Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 736
ХуЛитери: 3
Всичко: 739

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: mamasha
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПресичане
раздел: Разкази
автор: Heel

Трафикът по булеварда пред болницата бе засилен, както винаги в края на работния ден. Пешеходната пътека не бе от особена полза за пресичащите, защото част от шофьорите бяха доста изнервени и не даваха предимство. Често ечаха клаксони и скърцаха спирачки. Във въздуха сякаш витаеше напрежение.
Една млада жена, придвижваща се мъчително бавно с патерици, прекоси тротоара и спря пред пешеходната пътека. Очите й се стрелнаха притеснено наляво към върволицата от фучащи автомобили. Страхът отново пропълзя в съзнанието й и се сви там като змия. Не й даваше покой, заради случилото се по-рано през деня – на една почти толкова натоварена улица, на пешеходна пътека, я бе помел пикап.
Жената се отпусна тежко на патериците си, прехапа устни и зачака удобен момент да пресече. Левият й крак бе в гипс от глезена до горната част на бедрото и стърчеше изпънат леко напред с виснало на сантиметри от асфалта и извито леко навътре босо стъпало. Беше изгубила лявата пантофка при инцидента, не че би се осмелила да стъпи, натоварвайки по този начин раздробеното си коляно. Но основната причина да не се чувства стабилна на патериците бе, че и десният й крак бе пострадал, макар и много по-леко. Навехнатият й глезен бе стегнат здраво с бинтове, но протестираше при всяка крачка, заплашвайки да откаже да поддържа тялото. Ако не бе дребничка и слаба и не бе поддържала добра физическа форма с тренировки, жената едва ли щеше да може да измине и метър на патерици;щеше да е прикована към инвалидна количка. Вече съжаляваше, че няма това улеснение, очевидно се бе надценила, казвайки на лекаря, че няма нужда от количка. На всичкото отгоре вратът й бе стегнат в ортопедична яка и тя не можеше да вижда добре къде стъпва. След излизането от кабинета бе изминала едва петдесетина метра, но вече се чувстваше адски уморена и изтормозена от жестоките болки в коляното и глезена.
Най-накрая събра кураж и тръгна да пресича. Прескочи внимателно бордюра и заподрипва припряно по платното, като се опита да се съсредоточи в ритмичното преместване на патериците напред. Каза си, че не бива да бърза, за да не мъчи подутия си глезен. Каза си и че трябва да се успокои, но не можеше да спре да следи с периферното си зрение какво става отляво.
Не бе изминала и два метра, когато изскърцаха спирачки и се чу настойчив вой на клаксон. Жената се закова на място и стреснато понечи да извърне горната част на тялото си настрани, за да види какво става. Причерня й за момент. В главата й нахлуха спомени от ужасния инцидент преди обяд. Толкова се бе шашнала, че за малко да изтърве едната от патериците. А писъкът на клаксона продължаваше да кънти в ушите й.
На един метър от жената бе спрял червен кабриолет мерцедес. Мъжът зад волана бе едър, късо подстриган с тъмни очила. Пръстите на лявата му ръка барабаняха нервно по външната страна на вратата.
– Хайде, бе, маце, хайде, че ще мръкне, докато те чакам!
– Стреснах се – измърмори жената и в опита си да се забърза, без да иска допря за секунда лявото си стъпало в асфалта. Жегната от силна болка, изписка и се олюля. За малко щеше да падне. Привеждайки се напред, се отпусна върху патериците и задиша учестено. По миловидното й лице се затъркаляха капки пот и сълзи. Кестенявият кичур, който бе затъкнала зад ухото си, висна, поклащайки се, пред очите й.
– Абе, жено, що не си седиш вкъщи като не можеш да одиш! Айде мърдай де!
– Само секунда, секунда… малко ми се зави свят.
– Добре бе, фани си такси, или викни някой да те закара.
– Благодаря за съвета! – отвърна сухо жената. Изправи се и понамести патериците. Пред очите й все още плуваха тъмни петна. Коляното й пулсираше под гипса.Чувстваше го като така, сякаш в него е втъкано парче бодлива тел.
– Ами така де, то бива, бива…
– Господине, преди няколко часа ме блъсна кола – изсъска жената. – Идвам от болницата. Не можах да се обадя да ме вземат, защото телефонът ми се счупи. А парите си изхарчих за лекарства и патерици, затова не си взех такси…
– Кво ми се обясняваш! Айде изнасяй се по-бързичко! Бахти мизерниците! – Отново натисна клаксона.
Жената подскочи напред. Поколеба се за миг, после вдигна леко патерицата и с рязко движение удари бронята на мерцедеса. Незнайно по каква причина въздушната възглавница се задейства и думна мъжа в лицето. От разбития му нос рукна кръв. Воят му се смеси с този на клаксоните.


Публикувано от anonimapokrifoff на 03.03.2017 @ 08:19:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Heel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 22:19:50 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Пресичане " | Вход | 2 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пресичане
от atina2005 на 22.04.2018 @ 08:18:45
(Профил | Изпрати бележка)
Далибвъздушните възглавници чупят и носа?


RE: Пресичане
от mariq-desislava на 03.03.2017 @ 18:49:35
(Профил | Изпрати бележка)
Като те чета, винаги се сещам за филма на Дейвид Кроненбърг Crash.:) При теб има лека фиксация и девиация, но на симпатично равнище, дано да не се превърне в патология.:)))


RE: Пресичане
от Heel на 03.03.2017 @ 19:57:49
(Профил | Изпрати бележка)
А, гледам да не се вманиачавам. На седем секунди само веднъж си помислям за такива работи. ;)

]