Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 843
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÕóäîæíèêúò
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: estela41

Óñåùàì êàê äåëíèêúò ìå ïîãëúùà. Èçïèâà íåêòàðà íà âúîáðàæåíèåòî, ïîõàáÿâà îñòðèåòî íà ìèñúëòà, óïîäîáÿâà ìå íà îñòàíàëèòå. À àç ñúì õóäîæíèê, æàäóâàì ñðåùàòà ñúñ ñúâúðøåíñòâîòî. Ïðàçíèê å äà ãî îòêðèåø, íåñðàâíèìà ñ íèùî íàñëàäà å äà ãî äîêîñíåø ñ î÷è è äóøà, áëàæåíñòâî å äà ãî ïðåòâîðèø âúðõó áÿëàòà ãðúä íà ïëàòíîòî...È òî äà îæèâåå...
Ïîíåäåëíèê. Çàïî÷âàì íîâà ñåðèÿ îò ñåàíñè. Òÿ å òàì, ñðåùó ìåí: ìëàäà, êðàñèâà, íåäîêîñíàòà îò ãðÿõ. Ñâåæà êàòî ïðàñêîâà ïðåç þëè - ñúáðàëà öâåòîâåòå íà ñëúíöåòî, íî âñå îùå æàäíà çà ëú÷èòå ìó. Êúì íåÿ ñêîðî ùå ñå ïðîòåãíàò íàòåæàëè îò ñòðàñò ðúöå, íî ñåãà å ìîåòî âäúõíîâåíèå, ìîÿò îáåêò. Ïðåäè äà ïîëîæà ïîðåäíèÿ ùðèõ âúðõó ïëàòíîòî, èäåÿòà çà íåãî ìå âúçïëàìåíÿâà, óñêîðÿâà ðèòúìà íà ñúðöåòî, çàìàéâà æàäíèòå ñåòèâà. È ïîñëå ðúêàòà ñàìà ðèñóâà; íå, íå ðèñóâà: èçïÿâà ôèíîòî î÷åðòàíèå íà ïðîôèëà, ïðåëåñòíàòà áåçðåäà íà êúäðèöèòå, ìèëàòà èçâèâêà íà îãîëåíàòà øèÿ... Íå ìîãà äà ïðîäúëæà!!!
Òÿ ñè òðúãâà. Çàãðúùà ñå â ïðîçàòà íà äðåõàòà, à ó ìåí ïðîäúëæàâà äà æèâåå ñïîìåíúò çà èçêóøåíèåòî. Ñâåíëèâà è æåíñòâåíà, ñìèðåíà è äðúçêà - êàê èíà÷å ùåøå äà ñå îñìåëè äà ïîçèðà! - åäíà íîâà Åâà, ïðèþòåíà îò ëàñêàòà íà êîïðèíåí õàëàò, çàñòèíàëà â èíòèìåí ðàçãîâîð ñúñ ñòàðèííî îãëåäàëî. Ñúíóâàì ÿ - è êîãàòî å ïðåä ìåí, è êîãàòî ÿ íÿìà. Ñëåä íåÿ îñòàâà åäâà äîëîâèì ìèðèñ íà æàñìèí...è ñêèöàòà âúðõó ïëàòíîòî: îùå íåäîâúðøåíà, íî âå÷å ïîïèëà òðåïåòà íà ìëàäîñòòà è èçêóøåíèåòî äà çàäúðæà ïî-äúëãî äî ñåáå ñè…ñúâúðøåíñòâîòî. È àç ìå÷òàÿ, ãàëÿ ñ âúãëåíà êîíòóðà íà ôîðìèòå é è ìàãèÿòà íà òîçè äîïèð ìå çàðåæäà ñ åíåðãèÿ...ðèñóâàì, ðèñóâàì, ðèñóâàì...
Ñðÿäà... Ìàåñòðîòî ñïðÿ òèõî çàä ìåí. Íå ãî ÷óõ äà âëèçà. Î÷èòå ìó ñêåïòè÷íî ñå ïðèñâèõà. Ïîãëåäíà íåÿ...ìåí...ïëàòíîòî. Ðàçáðàõ, ÷å ðèñóâàì ñîáñòâåíàòà ñè âëóäÿâàùà ñòðàñò ïðè òîâà äîñòà íåðâíî ÿ ïðåñúçäàâàì…Èçëåçå. Îñòàâè ìå ñàì ñ âúãëåíà íà êîëåáàíèåòî. Îáúðíàõ æàðàâàòà ìó ñðåùó ñúðöåòî ñè. Ðåøèõ äà ïîòèñíà åìîöèÿòà, êîÿòî ïðåâðúùà êðúâòà â ïåíëèâî âèíî; äà ïðåîäîëåÿ èçêóøåíèåòî äà ÿ äîêîñíà; äà óñòîÿ äîðè íà æåëàíèåòî äà…çàðîâÿ òðåïåòà íà ðúöåòå ñè âúâ âîäîïàäà îò êîñè. Îò÷óæäèõ ñå îò ñàìèÿ ñåáå ñè.
Òîãàâà...ñå ïî÷óâñòâàõ êàòî ðúêàòà íà Áîãà. ………………….!!!!!!!!
×åòâúðòúê. Ïëàòíîòî ïîëóäÿâà îò ñòèõèÿòà íà òîíîâåòå, êîèòî ãî äàðÿâàò ñ íîâè ñâåòîâå. Îáæàðâà ìå ñ áëèçîñòòà ñè, öåëèÿò ñúì âúòðå â íåãî. Òàì ñà óâåêîâå÷åíè êîïíåæúò è áîëêàòà, òðåâîãàòà è õàðìîíè÷íèÿò ïîêîé. Ìàåñòðîòî êàçà, ÷å òîâà å ïúðâîòî ñúáèòèå â æèâîòà ìè êàòî òâîðåö.  ñú÷åòàíèåòî ìåæäó ñòðàñòòà íà ïîãëåäà è íåæíîòî ñïîêîéñòâèå íà òÿëîòî ñå å ðîäèëî î÷àðîâàíèåòî íà æèâîòà çàãàäêà. Óëîâèë ñúì íàïðåæåíèåòî â ñáëúñúêà ìåæäó ôîðìà è äóõ. Î÷èòå íà ìîÿ ó÷èòåë áëåñòÿõà îò ãîðäîñò. Èñêàì äà ñïîäåëÿì ñ õîðàòà âñåëåíàòà îò áàãðè, êîèòî ïåÿò â äëàíèòå è ñúðöåòî ìè. Ïîäàðÿâàì ñâÿò íà äðóãèòå…
Òÿ òðåïåðè. Îò èçâåñòíî âðåìå å íåñïîêîéíà. Ïðîìåíÿ ïîçàòà, ðàçâàëÿ ãúíêèòå, ðóøè èäåÿòà, êîÿòî èñêàì äà ïðåâúïëúòÿ ÷ðåç íåÿ. Ñèãóðíî å îò ñòóäà.  àòåëèåòî å õëàäíî, íÿìàì âðåìå äà çàïàëÿ êàìèíàòà, íå ñå è ñåùàì. Èçãàðÿì â îãúí è íå ÷óâñòâàì ñòóäà. Òÿ äîðè íå å ñâàëèëà õàëàòà ñè! Êàêâî ÷àêà? - ñåàíñúò çàïî÷íà! Ðàçñåÿíà å, î÷èòå è ñà äàëå÷íè, ìàãè÷íè; íå ðàçáèðàì: çàùî ìè ãîâîðÿò ñ åçèêà íà íÿêàêâà îæåñòî÷åíî ïîòèñêàíà áîëêà. Æåíà! - ïðîìåíëèâà, ñòðàííà, íåîáÿñíèìà...Ðàçïèëÿâàì öåííè ñåêóíäè äà ðàçñúæäàâàì âìåñòî äà òâîðÿ! Ñòàòèâúò âå÷å å ïðèêëåêíàë, ïîåë ïðåãðúäêàòà ñè ïëàòíîòî. Àç ãîðÿ...Êàòî â ñúí ïðåñè÷àì ñòàÿòà. Õàëàòúò ñå ñâëè÷à ïîêðàé òÿëîòî é. Ìåõàíè÷íî îïðàâÿì ãúíêàòà ïîä ãúðäèòå. Êîïðèíàòà å òîëêîâà ìåêà! Äàëè èìà áàãðà, êîÿòî äà ïðåñúçäàäå òîâà ïðèÿòíî óñåùàíå - êàòî ïîëúõ íà çåôèð, êîéòî ñå ðàçëèâà âúðõó êîæàòà!
Ñòàòèâúò, êàðòèíàòà óñïåõúò - ìîÿò ñâÿò. Èçêóñòâîòî å ìèñèÿ, æåðòâîïðèíîøåíèå, âå÷íîñò. Òëåííîòî å íåòðàéíî - êàòî ðîçàòà, óêðàñèëà ãàðâàíîâèòå è êúäðè. Ìîåòî ïëàòíî ùå ïàçè ñïîìåíà çà ìëàäîñòòà, áëàãîñëîâåíà îò ùåäðèÿ äàð íà áîãîâåòå. Çàòîâà ðèñóâàì ñ òîëêîâà íåæíîñò, î÷åðòàâàéêè ñî÷íîñòòà íà âñÿêà èçâèâêà.Ñåãà ñúì ãîñïîäàð íà Âðåìåòî. Çàïîâÿäâàì ìó äà ñïðå òóê, äî ìîÿ ñòàòèâ, äúðæà êðèëåòå ìó ñ âäúõíîâåíèÿ ñè ïîãëåä, çàáàâÿì ïîòîêà ìó ñ òî÷íîñòòà íà ðúêàòà ñè. È êîãàòî äåëíèêúò îòíîâî çàïëåòå ñèâàòà ñè ïàÿæèíà, ùå ñè èìàì ñïàñèòåëíà ïúòåêà êúì ïðàçíèêà.
Íî äàëè òÿ ùå ìå ñïàñè îò ìèñúëòà çà ïðîïóñíàòà âúçìîæíîñò äà ëþáÿ? Äàëè ñëåä ãîäèíè, èçìîðåí îò ëàñêàòåëñòâà, èç÷åðïàí, ñàìîòåí - íà ïðàãà íà ñòàðîñòòà, íÿìà äà ïðîêëèíàì ñâîÿòà àë÷íà ãîðäîñò, ñâîÿòà áåçóìíà âîëÿ, òàëàíòà ñè? Òîé ìå çàðåæäà ñ óñåùàíåòî, ÷å æèâåÿ, íî çíàå ëè íÿêîé äåôèíèöèÿòà: ùî å Æèâîò? Ïîíÿêîãà íåáðåæíî ïðîïóñíàòîòî ñå îêàçâà èñòèíñêîòî, íåïðåæàëèìîòî, ñúðöåòî íà Âðåìåòî, ðàçêîâíè÷åòî íà ñïèðàëàòà, êîÿòî íàäãðàæäà êðúãà - ñúâúðøåíàòà ôèãóðà, ñú÷åòàëà íà÷àëîòî è êðàÿ. Áåç êîëåáàíèå, áåç ìíîãîòî÷èÿ, áåç âúïðîñèòåëíè.
Ñòèãà!
Êîéòî ìîæå äà æèâåå çà Âå÷íîñòòà íå ñúùåñòâóâà ñàìî çà ìèãà!
Íÿêîè ñìÿòàò, ÷å òîâà å èçðàç íà ñèëà.
Äàëè?


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 12.12.2004 @ 14:30:36 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   estela41

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
323 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 49937
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Õóäîæíèêúò" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (10 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Õóäîæíèêúò
îò ANG íà 12.12.2004 @ 15:30:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://angelangelov.wordpress.com/
âñåêè ñè èçâàæäà ïî íåùèêî

àç òîâà

Êîéòî ìîæå äà æèâåå çà Âå÷íîñòòà íå ñúùåñòâóâà ñàìî çà ìèãà!


Re: Õóäîæíèêúò
îò Markoni55 íà 12.12.2004 @ 15:53:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×åòîõ ïî äèàãîíàëà çàùîòî íåùî ìå ïðèòèñêà âðåìåòî, íî ñúì âïå÷àòëåíà. Ùå ñå âúðíà ïàê äà ñè ãî äî÷åòà ïðè ïúðâà âúçìîæíîñò. Ñóïåð å!


Re: Õóäîæíèêúò
îò Akashia íà 12.12.2004 @ 16:25:44
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âúëøåáíî å....:)
Õóäîæíèêî,÷èÿòî ÷åòêà å Ñëîâîòî :)


Re: Õóäîæíèêúò
îò Ufff íà 12.12.2004 @ 16:43:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åé, òîâà å ñòðàõîòíî!
Íàé ñè èçáèðàì îíâà, çà òâîð÷åñêèÿ èìïóëñ:"ñå ïî÷óâñòâàõ êàòî ðúêàòà íà Áîãà" è èçðàçà"íåïðåæàëèìîòî, ñúðöåòî íà Âðåìåòî"!


Re: Õóäîæíèêúò
îò mojsei íà 12.12.2004 @ 17:09:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://jivotyt.com/news.php
Åäèí ïîçäðàâ - êîéòî óñïåå â ìèãà äà "óëîâè" âå÷íîñòòà ñúçèðà ðèòúìà íà ñúâúðøåíñòâîòî è ñòàâà õóäîæíèê, â øèðîêèÿ ñìèñúë íà äóìàòà, àðòèñò. Äà âèäèø ñ äóøà!
Ìîëÿ çà àâòîðîâ êîìåíòàð!