Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 524
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 529

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: VladKo
:: Icy
:: pastirka
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍåâúçïèòàí
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Heel

Ìëàäåæúò ñ ïúíêàðñêàòà ïðè÷åñêà ñå áå îòïóñíàë íà ñåäàëêàòà è ñå âçèðàøå ñúñðåäîòî÷åíî â åêðàíà íà ñìàðòôîíà ñè. Îò âðåìå íà âðåìå ïîêëàùàøå ãëàâà, ïîäñìèõâàéêè ñå, è îáåöèòå ìó èçòðàêâàõà. Áåøå ïîãúëíàò îò çàíèìàíèåòî ñè. Ñòàðèÿò òðàìâàé ïúëçåøå áàâíî ïî áóëåâàðäà, êàòî íà ñïèðêèòå îòâàðÿøå âðàòè ñ òåæêà õèäðàâëè÷íà âúçäèøêà, çà äà ïóñíå æåëàåùèòå äà ñëÿçàò.
Êîãàòî âäèãíà çà ñåêóíäà ãëàâà, ïúíêàðÿò âèäÿ, ÷å íÿêîëêî ìåòðà ïî-íàïðåä å çàñòàíàëî ìîìè÷å ñ ïàòåðèöè. Ñòèñêàøå ïàòåðèöèòå â äÿñíàòà ñè ðúêà, áåç äà ñå ïîäïèðà íà òÿõ, à ñ ëÿâàòà ñå äúðæåøå çà ìåòàëíàòà òðúáà ãîðå.
Òîé âåäíàãà ñêî÷è è ñ æåñò ïîäêàíè ìîìè÷åòî äà ñåäíå. Òÿ îáà÷å ïîêëàòè ãëàâà è èçìúðìîðè:
– Íå, íå, íÿìà äà ñÿäàì. Ïî-óäîáíî ìè å ïðàâà. – Î÷èòå é ñâåòíàõà â èçðàç íà áëàãîäàðíîñò, à úãúë÷åòàòà íå óñòíèòå é ñàìî ëåêî ñå èçâèõà íàãîðå.
Ïúíêàðÿò âäèãíà ó÷óäåíî âåæäè, ïîñëå ñåäíà è ñòðåëíà ñ î÷è äåñíèÿ êðàê íà ìîìè÷åòî, êîéòî áå îêîâàí â äúëãà íàä ïîëîâèí ìåòúð øèíà, ÷èéòî ðåìúöè, ïî äâà íà áåäðîòî è ïðàñåöà, èçãëåæäàõà ìíîãî çäðàâî ïðèñòåãíàòè, íàïðàâî âïèòè â ãëàäêàòà êîæà ñúñ ñúâñåì ëåê çàãàð. Òÿ íîñåøå äúíêîâè øîðòè ñ ðàçäúðïàí ïîäãúâ è ÷åðíà ôëàíåëêà, íà êîÿòî áå èçïèñàíî èìåòî íå ìàëêî èçâåñòíà ìåòúë ãðóïà. Ïàíòîôêèòå é áÿõà ñâåòëî ñèíè ñ ÷åðíè ïàíäåëêè îòãîðå.
– Âñå ïàê… çàùî íå ñåäíåòå? – êàçà ìëàäåæúò. Èçãëåæäàøå ëåêî ïðèòåñíåí.
– Áëàãîäàðÿ, íî íå ìîãà äà ñè ñãúâàì êðàêà è, àêî ñåäíà… îòèâà ìíîãî íàïðåä. Íåóäîáíî å.
Òîé êèìíà è îòíîâî íàñî÷è âíèìàíèåòî ñè êúì ñìàðòôîíà. Îáà÷å ïðåç ìèíóòà ïîãëåæäàøå êúì ìîìè÷åòî, ñÿêàø çà äà ïðîâåðè äàëè íå å ðàçìèñëèëî è âå÷å æåëàå äà ñåäíå. Ïîãëåäèòå èì ñå ñðåùíàõà íÿêîëêî ïúòè. Äóõàùèÿò ïðåç îòâîðåíèòå ïðîçîðöè âÿòúð ðàçâÿâàøå äúëãàòà ÷åðíà êîñà íà ìîìè÷åòî è òî ñå ïðèíóæäàâàøå äà ïóñêà äðúæêàòà, çà äà çàòúêâà êè÷óðèòå çàä óøèòå ñè.  òåçè ìîìåíòè íå èçãëåæäàøå îñîáåíî ñòàáèëíà, ìàêàð ÷å ìîæåøå äà ñòúïâà íà áîëíèÿ êðàê.
– Õåé, ìëàäåæ, íå âèæäàø ëè, ÷å ìîìè÷åòî å ñúñ ñ÷óïåí êðàê. ß ìó îòñòúïè ìÿñòîòî ñè! – êàçà ñ äðåçãàâ ãëàñ åäèí åäúð ìúæ, êîéòî ñå áå êà÷èë íà ïðåäíàòà ñïèðêà. Áåøå íàâåë ãëàâà êàòî ãîòâåù ñå çà àòàêà áèê.
Ïúíêàðÿò èçâúðíà ñòðåñíàòî ãëàâà.
– Íà íåÿ íå é ñå ñåäè. – Ïðîäúëæè äà áúçèêà òåëåôîíà ñè.
– Àìà òè íà ìíîãî îòâîðåí ëè ìè ñå ïðàâèø! Çíàåø ëè êàêâî…
– Íåâúçïèòàíè ñà äíåñ ìëàäèòå – ïîäõâúðëè åäíà áàáè÷êà, ÷óëà –íåäî÷óëà, ðàçáðàëà –íåäîðàçáðàëà.
Ìëàäåæúò âèäèìî ñå íàîñòðè. Ïðèáðà òåëåôîíà ñè. Êàçà:
– Îïèòàõ äà ñå èçðàçÿ ìàêñèìàëíî ÿñíî. Êàêâî íå ðàçáðàõòå?
– Êåëåø! – ìúæúò ïðèñòúïè íàïðåä è õâàíà ìîì÷åòî çà âðàòà. Äðúïíà ãî íàãîðå.
Ïúíêàðÿò áå äîñòà êëüîùàâ, íî æèëàâ è óñïÿ äà îòáëúñíå àòàêàòà. Ïîñëåäâà ìåëå. Äâàìàòà ñè ðàçìåíèõà íÿêîëêî óäàðà. Ñòðåñíàòè, ïúòíèöèòå çàîòñòúïâàõà. Ñàìî ìîìè÷åòî ñ ïàòåðèöèòå íå ìîæà äà ñå îòäðúïíå íàâðåìå. Áå ïîìåòåíî îò âêîï÷åíèòå åäèí â äðóã ìúæå. Ïàäíà íà ïîäà, íàäàâàéêè ïðîíèçèòåëåí âèê.
Òå ñïðÿõà äà ñå áèÿò. Ïúíêàðÿò îáúðíà ãðúá íà äåáåëàêà è ïîìîãíà íà ìîìè÷åòî äà ñå èçïðàâè.  òîâà âðåìå âàòìàíúò ñïðÿ òðàìâàÿ è îòâîðè âðàòèòå.
– Êàêâî ñòàâà áå! Çàùî ñå áèåòå!
Ïúíêàðÿò ñå èç÷åðâè, êîãàòî âèäÿ ñúëçèòå, èçáèëè â î÷èòå íà ìîìè÷åòî.
– Óäàðèõòå ëè ñå?
– Òúïàíàðè! – îòâúðíà òÿ, ïîäïðÿ ñå íà ïàòåðèöèòå ñè è çàêóöóêà êúì áëèçêàòà âðàòà. Óñïÿ äà ñëåçå áåç ÷óæäà ïîìîù, íî ñè ëè÷åøå, ÷å èçïèòâà ñåðèîçíè çàòðóäíåíèÿ. Êðúãëîòî é ëèöå ñ ïðèÿòíè ìåêè ÷åðòè ñå êðèâåøå â áîëåçíåíè ãðèìàñè ïðè âñÿêà ñòúïêà.
– Òîçè äðèïëüî å âèíîâåí – êàçà åäðèÿò ìúæ.
Ïúíêàðÿò ãî èçãëåäà çëîáíî, ïîñëå, ìèã ïðåäè âàòìàíúò äà çàòâîðè âðàòèòå, èçñêî÷è íàâúí. Ñâåëî ãëàâà, ìîìè÷åòî êóöóêàøå ïî òðîòîàðà áåç äîðè äà ïðàâè îïèò äà íàòîâàðâà ïîñòðàäàëèÿ ñè êðàê, êîéòî ñòúð÷åøå èçïúíàò ëåêî íàïðåä ñúñ çàñòèíàëî â íååñòåñòâåí øïèö ñòúïàëî.
– Õåé, ÷àêàéòå! Ìíîãî ñúæàëÿâàì! èçîáùî íå ïðåäïîëàãàõ, ÷å ùå ñòàíå òàêà!
Òÿ èçâúðíà ãëàâà, ãëåäàøå ñ ïðàçåí, ïðåìðåæåí îò ñúëçè ïîãëåä.
– Íèùî. Íå ñòå âèíîâåí çà íèùî.
– Èìà ëè ïðîáëåì? Áîëè ëè âè êðàêúò?
– Ïî-çëå å îò ïðåäè. Íå ìîãà äîðè äà ñòúïâàì âå÷å. Ïðè ïàäàíåòî… Íî ùå ñå îïðàâÿ, íå ñå áåçïîêîéòå. Æèâåÿ íàáëèçî… Àêî ìîæå äà ìè ïîìîãíåòå ïî ñòúëáèòå. Àñàíñüîðúò íå ðàáîòè îò â÷åðà.
– Ðàçáèðà ñå – îòâúðíà ìëàäåæúò, äîêàòî ãëåäàøå êàê òÿ ñå êðèâè â êðúñòà â îïèò äà çàïàçè äîáúð áàëàíñ ïðè õîäåíå.
Ïúíêàðÿò ñå ïîçàìèñëè, ïîñëå ñïðÿ åäíî òàêñè è ïîäâèêíà:
– Ãîñïîæèöå, õàéäå äà îòñêî÷èì äî Ïèðîãîâ. Íèùî íå ïðå÷è äà âè ïðåãëåäàò.
– Òà àç îòòàì èäâàì!
– Íèùî, íåêà äà îòñêî÷èì äîòàì. Ñàìà êàçàõòå, ÷å…
Òÿ ñå îòïðàâè êúì òàêñèòî áåç äà ïðîòåñòèðà ïîâå÷å. Çàîõêà, äîêàòî ñÿäàøå íà çàäíàòà ñåäàëêà.
Íàëîæè ñå äâàìàòà ñ øîôüîðà äà é ïîìîãíàò íà ñëèçàíå. Äâèæåíèÿòà é áÿõà äîñòà íåêîîðäèíèðàíè, âåðîÿòíî èìàøå ñâåòîâúðòåæ.
Íå ñå íàëîæè äà ÷àêàò, çàùîòî âåäíàãà ñëåä ïðèñòèãàíåòî èì åäèí äîêòîð ïîêàçà ãëàâà îò êàáèíåòà, çà äà âèäè äàëè èìà îïàøêà, è, ó÷óäåí, êàçà:
– À, Íèêîë! Êàêâî ïðàâèø ïàê òóê! Ïðîáëåì ëè èìà? – Î÷åâèäíî íå ìó õàðåñà, ÷å ìîìè÷åòî ùàäè äåñíèÿ ñè êðàê.
– Àìè… ïàäíàõ – êàçà òÿ è ñâåäå ãëàâà, ñÿêàø áå âèíîâíà çà íåùî.
– Âëèçàé, âëèçàé!
Ìëàäåæúò îñòàíà äà ÷àêà â êîðèäîðà. Äúðæåøå äà ïîìîãíå, äà èçêóïè âèíàòà ñè ïî íÿêàêúâ íà÷èí. Çàùîòî àêî íå ñå áåøå ñáèë ñ îíçè òúïàíàð, ìîìè÷åòî íÿìàøå äà å ñåãà â áîëíèöàòà.
Ñëåä äåñåòèíà ìèíóòè ÿ èçíåñîõà íà íîñèëêà îò êàáèíåòà è êàçàõà íà ïúíêàðÿ äà ÿ çàêàðà â ðåíòãåíîëîãèÿòà çà ñíèìêà. Áÿõà ìàõíàëè øèíàòà îò êðàêà é.
– Êàêâî ñòàâà, Íèêîë?
– Ùå ñå âèäè íà ñíèìêàòà – îòâúðíà ñóõî ìîìè÷åòî.
– Àç ñå êàçâàì Òåîäîð, ìåæäó äðóãîòî, âèêàò ìè Òåäè.
– Íå áèõ êàçàëà, ÷å ìè å ïðèÿòíî äà ñå çàïîçíàåì. Íî âñå ïàê áëàãîäàðÿ, ÷å ìè ïîìàãàø.
– Äàíî âñè÷êî å íàðåä – êàçà ïúíêàðÿò è çàáóòà íîñèëêàòà.
×àñ ïî-êúñíî Íèêîë èçëåçå îò êàáèíåòà ìðà÷íà êàòî ãðàäîíîñåí îáëàê, ñ ãèïñèðàí îò ãëåçåíà äî ñëàáèíèòå êðàê, ñòèñíàëà íÿêàêâî ëèñò÷å ìåæäó çúáèòå ñè.
Òåîäîð íå ñìååøå äà ïèòà íèùî, à è òÿ åäâà ëè ìîæåøå äà ìó îòãîâîðè, êàêòî áå çàõàïàëà ðåöåïòàòà, èëè êàêâîòî áåøå òîâà òàì. Çàïúòèõà ñå êúì âõîäà. Íèêîë èçïèòâàøå çàòðóäíåíèÿ äà äúðæè êðàêà ñè èçíåñåí íàïðåä è áîñîòî é ñòúïàëî ÷åñòî ñå îòúðêâàøå â ïîäà, à òîâà î÷åâèäíî é ïðè÷èíÿâàøå áîëêà.
Êîãàòî èçëÿçîõà îòâúí, Íèêîë èçìó÷à íåùî è ïúíêàðÿò èçìúêíà ëèñò÷åòî îò óñòàòà é.
– Êàæè ñåãà êàêâî ñòàâà!
Òÿ ãî èçãëåäà êðèâî, ñÿêàø ñå êàíåøå äà ãî ñðúôà, è èçìúðìîðè:
– Äî÷óïèëà ñúì ñè êàïà÷êàòà, à è â ñòàâàòà ñå å ïîÿâèë íÿêàêúâ ïðîáëåì. Íå áèâà èçîáùî äà ñòúïâàì íà òîçè êðàê, íå ÷å ñåãà ìîãà äå. Ñ øèíàòà áåøå äîáðå, íî ñ òîÿ ãèïñ…
– Ìíîãî ñúæàëÿâàì!
– È íÿêàêâè ðåìúöè òðÿáâà äà ñå êóïóâàò.
– Ðåìúöè?
– Èìàì ðàçòåãíàòî ñóõîæèëèå ãîðå â ñëàáèíèòå, îùå îòïðåäè ñëó÷êàòà â òðàìâàÿ. Ñåãà çàðàäè òåæåñòòà íà ãèïñà íå ìîãà äà èçïúâàì äîáðå êðàêà ñè íàïðåä. Òà çàòîâà ñà òåçè ðåìúöè.
 áëèçêèÿ ñàíèòàðåí ìàãàçèí íàìåðèõà íóæíèÿ àðòèêóë. Îêàçà ñå îáà÷å, ÷å íà Íèêîë íå é äîñòèãàò äâàéñåò ëåâà. Òåîäîð èçâàäè ïîñëåäíèòå ñè ïàðè, íî ïàê íå äîñòèãàõà äâà ëåâà. Ïðîäàâà÷êàòà ñå ñìèëè è èì äàäå ðåìúöèòå.
– Ùå ìèíà íÿêîé äåí äà âè îñòàâÿ äâàòà ëåâà – êàçà ïúíêàðÿò.
– Äîáðå, ìîì÷å, íÿìà ïðîáëåìè.
– Ñúæàëÿâàì – êàçà Íèêîë. – Îõàð÷èõ ñå äîñòà çà øèíàòà, ìàêàð ÷å òÿ ïî÷òè íå âëåçå â óïîòðåáà.
– Íå ñå ïðèòåñíÿâàé, ìîìè÷å – êàçà äîáðîäóøíàòà ïðîäàâà÷êà. Äàâàé äà ãî ìîíòèðàìå òîâà ÷óäî.
Ìèíóòà ïî êúñíî Íèêîë ñå ñäîáè ñ íåùî êàòî õàìóò – âàòèðàíè êîëàíè, ìèíàâàùè çàä âðàòà è ïîä ìèøíèöèòå é – è äâà ðåìúêà, âîäåùè íàäîëó êúì ñòúïàëîòî é, êîåòî òÿ ìóøíà â äîáðå ïîäïëàòåí ïàìó÷åí êëóï. Áëàãîäàðèõà íà ïðîäàâà÷êàòà è ñè òðúãíàõà.
Âå÷å íÿìàøå îïàñíîñò Íèêîë äà ñòúïè áåç äà èñêà ñ áîëíèÿ ñè êðàê íà çåìÿòà. Ðåìúöèòå äúðæàõà êðàéíèêà é èçïúíàò ñòàáèëíî íàïðåä.
– Î, çàáðàâèõ ñè ïàíòîôêàòà ïðè äîêòîðà – êàçà Íèêîë è ñå çàêîâà íà ìÿñòî.
– Äà îòèäà äà ÿ âçåìà – ïîïèòà Òåîäîð.
– Íå, áåçäðóãî ïîíå äâà ìåñåöà ùå ñúì íà åäèí êðàê.
Ìëàäåæúò êèìíà è ñå çàãëåäà â ðîçîâèÿ îâàë íà ïåòàòà é. Îòçàä èìàøå áåëåçè, âåðîÿòíî îò íåóäîáíè îáóâêè íà òîê. Çà÷óäè ñå êàê ëè áè èçãëåæäàëà Íèêîë íà âèñîêè òîê÷åòà, óñìèõíàòà è íàïúëíî çàáðàâèëà çà áîëåæêèòå. Íàòúæàâàøå ãî ìúêàòà â î÷èòå é. À íà âñè÷êîòî îòãîðå ìèíóâà÷èòå ÿ ïðèòåñíÿâàõà ñ ëþáîïèòíèòå ñè ïîãëåäè. Íå ìîæåøå äà ãè âèíè, åäâà ëè áÿõà âèæäàëè íÿêîãà ÷îâåê, ïðèäâèæâàù ñå ïî òàêúâ ñòðàíåí íà÷èí.
– Íÿìàìå ïàðè çà òàêñè, òàêà ÷å…
– Äîðè è çà áèëåòè çà òðàìâàé íÿìàìå – ðå÷å Íèêîë.
– Äðóã âàðèàíò íÿìà. – Òÿ êèìíà.  ëÿâîòî é îêî ïðîáëåñíà íåùî, êîåòî ïîäîçðèòåëíî ïðèëè÷àøå íà ñúëçà.
Íèêîë îïèòà äà ñå êà÷è â òðàìâàÿ áåç ÷óæäà ïîìîù, íî íå óñïÿ. Òåîäîð ÿ ïîäõâàíà ïðåç êðúñòà è ñðú÷íî ÿ ïîíåñå íàãîðå ïî ñòúïàëàòà. Äâàìà ÷îâåêà âåäíàãà ñêî÷èõà äà é îòñòúïÿò ìÿñòî ñè, íî òÿ ïðåäïî÷åòå äà ñå íàñòàíè íà ñåäàëêàòà çà èíâàëèäè, çàùîòî òàì áå ïî-øèðîêî.
Ïî çàêîíà íà Ìúðôè, åñòåñòâåíî, ñå ïîÿâè êîíòðîëüîð. Íèêîë ïðåáëåäíÿ ùîì ÷ó ñòàíäàðòíîòî „êàðòè è áèëåòè ìîëÿ”. Ïúíêàðÿò çàïî÷íà äà îáÿñíÿâà íà êîíòðîëüîðà:
– Âèæòå ãîñïîäèíå… íÿìàõìå ïàðè çà áèëåòè, çàùîòî ñå îõàð÷èõìå çà îðòîïåäè÷íè ñðåäñòâà. Íåïðåäâèäåíè ðàçõîäè, íàëè ðàçáèðàòå. Êàêòî âèæäàòå ãîñïîæèöàòà å ñúñ ñ÷óïåí êðàê. Íàïðàâåòå èçêëþ÷åíèå, ñëåä íÿêîëêî ñïèðêè ñëèçàìå. Ìîëÿ!
– Òÿ íåêà ïðîäúëæè, íî âèå ñëåçòå âåäíàãà, çà äà âè íàïèøà àêò!
– Àìà íÿìà êîé äà é ïîìîãíà ïî ñòúëáèòå… Íåêà îñòàíà ñ íåÿ. Ïîñëå ùå ìè íàïèøåòå àêò.
– Òîâà äà íå å êîíöåðò ïî æåëàíèå!
Òîãàâà íàñêà÷àõà íåêîëöèíà îò ïúòíèöèòå – äâàìà ìúæå è åäíà æåíà. Áÿõà ãîòîâè äà èçÿäàò êîíòðîëüîðà ñ ïàðöàëèòå. Çàåõòÿõà ïñóâíè, íåùàòà îòèâàõà íà áîé. Òîãàâà òðàìâàÿò ñïðÿ íà ñïèðêà. Íèêîë ñòàíà è, ïîäêðåïÿíà îò Òåäè, çàêóöóêà êúì âðàòàòà.  ìåëåòî åäâà íå ïîñòðàäà îòíîâî, ðàçìèíà é ñå íà êîñúì.
Íà ñïèðêàòà Íèêîë âúçäúõíà òåæêî è èçáúðñà ñ äëàí ïîòíîòî ñè ÷åëî. Òðåïåðåøå.
– Äî äîìà ìè ñà åäèí– äâà êèëîìåòðà, íå ïîâå÷å. Ìèñëÿ, ÷å ùå ñå ñïðàâÿ.
– Àêî òðÿáâà, ùå òå íîñÿ – îòâúðíà ïúíêàðÿò.
Ñëåä äâà ÷àñà âëÿçîõà â ãàðñîíèåðàòà. Íèêîë çàõâúðëè ïàòåðèöèòå è ñå ïðîñíà íà ëåãëîòî. Áåøå èçðàçõîäâàëà è ïîñëåäíèòå ñè ôèçè÷åñêè è ïñèõè÷åñêè ñèëè. Äèøàøå òåæêî, êàòî àñìàòè÷êà.
Ïîñëóøàõà ìàëêî Ðàìîóíñ, ïîñëå Íèêîë ñè èçïè õàï÷åòàòà è êàçà:
– Öåëóíè ìå çà ëåêà íîù! – Òÿ çàñïà ìèíóòà ñëåä öåëóâêàòà, à ïúíêàðÿò ñè îòâîðè áèðà è ñåäíà äî ëåãëîòî, çà äà ñå íàñëàäè íà ãëåäêàòà íà ïîòúíàëàòà â êðîòúê ñúí ÷àðîâíèöà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 28.06.2017 @ 23:26:30 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Heel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 16:00:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Íåâúçïèòàí " | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.