåäâèäèìà è ñêó÷íà êàòî ñàìàòà íåãî. Òîãàâà äúùåðÿ é ÿ îáâèíè, ÷å àêî áèëà êàòî „íîðìàëíèòå“ ìàéêè, áàùà èì íÿìàëî äà ãè íàïóñíå. Íåíîðìàëíà ëè å íàèñòèíà? ×å æèâîòúò é ñå ïëúçíà êàòî âëå÷óãî, äîêàòî òÿ òúðñåøå íà÷èíèòå äà èç÷îïëè îò ñâåòà èñòèíèòå, êîèòî ùå ìó îòâîðÿò î÷èòå? ×å òàêà è íå ñå èçëåêóâà îò óáåæäåíèåòî ñè, ÷å òîçè ñâÿò, ïî äÿâîëèòå, å äëúæåí äà ñå ñúáóäè – äà âèäè ÷å èìà çà êàêâî äà æèâååø, ñàìî ìàëêî ñå èñêà, çà äà ñå ñëó÷è Ïðîìÿíàòà, çàðàäè êîÿòî äà æèâåå. ×å äà æèâååø íå îçíà÷àâà ñàìî äà ñòàíåø îò ëåãëîòî, çà äà èäåø íà ðàáîòà, çà äà áðîèø ÷àñîâåòå äî ìèãà, â êîéòî ùå ñå äîáåðåø ïàê äî ëåãëîòî. ×å Æèâîòúò å íå òîâà, êîåòî ìèíàâà êðàé òåá, à òîâà, êîåòî ñòàâà âúòðå â òåá.
Âñè÷êî òîâà áå îïèòâàëà äà êàæå è äà ïîêàæå íà ñîáñòâåíîòî ñè äåòå, çà äà ïîëó÷è â îòãîâîð èçîõêâàíåòî:“ Çàùî íå ñè êàòî íîðìàëíèòå ìàéêè?“ Äåòåòî é áåøå êîïèå íà áàùà ñè, à òîé áå ïðîäóêò íà ñâîåòî âðåìå. Ïðèìèðåí ðîáîò. Íîðìàëåí.
Âàí÷åòî èçâè îâëàæíåëè î÷è è ìàøèíàëíî ïîñåãíà êúì òàáëîòî íà êîëàòà, çà äà ñè âçåìå öèãàðà. Íàòúïêà ÿ â óñòàòà ñè, çàùîòî ìîìåíòà ñòðàøíî ñå èçêóøàâàøå äà ñâàëè ïðîçîðåöà è äà ñå ïðîâèêíå íà ìèíàâàùàòà â äðóãàòà ïîñîêà ëèíåéêà:
-Åééé! Ìîæå ëè åäíà óñëóãà?


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 06.07.2017 @ 17:17:39 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   GalinaBlanka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 22:03:43 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ìîæå ëè åäíà óñëóãà?" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìîæå ëè åäíà óñëóãà?
îò Tsveti (violetcv@gmail.com) íà 07.07.2017 @ 00:12:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñèëíî, òúæíî, çàìèñëÿùî!